Αν ένα
διήμερο regularity Rally
θα μπορούσε να ήταν πιο ενδιαφέρον, πιο διασκεδαστικό και πιο «επαγγελματικά»
διοργανωμένο απ’ ότι το 7ο Rally Δαναών του AC3, πολύ θα θέλαμε να το ξέρουμε: Road Book, φυλλάδια ειδικών,
κάρτες αγωνιζομένων, μπλουζάκια και καπέλλα, όλα ήταν επιπέδου ενός διεθνούς Ευρωπαϊκού Ράλλυ FIVA (και κυρίως FIA: Το υλικό ήταν ίδιο μ’ αυτό του Historic Acropolis).
Και όλα αυτά με παράβολο συμμετοχής 60 Ευρώ; Ναι, με παράβολο συμμετοχής 60
Ευρώ, συν την διανυκτέρευση για τους εκτός Αργολίδας συμμετέχοντες (με κόστος από 40 Ευρώ σε
ξενοδοχεία του Άργους και του Ναυπλίου).
Δεν κρίνουμε ως απαραίτητη την περιγραφή του αγώνα
των 260 περίπου χλμ., μια και για να δεις και να απολαύσεις τις περιοχές στις οποίες
κινήθηκε, θα πρέπει να συμμετάσχεις! Πάντως οι Ε.Δ. ήταν σωστά μετρημένες,
ευχάριστες, και με τις κατάλληλες μ.ω.τ. για να μην γίνονται ούτε βαρετές, ούτε
και υπερβολικά ζωηρές, ήταν δε 14, εκ των οποίων μέτρησαν 13 (ακυρώθηκε η 5η
Ε.Δ. του Σαββάτου επειδή η εκκίνηση ήταν πιο μακριά από εκεί που περίμεναν να
την βρουν οι συμμετέχοντες –δηλαδή ΠΟΛΥ πιο μακριά-, αν και ένας πιο «εγωϊστής»
οργανωτής δεν θα την ακύρωνε, γιατί το «πρόβλημα» δεν ήταν «τυπικά» λάθος).
Νικητές Γενικής ήταν οι έμπειροι Π. Αντωνόπουλος-Μ.
Καλλίτση με Porsche 911 3.0 και 22 β.π., ενώ οι δεύτεροι Σιώτος-Λακασάς με Alfetta είχαν 92 β.π., και οι
τρίτοι Σκανδάλης-Λεβής με Capri,
126 β.π. Στην εκκίνηση, τελικά, βρέθηκαν περίπου 33 πληρώματα και 11
μοτοσυκλέττες (κυρίως από το club της Moto Guzzi),
και πρέπει να τονισθεί ότι χάρις στον θαυμάσιο καιρό, ο «μικτός» αυτός αγώνας
κύλησε ευχάριστα για όλους, οπότε σίγουρα θα βρει μιμητές (και πρέπει να βρει,
για να «ζωντανέψει» και λίγο το θέμα «rally με ιστορικές μοτοσυκλέττες»).
Αν θα είχαμε μία παρατήρηση για την όλη
οργάνωση, αυτή θα ήταν –και είναι!- η απουσία briefing στην εκκίνηση. Ο AC3 έχει αναπτύξει ένα ευφυές
σύστημα χρονομέτρησης των Ειδικών Διαδρομών regularity: Κάθε πλήρωμα πρέπει να βρίσκεται στην εκκίνηση κάθε
Ε.Δ. (ευκρινής γραμμή στο οδόστρωμα) σε συγκεκριμένη ώρα από την εκκίνηση του σκέλους,
με ακρίβεια δευτερολέπτου (και με δική του ευθύνη εκκίνησης). Έτσι, υπάρχει
χρονομέτρης μόνο στον τερματισμό κάθε Ε.Δ., και με μια απλή πρόσθεση βγαίνει ο
χρόνος. Το σύστημα αυτό παρ' ότι αρκετά ακριβές, δεν είναι βέβαια ίδιο με όλων των άλλων: Ανάλογα με την Λέσχη η εκκίνηση δίνεται με το "go" του κριτή, με κρυφό κριτή, με χρονόμετρο χειρός, με φωτοκύτταρο, σε προκαθορισμένα σημεία του road book, κτλ. Η ενημέρωση των
οδηγών λοιπόν πριν τον αγώνα, κρίνεται απαραίτητη για να γνωρίζουν πως θα
αγωνιστούν, και -κυρίως- πως θα χρονομετρηθούν (παρ’ ότι βέβαια, στο
φυλλάδιο των Ε.Δ. αναφέρονταν οι ακριβείς χρόνοι εκκίνησης, οπότε, αν τους ακολουθούσε πιστά ο οδηγός, δεν θα είχε πρόβλημα, ούτε θα απαιτούντο πρόσθετες εξηγήσεις).
Το 7ο Rally Δαναών υπήρξε μία μεγάλη επιτυχία,
χάρις στη συλλογική (και όντως προηγμένη) δουλειά των μελών του AC3. Αυτό που έχουμε εμείς να πούμε στο
τέλος, ως συμμετέχοντες, είναι ότι το επίπεδο της διοργάνωσης ήταν τόσο υψηλό,
ώστε θα προσπαθήσουμε να μην χάσουμε αγώνα της λέσχης στο μέλλον.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
η παρατηρηση μου στην οργανωση ειναι ,οτι 1 ωρα στην καρυα δεν φτανει.δεν προλαβα να χωνεψω τα σουβλακια και μου φωναζε ο οδηγος να μπω στο αυτοκινητο για το καρυα out.
ΑπάντησηΔιαγραφήπανεμορφη αργειακη υπαιθρος.δυστυχως τα ωραρια δεν επετρεπαν να κατεβεις να φας λιγο σταφυλι μεταξυ εξοχης-σκοτεινης,να κοψεις 1 ροδι.
για τον αγωνα; με τετοιο road book πρεπει να κανεις προσπαθεια να χαθεις.
το φαγητο στην απονομη ηταν χορταστικο και γευστικο,αψογος χωρος γρηγορο σερβις.
αποτελεσματα; δεν πηγαμε καλα γιατι ειχα το νου μου στο φαι και στην υπαιθρο.
μαλλον δεν θα με ξαναπαρει για συνοδηγο .
co-driver
Συμφωνω για την Καρυα αλλα μονο εν μερει, γιατι ο τερματισμος στο Αργος ηρθε νωριτερα, κι ετσι ειχαμε περισσοτερο χρονο να περασουμε στο, οπως παντα υπεροχο, Ναυπλιο.
ΑπάντησηΔιαγραφή