Είναι απόλυτα φυσιολογικό το να αναβληθούν ή να ματαιωθούν πολλοί αγώνες και πολλές εκδηλώσεις Ιστορικών (και σύγχρονων) αυτοκινήτων, λόγω της αθλίας οικονομικής κατάστασης που επικρατεί στη χώρα γενικά και στους πολίτες ξεχωριστά. Αυτό όμως που δεν είναι εύκολα κατανοητό ενώ σε κάποιες περιπτώσεις φέρνει και γέλια, είναι η προσπάθεια ορισμένων, (ή μάλλον, αρκετών) ατόμων, ομίλων και λεσχών, να μη δείξουν ότι υπάρχει οικονομικό πρόβλημα, μπας και τους παρεξηγήσει ο κόσμος. Θα έπρεπε, κατά την ταπεινή μας άποψη, να είμαστε όλοι πιό απλοί και πιό ειλικρινείς μεταξύ μας, αλλά να δείξουμε και την πρέπουσα κατανόηση στους γύρω μας (δηλαδή, αν εμείς μπορούμε να κάνουμε κάτι, να κατανοήσουμε επιτέλους ότι οι περισσότεροι ΔΕΝ μπορούν!).
Ξεκινάμε λοιπόν με το Ολυμπιακό Ράλλυ,...
ένα σημαντικό χωμάτινο αγώνα του Πρωταθλήματος, ο οποίος είχε την ημέρα λήξης των συμμετοχών 25 πληρώματα, και δύο ημέρες μετά στην λήξη της παράτασης, οι συμμετοχές είχαν μειωθεί στις... 22! Ο αγώνας αυτός ανεβλήθη για την άνοιξη, προφανώς επειδή κάποιοι πιστεύουν ότι οι συμμετέχοντες κάπως θα βρουν λεφτά για λάστιχα και βενζίνες μέσα στον επόμενο μήνα!
Ξεκινάμε λοιπόν με το Ολυμπιακό Ράλλυ,...
ένα σημαντικό χωμάτινο αγώνα του Πρωταθλήματος, ο οποίος είχε την ημέρα λήξης των συμμετοχών 25 πληρώματα, και δύο ημέρες μετά στην λήξη της παράτασης, οι συμμετοχές είχαν μειωθεί στις... 22! Ο αγώνας αυτός ανεβλήθη για την άνοιξη, προφανώς επειδή κάποιοι πιστεύουν ότι οι συμμετέχοντες κάπως θα βρουν λεφτά για λάστιχα και βενζίνες μέσα στον επόμενο μήνα!
Επόμενο «θύμα» το «Αρλεκίνο Ράλλυ» που θα γινόταν το τριήμερο 5-6-7 Μαρτίου αλλά ματαιώθηκε, επειδή σύμφωνα με τους οργανωτές η πλοιοκτήτρια εταιρεία που θα μετέφερε τα πληρώματα στην Ιταλία, δεν είχε διαθέσιμο πλοίο, γιατί το μεγαλύτερο μέρος του στόλου της επιτάχθηκε από το Ελληνικό Δημόσιο για την μεταφορά των μεταναστών από την Λιβύη στην Αίγυπτο, Κρήτη, κτλ. Αυτό που δεν αναφέρεται σε ανακοίνωση του οργανωτή M.B.O.C. είναι ο τελικός αριθμός των συμμετοχών, και βέβαια υπάρχει το ερώτημα της ματαίωσης και όχι της αναβολής για μία άλλη ημερομηνία.
Συνεχίζουμε με τον M.R.O.E, ο οποίος έχει ένα άριστο ιστορικό εντυπωσιακών διοργανώσεων. Έτσι, η αναβολή του 3ου CLASSIC MOUNTAIN RALLY για τις 29-30/4 και 1/5 με αιτιολογία τις "κακές καιρικές συνθήκες της 12-13/3", θα ήταν πιό ολοκληρωμένη αν είχαμε και τον κατάλογο των συμμετεχόντων, έτσι ώστε να μην υπάρχει καν η εκδοχή αναβολής του αγώνα εξ'αιτίας όχι του καιρού (που προβλέπεται καλός!) αλλά των λίγων συμμετοχών (το ίδιο βέβαια ισχύει και για την ματαίωση του Αρλεκίνο ράλλυ).
Προσοχή: Ας μην παρεξηγήσει κανείς το νόημα των γραφομένων. Αυτό που θέλουμε να πούμε είναι ότι κάτω από τις παρούσες οικονομικές συνθήκες, οι οποίες είναι πρωτοφανείς για την Ελλάδα και δεν έχουν υπάρξει ξανά σε ολόκληρη την μεταπολεμική περίοδο (!), δεν είναι καθόλου «ντροπή» το να αναβληθεί ή να ματαιωθεί κάποια εκδήλωση αυτοκινήτου λόγω ελλείψεως αρκετών συμμετοχών. Είναι απόλυτα λογικό, και ακριβώς έτσι θα έπρεπε να το αντιμετωπίζουν και οι οργανωτές, δηλαδή με ειλικρίνεια!
Συνεχίζουμε με τον M.R.O.E, ο οποίος έχει ένα άριστο ιστορικό εντυπωσιακών διοργανώσεων. Έτσι, η αναβολή του 3ου CLASSIC MOUNTAIN RALLY για τις 29-30/4 και 1/5 με αιτιολογία τις "κακές καιρικές συνθήκες της 12-13/3", θα ήταν πιό ολοκληρωμένη αν είχαμε και τον κατάλογο των συμμετεχόντων, έτσι ώστε να μην υπάρχει καν η εκδοχή αναβολής του αγώνα εξ'αιτίας όχι του καιρού (που προβλέπεται καλός!) αλλά των λίγων συμμετοχών (το ίδιο βέβαια ισχύει και για την ματαίωση του Αρλεκίνο ράλλυ).
Προσοχή: Ας μην παρεξηγήσει κανείς το νόημα των γραφομένων. Αυτό που θέλουμε να πούμε είναι ότι κάτω από τις παρούσες οικονομικές συνθήκες, οι οποίες είναι πρωτοφανείς για την Ελλάδα και δεν έχουν υπάρξει ξανά σε ολόκληρη την μεταπολεμική περίοδο (!), δεν είναι καθόλου «ντροπή» το να αναβληθεί ή να ματαιωθεί κάποια εκδήλωση αυτοκινήτου λόγω ελλείψεως αρκετών συμμετοχών. Είναι απόλυτα λογικό, και ακριβώς έτσι θα έπρεπε να το αντιμετωπίζουν και οι οργανωτές, δηλαδή με ειλικρίνεια!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου