Ο Γ. Μαστρογιάννης με την γνωστή Lancia Fulvia, συμμετέχει στο Ιστορικό Ράλλυ Έλβα με συνοδηγό τον Νώντα Παππά, φέροντας μάλιστα «τα χρώματα» του Auto CLASSIC! Στον ίδιο αγώνα, που προσμετρά στο Ευρωπαϊκό Ιστορικό Πρωτάθλημα Ράλλυ της FIA, συμμετέχουν οι Μ. Σταφυλοπάτης-Γ. Χατζηρήγας με Lotus Cortina 1600, και Φ. Σταφυλοπάτης-Ν. Μαργέτης με Lancia Fulvia 1600. Στον αγώνα έχουν δηλώσει 107 πληρώματα απ’ όλη την Ευρώπη, με τις περισσότερες συμμετοχές να προέρχονται από την Ιταλία, και την μερίδα του λέοντος να έχει η Porsche με τις διάφορες εκδόσεις της 911 (η οποία, στα διεθνή Ιστορικά Ραλλύ, τείνει να γίνει τόσο συνηθισμένη όσο και τα VW Beetles στους δρόμους του ’70!).
Η εκκίνηση θα δοθεί το βράδυ (21.30), της Πέμπτης 16 Σεπτεμβρίου, και θα ακολουθήσουν δύο Ε.Δ. των 11.600 και 4.690 μ. Την Παρασκευή το πρόγραμμα περιλαμβάνει 6 Ε.Δ., συνολικού μήκους 52 χλμ. περίπου. Το Σάββατο τέλος, θα γίνουν ακόμα 6 Ε.Δ. συνολικού μήκους 65 χλμ., με τερματισμό στις 15.00 το μεσημέρι και απονομή στις 20.00 το απόγευμα.
Το Auto CLASSIC θα εκπροσωπείται δημοσιογραφικά από τον κ. Χ. Σκριάπα, και στο επόμενο τεύχος (Νο 7, Οκτ.-Νοε) θα υπάρχει πλήρης ανταπόκριση με πλούσιο φωτογραφικό υλικό. Το περιοδικό και όλοι οι φίλοι του Ιστορικού Αυτοκινήτου, εύχονται τα καλύτερα στους (έμπειρους) Αφους Σταφυλοπάτη, αλλά και στον «νέο» σε διεθνείς αγώνες Ι. Μαστρογιάννη, και είναι βέβαιο ότι με τη μορφή (εγκατάλειψης) που έχει το Ιστορικό αυτοκίνητο στη χώρα μας, σταδιακά θα βρεθούν αρκετοί να ακολουθήσουν το παράδειγμά τους, δεδομένου ότι το κόστος για έναν αγώνα στην Ευρώπη δεν είναι σημαντικά υψηλότερα απ’ αυτό της Ελλάδος (σύμφωνα τουλάχιστον με τα κοστολόγια που μας ανέφεραν οι συμμετέχοντες). Περισσότερα όμως, και πιό αναλυτικά, στο Auto CLASSIC Νο 7, στις αρχές Οκτωβρίου.
Η εκκίνηση θα δοθεί το βράδυ (21.30), της Πέμπτης 16 Σεπτεμβρίου, και θα ακολουθήσουν δύο Ε.Δ. των 11.600 και 4.690 μ. Την Παρασκευή το πρόγραμμα περιλαμβάνει 6 Ε.Δ., συνολικού μήκους 52 χλμ. περίπου. Το Σάββατο τέλος, θα γίνουν ακόμα 6 Ε.Δ. συνολικού μήκους 65 χλμ., με τερματισμό στις 15.00 το μεσημέρι και απονομή στις 20.00 το απόγευμα.
Το Auto CLASSIC θα εκπροσωπείται δημοσιογραφικά από τον κ. Χ. Σκριάπα, και στο επόμενο τεύχος (Νο 7, Οκτ.-Νοε) θα υπάρχει πλήρης ανταπόκριση με πλούσιο φωτογραφικό υλικό. Το περιοδικό και όλοι οι φίλοι του Ιστορικού Αυτοκινήτου, εύχονται τα καλύτερα στους (έμπειρους) Αφους Σταφυλοπάτη, αλλά και στον «νέο» σε διεθνείς αγώνες Ι. Μαστρογιάννη, και είναι βέβαιο ότι με τη μορφή (εγκατάλειψης) που έχει το Ιστορικό αυτοκίνητο στη χώρα μας, σταδιακά θα βρεθούν αρκετοί να ακολουθήσουν το παράδειγμά τους, δεδομένου ότι το κόστος για έναν αγώνα στην Ευρώπη δεν είναι σημαντικά υψηλότερα απ’ αυτό της Ελλάδος (σύμφωνα τουλάχιστον με τα κοστολόγια που μας ανέφεραν οι συμμετέχοντες). Περισσότερα όμως, και πιό αναλυτικά, στο Auto CLASSIC Νο 7, στις αρχές Οκτωβρίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου