Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

ΕΜΠΑΘΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ EΛΠΑ ΚΑΙ Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ, ΣΕ ΑΝΥΠΟΓΡΑΦΟ ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ "ΗΜΕΡΗΣΙΑ" 30/3

ΠΑΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
  Όπως μπορείτε να διαβάσετε στο άρθρο που φιλοξενούμε από την εφημερίδα "ΗΜΕΡΗΣΙΑ" της 30/3, ο αρθρογράφος επιχειρεί μία αναίτια επίθεση εναντίον των χιλιάδων ιδιοκτητών Ιστορικών Αυτοκινήτων, θέλοντας προφανώς να δημιουργήσει πρόβλημα στους Οργανισμούς που εκδίδουν "Ιστορικές πινακίδες", δηλαδή την Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ και την ΕΛΠΑ (διότι η ΕΟΟΕ δεν έχει δικαίωμα έκδοσης τέτοιων πινακίδων: Σύμφωνα με την πιό πρόσφατη Υπουργική απόφαση, αυτή του Υπουργού Μεταφορών Χ. Βερελή από το 2001, δικαίωμα έκδοσης πινακίδων για Ιστορικά Αυτοκίνητα-"αντίκες" έχουν ΜΟΝΟ οι επίσημοι εκπρόσωποι των Διεθνών Ομοσπονδιών FIVA και FIA στην Ελλάδα, δηλαδή η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ και η ΕΛΠΑ. Η ΕΟΟΕ είναι μεν Ομοσπονδία αναγνωρισμένη και από το κράτος και από τη FIVA, δεν είναι όμως η επίσημη εκπρόσωπος της FIVA στη χώρα μας, άρα δεν έχει...
και το δικαίωμα έκδοσης πινακίδων, όχι τουλάχιστον μετά την τελευταία υπουργική απόφαση του 2001. Αυτά για να ξεκαθαριστεί και αυτό το θέμα).
  Το δημοσίευμα της "ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ" βασίζεται σε λανθασμένα στοιχεία, π.χ. "νόμος του 1971", "μόνο 260 οχήματα από τα 5200 τηρούν τις προϋποθέσεις" κτλ., ενώ είναι σαφές ότι προσπαθεί να δημιουργήσει θέμα με αναφορές όπως: "Οι κάτοχοι παλαιών (όχι και τόσο θα λέγαμε) και πανάκριβων μοντέλων Ferrari, Porsche, Jaguar κ.ά., τα χρησιμοποιούν για καθημερινές μετακινήσεις ή για νυχτερινές εξόδους και εκδρομές χωρίς να έχουν καταβάλλει φόρους (τελωνείο) και ούτε πληρώνουν ετήσια τέλη κυκλοφορίας".
  Η αλήθεια είναι, ότι ανεξάρτητα με το πόσα αυτοκίνητα έχουν συμμετάσχει σε εκδηλώσεις, ο νόμος πουθενά δεν θεωρεί ως απαραίτητη προϋπόθεση τη συμμετοχή σε αγώνες για την έκδοση πινακίδων! Οι ανενημέρωτοι συντάκτες, θα έπρεπε πριν δημοσιεύσουν το, κατά την άποψή τους, "καυτό" και "αποκαλυπτικό" τους άρθρο, να έχουν ρωτήσει και κάποιον άλλον εκτός αυτού που τους έδωσε την πληροφορία ή τους παρακίνησε για το δημοσίευμα. Έτσι, θα μάθαιναν ότι στις 16 Οκτωβρίου 1999 στη μεγάλη συγκέντρωση Ιστορικών αυτοκινήτων της FIVA που έγινε στο Στρασβούργο, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο πρότεινε στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο δύο τροπολογίες σχετικά με την Οδηγία 75/442/ΕΕC περί "Τέλους ζωής οχημάτων", κατά τις οποίες τα Ιστορικά αυτοκίνητα δεν θεωρούνται ως "άχρηστα υπολείμματα". Έτσι, τα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μπορούν να ρυθμίσουν τους όρους συντήρησης και κυκλοφορίας των Ιστορικών οχημάτων (άνω των 30 ετών): Στη Γερμανία, από το 2007 επιτρέπεται η ελεύθερη κυκλοφορία όλων των Ιστορικών οχημάτων όλων των χωρών της Ε.Ε.! Στη Δανία από το 2006 κυκλοφορούν ελεύθερα τα αυτοκίνητα άνω των 30 ετών. Στην Ιταλία και στην Αγγλία υπάρχουν ευνοϊκές ρυθμίσεις τελών, φορολογίας και κυκλοφορίας. Τέλος, η FIA και η FIVA προτείνουν στις επιτροπές της Ε.Ε. και στις κυβερνήσεις των χωρών-μελών να μην επιβάλλουν υπερβολικά τέλη και φόρους και να διευκολύνουν την οικονομική καταχώρηση/αναγνώριση των Ιστορικών οχημάτων.
  Είναι επίσης σαφές και γνωστό σε όλους, ότι υπάρχουν κάποιοι ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ μικρόνοες που μπορεί κάποιες φορές (και σίγουρα όχι για εκδρομές!) να έχουν χρησιμοποιήσει τα Ιστορικά τους αυτοκίνητα για να πάνε στη δουλειά τους. Αλλά ο αριθμός τους είναι μικρός, ελάχιστος, ελαχιστότατος (όσο και αν η ζημιά που κάνουν είναι πολλαπλάσια). Βεβαίως, σ' αυτές τις ελάχιστες προκλητικές περιπτώσεις, θα έπρεπε η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ και η ΕΛΠΑ να έχουν δείξει περισσότερο θάρρος ή/και σοβαρότητα και να έχουν αφαιρέσει τις πινακίδες από τους κατόχους τους (όπως εξ' άλλου προβλέπεται στο πρωτόκολλο παραλαβής πινακίδων που υπογράφουν). Άλλο όμως αυτό, και άλλο το λαϊκίστικο "κυνήγι μαγισσών" που (ανεξήγητα;) εξαπολύει η σοβαρή αυτή εφημερίδα κατά πάντων των ιδιοκτητών Ιστορικών. Ας δούμε λοιπόν πως θα αντιμετωπίσουν το θέμα η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ και η ΕΛΠΑ, οι οποίες πραγματικά αδικούνται από το δημοσίευμα. 
  Στη συνέχεια, δημοσιεύουμε αποσπάσματα από τον νόμο 614/1977 και την Υπουργική απόφαση ΣΤ 1831 της 31/1/1978 "περί καθορισμού τρόπου και διαδικασίας αδειών κυκλοφορίας (Β' 72) ε) Εξαιρέσεις". Σ' αυτή την απόφαση, "χαρακτηριστικές αριθμημένες πινακίδες" μπορούν να εκδίδουν η ΦΙΛΠΑ και η ΕΟΟΕ, ενώ μετά την τελευταία τροποποίηση/Υπουργική απόφαση που αναφέρεται στο ΦΕΚ 1512 Β' 9/11/2001 "περί κυκλοφορίας αντικών", αντικαθίστανται τα δύο τελευταία εδάφια της ΣΤ / 1831 του 1978, και η δυνατότητα έκδοσης "Ιστορικών πινακίδων" περιορίζεται στους επίσημους εκπροσώπους της ΔΟΑ-FIA, της ΔΟΜ-FIM και της ΔΟΠΑ-FIVA, άρα στις ΕΛΠΑ και Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ και όχι πλέον στην ΕΟΟΕ. Στενόχωρο, αλλά αυτός είναι ο νόμος. Πάντως, προσέξτε την διατύπωση των υπουργικών αποφάσεων: Δεν θεωρούν ως απαραίτητη προϋπόθεση την συμμετοχή σε εκδηλώσεις, απλώς για να συμμετάσχουν τα Ιστορικά αυτοκίνητα σε εκδηλώσεις επί δημοσίων οδών, είναι υποχρεωτικό να φέρουν Ιστορικές πινακίδες (ή και Υπουργείου βεβαίως). Η Υπουργική απόφαση με σαφήνεια αναφέρει ότι τα οχήματα Ιστορικού ενδιαφέροντος (αντίκες) δύνανται να κυκλοφορούν "κατά τις αναγκαίες για επισκευή και συντήρηση αυτών μετακινήσεις". Το ίδιο και στην τροποποίηση του 2001, όπου στην διάταξη Νο 4 αναφέρει: "... για τις εκδηλώσεις που διοργανώνονται, ή για την επισκευή και συντήρηση αυτών". 

OI NOMOI, KAI OI ΥΠΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ (1978 ΚΑΙ 2001) ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ-ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ

Υ.Α. ΣΤ 1831/19-1-1978 (Β’ 72)
ε) Εξαιρέσεις
Ειδικά αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες που χρησιμοποιούνται μόνο για αγώνες ταχύτητος ή δεξιοτεχνίας δύνανται να κυκλοφορούν, κατά τις εκδηλώσεις τις οργανούμενες σύμφωνα με το άρθρο 49 του ΚΟΚ, επί οδών ή άλλων δημοσίων ή ιδιωτικών χώρων καθώς και κατά τις αναγκαίες προς επισκευή και συντήρηση αυτών μετακινήσεις, βάσει πιστοποιητικού καταχωρήσεως εκδιδομένου υπό της ΕΛΠΑ.
Τα ανωτέρω οχήματα οφείλουν να φέρουν κατά τις ανωτέρω εξόδους των (για αγώνες, δοκιμές, μετακινήσεις) τις χαρακτηριστικές αριθμημένες πινακίδες χορηγούμενες υπό της ΕΛΠΑ.
Δεν επιτρέπεται η δι` ιδίας δυνάμεως μετακίνηση των αγωνιστικών αυτοκινήτων από και προς τον τόπο των αγώνων ή προς επισκευή και συντήρηση αυτών.
Για τις ανωτέρω μετακινήσεις θα χρησιμοποιούνται φορτηγά ή ρυμουλκούμενα.

Παλαιά αυτοκίνητα (αντίκες) όπως αυτά θα καθορίζονται υπό της ΦΙΛΠΑ (Φίλοι Παλαιού Αυτοκινήτου) βάσει των διεθνών κανονισμών της 
FIVA(FEDΕRΑΤΙΟΝ INΤΕRΝΑΤΙΟΝΑL DES VOITURES ANGIENS) δύνανται να κυκλοφορούν κατά τις εκδηλώσεις τις οργανούμενες ή εγκεκριμένες υπό της ανωτέρω οργανώσεως καθώς και κατά τις αναγκαίες προς επισκευή και συντήρηση αυτών δοκιμές, βάσει πιστοποιητικού καταχωρήσεως εκδιδομένου υπό της ΦΙΛ.Π.Α.
Τα ανωτέρω αυτοκίνητα οφείλουν να φέρουν κατά τις ανωτέρω εξόδους των τις χαρακτηριστικές αριθμημένες πινακίδες της ΦΙΛ.Π.Α.
"Μηχανοκίνητα οχήματα ιστορικού ενδιαφέροντος (αντίκες) όπως αυτά θα καταγράφονται απο την Ελληνική Ομοσπονδία Οχημάτων Εποχής (Ε.Ο.Ο.Ε.) με βάσει τους διεθνείς κανονισμούς της FIA (Δ.Ο.Α.) και της FIVA και FIM (Δ.Ο.Π.Α.), δύναται να κυκλοφορούν, κατά τις εκδηλώσεις τις οργανούμενες σύμφωνα με το άρθρο 49 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, επί οδών ή άλλων δημοσίων ή ιδιωτικών χώρων καθώς και κατά τις αναγκαίες για επισκευή και συντήρηση αυτών μετακινήσεις, βάσει πιστοποιητικού καταχωρήσεως που θα εκδίδεται από την Ε.Ο.Ο.Ε.
Τα παραπάνω παλαιά οχήματα ιστορικού ενδιαφέροντος οφείλουν να φέρουν κατά τις προαναφερόμενες εξόδους των (για αγώνες, δοκιμές, μετακινήσεις) τις χαρακτηριστικές αριθμημένες πινακίδες που χορηγούνται από την "Ε.Ο.Ο.Ε.".

***Το εντός " " εδάφιο προστέθηκε με την ΥΑ (ΜΕΤ) Β/Οικ13873/99 (Β 1336).


ΠΡΟΣΟΧΗ: ΙΣΧΥΕΙ Η ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ

ΦΕΚ 1512 Β' τεύχος 9/11/2001 Περί κυκλοφορίας αντικών:

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

Έχοντας υπόψη τις διατάξεις:
1. Της παραγράφου 2 του άρθρου 88 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, που κυρώθηκε με το Ν. 2696/1999 (Α' 57).
2. Της υπ' αριθμ. ΣT/1831/1978 (Β' 72) απόφασης του Υπουργού Συγκοινωνιών «περί καθορισμού τρόπου και διαδικασίας χορηγήσεως των αδειών κυκλοφορίας των αυτοκινήτων οχημάτων και των υπ' αυτών ρυμουλκούμενων», όπως ισχύει.
3. Του άρθρου 29Α του Ν. 1558/1985 (Α' 137), όπως αυτό προστέθηκε με το άρθρο 27του Ν. 2081/1992 (Α' 154) και αντικαταστάθηκε με τη παράγραφο 2 του άρθρου 1 του Ν. 2469/1997 (Α' 138).
4. Την ανάγκη καθορισμού των όρων και προϋποθέσεων κυκλοφορίας των παλαιών μηχανοκίνητων οχημάτων (αντίκες), για τις εκδηλώσεις που διοργανώνονται ή για την επισκευή και συντήρηση αυτών.
5. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της απόφασης αυτής δεν προκαλείται δαπάνη εις βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:

Αντικαθίστανται τα δύο τελευταία εδάφια της παραγράφου ε της υπ' αριθμ. ΣΤ/1831/1978 (Β' 72) απόφασης του Υπουργού Συγκοινωνιών, όπως αυτή ισχύει και υπό τον τίτλο εξαιρέσεις, ως εξής:

"Παλαιά μηχανοκίνητα οχήματα (αντίκες), όπως αυτά καθορίζονται από το νομικό πρόσωπο που εκπροσωπεί επίσημα στην Ελλάδα τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (ΔΟΑ - FΙA), τη Διεθνή Ομοσπονδία Μοτοσικλέτας (ΔΟΜ - FΙM), ή την Διεθνή Ομοσπονδία Παλαιού Αυτοκινήτου (ΔΟΠΑ - FIVΑ) βάσει των διεθνών Κανονισμών τους, δύνανται να Κυκλοφορούν κατά τις εκδηλώσεις τις οργανούμενες ή εγκεκριμένες υπό των ανωτέρω εξουσιοδοτημένων νομικών προσώπων, καθώς και κατά τις αναγκαίες προς επισκευή και συντήρηση αυτών δοκιμές, βάσει πιστοποιητικού καταχωρήσεως, που θα εκδίδεται από τα προαναφερόμενα νομικά πρόσωπα.
Τα ανωτέρω μηχανοκίνητα οχήματα οφείλουν να φέρουν κατά τις ανωτέρω εξόδους των, τις χαρακτηριστικές αριθμημένες πινακίδες που εκδίδονται από τα παραπάνω εξουσιοδοτημένα νομικό πρόσωπα.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Αθήνα, 29 Οκτωβρίου 2001
O ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΧΡ. ΒΕΡΕΛΗΣ

12 σχόλια:

  1. Θερμά συγχαρητήρια στον/στους συντάκτες του άρθρου που απαντά υπεύθυνα και τεκμηριωμένα στο κακόβουλο δημοσίευμα της ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ 30-3-2011. Απορεί κανείς πώς δημοσιογράφος με ψευδώνυμο ΙΑΝΟΣ που πληρώνεται από τον Όμιλο ΜΠΟΜΠΟΛΑ, δεν έχει τη στοιχειώδη επαγγελματική πρακτική να διασταυρώνει τα στοιχεία επικοινωνώντας με την "άλλη πλευρά" δηλ. την ΕΛΠΑ και ΦΙΛΠΑ προκειμένου να ακούσει και να παραθέσει τις απόψεις τους. Άλλο ένα δείγμα της Ελλάδας του "τίποτα", της παρακμής και της
    απαξίωσης που μας έχει φέρει στα πρόθυρα της ολικής χρεοκοπίας και καταστροφής;

    Kαι για να βάλουμε το θέμα στις σωστές του διαστάσεις, η Ελληνική Στατιστική Υπηρεσία έχει δημοσιεύσει στοιχεία του 2009 για το σύνολο του "στόλου" των ΙΧΕ που κυκλοφορούν στη χώρα και είναι/ήταν 5,131,960. Αν τα ιστορικά οχήματα ΕΛΠΑ & ΦΙΛΠΑ είναι περί τα 6.500, το ποσοστό είναι μόλις 0,1266%. Τα στοιχεία εδώ: http://www.statistics.gr/portal/page/portal/ESYE/PAGE-themes?p_param=A1106&r_param=SME18&y_param=2009_00&mytabs=0

    Όμως αξίζει βγαίνοντας από τη δική μας μιζέρια να δούμε το "γίγνεσθαι" στις πολιτισμένες χώρες. Τυχαίο ή όχι, αυτή την εποχή η FIVA επεξεργάζεται θέσεις για την εξασφάλιση της ελεύθερης κυκλοφορίας των παλαιών αυτοκινήτων στους δρόμους της Ευρώπης (και όχι μόνο) με αυτό που ονομάστηκε "Torino Charter". Έξυπνα εντάσσει το θέμα κάτω από τις υπογεγραμμένες διεθνείς συμβάσεις μεταξύ 147 χωρών "περί προστασίας πολιτιστικής κληρονομιάς" της UNESCO. Περισσότερα διαφωτιστικά εδώ: http://www.fiva.org/EN/Torino/CharterTorino.html

    Φρονώ ότι αυτά πρέπει να βλέπουμε, μελετάμε και να "αντιγράφουμε" αντί να υποκύπτουμε σε υποβολιμαία και κατευθυνόμενα κίτρινα ρεπορτάζ που εξυπηρετούν προσωπικές "βεντέτες", απόλυτα καταστροφικές επιπτώσεις για το "κίνημα του παλαιού αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας".

    Αν ο παθιασμένος με το παλιό αυτοκίνητο κόσμος θέλει να αντιδράσει, μπορεί εύκολα να γράψει και στείλει e-mail στους κατά τόπους Βουλευτές του, ενημερώνοντας τους σχετικά, και γιατί όχι παραθέτοντας τούτο το κατατοπιστικότατο άρθρο για το θέμα.
    Τα στοιχεία των Βουλευτών μας βρίσκονται από εδώ: http://www.hellenicparliament.gr/Vouleftes/Stoicheia-Epikoinonias-Voulefton/

    Με εκτίμηση,
    Βύρων Ρηγινός,
    byron66@otenet.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάποτε ο Ζεύς κοιτάζοντας από την κορυφή του Ολύμπου παρατήρησε έναν φτωχό και ηλικιωμένο να προσπαθεί να κουβαλήσει μερικά κλαδιά στην καλύβα του γιά να ζεσταθεί και να μαγειρέψει. Τον λυπήθηκε λοιπόν και τον ρώτησε τι μπορουσε να κάνει για να του κάνει την ζωή πιό εύκολη. Ο γεράκος τότε του ζήτησε έναν γάιδαρο, για να ξεκουράσει την ταλαιπωρημένη μέση του και αμέσως ο Δίας του χάρισε ένα μικρό και δυνατό γαïδουράκι.
    Μετά από λίγο ο Θεός παρατηρεί τον γείτονα του γεράκου με ξύλα στην πλάτη να αγωνίζεται κι αυτός να τα κουβαλήσει. Τον ρωτάει λοιπόν αν έχει με την σειρά του καμιά επιθυμία και με έκπληξη ακούει τον ηλικιωμένο να ζητάει να πάρει ο Δίας τον γάιδαρο από τον πρώτο και έτσι ζήσαν όλοι καλά κι εμείς καλύτερα...
    Μπορεί σε πρώτη σκέψη το παραμυθάκι αυτό να μην έχει σχέση με το θέμα μας, αλλά δείχνει μιά πτυχή του χαρακτήρα και της ιδιοσυγκρασίας μας. "Αν δεν μπορώ να έχω αυτό που έχει ο γείτονας πάρτο κι απ'αυτόν"
    Ας σοβαρευτούμε όμως.
    Είναι πάγια τακτική των ένυπων ΜΜΕ και των υπηρετούντων αυτά δημοσιογραφίσκων, να "ανακαλύπτουν" σκάνδαλα εκεί που δεν υπάρχουν. Πρωταρχικός κανόνας της σοβαρής δημοσιογραφίας είναι η διασταύρωση των πληροφοριών έτσι ώστε τα άρθρα τους να είναι όσο το δυνατόν αντικειμενικά, οι δε πηγές τους να είναι αξιόπιστες.
    Στο συγκεκριμένο άρθρο της Ημερισίας, ο ανώνυμος δημοσιογράφος ειναι προφανές ότι δεν τήρησε ούτε τους βασικούς κανόνες του λειτουργήματός του, βασιζόμενος σε πληροφορίες ενός εμπαθούς ανθρώπου που θέλησε έτσι να εκδικηθεί γιά μιά προσωπική του διένεξη με το Δ.Σ. της ΦΙΛΠΑ.
    Είναι λυπηρό γιά τον ίδιο, γιά τον δημοσιογράφο που τον εμπιστεύτηκε, γιά την αναστάτωση που προκαλεί χωρίς βάση και αιτία και τέλος γιά όλους τους πραγματικούς λάτρεις του παλαιού κλασικού αυτοκινήτου.

    Θανάσης Ι. Γιαννούκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το ιδιο αρθρο στο site ΗΜΕΡΗΣΙΑONLINE,το υπογραφει καποιος Γιωργος Ανδρης, andris@pegasus.gr.



    Κυριακος Κουκακης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτη η κωμωδια με τις πινακιδες πρεπει καποια στιγμη να σταματησει. Οπως επισης να σταματησει να αντιμετωπιζεται το αυτοκινητο ως τεκμηριο πλουτου.Χωρες οπως η Αγγλια οπως αναφερεται και στο αρθρο, ενα αυτοκινητο αυτοματα μετα απο καποια ημερομηνια (φετος οριζεται η 1η Ιανουαριου 1973) μπαινει στην κατηγορια ιστορικου οχηματος. Οργανα να ελεγχουν τα αυτοκινητα αυτα υπαρχουν και μπορουν ακομα καλυτερα να εκπαιδευτουν για να γινεται σωστα ο ελεγχος. ΚΤΕΟ. Δεν χρειαζεται να εφευρουμε τον τροχο ξανα απο την αρχη. Τωρα καθιστε εσεις να τα λετε αναμεταξυ σας και να το παιζεται οι ζορο των ιστορικων. Να μοιραζετε κυπελακια στις εκδηλωσεις αναμεταξυ σας, μπας και πουλησετε καμια πινακιδα. Τα κλασσικα στην Ελλαδα καθε μερα γινονται και λιγοτερα και κοντευουν να ειναι αυτοκινητα καθαρα ανθρωπων στενου κυκλου. Αυτο ειναι το αποτελεσμα απο το μπλα μπλα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο δημοσιογραφος κατευθυνομενος απο τον παπαγαλο για ενα προσωπικο γινατι.... και οποιος καταλαβε καταλαβε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η παραπληροφορηση σε ολο της το μεγαλειο, ενας μονο εκτελωνιστης φιλος εχει εκτελωνισει με καθεστως αντικας τουλαχιστον 400 αυτοκινητα τα τελευταια χρονια που υπηρχε εξαρση και το κλασσικο εγινε της μοδας. Πως ειναι δυνατον να λεει το αρθρο οτι στο συνολο μονο 260 αυτοκινητα ειναι νομιμα!!!
    Ετσι δημιουργουνται οι ψευτικες εντυπωσεις, Ζητω η κατευθυνομενη δημοσιογραφια!!! ΛΑΜΟΓΙΑ, ΑΛΗΤΕΣ, ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειμαι κατοχος ενος VW Karmann Ghia Convertible το 58' πληρως αναπαλαιομενο απο εμενα σε διαρκεια 5 ετων και πολυ κοπου. Δεν νομιζω οτι ειναι το ιδανικο οχημα να πηγαινεις στη δουλεια σου ουτε για μπανιο στην Ψαθα. Το εχου μεσα στο γραφειο μου και το χαζευουν οι πελατες μου.
    Καποιοι δημοσιογραφοι δεν προκειτε ποτε να καταλαβουν τι 'αξια' εχει ενα τετοιο οχημα, ποσα ματια το εχουν απολαυσει, ποσα ονειρα εχουν γινει για αυτο, ποσες περιπετειες εχει περασει, λοιπες, χαρες, ζωες......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλησπερα εχω ενα οπελ ασκονα και εχω παρδωσει προσωρινα θα ηθελα να μου πειτε ποια ειναι η διαδικασια για να βγαλω ιστορικεσ πινακιδε ,αν εχετε ενα τηλ να συννενοηθω ακομα καλητερα ευχαριστο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΆΝ ΠΡΟΣΈΞΕΤΕ ΤΗΝ ΚΆΘΕ ΥΠΟΥΡΓΙΚΉ ΑΠΌΦΑΣΗ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΏΣΕΤΕ ΟΤΙ ΥΠΆΡΧΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΆ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΑΦΕΎΓΕΙ
    ΤΟ 1978 ΚΑΙ ΤΟ 1999 ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΑΝΑΦΈΡΟΥΝ ΤΗΝ ΦΙΛ.ΠΑ

    ΦΙΛ.ΠΑ ΦΊΛΟΙ ΠΑΛΑΙΟΎ ΑΥΤΟΚΙΝΉΤΟΥ ΣΩΣΤΆ ΆΡΑ ΣΤΗΝ ΛΈΣΧΗ ΦΙΛ.ΠΑ


    Ε . Ο . Ο . Ε . ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΟΜΟΣΠΟΝΔΊΑ ΟΧΗΜΆΤΩΝ ΕΠΟΧΗΣ Η ΛΈΞΗ ΟΜΟΣΠΟΔΙΑ

    ΜΗΠΩΣ ΣΥΜΕΝΗ ΚΆΤΙ ΠΑΡΑΠΆΝΩ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΈΞΗ ΛΈΣΧΗ ........ ΕΡΩΤΏ ???????

    ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΊΝΑΙ Η ΠΡΏΤΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ

    ΕΤΟΣ ΥΔΡΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΚΆΘΕ ΜΙΑΣ ?????
    ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΈΧΕΤΕ ΨΆΞΕΙ ΚΑΛΆ κύριε δημοσιογραφακο . ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΊΤΕ ΠΡΏΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΈΒΕΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΓΎΡΩ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΝΗΜΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΏΠΩΝ ΠΟΥ ΟΝΤΩΣ ΑΓΑΠΆΝΕ ΚΑΙ ΑΓΑΠΟΎΣΑΝ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΟ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΞΈΡΕΤΕ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΆΝΕΙ ΓΙΑΥΤΌ ( ΑΝΤΊΚΑ ) ΕΊΤΕ ΕΙΝΑΙ ΆΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΦΙΛ.ΠΑ ΕΙΤΕ ΤΗΣ Ε.Ο.Ο.Ε
    Η ΑΠΌΦΑΣΗ ΤΟΥ 2001 ΑΝΑΦΈΡΕΙ ΤΗΝ ΕΚΠΡΌΣΩΠΟ << ΟΜΟΣΠΟΝΔΊΑ >>

    ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΊΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΆΡΕΙ ΤΗΝ ΈΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ F I A & ΤΗΣ F I V A Ω Σ ΟΜΟΣΠΟΝΔΊΑ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΝ ΛΕΣΧΗ ??????

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΊΤΕ ΛΙΓΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπαρχει κατι νεοτερο για την ελευθερη κυκλοφορια των κλασικων?Και αφου υποτιθεται οτι ειμαστε μια χωρα ολα τα κρατη της ευρωπης γιατι σε γερμανια,δανια κλπ κυκλοφορουν ελευθερα και οχι σε ολη την ευρωπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όπως θα δείτε στο παρακάτω ΦΕΚ του 2013, δεν ισχύουν τίποτα από όσα λέει το άρθρο για την ΕΟΟΕ, αντίθετα μάλιστα αναφέρεται ονομαστικά και ΜΟΝΟ στην ΕΟΟΕ και όχι σε άλλη ομοσπονδία (ΦΙΛΠΑ κλπ) για τη νόμιμη έκδοση πινακίδων οχημάτων εποχής.
    http://www.alfaclub.gr/%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CF%80%CF%8C%CF%86%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BF%CE%BF%CE%B5/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αυτα ειναι αλητειες θα μπορουσαν να βαλουν ενα φορο και να τελειωνη αυτο το αθλειο σχεδιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή