Με μία έξυπνη λύση, οι διοργανωτές του 2ου Κλασσικού Ράλλυ Ελλάδος ΦΙΛΠΑ και Σ.Ι.Σ.Α., έκαναν τον αγώνα (των 16 ειδικών και 500 χλμ.) πιό δίκαιο για τα παλαιότερα και μικρότερα αυτοκίνητα. Με προσθήκη του ειδικού κανονισμού, ορίζονται δύο κατηγορίες, η "Κόκκινη" με μ.ω.τ. έως 50 χ.α.ω. και η "Πράσινη" με μ.ω.τ. έως 46 χ.α.ω. Επίσης, στην "Πράσινη" κατηγορία θα υπάρχουν και διαφορετικοί χρόνοι σε μερικές ειδικές διαδρομές, βεβαίως κατά τι πιό αργοί από τους χρόνους της "Κόκκινης". Θυμίζοντας ότι ο αγώνας αυτός δεν διεξάγεται με Ε.Δ. σταθερής μ.ω.τ. αλλά με γνωστό εκ των προτέρων χρόνο που πρέπει να τηρηθεί με ακρίβεια δευτερολέπτου, και έχοντας εμπειρία από προηγούμενες παρόμοιες διοργανώσεις όπου κάποιες διαδρομές ήταν βατές για όλους αλλά υπήρχαν και δύο-τρεις Ε.Δ. τύπου "sprint" που έβγαιναν μόνο από πολύ δυνατά ή αγωνιστικά αυτοκίνητα "για να ξεκαθαρίσει η κατάταξη" και να μην υπάρχουν ισοβαθμίες, χαιρετίζουμε την ΕΞΑΙΡΕΣΗ των αυτοκινήτων της κατηγορίας G και άνω των 1.301 c.c. από την "Πράσινη" κατηγορία, μιά και έτσι όντως αποκαθίσταται η "ισονομία".
Όσον αφορά την χρήση μηχανικών και ηλεκτρονικών οργάνων κτλ. κτλ., παρ' ότι σε αυτόν τον αγώνα (με την ακρίβεια δευτερολέπτου) είναι εντελώς περιττά μιά και δεν υπάρχει σταθερή μ.ω.τ., έχουμε στον προσωρινό κανονισμό ένα δείγμα των μελλοντικών προθέσεων της ΦΙΛΠΑ. Πάντως, είναι εκπληκτικό το ότι σε δημόσια συζήτηση που έχει ανοίξει επί του θέματος (και στην οποία κατά πάγια αρχή μας δεν μπορούμε να συμμετάσχουμε λόγω της δημοσιογραφικής μας ιδιότητος), παραδέχονται όλοι σχεδόν ότι υπάρχουν "κλέφτες" ανάμεσα στους συμμετέχοντες! Άρα, καταλήγουν ότι πρέπει να γίνει νόμιμος ο εξοπλισμός των "κλεφτών" ώστε να μην μπορούν να κλέψουν! Εμείς τι να πούμε... Όπως βολεύει τον καθένα! Δύο μόνο παρατηρήσεις: Η πρώτη, είναι η άποψή μας περί της ομορφιάς της regularity η οποία -πάντα κατά την γνώμη μας- μειώνεται όταν υπάρχουν προηγμένα μέσα μέτρησης: Άλλη η ηδονή των απανωτών "μηδενικών" με τα πινακάκια και τα χρονόμετρα χειρός σε αγώνες επιπέδου Acropolis, κι άλλο το 0.1 με τα διάφορα ηλεκτρονικά (το αν επιτρέπονται ή όχι δεν έχει σημασία σ' αυτή την περίπτωση). Η δεύτερη παρατήρηση έχει να κάνει με το ότι αν δεχτούμε ότι υπάρχουν "κλέφτες", τότε πρέπει να δεχτούμε και ότι ακόμα κι αν "ακυρώσουμε" τα εργαλεία τους (με το να τα επιτρέψουμε), αυτοί άμεσα θα επινοήσουν άλλους τρόπους "κλεψίματος", γιατί φυσικά το πρόβλημα δεν βρίσκεται στα μηχανήματα και στα εργαλεία, αλλά στην νοοτροπία του καθενός (για να το θέσουμε όσο πιό ευγενικά μπορούμε!). Πάντως, αυτά συμβαίνουν όταν το κοινό σε οποιοδήποτε τομέα/κλάδο διευρύνεται, ειδικά σε μιά εποχή σαν την σημερινή, που το να κοροϊδεύεις τους άλλους έχει γίνει για πολλούς τρόπος ζωής (με πρώτους-πρώτους τους πολιτικούς!).
* Ακολουθεί δελτίο Τύπου με το πρόγραμμα του αγώνα, καθώς και ο συμπληρωματικός κανονισμός.
Τελικο προγραμμα αγωνα:
Δευτέρα 25/4: Έναρξη δηλώσεων συμμετοχής στα γραφεία της ΦΙΛΠΑ & του ΣΙΣΑ
Πέμπτη 19/5:
20:00 Λήξη δηλώσεων συμμετοχής στα γραφεία της ΦΙΛΠΑ & του ΣΙΣΑ (παραταση εως 23/5)
Δευτέρα 23/5: Ανάρτηση λίστας συμμετεχόντων στις ιστοσελίδες των δύο συλλόγων (παραταση για 25/5)
Παρασκευή 27/5:
17:00-18:30 Τεχνικός & Διοικητικός Έλεγχος αυτοκινήτων & πληρωμάτων
18:30-20:00 Πανηγυρική εκκίνηση του 2ου Classic Rally of Greece
Σάββατο 28/5:
10:00-11:30 Ελεύθερη διαδρομή Αθήνα, Ισθμός.
11:30 Εκκίνηση του αγώνα από το Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο.
11:30-14:30 Διαδρομές 1ου σκέλους: Νεμέα, Ψάρι, Κάλιανοι, Σκοτεινή, Λεβίδι, Μαίναλο, Βυτίνα.
14:30-16:00 Ανασυγκρότηση στην Βυτίνα.
16:00-18:00 Διαδρομές 2ου σκέλους: Δημητσάνα, Ράφτης, Λουτρά Ηραίου, Ολυμπία.
21:00 Ανακοίνωση προσωρινών αποτελεσμάτων 1ης μέρας, δείπνο και διανυκτέρευση
Κυριακή 29/5
10:00 Εκκίνηση 2ης μέρας
10:00-12:15 Διαδρομές 3ου σκέλους: Κρέστενα, Τρυπητή, Ανδρίτσαινα, Νέδα, Μεγαλόπολη.
12:15-13:15 Ανασυγκρότηση στη Μεγαλόπολη.
13:15-16:00 Διαδρομές 4ου σκέλους: Μάναρης, Βλαχοκερασιά, Αγ. Πέτρος, Καστάνιτσα, Άστρος, Άργος
16:00-17:30 Τερματισμός του αγώνα στο Άργος.
22:00 Ανακοίνωση προσωρινών αποτελεσμάτων 2ης μέρας.
Δευτέρα 30/5
20:00 Ανακοίνωση τελικών αποτελεσμάτων.
20:30-23:30 Δεξίωση απονομής στο Κτήμα Λιάρου, στη Βάρη.
http://www.sisa.gr/uploads/files/Program_Classic_Rally_2011.pdf
Κανονισμος
http://www.sisa.gr/uploads/files/Regulation_Classic_Rally_2011.pdf
και συμπληρωματικος κανονισμος
http://www.sisa.gr/uploads/files/Supplementary_Regulations.pdf
Όσον αφορά την χρήση μηχανικών και ηλεκτρονικών οργάνων κτλ. κτλ., παρ' ότι σε αυτόν τον αγώνα (με την ακρίβεια δευτερολέπτου) είναι εντελώς περιττά μιά και δεν υπάρχει σταθερή μ.ω.τ., έχουμε στον προσωρινό κανονισμό ένα δείγμα των μελλοντικών προθέσεων της ΦΙΛΠΑ. Πάντως, είναι εκπληκτικό το ότι σε δημόσια συζήτηση που έχει ανοίξει επί του θέματος (και στην οποία κατά πάγια αρχή μας δεν μπορούμε να συμμετάσχουμε λόγω της δημοσιογραφικής μας ιδιότητος), παραδέχονται όλοι σχεδόν ότι υπάρχουν "κλέφτες" ανάμεσα στους συμμετέχοντες! Άρα, καταλήγουν ότι πρέπει να γίνει νόμιμος ο εξοπλισμός των "κλεφτών" ώστε να μην μπορούν να κλέψουν! Εμείς τι να πούμε... Όπως βολεύει τον καθένα! Δύο μόνο παρατηρήσεις: Η πρώτη, είναι η άποψή μας περί της ομορφιάς της regularity η οποία -πάντα κατά την γνώμη μας- μειώνεται όταν υπάρχουν προηγμένα μέσα μέτρησης: Άλλη η ηδονή των απανωτών "μηδενικών" με τα πινακάκια και τα χρονόμετρα χειρός σε αγώνες επιπέδου Acropolis, κι άλλο το 0.1 με τα διάφορα ηλεκτρονικά (το αν επιτρέπονται ή όχι δεν έχει σημασία σ' αυτή την περίπτωση). Η δεύτερη παρατήρηση έχει να κάνει με το ότι αν δεχτούμε ότι υπάρχουν "κλέφτες", τότε πρέπει να δεχτούμε και ότι ακόμα κι αν "ακυρώσουμε" τα εργαλεία τους (με το να τα επιτρέψουμε), αυτοί άμεσα θα επινοήσουν άλλους τρόπους "κλεψίματος", γιατί φυσικά το πρόβλημα δεν βρίσκεται στα μηχανήματα και στα εργαλεία, αλλά στην νοοτροπία του καθενός (για να το θέσουμε όσο πιό ευγενικά μπορούμε!). Πάντως, αυτά συμβαίνουν όταν το κοινό σε οποιοδήποτε τομέα/κλάδο διευρύνεται, ειδικά σε μιά εποχή σαν την σημερινή, που το να κοροϊδεύεις τους άλλους έχει γίνει για πολλούς τρόπος ζωής (με πρώτους-πρώτους τους πολιτικούς!).
* Ακολουθεί δελτίο Τύπου με το πρόγραμμα του αγώνα, καθώς και ο συμπληρωματικός κανονισμός.
Τελικο προγραμμα αγωνα:
Δευτέρα 25/4: Έναρξη δηλώσεων συμμετοχής στα γραφεία της ΦΙΛΠΑ & του ΣΙΣΑ
Πέμπτη 19/5:
20:00 Λήξη δηλώσεων συμμετοχής στα γραφεία της ΦΙΛΠΑ & του ΣΙΣΑ (παραταση εως 23/5)
Δευτέρα 23/5: Ανάρτηση λίστας συμμετεχόντων στις ιστοσελίδες των δύο συλλόγων (παραταση για 25/5)
Παρασκευή 27/5:
17:00-18:30 Τεχνικός & Διοικητικός Έλεγχος αυτοκινήτων & πληρωμάτων
18:30-20:00 Πανηγυρική εκκίνηση του 2ου Classic Rally of Greece
Σάββατο 28/5:
10:00-11:30 Ελεύθερη διαδρομή Αθήνα, Ισθμός.
11:30 Εκκίνηση του αγώνα από το Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο.
11:30-14:30 Διαδρομές 1ου σκέλους: Νεμέα, Ψάρι, Κάλιανοι, Σκοτεινή, Λεβίδι, Μαίναλο, Βυτίνα.
14:30-16:00 Ανασυγκρότηση στην Βυτίνα.
16:00-18:00 Διαδρομές 2ου σκέλους: Δημητσάνα, Ράφτης, Λουτρά Ηραίου, Ολυμπία.
21:00 Ανακοίνωση προσωρινών αποτελεσμάτων 1ης μέρας, δείπνο και διανυκτέρευση
Κυριακή 29/5
10:00 Εκκίνηση 2ης μέρας
10:00-12:15 Διαδρομές 3ου σκέλους: Κρέστενα, Τρυπητή, Ανδρίτσαινα, Νέδα, Μεγαλόπολη.
12:15-13:15 Ανασυγκρότηση στη Μεγαλόπολη.
13:15-16:00 Διαδρομές 4ου σκέλους: Μάναρης, Βλαχοκερασιά, Αγ. Πέτρος, Καστάνιτσα, Άστρος, Άργος
16:00-17:30 Τερματισμός του αγώνα στο Άργος.
22:00 Ανακοίνωση προσωρινών αποτελεσμάτων 2ης μέρας.
Δευτέρα 30/5
20:00 Ανακοίνωση τελικών αποτελεσμάτων.
20:30-23:30 Δεξίωση απονομής στο Κτήμα Λιάρου, στη Βάρη.
http://www.sisa.gr/uploads/files/Program_Classic_Rally_2011.pdf
Κανονισμος
http://www.sisa.gr/uploads/files/Regulation_Classic_Rally_2011.pdf
και συμπληρωματικος κανονισμος
http://www.sisa.gr/uploads/files/Supplementary_Regulations.pdf
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου