Με 61 συμμετοχές εκκινεί τελικά το 2ο Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδος, αριθμός "απλώς ικανοποιητικός" για μιά τέτοια διοργάνωση, που θα χαρακτηριζόταν "μικρός" εάν δεν υπήρχε το τρομερό οικονομικό πρόβλημα που φαίνεται να αγγίζει πλέον ακόμα και τους, μέχρι πρό τινος, "άνετους", αδιάφορους ή απλώς αισιόδοξους εξ' ημών. Πάντως, μιά τέτοια συνδιοργάνωση της ΦΙΛΠΑ και του Σ.Ι.Σ.Α. θα έπρεπε, τουλάχιστον και πρωτίστως, να ενισχυθεί από τα μέλη των δύο λεσχών, κάτι που δεν βλέπουμε να έχει γίνει (ιδίως για την ΦΙΛΠΑ, με πιθανή εξήγηση την διεξαγωγή των Ε.Δ. με ακρίβεια δευτερολέπτου και όχι με σταθερή μ.ω.τ.).
Με έξυπνη επιλογή κλασσικών (και όμορφων) διαδρομών, αλλά και με αρκετές Ε.Δ. ώστε να μην γίνει κουραστικός και "διεκπεραιωτικός" ο αγώνας (όπως συνέβη την δεύτερη μέρα της περυσινής διοργάνωσης), το 2ο Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδος σίγουρα θα προσφέρει άφθονη διασκέδαση και οδηγική απόλαυση στους συμμετέχοντες, και σίγουρα θα "αποζημιώσει" σε μεγάλο βαθμό όσους δεν κατάφεραν να συμμετάσχουν στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. (Βέβαια, θα πρέπει εδώ να παρατηρήσουμε ότι υπάρχουν αρκετοί συμμετέχοντες που προτιμούν, σε κάθε περίπτωση, τον πιό ελεύθερο, κατανοητό και εύκολο για όλους τρόπο μέτρησης της ακρίβειας δευτερολέπτου του Σ.Ι.Σ.Α. από την "πειθαρχία" της σταθερής μ.ω.τ. της ΕΛΠΑ, μιά και εκτός των άλλων προσφέρει ίσες πιθανότητες διάκρισης σε όλους, αποκλείοντας τους -κατά δήλωσιν των ιδίων των συμμετεχόντων- "κλέφτες" και "πονηρούς").
Ιδού οι συμμετοχές:
http://www.sisa.gr/uploads/files/ENTRY_LIST_CRG_20111.pdf
Με έξυπνη επιλογή κλασσικών (και όμορφων) διαδρομών, αλλά και με αρκετές Ε.Δ. ώστε να μην γίνει κουραστικός και "διεκπεραιωτικός" ο αγώνας (όπως συνέβη την δεύτερη μέρα της περυσινής διοργάνωσης), το 2ο Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδος σίγουρα θα προσφέρει άφθονη διασκέδαση και οδηγική απόλαυση στους συμμετέχοντες, και σίγουρα θα "αποζημιώσει" σε μεγάλο βαθμό όσους δεν κατάφεραν να συμμετάσχουν στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. (Βέβαια, θα πρέπει εδώ να παρατηρήσουμε ότι υπάρχουν αρκετοί συμμετέχοντες που προτιμούν, σε κάθε περίπτωση, τον πιό ελεύθερο, κατανοητό και εύκολο για όλους τρόπο μέτρησης της ακρίβειας δευτερολέπτου του Σ.Ι.Σ.Α. από την "πειθαρχία" της σταθερής μ.ω.τ. της ΕΛΠΑ, μιά και εκτός των άλλων προσφέρει ίσες πιθανότητες διάκρισης σε όλους, αποκλείοντας τους -κατά δήλωσιν των ιδίων των συμμετεχόντων- "κλέφτες" και "πονηρούς").
Ιδού οι συμμετοχές:
http://www.sisa.gr/uploads/files/ENTRY_LIST_CRG_20111.pdf
Ειναι δυνατον η συμμετοχη με το νουμερο 7 να δηλωνει το αυτοκινητο σαν BMW MINI; Εχω μεινει με το στομα ανοιχτο!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΟΥΚΑΚΗΣ