Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

CLASSIC MICROCARS CLUB ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ 19-9-2010 (REGULARITY ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ)



Ο Α. Κίκιζας με το Ford Escort MK 1 ήταν πρώτος Γενικής Super Sport.
Με τον τίτλο «επίδειξη» ολοκληρώθηκε η Ανάβαση Ασπροπύργου της Classic Microcars, μιά εκδήλωση «στο όριο» μεταξύ sporting και regularity, που έγινε υπό την αιγίδα –και με την άδεια- της Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ. Επρόκειτο για μία ασφάλτινη ανάβαση, η οποία στο πρόσφατο παρελθόν είχε προταθεί στον Σ.Ο.Α.Α. για να γίνει στα πλαίσια του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων, αλλά είχε απορριφθεί λόγω επικινδυνότητας, επειδή δεν υπάρχουν μέτρα ασφαλείας (μπαρριέρες). Η «επίδειξη» του Classic Microcars Club έγινε με κανονισμούς regularity, δηλαδή μ.ω.τ. ΕΩΣ 50 χ.α.ω., κάτι που για να επιτευχθεί είχαν δημιουργηθεί σικαίην με κορίνες στα ανοιχτά κομμάτια, ώστε να μην μαζεύουν χιλιόμετρα τα αυτοκίνητα.  Η εκκίνηση, στην πλατεία Ασπροπύργου, άργησε περισσότερο από 1 ώρα, λόγω κάποιων διευκρινήσεων που έπρεπε να δοθούν στις Αρχές σχετικά με την αδειοδότηση του event. Έτσι, η κατηγορία Regularity (σταθερής μ.ω.τ.) ανέβηκε μία φορά σύμφωνα με το πρόγραμμα, αλλά η Super Sport δεν έκανε δεύτερη προσπάθεια όπως προέβλεπε αρχικά ο κανονισμός. Στην Regularity, για μία ακόμα φορά, διέπρεψε ο Γ. Γεωργόπουλος με Mini, ενώ ακολούθησαν οι, επίσης συνήθεις νικητές των εκδηλώσεων του Microcars Club, Δ. Ορφανός με Citroen Dyane και Γ. Βαλληνδάς με MG Midget.
  Ο τίτλος «ανάβαση» συγκέντρωσε αρκετές πρωταθληματικές συμμετοχές, οι οποίες και κατέλαβαν, ως αναμένετο, την κορυφή της κατηγορίας super sport. Νικητής εδώ ήταν ο Α. Κίκιζας με Escort RS ΜΚ 1, και την τριάδα συμπλήρωσαν οι Λ. Αγγελάκης και Α. Καζακλής, επίσης με Ford Escort (ΜΚ 2). Υπήρχε επίσης και κατηγορία με πιό σύγχρονα αυτοκίνητα (“S”) όπου πρώτος ήταν ο Σ. Τσουκαλάς με Toyota Starlet, δεύτερος ο Δ. Τροβάς με την γνωστή του Ε 30 Μ3, και τρίτος ο Ν. Χρέπας με Citroen AX GT.





O Γ. Γεωργόπουλος, πρώτος κατηγορίας Regularity και Μicrocars.
 Το αναπόφευκτο σχόλιο του Auto CLASSIC έχει βεβαίως να κάνει με την προσπάθεια της Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ να ασχοληθεί και με αγώνες Sporting, κάτι που είναι δύσκολο να γίνει με περιορισμούς έως 50 χ.α.ω., κανονισμούς ασφαλείας ανύπαρκτους (εναπόκεινται στην υπευθυνότητα του οργανωτή), και μηδενικό έλεγχο αγωνιστικών προδιαγραφών οχημάτων. Για παράδειγμα, υπάρχει υποχρεωτική αγωνιστική ταυτότητα αυτοκινήτου, εγκεκριμένα κράνη, στολές, καθίσματα, cages, πυροσβεστήρες κτλ.; Όχι φυσικά. Η Classic Microcars απαιτεί κράνος, roll bar, πυροσβεστήρες και ζώνες, χωρίς όμως να δικαιούται να ζητήσει υποχρεωτικά προδιαγραφές FIA. Βέβαια, η συγκεκριμένη Λέσχη είναι εξαιρετικά προσεκτική και υπεύθυνη, αλλά οι αναβάσεις κρύβουν τεράστιους κινδύνους, γιατί το λάθος ενός υπερενθουσιώδους οδηγού δεν μπορεί να το προβλέψει κανείς!
  Η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ, κατά την ταπεινή μας άποψη, ή θα πρέπει να περιοριστεί στην κλασσική Regularity, ή να διοργανώσει  κανονικούς αγώνες με πλήρεις προδιαγραφές ασφαλείας FIA. Ας μην θέτει τις Λέσχες «της» αλλά και το Σπορ σε περιττούς κινδύνους, αδειοδοτώντας αγώνες sporting υπό το μανδύα της Regularity, ΧΩΡΙΣ εγκεκριμένες προδιαγραφές ασφαλείας FIA. Αν συμβεί το ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ, θα χάσουν όλοι το δικαίωμα διοργάνωσης εκδηλώσεων! Αναρωτιόμαστε λοιπόν, αν η τραγωδία του Auto Festival έγινε τελικά μάθημα για κανέναν...

  Αναλυτικά αποτελέσματα στο www.classicmicrocars.gr.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου