Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

18ος ΓΥΡΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ- ΣΙΣΑ: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Στη πρώτη θέση της Γενικής, οι Ι. Κατσαούνης- Μ. Μανσόλας με Porsche 911 του 1965.


Η εκκίνηση του αγώνα με το παλαιότερο αυτοκίνητο, το VW 1200 του 1957,
 των Α. Στριγγάρη- Ι. Βελισσάριου (10οι Γενικής)
Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία ο 18ος γύρος Αττικής του ΣΙΣΑ, ένας "σφιχτός" τρίωρος αγώνας 145 χλμ. περίπου, που "πάταγε" πάνω στις τρεις Ε.Δ. του Ράλλυ Παλλάδιο, δηλαδή τον Άγιο Ιωάννη, την Πάνακτο και το Μελετάκι. Ο αγώνας αποτελείτο από πέντε απλές και πέντε ειδικές διαδρομές, με έξυπνο σύστημα χρονομέτρησης που δεν άφηνε περιθώρια για λάθη και αμφισβητήσεις. Ο καιρός ήταν συννεφιασμένος αλλά ευτυχώς τελικά δεν έβρεξε παρά μόνο αργά το απόγευμα προς το τέλος της απονομής. Νικητές Γενικής ανεδείχθησαν οι Ι. Κατσαούνης- Μ. Μανσόλας με τη δίλιτρη Porsche 911 του 1965 και μόλις 1 βαθμό ποινής. Δεύτεροι Γενικής ήταν οι Χ. Κολοβός- Η. Παπαλεξάνδρου με Peugeot 504 coupe και επίσης 1 β.π., αλλά κατετάγησαν δεύτεροι λόγω μεγαλύτερου κυβισμού (2664cc) και νεώτερης χρονολογίας. Τρίτοι Γενικής, πάντα σύμφωνα με τα προσωρινά αποτελέσματα, οι Αλέξανδρος και Γεώργιος Κίκιζας με Porsche 911 Carerra και 3 β.π. Οι νικητές των κατηγοριών και των group φαίνονται στην Γενική Κατάταξη που δημοσιεύουμε.
 
Η παρατήρηση του Auto Classic για τον καλοστημένο και με πολλές συμμετοχές αυτόν αγώνα, είναι ότι για μία ακόμα φορά ο ΣΙΣΑ έδειξε την προτίμησή του για τα γρήγορα αυτοκίνητα, αγνοώντας εντελώς τα πιο μικρά και αδύναμα, τα οποία ήταν αδύνατον να ακολουθήσουν τους ρυθμούς των πολύ σφιχτών Απλών διαδρομών (πόσο μάλλον των Ειδικών) και ετέθησαν εξ'αρχής εκτός διεκδίκησης. Θα έπρεπε (και θα πρέπει στο μέλλον) να υπάρχουν διαφορετικοί χρόνοι για τα πολύ μικρά σε κυβισμό αυτοκίνητα, ώστε οι οδηγοί τους να μην τα κουράζουν και να μην απογοητεύονται. Για παράδειγμα, η λέσχη των Fiat 500 που ακύρωσε την προγραμματισμένη εκδήλωσή της στον Μαραθώνα για να συμμετάσχει ομαδικά στον Γύρο Αττικής, είδε το πρώτο αυτοκίνητό της, το Fiat 500 L των Ε. Μουχτεροπούλου- Γ. Μάνου, να τερματίζει στην πεντηκοστή θέση με... 517 βαθμούς ποινής! 
Τέλος, πιστεύουμε ότι τουλάχιστον οι τέσσερις (από τις πέντε) απλές διαδρομές, ήταν πιο γρήγορες απ' ότι θα έπρεπε, μια και τα αυτοκίνητα, για να τις βγάλουν χωρίς "καπέλο", έπρεπε να οδηγούνται από νευρικά μέχρι και πολύ γρήγορα, περνώντας και από κατοικημένες περιοχές αλλά και από την συνηθισμένη Κυριακάτικη κυκλοφορία γύρω από τις ταβέρνες της Αττικής. Αυτό φαίνεται και από τα ασυνήθιστα μεγάλα "καπέλα" (για τόσο μικρό αγώνα), που φτάνουν ακόμα και τους 500, τους 1000 ή και τους 2000 β.π.! Εν πάση περιπτώσει, ο αγώνας άνοιξε τη χρονιά με τον καλύτερο τρόπο για τον ΣΙΣΑ: Όλα εξελίχθησαν καλώς, χωρίς απρόοπτα, και βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι και η προσωπικότητα αλλά και το πλήρες όνομα του ΣΙΣΑ (Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων) εστιάζουν στην σπορ οδήγηση, και αυτό είναι που έχει κάνει εδώ και πολλά χρόνια τον σύλλογο τόσο δημοφιλή, όπως άλλωστε αποδεικνύουν και οι 79 συμμετοχές.   Auto CLASSIC


ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ


ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ


ΠΑΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ


ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΙ Σ.Ε.Χ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου