Η Porsche Martini του Μ. Σταφυλοπάτη στη πρώτη θέση. |
Ο "Dobermann" έκανε ότι μπορούσε, ενώ ο Β. Γόντικας έκανε και ότι ΔΕΝ μπορούσε(!), προσπαθώντας να περάσει στην πιο αργή στροφή της πίστας (Κ11) όπου η ταχύτητα είναι μικρή και ακολουθεί η ευθεία της εκκίνησης- τερματισμού. Έτσι, παρά τις προσπάθειές του με αργοπορημένα φρεναρίσματα (που οδήγησαν σε τρεις "παρά λίγο" εξόδους), έμεινε πέμπτος στον τερματισμό. Αν δεν υπήρχε αυτή η μάχη, ο πρώτος αγώνας του πρωταθλήματος θα ήταν εντελώς αποτυχημένος, πάντα εξ' αιτίας των ελάχιστων συμμετοχών που δεν αρκούν για γύρο Πρωταθλήματος. Μακάρι στους επόμενους αγώνες τα Ιστορικά να αυξηθούν σε σιρκουί και αναβάσεις, παρ' ότι η λογική λέει ότι με την κατηφόρα της οικονομίας, κάτι τέτοιο είναι πολύ δύσκολο να συμβεί.
Για περισσότερες πληροφορίες και λεπτομερή "λεπτό προς λεπτό" περιγραφή των δοκιμών και των αγώνων όλων των κατηγοριών σας συνιστούμε το νέο site της ΟΜΑΕ-ΕΠΑ στο www.omae-epa.gr (και στο twitter).
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου