Σύμφωνα με τον νέο Κανονισμό Αναβάσεων 2011, οι οργανωτές των αγώνων υποχρεούνται να δίνουν σειρά εκκίνησης στις διάφορες κατηγορίες ως εξής: N, A, Ε, Formula Saloon, ΙΣΤΟΡΙΚΑ. Μέχρι πέρυσι τα Ιστορικά εκκινούσαν πρώτα, και οι οδηγοί τους έμεναν για 2-6 ώρες (ανάλογα με τις συμμετοχές και τις καθυστερήσεις) να ξεροσταλιάζουν στον τερματισμό μεταξύ των σκελών! Τo χειρότερο όμως δεν ήταν η φυσική κόπωση, που όλοι τελικά υφίστανται, αλλά ότι μετά την κάθοδο του Α’ σκέλους, τα Ιστορικά είχαν... 5’ μέχρι να εκκινήσουν για το Β’, και δεν προλάβαιναν να κάνουν καμμία επισκευή (σαν παλιά αυτοκίνητα, όντως χρειάζονται μεγαλύτερη φροντίδα). Το μέλος της ΕΘΕΑ/ΕΠΑ κ. Ε. Φατούρος υποσχέθηκε πέρυσι ότι θα εξετάσει το πρόβλημα, και όντως, βλέπουμε στον κανονισμό Αναβάσεων του 2011 ότι τα Ιστορικά ξεκινούν στο τέλος, μειώνοντας στο ελάχιστο τον χρόνο αναμονής μεταξύ σκελών δοκιμών και αγώνα, έχοντας πλέον όλο τον χρόνο για ανάπαυση και επισκευές (με δεδομένο ότι όλα τα αυτοκίνητα, αλλά και κάποιοι εκ των οδηγών, δεν βρίσκονται στην πρώτη νεότητα!).
TO BLOG ΓΙΑ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ: Το Blog του περιοδικού Auto CLASSIC φιλοδοξεί να γίνει “το κέντρο της ενημέρωσης” για τις εκδηλώσεις, τα γεγονότα και την γενικότερη πορεία του κλασσικού αυτοκινήτου και των Ιστορικών αγώνων. Παρακαλούμε όλες τις Λέσχες, τα Clubs, τις εταιρείες και όποιον ασχολείται με το Ιστορικό αυτοκίνητο, να στέλνουν ανακοινώσεις, δελτία Τύπου, αναγγελίες και αποτελέσματα αγώνων, αφίσες, φωτογραφίες, κτλ., στο e-mail: papandreou@live.com για άμεση ανάρτηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου