ΜΙΑ ΨΥΧΡΑΙΜΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ, 5 ΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Απ'ότι φαίνεται, μετά την ματαίωση του τρίτου αγώνα Ταχύτητας της 7/10 (που ήταν προγραμματισμένος για τα Μέγαρα αλλά θα γινόταν στη Τρίπολη) λόγω του ότι η ΕΘΕΠΑ-ΟΜΑΕ έβαλε "επάνω του" το rally sprint Ριτσώνας, τα ίδια φαίνεται ότι θα γίνουν και με τους αγώνες του Νοεμβρίου: Στις 4 Νοεμβρίου υποτίθεται ότι θα γίνει ο 4ος (δηλαδή ο 3ος) αγώνας Ταχύτητος στη Τρίπολη, σύμφωνα πάντα με το Αγ. ημερολόγιο. Όμως, στις 2- 4 Νοεμβρίου θα γίνει το Ιστορικό Rally Acropolis, το οποίο μετράει και για το Ιστορικό αλλά και για το σύγχρονο πρωτάθλημα rally, και είναι μάλλον απίθανο για ορισμένους βασικούς συμμετέχοντες στα Ιστορικά, να προτιμήσουν τη Ταχύτητα αντί του Acropolis. Άρα, ακόμα και αν γίνει η Τρίπολη στις 4 Νοεμβρίου, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις δεν θα έχει κατηγορία Ιστορικών. Όμως ξαφνικά ανακοινώθηκε ότι η αναβληθείσα ανάβαση Αιγείρας θα γίνει στις 11 Νοεμβρίου! Και αναρωτιόμαστε βάσει της λογικής, πως είναι δυνατόν Νοέμβρη μήνα, στο τέλος της χρονιάς, να συμπληρωθούν οι κατηγορίες για να γίνουν με διαφορά 6 ημερών (από Κυριακή σε Σάββατο) ΤΡΕΙΣ πρωταθληματικοί αγώνες, δηλαδή Rally Acropolis, Ταχύτητα στη Τρίπολη και Ανάβαση στην Αιγείρα!;
Πιστεύουμε ότι τα σχόλια περιττεύουν, γιατί για φέτος τουλάχιστον, η κατάσταση "δεν μαζεύεται" με τίποτα. Για το 2013 όμως, τώρα που υπάρχει καιρός, αν το πλήθος των στελεχών που απαρτίζει τις επιτροπές της ΟΜΑΕ (και που στο σύνολο είναι περισσότεροι από τους οδηγούς που συμμετέχουν σε πολλούς αγώνες) θέλει πραγματικά να διατηρήσει ζωντανό το Σπορ, θα πρέπει, κατά την ταπεινή- ταπεινότατη άποψή μας, να κάνει τα εξής:
1) Να μειώσει δραστικά τους αγώνες των Πρωταθλημάτων του 2013
2) Εν ανάγκη, ας προκηρύξει Κύπελλα ή Έπαθλα αντί Πρωταθλημάτων, αν οι αγώνες είναι λιγότεροι για το (πολύ δύσκολο) 2013
3) Πρέπει να δοθεί μεγάλη προσοχή στις αναβολές και μεταθέσεις αγώνων, γιατί απ'ότι φαίνεται τώρα, η ΕΘΕΠΑ-ΟΜΑΕ έστελνε τους αγώνες που αναβάλλοντο την άνοιξη και το καλοκαίρι, βαθειά στο φθινόπωρο, χωρίς να λαμβάνει υπ'οψιν τις αρνητικές "αλληλεπιδράσεις" των ημερομηνιών αυτών.
4) Η ΕΘΕΠΑ- ΟΜΑΕ θα πρέπει να ρωτήσει, να μάθει και να λάβει πολύ σοβαρά τις απόψεις των οδηγών που συμμετέχουν στα Πρωταθλήματα, Κύπελλα και Έπαθλα, κάτι που δεν έκανε φέτος. Η συγκέντρωση μερικών γνωστών οδηγών (κυρίως από το χώρο των Ιστορικών) στο Δ.Σ. της ΕΛΠΑ είναι πιθανόν να λειτουργεί σαν "άτυπο διευθυντήριο", όσοι όμως γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα, ξέρουν ότι τα μέλη αυτά σε καμμία περίπτωση δεν εκπροσωπούν ούτε μεταφέρουν τα προβλήματα, τις ανάγκες και τις επιθυμίες της "βάσης" των αγωνιζομένων. Αυτό που πρέπει να γίνει σήμερα, με την αγορά αυτοκινήτου να έχει πάει 40 χρόνια πίσω, την ύφεση για το 2012 στο 7,1% και για το 2013 να υπολογίζεται στο 5%, είναι να ερωτηθούν αυτοί που πληρώνουν, (δηλαδή οι συμμετέχοντες στους αγώνες) το που, πως και πόσο θέλουν- και μπορούν- να τρέχουν και να ξοδεύουν. Γιατί είναι πολύ εύκολο και απλό το να καθήσει μία παρέα γύρω από ένα τραπέζι και να πει "για του χρόνου θα προκηρύξουμε χίλιους αγώνες και τριακόσια πρωταθλήματα", την δυσκολία όμως θα την έχουν αυτοί που πρέπει να βρούν τα χρήματα για να τρέξουν σε χίλιους αγώνες και σε τριακόσια πρωταθλήματα! Εδώ, δυστυχώς, έχουμε φτάσει στο σημείο- αν είναι δυνατόν!- να "κατηγορούν" (κάποιοι) εκπρόσωποι της Αρχής τους οδηγούς, γιατί δεν στριμώχνονται κάθε Κυριακή με πεντακοσάρικα στα χέρια να πληρώσουν συμμετοχή και να τρέξουν, ακόμα και αν η χρονιά κοντεύει να τελειώσει, ακόμα κι αν κάποιοι ίσως τα φέρνουν δύσκολα ακόμα και για τη βενζίνη.
Συγκεκριμένα, οι αγώνες αυτοκινήτου μπορούν να θεωρηθούν ως ένα από τα κύρια αρνητικά παραδείγματα της περιόδου που περνάμε σαν χώρα, και η κατάσταση μπορεί να παρομοιαστεί μόνο με το Δημόσιο, όπου η Κυβέρνηση δεν θέλει να γίνουν απολύσεις παρ'ότι βλέπει ότι γύρω της ο Ιδιωτικός, παραγωγικός τομέας σωριάζεται σε ερείπια. Έτσι ακριβώς, το όλο πολυάνθρωπο "σύστημα" της Αρχής του Σπορ, από την κεφαλή και τις επιτροπές μέχρι τις λέσχες και το "έκτακτο προσωπικό" (κριτές, αλυτάρχες και παρατηρητές "μετ' οδοιπορικών"), δεν θέλει να μειώσει τον αριθμό των αγώνων, παρ'ότι φαίνεται καθαρά ότι οι οδηγοί αδυνατούν να συμμετάσχουν.
5) "Στην αναμπουμπούλα χαίρεται ο λύκος". Η παροιμία αυτή δεν πρέπει να εφαρμοστεί στους Ελληνικούς αγώνες όσον αφορά την "αλλαγή" και την "τροποποίηση" των τεχνικών κανονισμών, όπως έγινε, μέχρι ενός βαθμού, το 2012 (και για τα Ιστορικά, το 2008, το 2010 και το 2012). Οι κανονισμοί σύμφωνα με τους οποίους θα τρέξουν οι οδηγοί το 2013 έπρεπε ήδη να είναι γνωστοί! Εάν υπάρξει τεχνικός κανονισμός στο τέλος του χρόνου ( ή στην αρχή του 2013), θα πρέπει να τεθεί σε ισχύ από 1-1-2014! Γιατί θυμίζουμε τι έγινε φέτος: Το Φεβρουάριο, η "πεφωτισμένη" επιτροπή Ιστορικών ( και φυσικά η ΕΘΕΠΑ-ΟΜΑΕ που έδωσε έγκριση), ανακοίνωσε ΞΑΦΝΙΚΑ ότι στο πρωτάθλημα που θα άρχιζε σε 20 μέρες (Ριτσώνα) θα μπορούσαν να τρέξουν αυτοκίνητα μέχρι το 1985 (αντί μέχρι του 1981), και θα υπήρχαν τρία διαφορετικά Πρωταθλήματα, Έπαθλα και Κλάσεις! Πως όμως θα ήταν δυνατόν να ετοιμάσει κάποιος αυτοκίνητο μέσα σε ένα μήνα; Εκτός φυσικά αν ήταν σε γνώση του τι συνέβαινε και είχε ετοιμαστεί εγκαίρως, ενώ οι άλλοι γυάλιζαν τα ΜΚ1!
Συμπέρασμα: Χωρίς ενημέρωση, συζήτηση, προτάσεις και συμφωνίες εκ μέρους τις πλειοψηφίας των οδηγών- συμμετεχόντων, δεν μπορούν να ολοκληρωθούν σωστά τα πρωταθλήματα σε περίοδο δραματικής ύφεσης. Για αυτό, ελπίζουμε ότι αυτά που συμβαίνουν φέτος, θα βοηθήσουν την Αρχή, τις λέσχες και τους οδηγούς, να έχουν ένα αγωνιστικά καλύτερο 2013.
Απ'ότι φαίνεται, μετά την ματαίωση του τρίτου αγώνα Ταχύτητας της 7/10 (που ήταν προγραμματισμένος για τα Μέγαρα αλλά θα γινόταν στη Τρίπολη) λόγω του ότι η ΕΘΕΠΑ-ΟΜΑΕ έβαλε "επάνω του" το rally sprint Ριτσώνας, τα ίδια φαίνεται ότι θα γίνουν και με τους αγώνες του Νοεμβρίου: Στις 4 Νοεμβρίου υποτίθεται ότι θα γίνει ο 4ος (δηλαδή ο 3ος) αγώνας Ταχύτητος στη Τρίπολη, σύμφωνα πάντα με το Αγ. ημερολόγιο. Όμως, στις 2- 4 Νοεμβρίου θα γίνει το Ιστορικό Rally Acropolis, το οποίο μετράει και για το Ιστορικό αλλά και για το σύγχρονο πρωτάθλημα rally, και είναι μάλλον απίθανο για ορισμένους βασικούς συμμετέχοντες στα Ιστορικά, να προτιμήσουν τη Ταχύτητα αντί του Acropolis. Άρα, ακόμα και αν γίνει η Τρίπολη στις 4 Νοεμβρίου, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις δεν θα έχει κατηγορία Ιστορικών. Όμως ξαφνικά ανακοινώθηκε ότι η αναβληθείσα ανάβαση Αιγείρας θα γίνει στις 11 Νοεμβρίου! Και αναρωτιόμαστε βάσει της λογικής, πως είναι δυνατόν Νοέμβρη μήνα, στο τέλος της χρονιάς, να συμπληρωθούν οι κατηγορίες για να γίνουν με διαφορά 6 ημερών (από Κυριακή σε Σάββατο) ΤΡΕΙΣ πρωταθληματικοί αγώνες, δηλαδή Rally Acropolis, Ταχύτητα στη Τρίπολη και Ανάβαση στην Αιγείρα!;
Πιστεύουμε ότι τα σχόλια περιττεύουν, γιατί για φέτος τουλάχιστον, η κατάσταση "δεν μαζεύεται" με τίποτα. Για το 2013 όμως, τώρα που υπάρχει καιρός, αν το πλήθος των στελεχών που απαρτίζει τις επιτροπές της ΟΜΑΕ (και που στο σύνολο είναι περισσότεροι από τους οδηγούς που συμμετέχουν σε πολλούς αγώνες) θέλει πραγματικά να διατηρήσει ζωντανό το Σπορ, θα πρέπει, κατά την ταπεινή- ταπεινότατη άποψή μας, να κάνει τα εξής:
1) Να μειώσει δραστικά τους αγώνες των Πρωταθλημάτων του 2013
2) Εν ανάγκη, ας προκηρύξει Κύπελλα ή Έπαθλα αντί Πρωταθλημάτων, αν οι αγώνες είναι λιγότεροι για το (πολύ δύσκολο) 2013
3) Πρέπει να δοθεί μεγάλη προσοχή στις αναβολές και μεταθέσεις αγώνων, γιατί απ'ότι φαίνεται τώρα, η ΕΘΕΠΑ-ΟΜΑΕ έστελνε τους αγώνες που αναβάλλοντο την άνοιξη και το καλοκαίρι, βαθειά στο φθινόπωρο, χωρίς να λαμβάνει υπ'οψιν τις αρνητικές "αλληλεπιδράσεις" των ημερομηνιών αυτών.
4) Η ΕΘΕΠΑ- ΟΜΑΕ θα πρέπει να ρωτήσει, να μάθει και να λάβει πολύ σοβαρά τις απόψεις των οδηγών που συμμετέχουν στα Πρωταθλήματα, Κύπελλα και Έπαθλα, κάτι που δεν έκανε φέτος. Η συγκέντρωση μερικών γνωστών οδηγών (κυρίως από το χώρο των Ιστορικών) στο Δ.Σ. της ΕΛΠΑ είναι πιθανόν να λειτουργεί σαν "άτυπο διευθυντήριο", όσοι όμως γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα, ξέρουν ότι τα μέλη αυτά σε καμμία περίπτωση δεν εκπροσωπούν ούτε μεταφέρουν τα προβλήματα, τις ανάγκες και τις επιθυμίες της "βάσης" των αγωνιζομένων. Αυτό που πρέπει να γίνει σήμερα, με την αγορά αυτοκινήτου να έχει πάει 40 χρόνια πίσω, την ύφεση για το 2012 στο 7,1% και για το 2013 να υπολογίζεται στο 5%, είναι να ερωτηθούν αυτοί που πληρώνουν, (δηλαδή οι συμμετέχοντες στους αγώνες) το που, πως και πόσο θέλουν- και μπορούν- να τρέχουν και να ξοδεύουν. Γιατί είναι πολύ εύκολο και απλό το να καθήσει μία παρέα γύρω από ένα τραπέζι και να πει "για του χρόνου θα προκηρύξουμε χίλιους αγώνες και τριακόσια πρωταθλήματα", την δυσκολία όμως θα την έχουν αυτοί που πρέπει να βρούν τα χρήματα για να τρέξουν σε χίλιους αγώνες και σε τριακόσια πρωταθλήματα! Εδώ, δυστυχώς, έχουμε φτάσει στο σημείο- αν είναι δυνατόν!- να "κατηγορούν" (κάποιοι) εκπρόσωποι της Αρχής τους οδηγούς, γιατί δεν στριμώχνονται κάθε Κυριακή με πεντακοσάρικα στα χέρια να πληρώσουν συμμετοχή και να τρέξουν, ακόμα και αν η χρονιά κοντεύει να τελειώσει, ακόμα κι αν κάποιοι ίσως τα φέρνουν δύσκολα ακόμα και για τη βενζίνη.
Συγκεκριμένα, οι αγώνες αυτοκινήτου μπορούν να θεωρηθούν ως ένα από τα κύρια αρνητικά παραδείγματα της περιόδου που περνάμε σαν χώρα, και η κατάσταση μπορεί να παρομοιαστεί μόνο με το Δημόσιο, όπου η Κυβέρνηση δεν θέλει να γίνουν απολύσεις παρ'ότι βλέπει ότι γύρω της ο Ιδιωτικός, παραγωγικός τομέας σωριάζεται σε ερείπια. Έτσι ακριβώς, το όλο πολυάνθρωπο "σύστημα" της Αρχής του Σπορ, από την κεφαλή και τις επιτροπές μέχρι τις λέσχες και το "έκτακτο προσωπικό" (κριτές, αλυτάρχες και παρατηρητές "μετ' οδοιπορικών"), δεν θέλει να μειώσει τον αριθμό των αγώνων, παρ'ότι φαίνεται καθαρά ότι οι οδηγοί αδυνατούν να συμμετάσχουν.
5) "Στην αναμπουμπούλα χαίρεται ο λύκος". Η παροιμία αυτή δεν πρέπει να εφαρμοστεί στους Ελληνικούς αγώνες όσον αφορά την "αλλαγή" και την "τροποποίηση" των τεχνικών κανονισμών, όπως έγινε, μέχρι ενός βαθμού, το 2012 (και για τα Ιστορικά, το 2008, το 2010 και το 2012). Οι κανονισμοί σύμφωνα με τους οποίους θα τρέξουν οι οδηγοί το 2013 έπρεπε ήδη να είναι γνωστοί! Εάν υπάρξει τεχνικός κανονισμός στο τέλος του χρόνου ( ή στην αρχή του 2013), θα πρέπει να τεθεί σε ισχύ από 1-1-2014! Γιατί θυμίζουμε τι έγινε φέτος: Το Φεβρουάριο, η "πεφωτισμένη" επιτροπή Ιστορικών ( και φυσικά η ΕΘΕΠΑ-ΟΜΑΕ που έδωσε έγκριση), ανακοίνωσε ΞΑΦΝΙΚΑ ότι στο πρωτάθλημα που θα άρχιζε σε 20 μέρες (Ριτσώνα) θα μπορούσαν να τρέξουν αυτοκίνητα μέχρι το 1985 (αντί μέχρι του 1981), και θα υπήρχαν τρία διαφορετικά Πρωταθλήματα, Έπαθλα και Κλάσεις! Πως όμως θα ήταν δυνατόν να ετοιμάσει κάποιος αυτοκίνητο μέσα σε ένα μήνα; Εκτός φυσικά αν ήταν σε γνώση του τι συνέβαινε και είχε ετοιμαστεί εγκαίρως, ενώ οι άλλοι γυάλιζαν τα ΜΚ1!
Συμπέρασμα: Χωρίς ενημέρωση, συζήτηση, προτάσεις και συμφωνίες εκ μέρους τις πλειοψηφίας των οδηγών- συμμετεχόντων, δεν μπορούν να ολοκληρωθούν σωστά τα πρωταθλήματα σε περίοδο δραματικής ύφεσης. Για αυτό, ελπίζουμε ότι αυτά που συμβαίνουν φέτος, θα βοηθήσουν την Αρχή, τις λέσχες και τους οδηγούς, να έχουν ένα αγωνιστικά καλύτερο 2013.
kala ta les esy alla poios akouei...
ΑπάντησηΔιαγραφή