Κυριακή 8 Μαΐου 2011

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΣΤΟ ΧΩΜΑΤΙΝΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ: ΟΙ Κ. ΠΙΤΣΟΣ- Σ.ΚΑΡΑΠΑΠΑΖΗΣ ΝΙΚΗΤΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ! ΣΤΗΝ REGULARITY ΟΙ Α. ΠΑΠΑΝΙΚΟΣ- Α. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΞΗ!

SPORTING (ΧΩΜΑ)

Μετά την επιτυχημένη ολοκλήρωση του διήμερου ασφάλτινου αγώνα με νικητή τον Ιταλό Μ. Μπιανκίνι και την υπέροχη Lancia 037 (που όμως δεν βαθμολογείται λόγω Gr.B), σήμερα Κυριακή ήρθε η ώρα για τα δύσκολα, καθώς ο χωμάτινος αγώνας ήταν ανεξάρτητος, με χωριστή βαθμολογία τόσο για το Ελληνικό, όσο και για το Ευρωπαικό πρωτάθλημα. Οι έξι Ε.Δ., μετά την ακύρωση της ειδικής Παλαιοχώρι λόγω χαλασμένου οδοστρώματος ήταν μόνο δύο, το Ρεγκίνι και η Ελάτεια, που θα γίνονταν από τρείς φορές. Από τους 50 οδηγούς που πήραν εκκίνηση το πρωί, τερμάτισαν οι 37 με πρώτη εγκατάλειψη (έξοδο) αυτή των Β. Βελάνη- Ι. Βελάνη στην αρχή της πρώτης ειδικής. Εγκατάλειψη και για τους Α. Καροτσιέρη- Π. Κατάρα στη τρίτη ειδική (ανατροπή). Στη κορυφή δυνατά πήγε στην αρχή ο Μ. Μύρσελ με την Porsche 911RS, που κέρδισε τις πρώτες δύο Ε.Δ. αλλά εγκατέλειψε μετά την τρίτη. Στην τέταρτη Ε.Δ. νικητής ήταν ο Κάνιγχαμ με Escort, ενώ την πέμπτη και έκτη Ε.Δ. πήρε ο Μπιανκίνι με την 037. Την καλύτερη όμως επίδοση με ταχύτητα και σπάνια σταθερότητα είχαν σε όλη την διάρκεια του αγώνα οι Κ. Πίτσος- Σ. Καραπαπάζης με την εργοστασιακή Celica, που ήρθαν πέντε φορές δεύτεροι και μία τρίτοι στις 6 Ε.Δ.! Έτσι, στον τερματισμό το Ελληνικό πλήρωμα ήταν άνετα πρώτο Γενικής κερδίζοντας αγώνα και κατηγορία, 11'' εμπρός από τον μη βαθμολογούμενο Μπιανκίνι και ένα ολόκληρο λεπτό εμπρός από τον Φ. Κάνιγχαμ! Δεύτεροι Έλληνες ήταν οι Χ. Οικονόμου- Α. Γαρυφάλης στην έκτη θέση, και τρίτοι οι Σ. Γιαμαλάκης- Μ. Σάμιος στην έβδομη. Πάντως ιδιαίτερα συγχαρητήρια αξίζουν στους Χ. Πλατή- Elnak jr., που έφεραν όγδοο το μικρότερο αυτοκίνητο της κορυφής, το Toyota Starlet 1300, τερματίζοντας σταθερά κοντά στη δεκάδα. 
Η νίκη του Ελληνικού πληρώματος στην Γενική, με την παρουσία τόσων πολλών και καλών ξένων συμμετοχών, λέει και δείχνει πολλά για το που μπορεί να φτάσει το Ελληνικό Ιστορικό αυτοκίνητο.  Ας το βοηθήσουν όλοι!


REGULARITY

Αποκλειστικά Ελληνική υπόθεση ο αγώνας της Regularity (το πρώτο ξένο πλήρωμα βρίσκεται στη 16η θέση!). Μετά την πρώτη ημέρα με τα εξαιρετικά υψηλά ποσοστά ακριβείας, την δεύτερη ημέρα και κυρίως σήμερα Κυριακή, τα "θαύματα στέρεψαν" και τα πληρώματα άρχισαν να παίρνουν κανονικές ποινές (!), όπως θα συνέβαινε σε κάθε δύσκολο αγώνα Regularity. Όπως είχαμε αναφέρει, δεν υπήρξαν νέα ονόματα στην κορυφή, παρά μόνο εναλλαγές, με τους Α. Παπανίκο- Α. Γεωργίου να παίρνουν την πρώτη θέση στη Γενική στην 35η Ε.Δ. ( Ανάβρα Β) και να την διατηρούν μέχρι τον τερματισμό (43 Ε.Δ.!) κατακτώντας μία πειστική νίκη με 40.9 β.π., εμπρός από άξιους αντιπάλους: Οι Ι. Κατσαούνης- Μ. Μάνσολας ήρθαν δεύτεροι με 44.1 β.π. και οι Γ. Καρούμπας- Β. Μάρκου τρίτοι με 44.9! (αναλυτικά οι νικητές των κατηγοριών E, F, G, H και Ι στο www.ethea-live.gr)


To 10o Ιστορικό Ακρόπολις του 2011, μετά την ακύρωση του αγώνα του 2010, φαίνεται ότι "πήρε το αίμα του πίσω", με πολλές συμμετοχές, καλή διοργάνωση και έντονο συναγωνισμό μέχρι τέλους. Αυτό, σε μια τόσο δύσκολη οικονομικά εποχή, είναι ένα δείγμα για τις δυνατότητές μας και μια μεγάλη βοήθεια για τη χώρα μας. Συγχαρητήρια σε όλους και μακάρι του χρόνου ακόμα καλύτερα!
(Αναλυτικά αποτελέσματα στο www.ethea-live.gr)













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου