Ματαιώθηκε με ανακοίνωση της Start Line την Δευτέρα 1 Οκτωβρίου, ο 3ος αγώνας ταχύτητας
αυτοκινήτων του 2012, που θα γινόταν στο αεροδρόμιο της Τρίπολης την Κυριακή
7/10, αντί της πίστας Μεγάρων όπου ήταν προγραμματισμένος να γίνει.
Θα ήταν ο δεύτερος μόλις
αγώνας για το Πρωτάθλημα Ταχύτητος και Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων 2012: Ο
πρώτος, ήταν η Ριτσώνα του Μαρτίου. Ο δεύτερος, τα Μέγαρα του Ιουνίου, όπου όμως δεν έγινε ο αγώνας Ιστορικών λόγω έλλειψης συμμετοχών. Ο τρίτος, η ανάβαση Αιγείρας που δεν
έγινε καθόλου λόγω «προστριβών» των οργανωτών με τον Σ.Ο.Α.Α. (και όχι μόνον).
Ο τέταρτος θα ήταν η ανάβαση Ομαλού, όπου και πάλι δεν συμπληρώθηκε κατηγορία
Ιστορικών (συμμετείχαν μόνο δύο αυτοκίνητα!). Ο πέμπτος, θα ήταν τα Μέγαρα της 7ης
Οκτωβρίου, οι άνθρωποι της ΟΜΑΕ όμως, έβαλαν «επάνω του» το rally sprint Ριτσώνας (εξ’
αναβολής από τις 26 Αυγούστου λόγω πυρκαϊών –και ευτυχώς γιατί η ακατανόητη
αυτή ημερομηνία είχε φέρει μόλις 26 πληρώματα στον τεχνικό έλεγχο). Και όχι
μόνο αυτό: Αντί των (οικονομικών) Μεγάρων, ανακοινώθηκε ότι ο αγώνας της 7ης/10
θα γίνει στην Τρίπολη, κάτι που προϋποθέτει παραπάνω έξοδα (βενζίνες, ξενοδοχεία
κλπ.). Αλλά έχει κι άλλο: Την Κυριακή που μας πέρασε (30/9) έγινε με επιτυχία η
ανάβαση Πορταριάς, όπου έτρεξαν αρκετοί συμμετέχοντες των κατηγοριών Sport και Open της Ταχύτητας.
Πώς να αντέξουν οικονομικά (αλλά, ίσως και «μηχανολογικά») να κάνουν ΚΑΘΕ Κυριακή
πρωταθληματικό αγώνα;
Μ’ άλλα λόγια: Επειδή δεν θέλουμε –και δεν μπορούμε– να πιστέψουμε ότι
οι άνθρωποι στην Αρχή του Σπορ δεν μπορούν να αθροίσουν ΕΝΑ ΚΑΙ ΕΝΑ, τότε
πρέπει να υποθέσουμε ότι όταν μετέθεταν το Rally Sprint Ριτσώνας (που μετράει και στο «Ιστορικό» Πρωτάθλημα Ραλλύ)
«πάνω» στον αγώνα Ταχύτητος (που κι αυτός, πήγε από τα Μέγαρα στην Τρίπολη), ήξεραν ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ματαιωθεί
η Ταχύτητα, λόγω ελλείψεως συμμετοχών. Το ήξεραν
λοιπόν, και παρ’ όλα αυτά το έκαναν, αδιαφορώντας
αν α) ματαιωνόταν το Πρωτάθλημα Ιστορικών, και β) ματαιωνόταν γενικά το
Πρωτάθλημα Ταχύτητος. Άρα, και επειδή δεν έχει νόημα να καμωνόμαστε ότι «δεν
βλέπουμε» κάτι που όλοι γνωρίζουν, φαίνεται ότι συνεχίζεται και σ’ αυτής της μορφής την «Αρχή» (δηλαδή, την «δημοκρατική» ΟΜΑΕ) η διαχρονική πολιτική της ΕΛΠΑ «τα Ραλλύ υπέρ πάντων»! Διαφορετικά, τέτοια αδιαφορία για την Ταχύτητα, σε συνδυασμό
με αποφάσεις «ταύτισης» ημερομηνιών σαν την παραπάνω, δεν θα υπήρχαν.
Αλλά για ποια «Ταχύτητα» μιλάμε; Για τα Ιστορικά, τέτοιο πράγμα δεν
υπάρχει, αφού το πρωτάθλημά τους είναι μικτό (ταχύτητα και αναβάσεις). Για δε τις
άλλες κατηγορίες, οι «αποφάσεις» της ΕΘΕΠΑ-ΟΜΑΕ για το 2012, ήταν λες «στοχευμένες»
για να μην επιβιώσει ο θεσμός! Επιγραμματικά:
- Το ημερολόγιο, αρχικά, προέβλεπε αγώνα ταχύτητος την Εθνική εορτή της…
25ης Μαρτίου!
- Οι τεχνικοί κανονισμοί άλλαξαν
(μυστηριωδώς, ερήμην των άμεσα ενδιαφερομένων), και στην κατηγορία Sport επετράπη μαζί με τα «saxoralla» να τρέχουν και τα kit cars!
- Στην κατηγορία Open, επετράπη ελεύθερο στόμιο turbo στα Mitsubishi EVO, τα οποία, και λόγω τετρακίνησης,
θα μπορούσαν πλέον να μονοπωλήσουν τις νίκες. (Φυσικά, Mitsubishi EVO ποτέ δεν έτρεχαν σε αγώνες ταχύτητος, μέχρι
φέτος, όπου εμφανίστηκε μόνο ένα: Του νικητή!).΄
- Δεν έφτανε όμως μόνο αυτό: Η ΟΜΑΕ-ΕΘΕΠΑ φαίνεται ότι επεδίωκε την ολοκληρωτική επικράτηση των Mitsubishi EVO σε όλους τους θεσμούς της ταχύτητας! Έτσι
εκτός της βαθμολόγησής τους για το Πρωτάθλημα, επέτρεψε να βαθμολογούνται
τα τετρακίνητα και στην κατηγορία Επάθλου
Open 2. (Στις αναβάσεις
φυσικά, τα EVO τρέχουν με περιοριστή –Ν4 ή Α– ενώ υπάρχει ανεξάρτητο
Έπαθλο για τα δικίνητα στην ΕΕ). Ρε φίλε λοιπόν, εμ και ελεύθερο turbo, εμ και υπερσύγχρονο, εμ και
ηλεκτρονικό, εμ και τετρακίνητο, έ τρέξε μόνος σου, αφού δεν αφήνεις ούτε καν
το έπαθλο για όσους δεν έχουν την δυνατότητα –ή και δεν γουστάρουν– να
τρέχουν με Mitsubish Lancer EVO.
- Ενώ τα Μέγαρα είναι «δίπλα» και οι Σέρρες αποτελούν ένα εξαιρετικό
διεθνών προδιαγραφών αυτοκινητοδρόμιο, οι «μόνιμοι» επαγγελματίες
οργανωτές (οι οποίοι, κατά παράβασιν κάθε κανόνα δεοντολογίας, είναι και μέλη
επιτροπών ΚΑΙ μέλη της ΕΘΕΠΑ-ΟΜΑΕ), δεν καταφέρνουν να διοργανώσουν αγώνα σε
πίστα! Και ενώ η ΦΙΛΠΑ
διοργάνωσε ένα επιτυχημένο –από άποψη συμμετοχών και θεατών αγώνα ταχύτητας στο Τατόϊ, η ΟΜΑΕ
φαίνεται να αποφεύγει να ζητήσει το ιστορικό αεροδρόμιο της Αθήνας (όπως και η παλιά ΕΛΠΑ: Θέμα «χειραγώγησης των
οδηγών» τότε, αλλά τώρα τι;).
- Και ενώ οι οδηγοί των Λεσχών Τρίπολης και Καλαμάτας είχαν πέρυσι την δική τους
κατηγορία σε κάθε αγώνα της Τρίπολης, που αύξανε τις συμμετοχές και μαζί
με το GTCC έκανε την
διοργάνωση βιώσιμη (έτσι κατάφερε να ολοκληρωθεί το Πρωτάθλημα του 2011), φέτος
από την αρχή της χρονιάς η ΟΜΑΕ-ΕΘΕΠΑ έσπευσε να… «καταργήσει αυτές τις δύο
«ζωντανές» και «ασφάλτινες» στη βάση τους Λέσχες! Πως; Καταργώντας, με
αστείο γραφειοκρατικό επιχείρημα, την εξαιρετικά δημοφιλή ανάβαση
Αχλαδόκαμπου (δεύτερη δημοφιλέστερη στην ψηφοφορία των οδηγών του ΣΟΑΑ),
την οποία διοργάνωνε η Αγωνιστική Λέσχη Τρίπολης (!), μιά Λέσχη που όπως
είπαμε την είχε απόλυτη ανάγκη το
Πρωτάθλημα Ταχύτητος! Ο λόγος της «αφαίρεσης» αυτού του αγώνα, ήταν να
μπει και πάλι στο ημερολόγιο η ανάβαση Αιγείρας, εξ’ αιτίας «νέου φλερτ» της
Αρχής του Σπορ με την ΦΙΛΜΠΑ (υπό την απειλή ετέρου… καρδιοκατακτητή!).
Τελικά, όπως φάνηκε από τις επιστολές του προέδρου της ΦΙΛΜΠΑ όταν
ματαιώθηκε η ανάβαση Αιγείρας, το φλερτ ήταν επιπόλαιο και δεν εξελίχθηκε
όχι σε γάμο, αλλά ούτε καν σε δεσμό! Η «πίκρα» όμως των οδηγών Τρίπολης
και Καλαμάτας ήταν απολύτως υπαρκτή και δικαιολογημένη, φάνηκε δε από την μείωση των συμμετοχών.
- Με αυτή τη σειρά των απίθανων λαθών, κακών εκτιμήσεων και άστοχων
ενεργειών, ήταν απόλυτα αναμενόμενο ότι δεν θα γινόταν Πρωτάθλημα
Ταχύτητος φέτος (ίσως, και λόγω κρίσης, να τα «ζύγισαν τα πράγματα» και να
το «οδήγησαν» στην ακύρωση, θυσιάζοντάς το προς όφελος των άλλων αγώνων).
Όσο για τα Ιστορικά, εκεί, όπως γράψαμε και στην αρχή της χρονιάς, το
πράγμα είναι για γέλια (αστείο
και γελοίο μαζί): Ενώ το 2011 «έβγαλαν» το Πρωτάθλημα 6-7 αυτοκίνητα όλα
κι όλα, φέτος άστραψε η ευφυΐα του… Κύρου Γρανάζη των Κλασσικών (!) και
προκηρύχθηκαν ούτε λίγο-ούτε πολύ… ΕΝΤΕΚΑ τίτλοι Ταχύτητας και Αναβάσεων
Ιστορικών: ΤΡΙΑ (3) Πρωταθλήματα, ΤΕΣΣΕΡΑ (4) Κύπελλα κατηγοριών και
ΤΕΣΣΕΡΑ (4) Έπαθλα κλάσεων! Και όλα αυτά, για 6-7 αυτοκίνητα (που έγιναν
5-4-3-2-κανένα!). Και θα απορήσει ο λογικός παρατηρητής-φίλος των αγώνων, και θα αναρωτηθεί: «Μα καλά,
έκατσαν άνθρωποι σε επιτροπές και τα σκέφτηκαν αυτά; Κι άλλοι τα
αποφάσισαν; Και η ΕΘΕΑ-ΕΠΑ-ΕΘΕΠΑ τα ενέκρινε;». Μάλιστα! Αλλά μην πάτε
μακριά: Δείτε τι έγινε στον πολιτικό στίβο, με τον απίθανα
εγωϊστή βουλευτή Βενιζέλο, που πέρυσι ως υπουργός οικονομικών, έβαλε άλλο
ΦΠΑ στη μπουγάτσα με κρέμα, κι άλλο στην μπουγάτσα με τυρί! Ε, κάπως έτσι «νομοθέτησε»
και η ΕΠΑ-ΕΘΕΑ-ΕΘΕΠΑ για τα Ιστορικά –και για τους αγώνες ταχύτητας– του
2012! (Τουλάχιστον η ΟΜΑΕ δεν πήρε στον τάφο ένα ολόκληρο λαό όπως ο άλλος,
η παρέα του και οι πρώην και νυν συνάδελφοί του…)
Λοιπόν: Ψηλά το κεφάλι! Ιστορικά θα έχει στη
Ριτσώνα την Κυριακή (και μ’ αυτούς που έχουμε μπλέξει γενικώς, «Ιστορίες» θα έχουμε να λέμε πολλές όλο τον χειμώνα!).
Φίλε Δημήτρη, άστοχο ειναι αυτό που γράφεις ''Με αυτή τη σειρά των απίθανων λαθών, κακών εκτιμήσεων και άστοχων ενεργειών,'' . Κανενα απο αυτά δεν ισχυει, είναι όλα προμελετημένα και καλα οργανωμένα. Ξέρουν πολυ καλα τι κάνουν. Θέλουν να καταστρέψουν οτι εχει σχέση με αγωνιζόμενους που δεν ανήκουν στο γνωστό μαντρί. Πολύ σωστα είπες ''ας τρέξουν μονοι τους"
ΑπάντησηΔιαγραφή