Στη πρώτη θέση της Γενικής, οι Ι. Κατσαούνης- Μ. Μανσόλας με Porsche 911 του 1965. |
Η εκκίνηση του αγώνα με το παλαιότερο αυτοκίνητο, το VW 1200 του 1957, των Α. Στριγγάρη- Ι. Βελισσάριου (10οι Γενικής) |
Η παρατήρηση του Auto Classic για τον καλοστημένο και με πολλές συμμετοχές αυτόν αγώνα, είναι ότι για μία ακόμα φορά ο ΣΙΣΑ έδειξε την προτίμησή του για τα γρήγορα αυτοκίνητα, αγνοώντας εντελώς τα πιο μικρά και αδύναμα, τα οποία ήταν αδύνατον να ακολουθήσουν τους ρυθμούς των πολύ σφιχτών Απλών διαδρομών (πόσο μάλλον των Ειδικών) και ετέθησαν εξ'αρχής εκτός διεκδίκησης. Θα έπρεπε (και θα πρέπει στο μέλλον) να υπάρχουν διαφορετικοί χρόνοι για τα πολύ μικρά σε κυβισμό αυτοκίνητα, ώστε οι οδηγοί τους να μην τα κουράζουν και να μην απογοητεύονται. Για παράδειγμα, η λέσχη των Fiat 500 που ακύρωσε την προγραμματισμένη εκδήλωσή της στον Μαραθώνα για να συμμετάσχει ομαδικά στον Γύρο Αττικής, είδε το πρώτο αυτοκίνητό της, το Fiat 500 L των Ε. Μουχτεροπούλου- Γ. Μάνου, να τερματίζει στην πεντηκοστή θέση με... 517 βαθμούς ποινής!
Τέλος, πιστεύουμε ότι τουλάχιστον οι τέσσερις (από τις πέντε) απλές διαδρομές, ήταν πιο γρήγορες απ' ότι θα έπρεπε, μια και τα αυτοκίνητα, για να τις βγάλουν χωρίς "καπέλο", έπρεπε να οδηγούνται από νευρικά μέχρι και πολύ γρήγορα, περνώντας και από κατοικημένες περιοχές αλλά και από την συνηθισμένη Κυριακάτικη κυκλοφορία γύρω από τις ταβέρνες της Αττικής. Αυτό φαίνεται και από τα ασυνήθιστα μεγάλα "καπέλα" (για τόσο μικρό αγώνα), που φτάνουν ακόμα και τους 500, τους 1000 ή και τους 2000 β.π.! Εν πάση περιπτώσει, ο αγώνας άνοιξε τη χρονιά με τον καλύτερο τρόπο για τον ΣΙΣΑ: Όλα εξελίχθησαν καλώς, χωρίς απρόοπτα, και βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι και η προσωπικότητα αλλά και το πλήρες όνομα του ΣΙΣΑ (Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων) εστιάζουν στην σπορ οδήγηση, και αυτό είναι που έχει κάνει εδώ και πολλά χρόνια τον σύλλογο τόσο δημοφιλή, όπως άλλωστε αποδεικνύουν και οι 79 συμμετοχές. Auto CLASSIC
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου