Οι αναγνώστες μας γνωρίζουν καλά τι "μάχη" δώσαμε (με μόνο "όπλο" το blog και ΟΧΙ τα διάφορα συμφέροντα και τα"κολλητηλίκια του χώρου) για να αποτραπεί η υιοθέτηση του ΓΕΛΟΙΟΥ τρόπου βαθμολόγησης ακόμη και ενός μόνο οδηγού σε κλάση και κατηγορία (!!!!), που με επιμονή η οποία γεννά ερωτηματικά και με πάθος πρωτόγνωρο, πίεσαν και τελικά πέρασαν μερικά μέλη του νέου Προεδρείου του ΣΟΑΙΣΤΑ! Είναι μια απο τις περιπτώσεις δηλαδή που γίνεται ζημιά στο Σπορ απο ανθρώπους που δεν το περιμένεις! Σε μια- δύο κοινωνικές εκδηλώσεις, είδα τους "μονομάχους" της προεδρίας της ΟΜΑΕ κ. Χαλιβελάκη και κ. Μιχελακάκη και τους εξέθεσα την απόλυτη γελοιότητα και ΑΝΗΘΙΚΟΤΗΤΑ έναντι των άλλων αγωνιζομένων τού να βαθμολογείται για Πρωτάθλημα και Κύπελλο ΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ του χωρίς να υπάρχει άλλος στη ίδια κατηγορία και κλάση!!! Ο κ. Μιχελακάκης μάλιστα δεν το ήξερε (;), δεν το είχε καταλάβει (;) και έπεσε απο τα σύννεφα όταν του το εξήγησα προ μηνών στην κοπή πίτας του ΣΟΑΑ. Καλά θα κάνουν λοιπόν οι υπεύθυνοι αυτής της απαράδεκτης μασκαράτας, δηλαδή οι δυό -τρείς του Δ.Σ. του ΣΟΑΙΣΤΑ που το εισηγήθηκαν και ο κ. Χαλιβελάκης της ΟΜΑΕ που το απεδέχθη, ΝΑ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ. (Όσο για τους όσους φίλους τους υπερασπίζονται αυτή τη γελοιότητα -με την έννοια του αστείου και του κωμικού- με εξ ίσου γελοία -δηλαδή κωμικά!- και καθόλου μελετημένα επιχειρήματα, ας κρατήσουν, τουλάχιστον αυτοί, την σοβαρότητά τους: ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΑΘΛΗΤΙΚΟ ΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ Ο ΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΕΥΤΕΡΟΣ!!!). Επ' αυτού, αντίλογος σοβαρός δεν υπάρχει. Και δεν μιλώ τυχαία: Δήλωσα ότι ΔΕΝ θα λάβω μέρος σε αγώνα ιστορικών φέτος, γιατί αρνούμαι να βαθμολογούμαι ΜΟΝΟΣ στην Κατηγορία και κλάση μου (Κατ 3, Κλαση D4). Αμέσως μόλις αλλάξει η γελοιότητα αυτή, θα συμμετάσχω και πάλι, όχι πως θα τρέξει κάτι, αλλά για να υπάρχουν συμμετοχές στα Ιστορικά. Γιατί τέτοιο Καραγκιοζηλίκι και διασυρμό του θεσμού πρωταθλημάτων και κυπέλλων, δεν έχω ξαναδεί, ούτε θυμάμαι, σε τόσες δεκαετίες καρριέρας, αφού κανείς οδηγός ή Σύνδεσμος δεν τόλμησε να το προτείνει και κανείς "άρχοντας" δεν θα διανοείτο να το αποδεχθεί! Καλό είναι πάντως που άρχισαν σιγά σιγά και κάποιοι άλλοι να αντιλαμβάνονται την -επιεικώς- λανθασμένη προσέγγιση στο θέμα "μαζεύω συμμετοχές" του Δ.Σ. του ΣΟΑΙΣΤΑ. Ας διεκδικήσουν απο τη νέα ηγεσία της ΟΜΑΕ ΑΜΕΣΗ διόρθωση ΦΕΤΟΣ, και όχι όταν θα έχουν απονεμηθεί οι τίτλοι με το "χαριστικό -δωροληπτικό" σύστημα βαθμολογίας. Και βέβαια, το ΥΠΕΥΘΥΝΟ Δ.Σ. ας επιδείξει τόλμη και όχι εγωϊσμό, κι ας σπεύσει το ίδιο να ζητήσει ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΡΙΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΛΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ.
TO BLOG ΓΙΑ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ: Το Blog του περιοδικού Auto CLASSIC φιλοδοξεί να γίνει “το κέντρο της ενημέρωσης” για τις εκδηλώσεις, τα γεγονότα και την γενικότερη πορεία του κλασσικού αυτοκινήτου και των Ιστορικών αγώνων. Παρακαλούμε όλες τις Λέσχες, τα Clubs, τις εταιρείες και όποιον ασχολείται με το Ιστορικό αυτοκίνητο, να στέλνουν ανακοινώσεις, δελτία Τύπου, αναγγελίες και αποτελέσματα αγώνων, αφίσες, φωτογραφίες, κτλ., στο e-mail: papandreou@live.com για άμεση ανάρτηση.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η δικαίωση σας ,ήταν δεδομένη !
ΑπάντησηΔιαγραφήΛύπη προκαλεί η "άγνοια" υποψηφίου προέδρου για τον τρόπο βαθμολόγησης .
Δεν το πιστεύω το απίστευτο ! η ερμηνεία είναι ότι λόγω επικειμένων εκλογών δεν υπάρχει λόγος να πάρει κάποιος θέση . ες αύριον τα σπούδαία !!!!
Μεγαλύτερη λύπη προκαλεί το γεγονός ότι έγινε δεκτή η πρόταση του ΣΟΑΙΣΤΑ απο την ΕΠΑ της ΟΜΑΕ, ή απο όποιον τέλος πάντων την "εκπροσωπούσε". Και έγινε δεκτή σύμφωνα με μια παλιά νοοτροπία της Αρχής του Σπορ που συνεχίζει να εφαρμόζεται (δηλαδή της ΕΘΕΑ-ΕΛΠΑ) την οποία έχω ζήσει και "νοιώσει" απο την μοτοσυκλέττα, γι' αυτό την γνωρίζω και την αναγνωρίζω. Σύμφωνα με αυτή λοιπόν, η ΕΛΠΑ έλεγε πάντα "ναι" σε όποια πρόταση -πλην οικονομικών εκπτώσεων!- έφερνε ο Σύνδεσμος Οδηγών Μοτοσυκλεττών, μια και καθόλου δεν την ενδιέφερε η μοτοσυκλέττα (όπως σήμερα ελάχιστα ενδιαφέρεται η ΟΜΑΕ για τα Ιστορικά)! Οπότε, τους "έκαναν το χατήρι" και -κυριολεκτικά- "τους άφηναν να κουρεύονται"! Αν στη πορεία αποδεικνύετο ότι αυτό που είχαν ζητήσει οι οδηγοί ήταν λάθος, τους έλεγε "εσείς το ζητήσατε"! (Και ο νυν Πρόεδρος του ΣΟΑΙΣΤΑ τα ξέρει πολύ καλά αυτά, γιατί τότε έκανε Πρωταθλητισμό με Trial). Πηγε λοιπόν ο ΣΟΑΙΣΤΑ σε μια συνάντηση με την ΕΠΑ της ΟΜΑΕ τον περασμένο Δεκέμβριο, και συζήτησαν εκτενώς το...Ιστορικό Ακρόπολις! Οσο για τις προτάσεις για τους Ιστορικούς αγώνες του 2014, τους είπαν "αφήστε να τα δούμε για το 2015 γιατί τώρα έχει ανακοινωθεί η προκήρυξη". ΟΜΩΣ: Οι ένας-δυό του Δ.Σ. του ΣΟΑΙΣΤΑ που επέμειναν στην γελοία βαθμολόγηση, έκαναν κι άλλη συνάντηση με "έναν-δύο, τον... εξής έναν"(!) της ΕΠΑ ΟΜΑΕ, κι εκείνος "τους έκανε τη χάρη" και πέρασε τη βαθμολογία-πρόκληση που εξευτελίζει κάθε αξία θεσμού-κρίμα για τους οδηγούς που προσπαθούν, ΧΩΡΙΣ να ασχοληθεί με το περιεχόμενο καθόλου, πιστεύοντας ότι έτσι "ικανοποιεί" το σύνολο των οδηγών Ιστορικών. Παλιές πρακτικές, και να δεχθώ ότι οι άνθρωποι του ΣΟΑΙΣΤΑ είναι άσχετοι με τα κοινά (άλλες οι δουλειές τους, χομπίστες είναι) και τόσα ξέρουν-τόσα κάνουν, πιστεύοντας ότι βοηθούν το άθλημα. Η "Αρχή του Σπορ" όμως, πως αποδέχεται τυφλά, και αφού έχει ήδη βγεί η Προκήρυξη, ένα αίτημα που μπορεί να είναι "συντεχνιακό", λάθος, προβληματικό, ή και σωστό, χωρίς καν να το εξετάσει (ή στο φινάλε να το δώσει στις Επιτροπές για συζήτηση και μετά να αποφασίσει η ολομέλεια της ΕΠΑ ή η προσωρινή διοικούσα της ΟΜΑΕ. ΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΜΙΛΑΜΕ, ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΟΥΜΕ ΚΕΦΑΛΙΑ ΣΤΙΣ ΕΚΚΙΝΗΣΕΙΣ! Αυτή είναι η πραγματικότητα και...καλές εκλογές στην ΟΜΑΕ!
Διαγραφή