Όταν γράφαμε ότι οι εποχές είναι δύσκολες, και εν μέσω σκληρής λιτότητας, ανεργίας και επερχόμενης φτώχειας τα ακριβά σπορ πρέπει να διατηρούν χαμηλό προφίλ, υπήρξαν μερικοί αφελείς οι οποίοι έσπευσαν σε κάποια fora να μας χαρακτηρίσουν ως "υπερβολικούς". Δυστυχώς, επαληθεύθημεν με τον χειρότερο δυνατό τρόπο: Η απονομή επάθλων της ΕΛΠΑ που είχε ανακοινωθεί εδώ και αρκετές εβδομάδες σαν μία εντυπωσιακή και μεγαλειώδης εορτή στο αμφιθέατρο του Υπουργείου Μεταφορών στον Χολαργό, ματαιώθηκε λόγω απειλής για βόμβα στο Υπουργείο (μετά το φάκελο-βόμβα στο Υπουργείο Δικαιοσύνης το μεσημέρι της Τετάρτης 2/2). Έτσι, όσοι υπέστησαν την τεράστια ταλαιπωρία της μπλοκαρισμένης Αθήνας (λόγω απεργίας) και βρέθηκαν εκεί, αντίκρυσαν το χαρτί της ματαίωσης κολλημένο στη κλειδωμένη και σκοτεινή καγκελόπορτα του αμφιθεάτρου.
Αναρωτιόμαστε, πόσο μυαλό θέλει για να καταλάβει κανείς, και ιδίως οι "υψηλά ιστάμενοι" της Αρχής του Σπορ, ότι ειδικά στη συγκεκριμένη συγκυρία της πτωχευμένης χώρας και της καταρρέουσας κοινωνίας, οι αγώνες αυτοκινήτου θα έπρεπε να διατηρούν όσο το δυνατόν πιο χαμηλό προφίλ. Δεν είναι δυνατόν να συνεχίζεις να κάνεις αυτά που έκανες προ διετίας ή τριετίας σαν να μην έχει αλλάξει τίποτα! Πόσο μυαλό χρειάζεται να έχει κανείς για να καταλάβει ότι ο συνδυασμός της "αμαρτωλής" ΕΛΠΑ (ο εύκολος στόχος της ιδιότυπης "αριστεράς" που κυβερνά την Ελλάδα) και του Υπουργείου Συγκοινωνιών (το οποίο αυτή τη στιγμή ασκεί σχεδόν απολυταρχική πολιτική) και μάλιστα τη μέρα της γενικής απεργίας των μέσων μαζικής μεταφοράς και της εφαρμογής της αύξησης του εισιτηρίου κατά... 40%, είναι καυτός;! Είναι δυνατόν από τη μία να απεργούν οι οδηγοί λεωφορείων και από την άλλη να βραβεύονται οι οδηγοί αγώνων;! (Και ας μην πει κανείς ότι δεν γνώριζε για την απεργία, μια και οι στάσεις εργασίας θα είναι συνεχείς και μόνιμες τουλάχιστον μέχρι τις 20/2 που θα ψηφιστεί το νομοσχέδιο για τις συγκοινωνίες, οπότε υπήρχε όλος ο χρόνος να βρεθεί ένας άλλος χώρος για την τελετή των απονομών, και να είχε ανακοινωθεί από τον προηγούμενο μήνα).
Εν πάση περιπτώσει, ελπίζουμε το πάθημα να γίνει μάθημα ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ, και αυτό το τονίζουμε προς πάσα κατεύθυνση, μια και η αγωνιστική σαιζόν σύγχρονων και ιστορικών αυτοκινήτων δεν έχει ακόμα αρχίσει. Ας χαρούμε, όσοι μπορούμε, το σπορ που αγαπάμε, χωρίς βεβαίως να κρυβόμαστε αλλά και χωρίς να προκαλούμε. Όσο για την νέα ημερομηνία της απονομής, εμείς πολύ απλά προτείνουμε να μην γίνει σε κάποιο μεγάλο χώρο με επίσημη τελετή, αλλά τμηματικά ανά κατηγορία αγώνων στα εντευκτήρια της ΕΛΠΑ, (όπως π.χ. πέρυσι με την απονομή των Ιστορικών). Εναλλακτικά βέβαια, θα μπορούσαν να ειδοποιηθούν οι νικητές να περάσουν να παραλάβουν τα έπαθλά τους χωρίς επισημότητες, αλλά αυτά είναι αποφάσεις άλλων. Ελπίζουμε μόνο να μην συνεχίσουμε ως σύνολο λεσχών, οδηγών και Αρχής, να δίνουμε την εντύπωση ότι είμαστε "αλλού", όπως π.χ. στην Αγγλία, στην Ιταλία ή στη Γαλλία με το Iστορικό Monte των 330 συμμετοχών...
Αναρωτιόμαστε, πόσο μυαλό θέλει για να καταλάβει κανείς, και ιδίως οι "υψηλά ιστάμενοι" της Αρχής του Σπορ, ότι ειδικά στη συγκεκριμένη συγκυρία της πτωχευμένης χώρας και της καταρρέουσας κοινωνίας, οι αγώνες αυτοκινήτου θα έπρεπε να διατηρούν όσο το δυνατόν πιο χαμηλό προφίλ. Δεν είναι δυνατόν να συνεχίζεις να κάνεις αυτά που έκανες προ διετίας ή τριετίας σαν να μην έχει αλλάξει τίποτα! Πόσο μυαλό χρειάζεται να έχει κανείς για να καταλάβει ότι ο συνδυασμός της "αμαρτωλής" ΕΛΠΑ (ο εύκολος στόχος της ιδιότυπης "αριστεράς" που κυβερνά την Ελλάδα) και του Υπουργείου Συγκοινωνιών (το οποίο αυτή τη στιγμή ασκεί σχεδόν απολυταρχική πολιτική) και μάλιστα τη μέρα της γενικής απεργίας των μέσων μαζικής μεταφοράς και της εφαρμογής της αύξησης του εισιτηρίου κατά... 40%, είναι καυτός;! Είναι δυνατόν από τη μία να απεργούν οι οδηγοί λεωφορείων και από την άλλη να βραβεύονται οι οδηγοί αγώνων;! (Και ας μην πει κανείς ότι δεν γνώριζε για την απεργία, μια και οι στάσεις εργασίας θα είναι συνεχείς και μόνιμες τουλάχιστον μέχρι τις 20/2 που θα ψηφιστεί το νομοσχέδιο για τις συγκοινωνίες, οπότε υπήρχε όλος ο χρόνος να βρεθεί ένας άλλος χώρος για την τελετή των απονομών, και να είχε ανακοινωθεί από τον προηγούμενο μήνα).
Εν πάση περιπτώσει, ελπίζουμε το πάθημα να γίνει μάθημα ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ, και αυτό το τονίζουμε προς πάσα κατεύθυνση, μια και η αγωνιστική σαιζόν σύγχρονων και ιστορικών αυτοκινήτων δεν έχει ακόμα αρχίσει. Ας χαρούμε, όσοι μπορούμε, το σπορ που αγαπάμε, χωρίς βεβαίως να κρυβόμαστε αλλά και χωρίς να προκαλούμε. Όσο για την νέα ημερομηνία της απονομής, εμείς πολύ απλά προτείνουμε να μην γίνει σε κάποιο μεγάλο χώρο με επίσημη τελετή, αλλά τμηματικά ανά κατηγορία αγώνων στα εντευκτήρια της ΕΛΠΑ, (όπως π.χ. πέρυσι με την απονομή των Ιστορικών). Εναλλακτικά βέβαια, θα μπορούσαν να ειδοποιηθούν οι νικητές να περάσουν να παραλάβουν τα έπαθλά τους χωρίς επισημότητες, αλλά αυτά είναι αποφάσεις άλλων. Ελπίζουμε μόνο να μην συνεχίσουμε ως σύνολο λεσχών, οδηγών και Αρχής, να δίνουμε την εντύπωση ότι είμαστε "αλλού", όπως π.χ. στην Αγγλία, στην Ιταλία ή στη Γαλλία με το Iστορικό Monte των 330 συμμετοχών...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου