Λάβαμε το πιό κάτω e-mail και το αναρτούμε μαζί με τις ευχαριστίες μας.
"Αγαπητέ Κύριε Παπανδρέου, θα ήθελα καταρχάς να σας συγχαρώ για την σπουδαία συμβολή σας στον χώρο του κλασσικού αυτοκινήτου.Το blog καθώς και το περιοδικό σας είναι ό,τι, καλύτερο υπάρχει στην Ελλάδα στον χώρο, πλούσιο σε πληροφορίες και κυρίως αντικειμενικό.Με αφορμή το άρθρο σας για το ατύχημα του Kubica
και λόγω του ότι είμαι λίγο σχολαστικός σε ό,τι αφορά τα Αlfa Romeo θα ήθελα να σας πληροφορήσω ότι στην εικόνα που δείχνετε την Alfa 155 DTM, τα λεβιεδάκια αριστερά από το κάθισμα ρυθμίζουν τις αντιστρεπτικές ράβδους.Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είχε σειριακό σασμάν που σημαίνει ότι για να ανεβάσεις ταχύτητες τράβαγες τον λεβιέ και για να κατεβάσεις τον έσπρωχνες.Ο Nannini λόγω του προβλήματος που είχε στο δεξί του χέρι δεν μπορούσε να τραβήξει τον λεβιέ αλλά μόνο να τον σπρώξει.Έτσι η Alfa Romeo τοποθέτησε δεξιά δύο λεβιέδες έναν μικρό και έναν μεγάλο που σπρώχνοντας τον μεγάλο ανέβαζε ταχύτητα και σπρώχνοντας πάλι τον μικρό κατέβαζε ταχύτητα.Δυστυχώς δεν έχω κάποια φωτογραφία να σας στείλω που να το δείχνει αλλά επιφυλάσσομαι.Ελπίζω να μην σας κούρασα με αυτές τις λεπτομέρειες και εύχομαι σύντομα να έχω στα χέρια μου το επόμενο τεύχος του AUTO CLASSIC.
Με εκτίμηση
Κωστής Μπάγιας"
"Αγαπητέ Κύριε Παπανδρέου, θα ήθελα καταρχάς να σας συγχαρώ για την σπουδαία συμβολή σας στον χώρο του κλασσικού αυτοκινήτου.Το blog καθώς και το περιοδικό σας είναι ό,τι, καλύτερο υπάρχει στην Ελλάδα στον χώρο, πλούσιο σε πληροφορίες και κυρίως αντικειμενικό.Με αφορμή το άρθρο σας για το ατύχημα του Kubica
και λόγω του ότι είμαι λίγο σχολαστικός σε ό,τι αφορά τα Αlfa Romeo θα ήθελα να σας πληροφορήσω ότι στην εικόνα που δείχνετε την Alfa 155 DTM, τα λεβιεδάκια αριστερά από το κάθισμα ρυθμίζουν τις αντιστρεπτικές ράβδους.Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είχε σειριακό σασμάν που σημαίνει ότι για να ανεβάσεις ταχύτητες τράβαγες τον λεβιέ και για να κατεβάσεις τον έσπρωχνες.Ο Nannini λόγω του προβλήματος που είχε στο δεξί του χέρι δεν μπορούσε να τραβήξει τον λεβιέ αλλά μόνο να τον σπρώξει.Έτσι η Alfa Romeo τοποθέτησε δεξιά δύο λεβιέδες έναν μικρό και έναν μεγάλο που σπρώχνοντας τον μεγάλο ανέβαζε ταχύτητα και σπρώχνοντας πάλι τον μικρό κατέβαζε ταχύτητα.Δυστυχώς δεν έχω κάποια φωτογραφία να σας στείλω που να το δείχνει αλλά επιφυλάσσομαι.Ελπίζω να μην σας κούρασα με αυτές τις λεπτομέρειες και εύχομαι σύντομα να έχω στα χέρια μου το επόμενο τεύχος του AUTO CLASSIC.
Με εκτίμηση
Κωστής Μπάγιας"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου