Με 50 περίπου συμμετοχές και θαυμάσιο,
ηλιόλουστο καιρό, έγινε την Κυριακή στην πίστα των Μεγάρων ο πρώτος αγώνας της σαιζόν,
παραδοσιακά από την Classic Microcars,
όπως κάθε χρόνο.
Το 2012 προβλέπεται οικονομικά ακόμα πιο δύσκολο
από το ’11, κι έτσι οι Λέσχες θα πρέπει να μεριμνήσουν ώστε οι διοργανώσεις τους
να είναι ιδιαίτερα ελκυστικές, ώστε να αξίζουν την δαπάνη της συμμετοχής. Και
είναι αναμενόμενο ότι θα υπάρξει ανταγωνισμός και από άλλες λέσχες (ή clubs) εκτός κλασσικού
αυτοκινήτου, που θα προσπαθούν με κάθε τρόπο να αποκτήσουν έσοδα από τις διάφορες
εκδηλώσεις. Και για να μην παρεξηγηθούμε, δεν αναφερόμαστε σε «κέρδη», αλλά για
έσοδα που θα καλύψουν τις στοιχειώδεις ανάγκες λειτουργίας των Λεσχών (αν και εδώ
τίθεται το άλλο μεγάλο ερώτημα: Πόσες λέσχες πιά, για κλασσικά και σύγχρονα
αυτοκίνητα, μπορεί να αντέξει η χώρα μας;).
Η Classic Microcars είναι μία Λέσχη αυστηρών αρχών, η οποία πάντα «επιστρέφει»
το αντίτιμο της συμμετοχής στους οδηγούς, και που ποτέ δεν έχει «κατηγορηθεί»
για ελλιπείς διοργανώσεις. Επίσης, ποτέ τα μέλη του Δ.Σ. της δεν συμμετέχουν σε
αγωνιστικές εκδηλώσεις της Λέσχης τους, αντίθετα με ό,τι συμβαίνει σε άλλα clubs, όπου σύσσωμο το Προεδρείο
πρωτεύει συμμετέχοντας στους δικούς του αγώνες, σε μία «light» έκδοση του «ό,τι είναι νόμιμο
είναι και ηθικό»! Εμείς λέμε ότι ΔΕΝ είναι, και όσο κι αν έχουν καταπέσει
σήμερα οι ηθικές αξίες, η Classic Microcars
μπορεί να υπερηφανεύεται ότι τις κρατά πάντα ψηλά.
Στο καθαρά αγωνιστικό μέρος του Αλκυώνειου, η
απόφαση των οργανωτών να δίνουν 5 λεπτά αναγνωριστικές δοκιμές για την κάθε
κατηγορία, αλλά και η αυστηρή τήρηση των κανονισμών FIVA και των μέτρων ασφαλείας με μόνο
δύο (αντιδιαμετρικά κινούμενα) αυτοκίνητα στην πίστα, έκανε αργή την εξέλιξη της
διαδικασίας, η οποία ολοκληρώθηκε περίπου στις 5 το απόγευμα. Πάντως, οι οδηγοί
της Super Sport
έκαναν, εκτός του ελεύθερου πεντάλεπτου, 6 χρονομετρημένους γύρους (δηλαδή,
σχεδόν «μισό» αγώνα Ιστορικών) και σίγουρα έμειναν ικανοποιημένοι.
Όπως πάντα, πριν την Supersport έγινε ο αγώνας της Regularity, όπου είχαμε την
νίκη Γενικής μίας κυρίας, της κας
Βιργινίας Παπαδάκη με Fiat
128.
Η Classic Microcars είναι αρκετά αυστηρή με τους κανονισμούς,
ώστε να υπάρχει η μέγιστη δυνατή ισότητα μεταξύ των συμμετεχόντων. Έτσι, η «ελεύθερη
κατηγορία S» (εκτός Γενικής κατάταξης) αφορά
αυτοκίνητα μόνο μέχρι το 1982, δηλαδή
δεν υπερβαίνει τα 30 χρόνια ορισμού του κλασσικού οχήματος από FIVA και FIA, και βέβαια όσα μοντέλα έως το ’84 είχαν
ήδη εκδώσει κάρτα FIVA
από το 2009. Επίσης, εάν κάποιο αυτοκίνητο έχει μετατροπές εκτός εποχής,
αυτόματα η ίδια η οργάνωση το τοποθετεί
στην κατηγορία S, και
δεν αφήνει τους οδηγούς να «μουρμουρίζουν» μεταξύ τους (και είναι σαφής η
διαφορά με άλλες λέσχες, των οποίων μέλη
Δ.Σ. συμμετέχουν σε δικούς τους αγώνες
με αυτοκίνητα εκτός προδιαγραφών (!), περνώντας και «κοροϊδεύοντας» έτσι ευθέως τους άλλους συμμετέχοντες, οι
οποίοι και πληρώνουν για τον αγώνα).
Στην κατηγορία Super Sport, νικητής Γενικής ήταν ο
Ε. Γεωργούλας με Ford Escort
και χρόνο 8’.24’’.62 (για το σύνολο των 6 γύρους).
Ανά κυβισμό τώρα, στα SS 1.000 c.c. πρώτος ήταν ο Παναγιώτης Κριτής με Fiat 126, στα SS 1300 ο Π. Μπισμπίκας με Fiat 128 Coupe,
στα 1.600 ο Γ. Χωριανόπουλος με το όμορφο Audi GT 80, και στα SS
2.000 βεβαίως ο Ε. Γεωργούλας. Δεύτερος στην γρήγορη αυτή κατηγορία ήταν ο Γ.
Τσαλαματάς επίσης με Ford Escort,
και τρίτος ο Κυριάκος Κουκάκης στη δεύτερη μόλις εμφάνισή του με την BMW 2002 που ετοίμασε πέρυσι.
(Σημειώνουμε ότι η κατηγορία 2001-Open είχε μόνο δύο τερματίσαντες).
Τέλος, στην (εκτός Γενικής) κατηγορία «S», ταχύτερος ήταν ο νεαρός
Γ. Χαραλαμπόπουλος με Opel Ascona
σημειώνοντας και τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου