Παρασκευή, 20 Ιουνίου 2014

ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΕ ΕΓΙΝΑΝ, ΤΟ ΝΕΟ Δ.Σ. ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ, ΚΑΙ ΩΣ ΕΚ ΘΑΥΜΑΤΟΣ ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ Η ΠΙΣΤΑ ΜΕΓΑΡΩΝ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΘΗΚΕ! ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΞΕΚΙΝΑ ΣΤΙΣ 5-6 ΙΟΥΛΙΟΥ!

Το καλό νέο είναι ότι "άνοιξαν τα Μέγαρα" και θα ξεκινήσουν οι αγώνες και τα track days (αυτοκινήτων και μοτοσυκλεττών)! Εξαίσιο νέο επίσης είναι ότι  επι τέλους θα γίνει Πρωτάθλημα Ταχύτητος μετά απο δύο χρόνια, μια και με τους νέους κανονισμούς (που δεν εφαρμόσθηκαν ακόμα) οι αγώνες θα είναι διπλοί, λιγότερων γύρων αλλά με ανεξάρτητη βαθμολογία. Οπότε ακόμα κι αν γίνουν τρείς αγώνες μέχρι το τέλος του χρόνου (π.χ. δύο στα Μέγαρα και ένας στη Τρίπολη ή το αντίθετο), ουσιαστικά θα πρόκειται για 3Χ2=6, νάτο το Πρωτάθλημα!
 Και το "κακό", που βρίσκεται; Κατ' αρχάς το ότι αρχίσαμε με το "καλό" δεν σημαίνει απαραίτητα ότι πρέπει να υπάρχει και "κακό", σίγουρα όμως "μυστήριο". Γιατί πως αλλιώς να ερμηνευθεί το γεγονός ότι μια πίστα που έμενε κλειστή για 8 μήνες και, σύμφωνα με τις πληροφορίες που διέρρεαν, "ήταν απο αδύνατον μέχρι πολύ δύσκολο να αδειοδοτηθεί", όχι μόνο αδειοδοτείται αλλά δύο Σωματεία έχουν ήδη έτοιμο αγώνα για τις 6/7, μόλις ΤΡΕΙΣ μέρες μετά τις Εκλογές της ΟΜΑΕ; Καλό, θετικό-θετικότατο το ότι η πίστα της Αθήνας επιτέλους άνοιξε, και για αγώνες και για το κέφι των φίλων του αυτοκινήτου. Ομως, τα "παιχνίδια εξουσίας" έπαιξαν κι εδώ τον ρόλο τους, όχι μόνο για να ανοίξει η πίστα (που είναι το υπέροχο νέο) αλλά ΙΣΩΣ και για να παραμείνει κλειστή για τόσο μεγάλο διάστημα (κι αυτό, ΑΝ έχει συμβεί, δεν είναι καθόλου καλό, πολύ απλά γιατί μπορεί να ξανασυμβεί οπουδήποτε και στον οποιονδήποτε -δεν είναι τυχαίο ότι μετά τόσα χρόνια έχουμε αποκτήσει αλλεργία και φυσική αποστροφή προς την εξουσία...).
 Λοιπόν: ΟΛΟΙ, οδηγοί και θεατές, έτοιμοι για τον αγώνα της 5ης-6ης Ιουλίου, σύμφωνα με την ανακοίνωση που αναρτούμε. (Ηρθε η ώρα να βγάλουμε επι τέλους εκείνη την λισάνς-"δελτίο αθλητού!!!", αν και με λύπη δεν θα συμμετάσχουμε στα Ιστορικά -που ελπίζουμε να έχουν ΠΟΛΛΕΣ συμμετοχές- λόγω του προσβλητικού για το ευ αγωνίζεσθαι  αλλά και ταπεινωτικού για τους συμμετέχοντες που δεν έχουν άλλον στην κατηγορία τους, "συστήματος βαθμολόγησης" ακόμα και ενός οδηγού ως "πρώτου" χωρίς την... ύπαρξη δεύτερου!!! Αν αλλάξει άμεσα, καλώς. Διαφορετικά, στην Super Τουρισμού με τους δύο αγώνες των δέκα γύρων, μούρλια!). Δ.Π. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου