Σάββατο, 7 Ιουνίου 2014

ΟΜΑΛΑ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΤΟ 13ο ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ. Η ΤΡΙΤΗ ΗΜΕΡΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΜΕ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΝ ΚΑΡΟΤΣΙΕΡΗ (ΝΙΚΗΤΗ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΥ ΑΓΩΝΑ) ΣΤΗΝ SPORTING ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΥΝΕΛΗ ΣΤΗΝ REGULARITY. ΠΡΩΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΧΩΜΑΤΙΝΗ Ε.Δ. Ο Δ. ΒΑΖΑΚΑΣ ΜΕ ΣΤΑΡΛΕΤ 1300!

www.omae-epa-live.gr
 Σ' αυτόν τον σύνδεσμο μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη του 13ου Ιστορικού Ακρόπολις: Στην Sporting και μετά την όγδοη Ε.Δ. οι 037 θερίζουν στην κορυφή, ενώ αρκετά πιο πίσω σε χρόνους αλλά ψηλά στην κατάταξη ο Α. Καροτσιέρης με την 911 RS συναγωνίστηκε χτες στην άσφαλτο την, θεωρητικά τουλάχιστον, ταχύτερη  911 RSR που συνήθως οδηγεί ο δηλωμένος ως συνοδηγός -και εξαιρετικά έμπειρος και γρήγορος- Ν. Τσάδαρης. Σήμερα Κυριακή στον (χωριστό) χωμάτινα αγώνα, θα δούμε ωραίες φάσεις μεν, δυστυχώς όμως πιθανόν να μην συμμετάσχουν οι Μανδρούκας-Τσάδαρης και Βελάνης-Βελάνης, λόγω εγκαταλείψεων. Απο την άλλη πλευρά, επειδή όπως είπαμε το χώμα αποτελεί χωριστό -ανεξάρτητο- αγώνα, θα δούμε τον Δ. Βαζάκα με το Starlet, τον Εδιπίδη με το ΜΚ1 1600, τον Γιαμαλάκη με το Renault 5 Turbo κ.α.
 Στην Regularity, όπου θα συμμετείχαμε κι εμείς αλλά ένα ξαφνικό και μη δεχόμενο αναβολή ταξίδι στο εξωτερικό μας άφησε για μια ακόμα χρονιά εκτός, συμβαίνει ό,τι συμβαίνει πάντα (ειδικά και μόνο) στο Ακρόπολις: Πολλοί και ιδιαίτερα ικανοί οδηγοί (πληρώματα) συναγωνίζονται εκατοστό-εκατοστό του δευτ. για τις πρώτες θέσεις, χρησιμοποιώντας προφανώς υψηλής τεχνολογίας και ίδιας μεθολογίας και συστήματος όργανα μετρήσεων. Ετσι, επιτυγχάνουν σχεδόν απίστευτη ακρίβεια, αλλά όταν συμβεί κάτι μη αναμενόμενο (μια διαφορά στη μέτρηση του οργανωτή π.χ.), κάνουν λάθος ΟΛΟΙ μαζί! Αυτό μπορείτε να το διαπιστώσετε αν παρατηρήσετε τα αποτελέσματα Ειδική προς Ειδική. Στο τέλος, ο καλύτερος χειριστής οργάνων κερδίζει. Αυτό όμως αφορά κατά βάσιν τους πρώτους. Στο Ακρόπολις συμμετέχουν πάνω απο 50 πληρώματα, που απολαμβάνουν μια εξαιρετική και Ευρωπαϊκού επιπέδου διοργάνωση, σε έναν απο τους καλύτερους αγώνες Ιστορικών αυτοκινήτων στον κόσμο. Και αυτό θα ήταν αρκετό για εμάς, όπως ξέρουμε ότι είναι αρκετό για όλους τους συμμετέχοντες, είτε ο στόχος τους είναι η διάκριση, είτε η διασκέδαση (γιατί όταν παλεύεις να πρωτεύσεις, σπάνια διασκεδάζεις!). Πάντως σήμερα Κυριακή, τρίτη και τελευταία μέρα και λίγο πριν το τέλος του αγώνα, μετά την 33η Ε.Δ (απο τις 38) προηγείται ο Κατσαούνης με μικρή διαφορά που μπορεί να θεωρηθεί και ως "ασφαλείας" γι' αυτό το επίπεδο-αν και ποτέ δεν ξέρεις, και ακολουθούν οι Κουνέλης, Παπανίκος, Φωτόπουλος και Λυκάκης με πολύ μικρές διαφορές μεταξύ τους, που είναι εύκολο να ανατραπούν.
 Στην Sporting όπως προαναφέραμε, απο την πρώτη κιόλας χωμάτινη Ε.Δ. της Κυριακής (Βωξίτες 1) άρχισαν τα πυροτεχνήματα, με τον Βαζάκα να κερδίζει στον Ελληνικό αγώνα στην 6η θέση Γενικής FIA (!!!), ακολουθούμενος από Ελληνικής πλευράς πάντα, απο τους Γιοβά και Εδιπίδη, ενώ οι Καροτσιέρης-Μαχαίρας που στο χώμα τρέχουν με Escort ΜΚ1 βρέθηκαν στις τελευταίες θέσεις της καταταξης λόγω προβλήματος. Στην κορυφή της 8ης (και πρώτης χωμάτινης) Ε.Δ. συνεχίζουν να μάχονται οι δύο Lancia 037, ακολουθούμενες απο τρείς Porsche 911 και το...Starlet 1300 του μέγιστου Δημήτρη Βαζάκα! (Αναλυτικό ρεπορτάζ, μετά το τέλος του αγώνα).

ΕΔΩ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ:
www.omae-epa-live.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου