Ο Α. Κίκιζας με το Ford Escort MK 1 ήταν πρώτος Γενικής Super Sport. |
Ο τίτλος «ανάβαση» συγκέντρωσε αρκετές πρωταθληματικές συμμετοχές, οι οποίες και κατέλαβαν, ως αναμένετο, την κορυφή της κατηγορίας super sport. Νικητής εδώ ήταν ο Α. Κίκιζας με Escort RS ΜΚ 1, και την τριάδα συμπλήρωσαν οι Λ. Αγγελάκης και Α. Καζακλής, επίσης με Ford Escort (ΜΚ 2). Υπήρχε επίσης και κατηγορία με πιό σύγχρονα αυτοκίνητα (“S”) όπου πρώτος ήταν ο Σ. Τσουκαλάς με Toyota Starlet, δεύτερος ο Δ. Τροβάς με την γνωστή του Ε 30 Μ3, και τρίτος ο Ν. Χρέπας με Citroen AX GT.
O Γ. Γεωργόπουλος, πρώτος κατηγορίας Regularity και Μicrocars. |
Η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ, κατά την ταπεινή μας άποψη, ή θα πρέπει να περιοριστεί στην κλασσική Regularity, ή να διοργανώσει κανονικούς αγώνες με πλήρεις προδιαγραφές ασφαλείας FIA. Ας μην θέτει τις Λέσχες «της» αλλά και το Σπορ σε περιττούς κινδύνους, αδειοδοτώντας αγώνες sporting υπό το μανδύα της Regularity, ΧΩΡΙΣ εγκεκριμένες προδιαγραφές ασφαλείας FIA. Αν συμβεί το ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ, θα χάσουν όλοι το δικαίωμα διοργάνωσης εκδηλώσεων! Αναρωτιόμαστε λοιπόν, αν η τραγωδία του Auto Festival έγινε τελικά μάθημα για κανέναν...
Αναλυτικά αποτελέσματα στο www.classicmicrocars.gr.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου