RALLY ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ, ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΗΜΕΡΑ: ΕΝΤΟΝΟΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΕ SPORTING KAI REGULARITY
SPORTING
Σε μονόλογο της Lancia 037 των Μπιανκίνι- Μπαλντατσίνι εξελίσσεται το 10ο Ιστορικό Ακρόπολις. Οι Ιταλοί έχουν κερδίσει τις δέκα από τις δώδεκα ειδικές διαδρομές των δύο πρώτων ημερών, είναι δηλαδή οι νικητές του ασφάλτινου αγώνα. Συγκεκριμένα, την Παρασκευή 6/5 πήραν τις τρείς ημερήσιες και την μία νυχτερινή Ε.Δ., ενώ σήμερα Σάββατο κέρδισαν και τις έξι Ε.Δ.! Στην Γενική κατάταξη ακολουθούν οι, επίσης Ιταλοί, Μπρατσόλι- Τρουτάλι και Ρόσι- Μπελτράμε, αμφότεροι με Porsche 911 SC. Από Ελληνικής πλευράς την σημαία κρατάει ψηλά ο Στέφανος Σπάρταλης με τον Γιώργιο Πολυζώη και το Escort RS 1600, που ανέβηκαν τρεις φορές στην τρίτη θέση Γενικής, κατακτώντας την πέμπτη θέση στη τελική κατάταξη. Άτυχοι ήταν οι Β. Βελάνης- Ι. Βελάνης που εγκατέλειψαν χθες από κιβώτιο μετά την τρίτη Ε.Δ., χάνοντας και τη θέση του πρώτου ελληνικού πληρώματος που είχαν μέχρι εκείνη την στιγμή. Θα επανέλθουν αύριο Κυριακή, στον χωμάτινο αγώνα. Άτυχος στάθηκε και ο Α. Καροτσιέρης, που εγκατέλειψε χθες μετά την πρώτη Ε.Δ. από τροχαλία βεντιλατέρ στην 911 RS. Ο Α. Καροτσιέρης επανήλθε
σήμερα σύμφωνα με τους κανονισμούς super rally, και έκανε μια μεγάλη εμφάνιση, τερματίζοντας στην πέμπτη θέση Γενικής (και πρώτος Έλληνας) στις Ε.Δ. Νο 8,9,10 και 11. Αύριο Κυριακή, οι Α. Καροτσιέρης- Π. Κατάρας θα τρέξουν στον (ανεξάρτητο) χωμάτινο αγώνα με Ford Escort MKI. Πολύ καλά οδήγησαν οι Πίτσος- Καραπαπάζης με την εργοστασιακή Celica, που τερμάτισαν τον αγώνα όγδοοι Γενικής και δεύτεροι Έλληνες, ενώ τρίτοι Έλληνες (και ενδέκατοι Γενικής) ήταν οι Δάρρας- Καραμουσάλης με 2002 ti. Ανάμεσα στους εγκαταλείψαντες συγκαταλέγονται και οι Μ. Σταφυλοπάτης- Γ. Χατζηρήγας, Γ. Τσαλαματάς- Γ. Πρίντεζης και Π. Κούτσικος- Μ. Παυλή-Κορέ, που πήγαιναν δυνατά και ανοδικά. Μετά από δώδεκα Ε.Δ., στον τερματισμό του ασφάλτινου αγώνα βρέθηκαν 37 πληρώματα, και ανάμεσά τους στην 25η θέση, η συμμετοχή του Auto CLASSIC με τους Γ. Μαστρογιάννη- Γ. Ραβάνη που έφεραν την Lancia Fulvia 1.3 δεύτερη στα 1300.
Για το τέλος, μεταφέρουμε -με κάθε επιφύλαξη μέχρι την επίσημη ανακοίνωση- ένα "επεισόδιο" που έλαβε χώρα χθές στις νυχτερινές ειδικές. Εκεί, οι τεχνικοί έφοροι ήλεγχαν τα φώτα των αυτοκινήτων για χρήση xenon (που απαγορεύεται στα Ιστορικά). Όταν δύο Ελληνικά πληρώματα βρέθηκαν να χρησιμοποιούν λυχνίες xenon και τους ανακοινώθηκε ότι θα πάρουν ποινή χρόνου, θεώρησαν καλό να λογομαχήσουν με τους τεχνικούς εφόρους, ενώ οι φήμες μιλούν και για... χειροδικία! Περισσότερα αύριο, μαζί με την περιγραφή του χωμάτινου αγώνα.
REGULARITY
Φαίνεται λοιπόν ότι οι Έλληνες οδηγοί έχουν εξελιχθεί σε grand masters στην Regularity, μια και καταφέρνουν να βγάζουν διαδρομές πολλών χιλιομέτρων με απόκλιση μόλις μερικών δεκάτων του δευτερολέπτου! Και αυτό δεν το κάνουν ένα, δύο, άντε τρία πληρώματα με μεγάλη πείρα και εξαιρετικές ικανότητες, αλλά πέντε, δέκα ή και δεκαπέντε οδηγοί (!), όλοι Έλληνες, αφήνοντας άφωνα τα ξένα πληρώματα που φαίνεται ότι δεν κατέχουν τα μυστικά της Regularity! Αυτά έγιναν τουλάχιστον χθές Παρασκευή, όπου στην κορυφή ήταν αρχικά ο Ι. Κατσαούνης και στη συνέχεια ο Ι. Καρούμπας, με τρίτο τον Α. Παπανίκο. Σήμερα Σάββατο, μέχρι και την 25η Ε.Δ. οι τρεις πρώτοι παρέμειναν ίδιοι, με τον Σ. Βανέζο από την Κύπρο και τον (πολύ καλό) Π. Μακρυγιάννη, να συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα. Όσο για την ακρίβεια που είπαμε πριν, φτάνει να δούμε ότι σε πολλές ειδικές οι... 20 πρώτοι βρίσκονταν μέσα σε μερικά δέκατα του δευτερολέπτου (από 0.1 έως 0.8!). Φαίνεται, ότι τα νέα ηλεκτρονικά χρονόμετρα- οδόμετρα, (που μετρούν τον χρόνο- και όχι την απόσταση- ανά εκατό μέτρα ανάλογα με την Μ.Ω.Τ. που έχει δοθεί) έχουν κάνει την Regularity πιο εύκολη. Ίσως λοιπόν θα πρέπει να απαγορευθούν ΟΛΑ, και η Regularity να επιστρέψει στα απλά οδόμετρα και στα χρονόμετρα χειρός (απαγορεύοντας τα χρονόμετρα- computers).
Το τέλος της δεύτερης μέρας, με 19.2 β.π. ο Ι. Καρούμπας προηγείται των Ι. Κατσαούνη (21.5 β.π.), Α. Παπανίκου (22 β.π.) και Σ. Βανέζου (23.1 β.π.), ενώ το επόμενο γκρούπ με τους Μακρυγιάννη, Αποστόλου και Παπαθανασίου, βρίσκεται σε αρκετή απόσταση (για τόσο υψηλό επίπεδο συναγωνισμού) με 30.8, 32.6 και 34.2 β.π. αντίστοιχα. Άρα, οι νικητές θα προκύψουν από τους παραπάνω, χωρίς να υπάρχει καμμία απολύτως περίπτωση "ανατροπής" των προγνωστικών μας (γιατί στην Regularity είναι σπανιότατες οι εγκαταλείψεις).
Περισσότερα αύριο το βράδυ μαζί με τα τελικά αποτελέσματα. Για αναλυτικούς χρόνους όλων των Ε.Δ. Sporting και Regularity, επισκεφθείτε το www.ethea-live.gr.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου