Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Σ.Ι.Σ.Α. 24 LAP ΚΑΙ ΣΙΡΚΟΥΪ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ, ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ. ΤΙ ΚΡΙΜΑ...

Στις 11 Δεκεμβρίου διοργανώνεται στην πίστα Μεγάρων από τον Σ.Ι.Σ.Α. το «24 Lap Circuit». Είναι μία ευχάριστη και επιτυχημένη ιδέα αγώνα «παιδειάς», όπου ομάδες των τεσσάρων αυτοκινήτων διαγωνίζονται για τον ταχύτερο (συνολικό) χρόνο σε τέσσερις γύρους (4x4 = 24). Οι ομάδες εκκινούν α-λα Le Mans (με τους οδηγούς απέναντι από τα αυτοκίνητά τους, να τρέχουν προς αυτά με τον «πυροβολισμό» του αφέτη και να ξεκινούν μόνο αφού δέσουν την ζώνη ασφαλείας. Η εκδήλωση χαρακτηρίζεται «παιδειά» και όχι αγώνας, μιά και γίνεται σύμφωνα με τους κανονισμούς Regularity («καλά για την υγρασία θα σας μιλήσω μετά», όπως λέει το γνωστό ανέκδοτο!), επειδή έχουν τοποθετηθεί τρία αργά σικαίην στην πίστα και η μ.ω.τ. έχει κατέβει στα «νόμιμα» όρια (που ορίζει η F.I.V.A.  για τέτοιου τύπου εκδηλώσεις).
  Δυστυχώς (πάμε ξανά: ΔΥΣΤΥΧΩΣ!), δεν ελήφθη μέριμνα από τους οργανωτές όσον αφορά την ημερομηνία (και θα έπρεπε να ξέρουν καλύτερα, μιά και ο Πρόεδρος του Σ.Ι.Σ.Α. κ. Παπάζογλου είναι αντιπρόεδρος του Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α. και επίσης συμμετέχει σε αναβάσεις και Ραλλύ των Πρωταθλημάτων της ΕΘΕΑ-ΕΛΠΑ), κι έτσι η ημερομηνία συμπίπτει με τον Πρωταθληματικό αγώνα ταχύτητας Τρίπολης (11-12 Δεκεμβρίου), που είναι το δεύτερο μόλις φετεινό σιρκουΐ των Ιστορικών αυτοκινήτων. Έτσι, είναι βέβαιο ότι αρκετοί οδηγοί θα συμμετάσχουν στην Τρίπολη και θα χάσουν την ευχάριστη εκδήλωση του Σ.Ι.Σ.Α. Δεν είναι κρίμα κι άδικο; Γιατί συχνά υπάρχει ταύτιση ημερομηνιών, αλλά πρόκειται για διαφορετικού τύπου αγώνες (ραλλύ και ανάβαση ας πούμε). Εδώ έχουμε δύο εκδηλώσεις σε πίστα, για τις οποίες πραγματικά διψάει το Ελληνικό Ιστορικό αυτοκίνητο. Για λόγους που δεν γνωρίζουμε (ή δεν πιστεύουμε), η επιτροπή αγώνων της ΕΘΕΑ στα τέλη του 2009 «έπνιξε» την «Ιστορική ταχύτητα», μιά και γέμισε το πρόγραμμα του 2010 με αναβάσεις, οι οποίες είναι μιά χαρά μεν, δίνουν όμως περιορισμένο χρόνο οδηγικής απόλαυσης (και φυσικά, τα περιθώρια ασφαλείας είναι πολύ ΣΤΕΝΑ). Οι συμμετέχοντες των Ιστορικών, προφανώς δεν κυνηγούν τη δόξα, το Πρωτάθλημα και τις νίκες (άλλο αν κανείς δεν δυσαρεστείται με την διάκριση), αλλά –τουλάχιστον υποτίθεται ότι- απολαμβάνουν τα αυτοκίνητα και την οδήγηση, «προστατεύοντας» συγχρόνως και τα οχήματα και τους εαυτούς τους. Γι’ αυτό και τα σιρκουΐ είναι η ασφαλέστερη και  καλύτερη μορφή Ιστορικών αγώνων ασφάλτου. Αν κάποιος «τα κόβει» από το πρόγραμμα, είναι σαφές ότι επιθυμεί την μείωση των Ιστορικών συμμετοχών, ότι «μειώνει» το Ιστορικό αυτοκίνητο γενικότερα.  «Κατά λάθος ή εξεπίτηδες;». Δεν έχουμε άποψη γιατί δεν έχουμε γνώση. Ας το αποδώσουμε λοιπόν σε άγνοια και σε αδιαφορία.
  Μετά τα παραπάνω, γίνεται σαφές ότι η ταύτιση των ημερομηνιών Μεγάρων και Τρίπολης στις 11 Δεκεμβρίου, στερεί από αρκετούς οδηγούς την δυνατότητα συμμετοχής και στις δύο εκδηλώσεις και τους υποχρεώνει να διαλέξουν. Επειδή λοιπόν ήταν ελάχιστες οι ευκαιρίες πίστας για τα Ιστορικά αυτοκίνητα το 2010, έστω και την τελευταία στιγμή ευχόμαστε να μετακινηθεί η μία εκ των δύο εκδηλώσεων κατά μία εβδομάδα, ώστε όλοι να συμμετάσχουν και στις δύο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου