Η ανάβαση που θα είχε ρεκόρ συμμετοχών, τελικά εξελίχθηκε στην ανάβαση με τα ρεκόρ καθυστερήσεων, παρά τις προσπάθειες των δύο οργανωτών (Τρίπολη και Πάτρα), που είχαν ζωγραφίσει μέχρι και...kerbs στις στροφές. Κατ' αρχάς στις δοκιμές του Σαββάτου οι πολλές έξοδοι δημιούργησαν τέτοιο πρόβλημα καθυστερήσεων, ώστε έγιναν μόνο δύο σκέλη που ολοκληρώθηκαν αργά το απόγευμα! Οσο για τις συμμετοχές, είχαν ήδη αρχίσει να "φυλορροούν": Απο τους 101 αρχικά δηλώσαντες, ακύρωσαν οι δύο και έγιναν 99, ενώ στο Α' σκέλος δοκιμών πήραν χρόνο 89 και στο Β' μόλις 81. Στον αγώνα της Κυριακής, εκκίνησαν 83 οδηγοί στο Α' σκέλος, πριν όμως ολοκληρώσουν οι δύο τελευταίοι (κάποιος μάλιστα δεν εμφανίσθηκε παρά τις εκκλήσεις της οργάνωσης απο τα μεγάφωνα) έπιασε καταρρακτώδης βροχή. Πολύ λογικά ανακοινώθηκε διακοπή μιας ώρας για το Β' σκέλος, όμως οι...ώρες περνούσαν και εκκίνηση δεν δινόταν, με αποτέλεσμα κάποιοι οδηγοί να φύγουν για τα σπίτια τους! Τελικά ανέβηκαν 75 αυτοκίνητα στο Β' σκέλος, σε έναν αγώνα που σίγουρα όλοι θέλουν να ξεχάσουν (μια και υποτίθεται ότι αυτό ακριβώς κάνει η οργάνωση: Οργανώνεται για να αντιμετωπίσει τα προβλήματα). Το να κάθονται αδρανείς επι... 12 ώρες στα "πιτ" καταμεσής του δρόμου για αγώνα 3+3 λεπτών, δεν είναι βέβαια αυτό που ονειρεύονται οι αγωνιζόμενοι (που πληρώνουν αδρά, γιατί σημειώστε ότι εδώ και τόσα χρόνια, πριν ακόμα την αρχή της οικονομικής κρίσης, ούτε κατά διάνοια σκέφτηκε η Αρχή του Σπορ - αρχικά η ΕΛΠΑ και απο το 2013 η ΟΜΑΕ- να "κουρέψει" τα πανάκριβα παράβολα συμμετοχής των 200/250 Ευρω! Ολα έπεσαν και μειώθηκαν, ομόλογα, δάνεια, μεροκάματα, συντάξεις, μισθοί,νοίκια, τα παράβολα όμως των αγώνων παρέμειναν στο θεό, για να κάνουν ταμείο οι Λέσχες και η Ομοσπονδία).
Βέβαια με τη βροχή δεν μπορεί να τα βάλει κανείς, ούτε και να ..."απαγορεύσει" τις εξόδους. Ας κρίνουν οι παρατηρητές λοιπόν και ας αποφανθούν αν ο μόνος λόγος που ταλαιπώρησε τους οδηγούς κι έκανε αρκετούς να σηκωθούν να φύγουν αγανακτισμένοι ήταν μόνο οι βροχή, ή έχει ευθύνες και η οργάνωση. Ας το αποφασίσουν ΚΑΙ ΑΣ ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΟΥΝ με δελτίο Τύπου για να το μάθουμε κι εμείς. Εκτός κι αν οι εκλογές της ερχόμενης Κυριακής επιβάλλουν κομψή στάση και "κατανόηση" προς τα Αθλητικά Σωματεία-ψηφοφόρους!
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΔΩ: www.omae-epa-live.gr
Βέβαια με τη βροχή δεν μπορεί να τα βάλει κανείς, ούτε και να ..."απαγορεύσει" τις εξόδους. Ας κρίνουν οι παρατηρητές λοιπόν και ας αποφανθούν αν ο μόνος λόγος που ταλαιπώρησε τους οδηγούς κι έκανε αρκετούς να σηκωθούν να φύγουν αγανακτισμένοι ήταν μόνο οι βροχή, ή έχει ευθύνες και η οργάνωση. Ας το αποφασίσουν ΚΑΙ ΑΣ ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΟΥΝ με δελτίο Τύπου για να το μάθουμε κι εμείς. Εκτός κι αν οι εκλογές της ερχόμενης Κυριακής επιβάλλουν κομψή στάση και "κατανόηση" προς τα Αθλητικά Σωματεία-ψηφοφόρους!
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΔΩ: www.omae-epa-live.gr
ανταποκριση θεατη απο κ5.
ΑπάντησηΔιαγραφή-Στο Α΄ΣΚΕΛΟΣ στην Κ5 χύθηκαν λάδια ,η ώρα ειχε παει 13:20 και οι μεγάλοι άτυχοι ήσαν οι 2 τελευταίοι ΣΤΑΜΕΛΟΣ και ΚΑΜΠΥΛΗΣ ,που δεν πρόλαβαν ν΄ανέβουν.
- Καταρακτωδης βροχή, οργανωτε΄ς και θεατές απροετοίμαστοι!
- τα αυτοκίνητα που ειχαν ανέβει μενουν στον τερματισμό για μιάμιση ώρα (μέγα λάθος) ,ενώ θα μπορούσαν να τους κατεβάσουν για κέρδος χρόνου και σερβις. οι κριτες στην κ5 ,έριχναν τσιμέντο στα ΄λαδια υπο βροχή.
- οι θεατές υπο βροχη (χωρις ομπρελες -μπουφαν )μολις ακουσαν για διακοπη βγαίνουν πανω στο δρόμο και αρχίζουν να κατεβαίνουν χωρις η οργανωση να μπορει ν΄αντιδράσει .....
ο αγωνας ξαναξεκίνησε με στεγνο οδοστρωμα περίπου στις 15:20 ,(έγιναν εξαιρετικοι χρόνοι) και ολοκληρωθηκε περιπου στις 17:00 .
και του χρονου με καλυτερο καιρο.!
Ευχαριστούμε για τις πρόσθετες πληροφορίες. Επιβεβαιώνεται αυτό που γράψαμε στο τέλος, ότι "με τη βροχή δεν μπορεί να τα βάλει κανείς". Οσο για την οργάνωση, αρμόδιος πλέον είναι ο παρατηρητής με την έκθεσή του (αν είδε όσα περιγράφετε. Μπορεί λιγότερα, μπορεί και περισσότερα). Φυσικά στα μέσα Ιουνίου δεν είναι συνηθισμένο φαινόμενο οι βροχές, αλλά -χωρίς να υπερβάλλουμε- όταν έχεις την ευθύνη μιάς διοργάνωσης με σχεδόν εκατό αγωνιζόμενους και χιλιάδες θεατές, κυττάς και το δελτίο καιρού (εδώ βέβαια τίθεται το ερώτημα του τι θα μπορούσες να κάνεις. Να μοιράζεις ομπρέλλες στους θεατές;!). Και του χρόνου σίγουρα καλύτερα, γιατί ο Αχλαδόκαμπος είναι μια ανάβαση που αρέσει σε όλους και πρέπει να μείνει μόνιμα στο ημερολόγιο.
Διαγραφή