Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

RALLY SPRINT ΡΙΤΣΩΝΑΣ: ΘΕΤΙΚΟΣ ΑΠΟΗΧΟΣ!

  Όπως ακριβώς γράψαμε στο προηγούμενο σημείωμά μας, το Rally Sprint Ριτσώνας που έγινε στις 7/10 θα έπρεπε –και θα μπορούσε– να έχει 70 ή και 80 συμμετοχές, και όχι μόνον 38 εκκινήσαντες. Τώρα, κατόπιν εορτής, είναι σίγουρο ότι πολλοί μετάνοιωσαν που, για οποιονδήποτε λόγο, δεν δήλωσαν συμμετοχή. Και ο λόγος είναι απλός: Η ανάβαση Ριτσώνας, με κόστος συμμετοχής 200/250 Ευρώ, απαιτεί από τους οδηγούς ένα πλήρες διήμερο και ο αγώνας συνολικά, μετά από πολύωρη αναμονή, τους δίνει την χαρά περίπου 7 αγωνιστικών χιλιομέτρων (3,5+3,5). Το Rally Sprint Ριτσώνας όμως, εκτός του ότι είναι μονοήμερο, απαιτεί συνοδηγό (δηλαδή, "απόλαυση για δύο", ή και μερικό μοίρασμα των εξόδων) και δίνει 24 χιλιόμετρα αγωνιστικής οδήγησης στα τρία περάσματά του. Και βέβαια, δεν επιχειρούμε εδώ "σύγκριση" των τόσο διαφορετικών αυτών τύπων αγώνα, της Ανάβασης και του (ασφάλτινου) Ραλλύ, αλλά λόγω της γνωστής, κλασσικής και "γειτονικής" Ριτσώνας, η εκδήλωση αυτή ήταν, πλην του βαθμολογικού ενδιαφέροντος για σχετικά λίγους, μιά σπουδαία ευκαιρία αγωνιστικής δραστηριότητας για τους πολλούς.
  Το 2013 είναι σίγουρο ότι θα ξαναδούμε το Ράλλυ Sprint Ριτσώνας, πιθανόν και δύο φορές, στο αγωνιστικό ημερολόγιο (όπως συνέβη φέτος με την ανάβαση Ριτσώνας). Και επ' αυτού, ιδού μιά ιδέα. Αν το Rally Sprint Ριτσώνας γίνει δύο φορές το 2013, ας έχει διαφορετική φορά, μιά και ούτως ή άλλως το σύνολο της διαδρομής περιλαμβάνει ίση απόσταση ανωφέρειας και κατωφέρειας. Αυτό που θα χρειαστεί ώστε να γίνει η διαδρομή πιό ασφαλής και ακόμα πιό ενδιαφέρουσα, θα ήταν μία ή δύο επιβραδύνσεις ακόμα (αναλόγως φοράς), αλλά αυτό είναι ένα θέμα που σίγουρα μπορεί να ρυθμιστεί και να αποφασιστεί μεταξύ οργανωτών και οδηγών .

ΔΥΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ
  Με χαρά είδαμε ότι οι επισκέπτες του blog μας, έστω και σποραδικά, άρχισαν να σχολιάζουν και να καταθέτουν τις απόψεις τους, στον χώρο μετά από κάθε ανάρτηση, που εμφανίζεται κάνοντας "κλικ" πάνω στον τίτλο των θεμάτων.
  Με αφορμή λοιπόν τον σχολιασμό της προηγούμενης αναφοράς μας στη Ριτσώνα, και σε σχέση με την παρατήρησή μας για τις φήμες περί υπερκυβισμένων αυτοκινήτων ΓΕΝΙΚΩΣ, διευκρινίζουμε τα εξής:
  Κατά την άποψή μας, όποιος συμμετέχει σε αγώνα με αυτοκίνητο το οποίο, εκούσια ή ακούσια, είναι παράτυπο, ή τέλος πάντων "μη σύμφωνο με τον τεχνικό κανονισμό που διέπει την κατηγορία, θα υποστεί τις συνέπειες που προβλέπει ο Ε.Α.Κ. (μηδενισμό, πιθανόν και πειθαρχικό), ΕΑΝ αποδειχθεί η παρατυπία του.
  Όμως, ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΘΩΟΤΗΤΑΣ, εκτός από τους κουτσομπόληδες! Γιατί ο "κουτσομπόλης", όταν αρχίσει και διαδίδει φημολογίες ΑΝΑΠΟΔΕΙΚΤΕΣ διαπράττει αυτόματα το "διαρκές" αδίκημα της συκοφαντικής δυσφήμισης, το οποίο διώκεται και ποινικώς!
  Όποιος λοιπόν πιστεύει ότι το Α-Χ-Ψ αυτοκίνητο είναι "παράτυπο", δεν έχει παρά να κάνει ένσταση, αναλαμβάνοντας και την ευθύνη που του αναλογεί. Μέχρι να γίνει αυτό, ΟΛΟΙ οι τερματίσαντες ΟΛΩΝ των αγώνων είναι απολύτως νομότυποι, και όλοι οι ψιθυριστές και κουτσομπόληδες απολύτως ένοχοι για την εχθρική ατμόσφαιρα που δημιουργείται (κατά καιρούς) στους αγωνιστικούς κύκλους, που όλο και μικραίνουν σε διάμετρο.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ο Κωστής Γεωργακάς στην Ανάβαση Ριτσώνας συμμετείχε για πρώτη φορά σαν συνοδηγός του Κ. Λάμπρου, στην πανέμορφη Renault Alpine, που η θέα της ξεσηκώνει κύματα νοσταλγίας στους παλαιότερους, και περιέργειας ανάμικτης με ενθουσιασμό στους νεώτερους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου