Ελάχιστες είναι οι συμμετοχές για τον 1ο αγώνα πρωταθλήματος ταχύτητος στη Τρίπολη αυτό το Σαββατοκύριακο: 9 στα Open, 8 στα Sport και μόλις 6 στα Ιστορικά (που πιθανόν να γίνουν και 5, ή 4 στις δοκιμές). Παρ'όλα αυτά, η ΕΘΕΑ/ ΕΠΑ αποφάσισε να μετρήσει κανονικά τον αγώνα στο πρωτάθλημα ακόμα και με 5 συμμετοχές αντί των 8 που ορίζει ο κανονισμός. Αυτό δείχνει δύο πράγματα: Πρώτον ότι η ΕΘΕΑ/ ΕΠΑ θέλει να γίνουν οι αγώνες και να ολοκληρωθούν τα
πρωταθλήματα πάση θυσία, την πρώτη της χρονιά. Και δεύτερον ότι με αυτό το τρόπο υποστηρίζεται η διοργάνωση της Start Line, που ας μην ξεχνάμε περιλαμβάνει και αγώνα επάθλου οδηγών Τρίπολης/ Καλαμάτας αλλά και GTCC (εκδηλώσεις που θα ματαιώνονταν αν δεν γινόταν ο αγώνας). Βεβαίως βρίσκουμε απόλυτα λογικές τις λίγες συμμετοχές λόγω οικονομικής κρίσης (το αντίθετο θα ήταν αφύσικο!). Από την άλλη μεριά όμως, Πρωτάθλημα με πέντε συμμετοχές; Αν αυτό συνεχιστεί θα έπρεπε ίσως να μετατραπεί σε "Κύπελλο". Περισσότερα το Σάββατο, σε "απ'ευθείας μετάδοση" από τις δοκιμές στην Τρίπολη.
πρωταθλήματα πάση θυσία, την πρώτη της χρονιά. Και δεύτερον ότι με αυτό το τρόπο υποστηρίζεται η διοργάνωση της Start Line, που ας μην ξεχνάμε περιλαμβάνει και αγώνα επάθλου οδηγών Τρίπολης/ Καλαμάτας αλλά και GTCC (εκδηλώσεις που θα ματαιώνονταν αν δεν γινόταν ο αγώνας). Βεβαίως βρίσκουμε απόλυτα λογικές τις λίγες συμμετοχές λόγω οικονομικής κρίσης (το αντίθετο θα ήταν αφύσικο!). Από την άλλη μεριά όμως, Πρωτάθλημα με πέντε συμμετοχές; Αν αυτό συνεχιστεί θα έπρεπε ίσως να μετατραπεί σε "Κύπελλο". Περισσότερα το Σάββατο, σε "απ'ευθείας μετάδοση" από τις δοκιμές στην Τρίπολη.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου