Διορθώνουμε στο προηγούμενο σημείωμά μας επί του θέματος, τον αριθμό των αγώνων: Είναι οκτώ (8) και όχι δέκα, όπως λανθασμένα αναφέραμε. Επίσης, πληροφορούμεθα ότι για την Ανάβαση Νίκαιας του Σ.Ι.Σ.Α. δεν θα υπάρχει κόστος ετήσιας λισάνς «παιδειών» 80 Ευρώ, αλλά θα ενσωματωθεί στο παράβολο της Λέσχης (σημειώνουμε ότι για το 2010 η ΕΛΠΑ-ΕΘΕΑ δεν δεχόταν έκδοση «λισάνς ημέρας» των 20 Ευρώ, αλλά απαιτούσε ετήσια, κόστους 80 Ευρώ). Παραμένει πάντως η, μάλλον γενικευμένη πλέον, άποψη ότι η Ανάβαση-Κατάβαση Νίκαιας «sporting-regularity», θα πρέπει να εξαιρεθεί και να μην μετρήσει στο Πρωτάθλημα Regularity ΕΛΠΑ 2011...
Για να μην βρεθούν και πάλι προ εκπλήξεων το φθινόπωρο οι συμμετέχοντες στον θεσμό, θέτουμε από τώρα το εξής ερώτημα: Τι είδους εκδήλωση προτίθεται να κάνει η Λέσχη Start Line που στις 8-9 Οκτωβρίου διοργανώνει τον πέμπτο αγώνα του Πρωταθλήματος ΕΛΠΑ Regularity; Μήπως σκοπεύει να διοργανώσει το Rally Ronde” για Ιστορικά αυτοκίνητα που ματαιώθηκε πέρυσι, με κανονισμούς (;) της νεοσύστατης κατηγορίας (;) «Sporting-Regularity»; Αυτή η ερώτηση τίθεται γιατί οι γνωρίζοντες δύσκολα μπορούν να φανταστούν την Start Line να διοργανώνει Regularity με πινακάκια! Είναι λοιπόν πιθανόν, από τους 8 αγώνες Regularity, οι δύο να έχουν προγραμματισθεί/σχεδιαστεί σαν «sporting-regularity». Αν (λέμε ΑΝ) κάτι τέτοιο υπάρχει στην σκέψη των υπευθύνων του Πρωταθλήματος ΕΛΠΑ Regularity 2011, τότε όντως κάποιοι θα μπορούσαν να ευνοηθούν, αν μετά την Ανάβαση Νίκαιας προκύψει και δεύτερος αγώνας αποκλειστικά για αυτοκίνητα με roll bar ή roll cage. Θα ερευνήσουμε περαιτέρω το θέμα και θα επανέλθουμε, δηλώνοντας όμως απερίφραστα ότι το Πρωτάθλημα Regularity πρέπει να αφορά αποκλειστικά ασφάλτινες εκδηλώσεις με Ε.Δ. σταθερής μ.ω.τ. (ΟΧΙ γνωστού χρόνου με ακρίβεια δευτερολέπτου, αλλά μόνο γνωστής μ.ω.τ.). Τα υπόλοιπα, όσο ενδιαφέροντα, πρωτότυπα και ελκυστικά κι αν είναι για πολλούς ενδιαφερόμενους (και σ’ εμάς αρέσουν ιδιαίτερα!) δεν παύουν να «κακοποιούν» (επιτρέψτε μας την έκφραση) την κλασσική, αγνή regularity, δηλαδή τους αγώνες ακριβείας ΑΝΕΥ νόμιμων ή παράνομων βοηθημάτων, που τόσο ταιριάζουν στα κλασσικά αυτοκίνητα και –αν διοργανωθούν και ελεγχθούν σωστά- μπορούν όντως να διασφαλίσουν τις ίδιες πιθανότητες νίκης και διάκρισης σε όλα τα αυτοκίνητα ασχέτως χρονολογίας, τύπου και ιπποδύναμης. Δημ. Παπ.
Για να μην βρεθούν και πάλι προ εκπλήξεων το φθινόπωρο οι συμμετέχοντες στον θεσμό, θέτουμε από τώρα το εξής ερώτημα: Τι είδους εκδήλωση προτίθεται να κάνει η Λέσχη Start Line που στις 8-9 Οκτωβρίου διοργανώνει τον πέμπτο αγώνα του Πρωταθλήματος ΕΛΠΑ Regularity; Μήπως σκοπεύει να διοργανώσει το Rally Ronde” για Ιστορικά αυτοκίνητα που ματαιώθηκε πέρυσι, με κανονισμούς (;) της νεοσύστατης κατηγορίας (;) «Sporting-Regularity»; Αυτή η ερώτηση τίθεται γιατί οι γνωρίζοντες δύσκολα μπορούν να φανταστούν την Start Line να διοργανώνει Regularity με πινακάκια! Είναι λοιπόν πιθανόν, από τους 8 αγώνες Regularity, οι δύο να έχουν προγραμματισθεί/σχεδιαστεί σαν «sporting-regularity». Αν (λέμε ΑΝ) κάτι τέτοιο υπάρχει στην σκέψη των υπευθύνων του Πρωταθλήματος ΕΛΠΑ Regularity 2011, τότε όντως κάποιοι θα μπορούσαν να ευνοηθούν, αν μετά την Ανάβαση Νίκαιας προκύψει και δεύτερος αγώνας αποκλειστικά για αυτοκίνητα με roll bar ή roll cage. Θα ερευνήσουμε περαιτέρω το θέμα και θα επανέλθουμε, δηλώνοντας όμως απερίφραστα ότι το Πρωτάθλημα Regularity πρέπει να αφορά αποκλειστικά ασφάλτινες εκδηλώσεις με Ε.Δ. σταθερής μ.ω.τ. (ΟΧΙ γνωστού χρόνου με ακρίβεια δευτερολέπτου, αλλά μόνο γνωστής μ.ω.τ.). Τα υπόλοιπα, όσο ενδιαφέροντα, πρωτότυπα και ελκυστικά κι αν είναι για πολλούς ενδιαφερόμενους (και σ’ εμάς αρέσουν ιδιαίτερα!) δεν παύουν να «κακοποιούν» (επιτρέψτε μας την έκφραση) την κλασσική, αγνή regularity, δηλαδή τους αγώνες ακριβείας ΑΝΕΥ νόμιμων ή παράνομων βοηθημάτων, που τόσο ταιριάζουν στα κλασσικά αυτοκίνητα και –αν διοργανωθούν και ελεγχθούν σωστά- μπορούν όντως να διασφαλίσουν τις ίδιες πιθανότητες νίκης και διάκρισης σε όλα τα αυτοκίνητα ασχέτως χρονολογίας, τύπου και ιπποδύναμης. Δημ. Παπ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου