Μας μπέρδεψαν... Στο τεύχος Νο 6 του Auto CLASSIC, που κυκλοφορεί σε όλη την Ελλάδα, μπορείτε να διαβάσετε τις ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ (ανοιξιάτικες) εξελίξεις στα διοικητικά των αγώνων, όπου: α) Ο κ. Σ. Χατζηπαναγιώτου αναλαμβάνει τη θέση του Προέδρου της Επιτροπής Αγώνων (ΕΠΑ) της ΟΜΑΕ (Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος), η οποία θα παραλάβει τη σκυτάλη της διοίκησης του Σπορ από την ΕΛΠΑ. β) Ο κ. Ε. Φατούρος, όπως και άλλοι βεβαίως, παραιτούνται από την ΕΘ.Ε.Α. ΕΛΠΑ. γ) Οι επικεφαλείς των Συνδέσμων Οδηγών ΣΟΑΑ και ΣΟΑΑΒΕ διαμαρτύρονται έντονα γιατί η ΕΘΕΑ-ΕΛΠΑ κατήργησε τα 30 Ευρώ ανά λισάνς υπέρ των Συνδέσμων. δ) Η ΕΘΕΑ-ΕΛΠΑ αποκτά νέο Πρόεδρο, τον κ. Μ. Σταφυλοπάτη.
Περνάει ο μήνας των διακοπών Αύγουστος, γίνονται διάφορες ζυμώσεις (εποχή του μούστου βλέπετε), και... ΜΠΑΜ: Όλοι φίλοι ξανά, και “άγνωστη η τύχη” της ΟΜΑΕ: Νέος Πρόεδρος ΕΘΕΑ-ΕΛΠΑ ο κ. Σ. Χατζηπαναγιώτου (δύο καρέκλες Προέδρου;), μέλη ο κ. Ε. Φατούρος (παραιτηθείς προ διμήνου με επιστολή έντονου ύφους), αλλά και οι κ.κ. Γ. Κοσμόπουλος και Σ. Μαυροματίδης από ΣΟΑΑ και ΣΟΑΑΒΕ αντιστοίχως (επίσης “παραιτηθέντες” και εντόνως διαμαρτυρηθέντες διά επιστολών προς την ΕΘΕΑ-ΕΛΠΑ!).
Το φτωχό μυαλό μας, μπορεί μόνο να εικάσει ότι: α) Η ΟΜΑΕ παίρνει αναβολή. β) ΟΜΑΕ και ΕΛΠΑ έσονται εις σάρκα μία (ή σαρξ εκ σαρκός). γ) Η (νέα) ΕΘΕΑ-ΕΛΠΑ θα φτιάξει το Πρόγραμμα Αγώνων του 2011, το οποίο θα αναλάβει να εφαρμόσει η ΟΜΑΕ.
Και τα Ιστορικά αυτοκίνητα; Υποθέτουμε ότι θα δημιουργηθεί κάποια επιτροπή Ιστορικού, κάτι όμως που πρέπει να γίνει ΑΜΕΣΑ, για να μπορέσει/προλάβει να υποβάλλει τις προτάσεις της για το 2011 στην (νέα) ΕΘΕΑ.
Τι αποδεικνύει, πάντως, αυτή η εξέλιξη; Πρώτον ότι τίποτα δεν αλλάζει επί της αρχής, και δεύτερον ότι στην Ελλάδα (και στην ΕΛΠΑ!) ο πιό σίγουρος τρόπος να ανέβεις επίπεδο είναι το να παραιτηθείς διαμαρτυρόμενος! Δ.Π.
Περνάει ο μήνας των διακοπών Αύγουστος, γίνονται διάφορες ζυμώσεις (εποχή του μούστου βλέπετε), και... ΜΠΑΜ: Όλοι φίλοι ξανά, και “άγνωστη η τύχη” της ΟΜΑΕ: Νέος Πρόεδρος ΕΘΕΑ-ΕΛΠΑ ο κ. Σ. Χατζηπαναγιώτου (δύο καρέκλες Προέδρου;), μέλη ο κ. Ε. Φατούρος (παραιτηθείς προ διμήνου με επιστολή έντονου ύφους), αλλά και οι κ.κ. Γ. Κοσμόπουλος και Σ. Μαυροματίδης από ΣΟΑΑ και ΣΟΑΑΒΕ αντιστοίχως (επίσης “παραιτηθέντες” και εντόνως διαμαρτυρηθέντες διά επιστολών προς την ΕΘΕΑ-ΕΛΠΑ!).
Το φτωχό μυαλό μας, μπορεί μόνο να εικάσει ότι: α) Η ΟΜΑΕ παίρνει αναβολή. β) ΟΜΑΕ και ΕΛΠΑ έσονται εις σάρκα μία (ή σαρξ εκ σαρκός). γ) Η (νέα) ΕΘΕΑ-ΕΛΠΑ θα φτιάξει το Πρόγραμμα Αγώνων του 2011, το οποίο θα αναλάβει να εφαρμόσει η ΟΜΑΕ.
Και τα Ιστορικά αυτοκίνητα; Υποθέτουμε ότι θα δημιουργηθεί κάποια επιτροπή Ιστορικού, κάτι όμως που πρέπει να γίνει ΑΜΕΣΑ, για να μπορέσει/προλάβει να υποβάλλει τις προτάσεις της για το 2011 στην (νέα) ΕΘΕΑ.
Τι αποδεικνύει, πάντως, αυτή η εξέλιξη; Πρώτον ότι τίποτα δεν αλλάζει επί της αρχής, και δεύτερον ότι στην Ελλάδα (και στην ΕΛΠΑ!) ο πιό σίγουρος τρόπος να ανέβεις επίπεδο είναι το να παραιτηθείς διαμαρτυρόμενος! Δ.Π.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου