Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

3η ΑΝΗΦΟΡΙΚΗ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ CLASSIC MICROCARS: ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΝΟΜΗ

 Την Δευτέρα 22/10 το βράδυ, στα εντευκτήρια της Classic Microcars, έγιναν οι απονομές της 3ης Ανηφορικής Επίδειξης Ασπροπύργου, μετά την ανακοίνωση των οριστικών αποτελεσμάτων.
  Δύο λογια εδώ για την εκδήλωση, στην οποία συνδιοργανωτής ήταν ο Δήμος Ασπροπύργου. Ο τίτλος "Ανηφορική Επίδειξη", προφανώς παραπέμπει σε ανάβαση regularity, κάτι που δεν είναι καθόλου ασυνήθιστο διεθνώς (σαν εκδήλωση FIVA), ενώ και στην Ελλάδα γίνεται με επιτυχία κάθε χρόνο η Ιστορική Ανάβαση Ομαλού Κρήτης. Σύμφωνα με τους κανονισμούς FIVA (και Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ), σε δρόμους κλειστούς σε κυκλοφορία και σε πίστες, η μ.ω.τ. μπορεί να είναι έως 80 χ.α.ω. Οπότε, είναι απολύτως σύμφωνη με τους κανονισμούς αλλά ΚΑΙ την Ελληνική νομοθεσία, οποιαδήποτε εκδήλωση "regularity" τηρεί τα παραπάνω.
  Στον Ασπρόπυργο, υπήρχε κατηγορία super sport regularity, η οποία θα έκανε δύο προσπάθειες και θα υπολογιζόταν ο συνολικός χρόνος, και κατηγορία regularity που θα έκανε την διαδρομή μία φορά με σταθερή μ.ω.τ., η οποία δόθηκε στην εκκίνηση (η μ.ω.τ. αυτή ήταν 34 χ.α.ω. για όλες τις κατηγορίες, και απεδείχθη πολύ χαμηλή, αλλά αυτό είναι θέμα του οργανωτή).
  Η διοργάνωση κρίνεται ως εξαιρετικά επιτυχημένη, μιά και ολοκληρώθηκε ταχύτατα και απροβλημάτιστα. Εκκίνηση πήραν 23 αυτοκίνητα στην super sport, 10 στην κατηγορία S (μοντέλα μέχρι το 1984) και 19 στην Regularity για ένα σύνολο 52 συμμετοχών, που κρίνεται ιδιαίτερα ικανοποιητικό στις μέρες μας. 
  Νικητής Γενικής στην κατηγορία Regularity ήταν ο Π. Βασιλόπουλος με Wolseley 16/60, και ακολούθησαν οι Ηλιού (Mini) και Ορφανός (Citroen Dyane). Στην "S" ταχύτερος ήταν ο Ν. Αντωνίου με το εντυπωσιακό Starlet, ενώ στην Super Sport νικητής Γενικής ανεδείχθη και πάλι (όπως και τον Απρίλιο) ο Β. Γεωργούλας με Ford Escort 2000, ακολουθούμενος από τον Ο. Τσαγκάρη με την κίτρινη Porsche 911 και τον Φ. Κατσίνουλα με την εντυπωσιακή BMW 2002.
  Σημειώνουμε ότι, όπως φαίνεται στη φωτογραφία, υπήρχε ασθενοφόρο και η Τροχαία είχε κλείσει τον δρόμο (αριστερά, φαίνεται το αστυνομικό όχημα). Όσο για την μ.ω.τ. της Super Sport regularity μπορεί ανά σκέλος ο νικητής (Β. Γεωργούλας) που σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας με 2'.20''.47 να είχε 75,8 χ.α.ω., αλλά στο σύνολο των δύο προσπαθειών που ήταν 4'.43''.46, η μ.ω.τ. είναι 37,39 χ.α.ω. (και στις δύο περιπτώσεις, εντός κανονισμών και νομοθεσίας).
  Το παράβολο συμμετοχής για την Super Sport regularity (που έκανε δύο φορές την διαδρομή) ήταν 50 Ευρώ και για την regularity 35 Ευρώ. Και αυτό, στις μέρες μας (το επαναλαμβάνουμε!) είναι ένα βασικό συστατικό επιτυχίας, εφ' όσον βέβαια διασφαλίζεται πρωτίστως η ασφάλεια των συμμετεχόντων σε κάθε διοργάνωση.


Η εκκίνηση του αγώνα στο λόφο Κυρίλλου. Δεξιά το ασθενοφόρο
και αριστερά το αυτοκίνητο της τροχαίας.
Ο αλυτάρχης του αγώνα Γ. Κολοτούρος κατεβαίνει
μαζί με τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Super Sport για το Β' Σκέλος.
Διακρίνεται το Wolseley του Π. Βασιλόπουλου, νικητή Γενικής Regularity.
 Ο B. Γεωργούλας, νικητής Γενικής Super Sport Regularity
(και κατηγορίας 1601-2000 c.c.).
Ο Β. Γόντικας, πρώτος Super Sport Regularity 1001-1300 c.c.
Ο Γ. Χωριανόπουλος, πρώτος Super Sport Regularity 1301-1600 c.c.
Ο Ν. Αντωνίου, πρώτος κατηγορίας "S"
Ο Ο. Τσαγκάρης ήταν δεύτερος Γενικής Super Sport Regularity.
Ο Φ. Κατσίνουλας, τρίτος Γενικής Super Sport Regularity.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου