Δευτέρα, 16 Ιουνίου 2014

ΟΙ ΠΑΡΕΕΣ, ΟΙ ΠΑΡΕΟΥΛΕΣ ΚΑΙ Η ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΠΟΡ

 Ενας Σύνδεσμος Οδηγών που σέβεται τον εαυτό του, την αποστολή του και τα μέλη του, φροντίζει στις περιπτώσεις σημαντικών αποφάσεων να θέσει τα θέματα υπ' όψιν της Γενικής Συνέλευσης. Δεν υπάρχει τίποτα πιο ακραία φασιστικό (η υποκριτικά δημοκρατικό) απο τα μέλη των Δ.Σ. που αποφεύγουν να συγκαλέσουν Γενική Συνέλευση επι σημαντικών θεμάτων, με το επιχείρημα ότι αφού εξελέγησαν, έχουν την εξουσιοδότηση (που την θεωρούν περίπου ως "δικαίωμα") να κάνουν ό, τι θεωρούν σωστό. Οταν όμως αυτό το, κατά την άποψη των τριών-τεσσάρων σε ένα σύνολο 50 ή και 100 οδηγών, "σωστό", είναι δυνατόν να αλλάξει τη μορφή του Σπορ, να καταλύσει κάθε έννοια "επιβράβευσης" της προσπάθειας, να ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΗΣΕΙ τους τίτλους και να διαλύσει κάποιες κατηγορίες προς (ακούσιο) όφελος άλλων, τότε χρειάζεται Γενική Συνέλευση. Οπωσδήποτε!
 Αν η παρέα (και ο περίγυρός της) που ανέλαβε πρόσφατα την εκπροσώπηση του Ιστορικού αυτοκινήτου είχε συγκαλέσει Γενική συνέλευση και είχε θέσει στα μέλη της την πρότασή της για την βαθμολόγηση σε Πρωτάθλημα και Κύπελλα ακόμα και ΕΝΟΣ ΟΔΗΓΟΥ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟ, είναι βέβαιο, λαμβάνοντας υπ' όψιν τις αξίες του ευ αγωνίζεσθαι που χαρακτηρίζουν την συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών ιστορικών, ότι δεν θα το είχαν δεχθεί. Το πιθανότερο είναι να τους έπαιρναν και στο ψιλό κάνοντας πλάκα, νομίζοντας ότι αστειεύονται. Ομως, ΔΕΝ έγινε Γενική Συνέλευση, και με μέθοδο που πολύ θυμίζει την διαπλοκή στα πολιτικά πράγματα, πέρασαν την "ΓΕΛΟΙΑ βαθμολόγηση του ενός" (ουδέν γελοιωδέστερον του να βαθμολογείσαι στο πρωτάθλημα ως πρώτος ελλείψει δευτέρου, ενώ σε άλλη κατηγορία να μονομαχούν πέντε -πέντε). Και γράψαμε, και φωνάξαμε, και ξαναγράψαμε εδώ και μήνες (απο την Ριτσώνα, που παρά το ότι επιθυμούσαμε να τρέξουμε μείναμε εκτός για να μην πάρουμε βαθμούς πρώτου χωρίς να υπάρχει δεύτερος), και επανειλημμένως ΓΕΛΟΙΑ χαρακτηρίσαμε την νέα "χαριστική μέθοδο βαθμολογίας", και τους οδηγούς και τις προσπάθειές τους δηλώσαμε ότι σεβόμαστε απολύτως, και καλές προθέσεις αλλά άγνοια αποδώσαμε στους υπευθύνους της αντιαθλητικής βαθμολόγησης, και επι τέλους οι χομπίστες οδηγοί Ιστορικών ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΡΩΤΗΘΗΚΑΝ, ΓΙΑΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ αντελήφθησαν ότι άλλοι επιβραβεύονται ως...μόνοι, "ευτελίζοντας" (χωρίς να το θέλουν ή να ευθύνονται γι' αυτό) τον θεσμό του Πρωταθλητού, κι άλλοι ...μηδενίζονται παρ' ότι έδωσαν μάχες τρομερές για μιά πέμπτη θέση π.χ. Και τι γίνεται μετά; Τα διάφορα "κολλητά φερέφωνα" βρίσκουν χίλιες δυό δικαιολογίες και αιτιάσεις για να μην αναφερθούν στο θέμα, δηλαδή το γνωστό "κουβέντα για την ταμπακιέρα"! Δυστυχώς όλα αυτά δείχνουν το ποσο μικρός και πόσο "πίσω" είναι ο χώρος των Ιστορικών. Μακάρι οι ίδιοι οι αγωνιζόμενοι να ενδιαφερθούν εις βάθος (και όχι μόνο επ' ευκαιρία της συμμετοχής τους σε κάποιον αγώνα) αλλά κυρίως να προκύψει μια νέα Διοίκηση της ΟΜΑΕ που  με το να ιδρύσει σοβαρές Επιτροπές Ιστορικών Sporting στην ΕΠΑ, θα "αναγκάσει" τις παρεούλες των Συνδέσμων εκ των πράγμάτων να λειτουργούν προς όφελος του Σπορ και των οδηγών (και όχι να πειραματίζονται ως άλλοι -αποπεμφθέντες- "Χατζηδάκηδες" με...εργαλειοθήκες ΟΟΣΑ!). Οσο για τους διάφορους (όχι πάνω απο δέκα, βία δεκαπέντε) "συνδικαλίζοντες" οδηγούς και παράγοντες που πιστεύουν ότι κάνουν κουμάντο στο χώρο μαζί με τους κολλητούς τους και έχουν συνηθίσει στα γλειψίματα των λεσχειαρχών για "συμμετοχούλες" στις εκδηλώσεις τους και στα εξευτελιστικά πιεστικά παρακάλια των φωτογράφων για να αγοράσουν την ίδια πόζα επαναλαμβανόμενη δέκα φορές μετά απο κάθε αγώνα, ας καταλάβουν ότι η σκληρή κριτική όχι μόνο είναι δικαίωμα του καθενός (όχι απαραίτητα "ειδικού" ή δημοσιογράφου, μα του κάθε ενδιαφερόμενου πολίτη) αλλά και επιβάλλεται κάποιες φορές για να "χτυπήσει  καμπάνα" και να διορθώσει εξώφθαλμα σφάλματα ή παραλείψεις, που -επαναλαμβάνω- μπορεί να έχουν γίνει απο λάθος εκτιμήσεις ή άγνοια πραγμάτων, ενώ οι προθέσεις  να ήταν και να παραμένουν αγαθές. 
 Και κάτι τελευταίο. Πριν σπεύσουν κάποιοι να υπερασπιστούν τα σφάλματα και τις απιθανότητες των "κολλητών" τους και της "παρεούλας" τους (ειδικά οι ετερόφωτοι), ας αναλογιστούν μήπως πλανώνται πλάνην οικτρά, μήπως τους χρησιμοποιούν και (ελαφρώς) τους κατευθύνουν, και μήπως, τέλος, κάποιος με την εμπειρία και τις γνώσεις προσώπων και πραγμάτων του υπογράφοντος, κάτι παρα πάνω έχει υπ' όψιν του για μεθόδους, παρέες, "συναντήσεις" κτλ., (παρ' ότι είναι γνωστό και αυταπόδεικτο ότι μένει -ο υπογράφων!- μακριά απο κάθε είδους κυκλώματα, αποφεύγοντας ακόμα και να συμμετάσχει σε φόρα). Το ότι δεν επιθυμώ φέτος, μέχρι νεωτέρας, να αγωνιστώ στα Ιστορικά που τα υπηρετώ απο 30ετίας, κάτι θα έπρεπε να σημαίνει, κάτι "να λέει", για όσους τουλάχιστον μπορούν να καταλάβουν κάτι παραπάνω. Οταν όμως υπάρχουν άτομα που υπερασπίζονται την βαθμολόγηση του πρώτου χωρίς την ύπαρξη δεύτερου, η αλήθεια είναι ότι δεν πρέπει να έχεις και πολλές απαιτήσεις αντίληψης απ' αυτά...


 ΥΓ: Κυριακή-κοντή γιορτή και...εγκυμονούσα Δευτέρα: Σε λίγο θα γίνουν γνωστά τα αποτελέσματα απο τις εκλογές της ΟΜΑΕ και θα μάθουμε τα πρόσωπα που θα διοικούν το Σπορ τα επόμενα χρόνια. ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ να σταματήσουν οι αμφισβητήσεις και να πάμε όλοι δυναμικά μπροστά.



2 σχόλια:

  1. Ενας Σύνδεσμος Οδηγών που σέβεται τον εαυτό του, την αποστολή του και τα μέλη του, φροντίζει στις περιπτώσεις σημαντικών αποφάσεων να θέσει τα θέματα υπ' όψιν της Γενικής Συνέλευσης.

    προφανως και δεν το θεωρησαν σημαντικο το θεματακι !!!
    που να καλεις τωρα γ.σ πιεζε και ο χρονος και η ομαε;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω να είμαι δίκαιος, σε ό,τι γνωρίζω: Πίεζε μεν ο χρόνος (γιατί θα άρχιζαν οι αγώνες) αλλά όχι η ΟΜΑΕ. Το αντίθετο συνέβη: Η επιτροπή του Δ.Σ. του ΣΟΑΙΣΤΑ πίεσε την ΟΜΑΕ (δηλαδή όποιον την εκπροσωπούσε, για να μην γενικεύουμε) να κάνει δεκτό το αίτημα -πρόταση της "ατομικής βαθμολόγησης", ως αίτημα, υποτίθεται, που όλοι οι οδηγοί Ιστορικών ήθελαν και στήριζαν. Γι' αυτό και η ΟΜΑΕ (δηλαδή αυτός που την εκπροσωπούσε) το έκανε δεκτό, πιστεύοντας ότι ικανοποιεί το σύνολο. Αν, όπως φωνάζουμε εδώ και δύο χρόνια, είχε δημιουργηθεί Επιτροπή Ιστορικών στην ΕΠΑ , όπως συμβαίνει με όλα τα άλλα θέματα, και ΑΝ η προσωρινή διοικούσα επιτροπή της ΟΜΑΕ όντως σεβόταν την Επιτροπή αυτή και παρέπεμπε εκεί το θέμα για "γνωμοδότηση", όλο και κάποια μεγαλύτερη μελέτη θα είχε γίνει, και κατα τη άποψή μου, δεν θα είχε περάσει. Επειδή δεν επιθυμώ να μου αποδοθεί "μονομανία" με την πολεμική κατά της "ατομικής βαθμολόγησης" (ενώ "μονομανία" με το "τι γίνεται στην Ευρώπη με την FIA των χιλιάδων ιστορικών - έτσι να κάνουμε κι εμείς εδώ με τους 10-15 πιστούς" έχουν άλλοι, επανέρχομαι στο ένα και βασικό σημείο: Ειναι αντιαθλητικό ένας μόνος του να παίρνει βαθμούς τρίτου, κι ένας τρίτος άλλης κατηγορίας και κλάσηςνα έχει παλέψει με δέκα για να πάρει τους ίδιους βαθμούς. Κι ένα δεύτερο: Παρακαλώ, ας ψάξει κάποιος τους κυβισμούς των φετεινών ιστορικών συμμετοχών στις αναβάσεις. Μάλλον για πολυνίκους δίλιτρων πρέπει να πάει το πρωτάθλημα. Αρα το σύστημα απέτυχε να προσελκύσει ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑΙΟΥΣ κυβισμούς και πρέπει άμεσα να αλλάξει (γιατί και αυτό έχει σημασία, πέραν του "αντιαθλητικού - και ας μην ενοχλεί η λέξη "γελοίο" για το σύστημα βαθμολόγησης-εφεύρημα του ΣΟΑΙΣΤΑ: Σε όποιον κι αν πείς ότι παίρνεις βαθμούς πρώτου χωρίς να τρέχει δεύτερος, "γελοίο" θα το χαρακτηρίσει!!!) .

      Διαγραφή