Αυτό θα το δούμε σε λίγες εβδομάδες, όταν θα ξεκινήσουν οι χειμερινοί Ολυμπιακοί, ούπς, συγνώμη, το Ελληνικό Πρωτάθλημα Ταχύτητος εννοούσαμε! Μάλιστα, στις 18 Φεβρουαρίου (δηλαδή την εποχή που ανοίγουν συνήθως τα χιονοδρομικά κέντρα), εις το οροπέδιον της Τριπόλεως θα γίνει ο πρώτος αγώνας ταχύτητας (από τους πέντε του Πρωταθλήματος 2012), στον οποίο σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις θα συμμετάσχουν «οι τρείς χωρίς τον κούκο», γιατί για ανεξήγητους εισέτι λόγους, ο αγώνας αυτός ΔΕΝ μετράει για τα Ιστορικά (τα οποία θα αύξαναν τις, μάλλον ελάχιστες, αναμενόμενες συμμετοχές). Ο τελευταίος αγώνας Ταχύτητος, επίσης στην Τρίπολη, έχει προγραμματισθεί για τις… 15 Δεκεμβρίου 2012, μια εβδομάδα πριν τα Χριστούγεννα, προφανώς για να σιγουρευτούμε ότι θα γίνει ένας τουλάχιστον αγώνας με χιονολάστιχα φέτος, στην περίπτωση που δεν έχει χιόνια τον Φεβρουάριο! Τα Ιστορικά θα συμμετάσχουν στον αγώνα Μεγάρων του Μαρτίου, και κατόπιν Ταχύτητα έχει ξανά τον… Οκτώβριο! Δεδομένου ότι κάτι θα πρέπει να συνέβη για να κάνει υποχρεωτικές αυτές τις ημερομηνίες, σίγουρα θα το μάθουμε κάποια στιγμή από τις αρμόδιες Επιτροπές. Εκτός εάν, όπως συνεχώς και μετ’ επιτάσεως ακούγεται από τηλεοπτική εκπομπή αυτοκινήτου, οι αγώνες ταχύτητος δεν έχουν νόημα λόγω των λίγων συμμετοχών, κι έτσι οι αλλοπρόσαλλες ημερομηνίες επελέγησαν επίτηδες έτσι ώστε να αποθαρρύνουν κι αυτούς τους λίγους εθελοντές-ήρωες που πληρώνοντας αδρά από την τσέπη τους κατάφεραν (με την βοήθεια της Start Line και των Λεσχών Τρίπολης-Καλαμάτας αλλά και του GTCC) να ολοκληρώσουν το Πρωτάθλημα του 2011 (συνεχώς λοιδορούμενοι από τον έναν εκ των δύο παρουσιαστών της γνωστής τηλεοπτικής εκπομπής, όπως και από ανεξάρτητες φωνές οδηγών που, μη έχοντας την οικονομική δυνατότητα συμμετοχής, «έκαναν κρεμαστάρια τα σταφύλια» κατά τον γνωστόν μύθον).
Μόνο αυτά; Όχι βέβαια: Ο κ. Ν. Πασαλής, εξέχον μέλος της Start Line, ως οργανωτής ευχαρίστησε και τίμησε με ειδικές πλακέτες τους Προέδρους των Λεσχών Τρίπολης και Καλαμάτας στις απονομές του Δεκεμβρίου «επειδή στήριξαν τους αγώνες Ταχύτητος», και στη συνέχεια, ως μέλος της (τριμελούς) επιτροπής Ταχύτητας και Αναβάσεων της ΟΜΑΕ, «έκοψε» την Ανάβαση Αχλαδόκαμπου που διοργάνωνε με επιτυχία η Α. Λ. Τρίπολης, και όρισε ως διοργανωτή του δεύτερου φετεινού αγώνα Ταχύτητος Τρίπολης τον Αυτοκινητιστικό Όμιλο Πατρών! (Από ψυχολογία πάντως, παίρνει άριστα!).
ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
Παρ’ ότι πλησιάζουμε στα μέσα Φεβρουαρίου, κανένα νέο ή ανακοίνωση δεν υπάρχει από την Επιτροπή Ιστορικών για τους κανονισμούς που θα ισχύσουν στα φετεινά Πρωταθλήματα, παρ’ ότι η σύσταση της «υπο-υπο-επιτροπής HTP» (με τα δύο μέλη της να είναι τα ίδια με αυτά της υπο-επιτροπής Κανονισμών Ιστορικού), δείχνει ότι και για το 2012 θα ακολουθηθεί πιστά το Appendix K της FIA. Ωστόσο, εδώ εγείρονται δύο βασικά ερωτήματα:
1ον. Σκοπεύει η FIA (και η ΟΜΑΕ) να επεκτείνει το χρονικό όριο κατασκευής Ιστορικών Sporting που βαθμολογούνται στους αγώνες πέραν του 1981; Υπάρχει σκέψη ή συζήτηση τέτοια, και για πότε τοποθετείται η εφαρμογή της; Καλό θα είναι να εκδοθεί μια ενημερωτική ανακοίνωση, μια και είναι βέβαιον ότι τα αρμόδια μέλη της ΟΜΑΕ-ΕΘΕΠΑ (πρώην ΕΛΠΑ-ΕΘΕΑ, αλλά και νυν κατά κάποιο τρόπο) έχουν συνεχή πληροφόρηση από την FIA.
2ον. Σχεδιάζονται κάποιες αλλαγές/προσθήκες στα Ιστορικά Sporting, όσον αφορά τις κατηγορίες, τις κλάσεις, τους κανονισμούς κτλ; Αν ναι, θα πρέπει να ανακοινωθούν το ταχύτερο δυνατόν (για το 2013 εννοείται), ώστε να υπάρχει άφθονος χρόνος προσαρμογής, μια και ως γνωστόν δεν υπάρχει λόγος να ξοδέψεις μια μικρή περιουσία για να «βγάλεις» 40-50 ίππους από ένα μοντέλο του ’76-’80 π.χ., όταν μπορείς να πάρεις ένα ολόκληρο («νέο») μοντέλο του ’82-’84 και να σου κοστίσει τα μισά δίνοντάς σου… 80 ίππους παραπάνω! Αυτές οι πιθανότητες, μαζί με τις όποιες υποχρεώσεις μετατροπών/αναβαθμίσεων που μπορεί να επιτρέψουν/απαγορεύσουν οι –όποιοι- κανονισμοί (μια και οι κανονισμοί είναι λογικό και φυσικό να «εκσυγχρονίζονται» και να ανανεώνονται) πρέπει να γίνουν γνωστές από τώρα στους ενδιαφερόμενους, μια και όπως κάθε τι στον κόσμο (πλην της Ελληνικής δημόσιας διοίκησης) έτσι και οι αγώνες βασίζονται στον σωστό και έγκαιρο προγραμματισμό.
(Αλήθεια, με τις βενζίνες τι γίνεται; Ποιός παράγων/νομοθέτης θα «εγγυηθεί» ότι η κατοστάρα βενζίνη του βενζινάδικου δεν θα είναι «μαζούτ-mix» και δεν θα σπάσει ο όποιος πανάκριβος κινητήρας; Άρα, δύο είναι οι λύσεις: 1) Σε κάθε αγώνα να υπάρχει βυτίο με εγγυημένης καθαρότητας βενζίνη πρατηρίου, από όπου και θα την αγοράζουν οι συμμετέχοντες. 2) Να επιτρέπεται η προμήθεια βενζίνης after market, για την προστασία των κινητήρων και μόνο, πάντα βάσει προδιαγραφών).
«FORMULA MADE IN GREECE» (!)
Ο Λ. Κύρκος, στη γνωστή εκπομπή της τηλεόρασης, είπε ότι κάποια αυτοκίνητα της Formula Saloon μπορεί να έχουν μετατροπές που να τα κάνουν, χμ, «ατίθασα». Η Αρχή του Σπορ ζητά μόνο cage, κάθισμα, ζώνες και πυροσβεστήρα προδιαγραφών FIA. Μήπως θα έπρεπε όμως μια Τεχνική Επιτροπή να ελέγχει την… βιωσιμότητα και το προσδόκιμο ζωής των οδηγών, που τρέχουν με τις διάφορες ιδιοκατασκευές των 100+100+100+100+100 (σταματήστε ή προσθέστε) ίππων; Αναρτήσεις; Φρένα; Γεωμετρία; Ζύγισμα; Από παιδάκια ακούγαμε (και ακούμε) ότι πριν φτιάξεις το μοτέρ πρέπει να «στήσεις» τα υπόλοιπα. Αυτό δεν ισχύει πιά στην πίστα και στις αναβάσεις;
Και πάλι για την Formula Saloon: Ας ξεκαθαρίσουν οι υπεύθυνοι ότι ούτε σ’ αυτή την κατηγορία δεν επιτρέπονται τα καύσιμα πυραύλων!
Και τέλος, για την Formula Saloon: Γιατί καθαρόαιμα εργοστασιακά αγωνιστικά αυτοκίνητα ικανά για ρεκόρ «κλέβουν» την διάκριση από τους άλλους συμμετέχοντες στις αναβάσεις (και οσονούπω στις Ταχύτητες); Γιατί δεν τρέχουν στις κατηγορίες ΕΕ, όπου και πάλι τα πάντα επιτρέπονται (εκτός ιδιοκατασκευών); Αν η απάντηση είναι «για να κερδίζουν πιο εύκολα», καλύτερα να μένουν έξω. Αν, από την άλλη, δεν υπάρχει κατηγορία για ορισμένα αυτοκίνητα, ας την δημιουργήσουν επεκτείνοντας εκείνο το «BTCC» (που έχει ξεμείνει από το 2000), οπότε αυτά τα αυτοκίνητα να τρέχουν μαζί με τα τετρακίνητα, τα STW, τα turbo κτλ., με χωριστή βαθμολογία.
Όλα αυτά φαίνονται, βέβαια, εκτός τόπου και χρόνου, αν αναλογιστούμε το που οδεύει η Ελλάδα και η οικονομία: Σαν την Formula Saloon έχει γίνει η Κυβέρνηση των Προθύμων! Αλλά έτσι τα λέμε, για να ξεχνιόμαστε!
ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΚΑΙΡΙΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΚΛΑΣΕΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ
Στο Πρωτάθλημα Ταχύτητας και Αναβάσεων, λόγω των λίγων συμμετοχών, οι κλάσεις (κυβισμού) έχουν συμπτυχθεί σε δύο, που περιλαμβάνουν όλες τις χρονολογικές κατηγορίες. Δηλαδή, τα αυτοκίνητα κατηγοριών 1, 2 και 3, χωρίζονται σε δύο μόνο κλάσεις, μία έως 1600 c.c. και μία άνω των 1600 c.c. στη βαθμολογία των αντίστοιχων Επάθλων. Η κατηγορία έως 1600 c.c. δεν συμπλήρωσε τις απαιτούμενες συμμετοχές ανά αγώνα το 2011, κι έτσι δεν μέτρησε. Επ’ αυτού, ένας εκ των (δύο) τακτικών συμμετεχόντων, μας έστειλε την πιο κάτω επιστολή, την οποία δημοσιεύουμε χωρίς σχόλιο (γιατί από την μία αντιλαμβανόμαστε το παράπονο του αγωνιζόμενου, αλλά από την άλλη όντως οι συμμετοχές ήταν ελάχιστες).
"Κύριοι,
θα ήθελα κι εγώ από τη Λακωνία να σας ενημερώσω, πως δυσαρεστήθηκα εγώ και η μικρή ομάδα μου από την απόφασή σας να μην προσμετρήσετε την κλάση των μικρών σε κυβικά ιστορικών αυτοκινήτων για το 2011.
- Σας υπενθυμίζω πως παρακολούθησα έξι αγώνες από το πρωτάθλημα ιστορικών αυτοκινήτων από τους 8 που έγιναν και από τους 9 που προκηρύχθηκαν και σίγουρα είναι λογικό να επιθυμώ μια αναγνώριση στο τέλος του έτους από την διοργανώτρια αρχή, όχι μόνο για ίδια ικανοποίηση αλλά και για τους χορηγούς της ομάδας μου .
- Όπως καταλαβαίνετε, επειδή η ομάδα μου δεν συμμετείχε σε 12 αγώνες συνολικά για το 2011 και δεν έδωσε μάχες τόσο στους αγωνιστικούς στίβους όσο και με την οικονομική κρίση που βιώνουμε όλοι στη χώρα για το τίποτα, θα προσαρμόσω για το 2012 τις συμμετοχές της αγωνιστικής μου ομάδας με τα 4 αγωνιστικά αυτοκίνητα sporting και τα 2 regularity ανάλογα με τη δική σας λογική!
- Θα ήθελα οι άνθρωποι που διοικούν το σπορ στη χώρα να σκέφτονται και να ενεργούν σαν υπηρέτες του μηχανοκίνητου αθλητισμού και όχι σαν αφέντες δύσκαμπτοι και αντικοινωνικοί. Οι διάφορες επιτροπές που κατά καιρούς συγκροτούνται, να ενεργούν γνωρίζοντας προσωπικά τους αγωνιζόμενους , να έχουν τις γνώσεις που απαιτούνται και όχι συμπεριφορές δημόσιων υπαλλήλων που ως γνωστόν κατέστρεψαν την χώρα.
Ενεργείστε ανάλογα για να μην διώξετε το νέο αίμα των ελληνικών αγώνων. Είμαστε νέοι με γνώσεις και όραμα για το χώρο αλλά ποτέ δεν μας δόθηκε η σκυτάλη για να συνεχίσουμε. Την κρατούν σφιχτά κάποιοι κι ας γνωρίζουν ότι πολλοί απ' τους νέους γνωρίζουν και πράττουν περισσότερα από αυτούς.
Θα ήθελα να σας γράψω πολλά ακόμα αλλά η καταγωγή μου δεν με αφήνει γιατί «το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν ''!
Καπουρελάκος Κωνσταντίνος
Καπουρελάκου Γεωργία
Μόνο αυτά; Όχι βέβαια: Ο κ. Ν. Πασαλής, εξέχον μέλος της Start Line, ως οργανωτής ευχαρίστησε και τίμησε με ειδικές πλακέτες τους Προέδρους των Λεσχών Τρίπολης και Καλαμάτας στις απονομές του Δεκεμβρίου «επειδή στήριξαν τους αγώνες Ταχύτητος», και στη συνέχεια, ως μέλος της (τριμελούς) επιτροπής Ταχύτητας και Αναβάσεων της ΟΜΑΕ, «έκοψε» την Ανάβαση Αχλαδόκαμπου που διοργάνωνε με επιτυχία η Α. Λ. Τρίπολης, και όρισε ως διοργανωτή του δεύτερου φετεινού αγώνα Ταχύτητος Τρίπολης τον Αυτοκινητιστικό Όμιλο Πατρών! (Από ψυχολογία πάντως, παίρνει άριστα!).
ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
Παρ’ ότι πλησιάζουμε στα μέσα Φεβρουαρίου, κανένα νέο ή ανακοίνωση δεν υπάρχει από την Επιτροπή Ιστορικών για τους κανονισμούς που θα ισχύσουν στα φετεινά Πρωταθλήματα, παρ’ ότι η σύσταση της «υπο-υπο-επιτροπής HTP» (με τα δύο μέλη της να είναι τα ίδια με αυτά της υπο-επιτροπής Κανονισμών Ιστορικού), δείχνει ότι και για το 2012 θα ακολουθηθεί πιστά το Appendix K της FIA. Ωστόσο, εδώ εγείρονται δύο βασικά ερωτήματα:
1ον. Σκοπεύει η FIA (και η ΟΜΑΕ) να επεκτείνει το χρονικό όριο κατασκευής Ιστορικών Sporting που βαθμολογούνται στους αγώνες πέραν του 1981; Υπάρχει σκέψη ή συζήτηση τέτοια, και για πότε τοποθετείται η εφαρμογή της; Καλό θα είναι να εκδοθεί μια ενημερωτική ανακοίνωση, μια και είναι βέβαιον ότι τα αρμόδια μέλη της ΟΜΑΕ-ΕΘΕΠΑ (πρώην ΕΛΠΑ-ΕΘΕΑ, αλλά και νυν κατά κάποιο τρόπο) έχουν συνεχή πληροφόρηση από την FIA.
2ον. Σχεδιάζονται κάποιες αλλαγές/προσθήκες στα Ιστορικά Sporting, όσον αφορά τις κατηγορίες, τις κλάσεις, τους κανονισμούς κτλ; Αν ναι, θα πρέπει να ανακοινωθούν το ταχύτερο δυνατόν (για το 2013 εννοείται), ώστε να υπάρχει άφθονος χρόνος προσαρμογής, μια και ως γνωστόν δεν υπάρχει λόγος να ξοδέψεις μια μικρή περιουσία για να «βγάλεις» 40-50 ίππους από ένα μοντέλο του ’76-’80 π.χ., όταν μπορείς να πάρεις ένα ολόκληρο («νέο») μοντέλο του ’82-’84 και να σου κοστίσει τα μισά δίνοντάς σου… 80 ίππους παραπάνω! Αυτές οι πιθανότητες, μαζί με τις όποιες υποχρεώσεις μετατροπών/αναβαθμίσεων που μπορεί να επιτρέψουν/απαγορεύσουν οι –όποιοι- κανονισμοί (μια και οι κανονισμοί είναι λογικό και φυσικό να «εκσυγχρονίζονται» και να ανανεώνονται) πρέπει να γίνουν γνωστές από τώρα στους ενδιαφερόμενους, μια και όπως κάθε τι στον κόσμο (πλην της Ελληνικής δημόσιας διοίκησης) έτσι και οι αγώνες βασίζονται στον σωστό και έγκαιρο προγραμματισμό.
(Αλήθεια, με τις βενζίνες τι γίνεται; Ποιός παράγων/νομοθέτης θα «εγγυηθεί» ότι η κατοστάρα βενζίνη του βενζινάδικου δεν θα είναι «μαζούτ-mix» και δεν θα σπάσει ο όποιος πανάκριβος κινητήρας; Άρα, δύο είναι οι λύσεις: 1) Σε κάθε αγώνα να υπάρχει βυτίο με εγγυημένης καθαρότητας βενζίνη πρατηρίου, από όπου και θα την αγοράζουν οι συμμετέχοντες. 2) Να επιτρέπεται η προμήθεια βενζίνης after market, για την προστασία των κινητήρων και μόνο, πάντα βάσει προδιαγραφών).
«FORMULA MADE IN GREECE» (!)
Ο Λ. Κύρκος, στη γνωστή εκπομπή της τηλεόρασης, είπε ότι κάποια αυτοκίνητα της Formula Saloon μπορεί να έχουν μετατροπές που να τα κάνουν, χμ, «ατίθασα». Η Αρχή του Σπορ ζητά μόνο cage, κάθισμα, ζώνες και πυροσβεστήρα προδιαγραφών FIA. Μήπως θα έπρεπε όμως μια Τεχνική Επιτροπή να ελέγχει την… βιωσιμότητα και το προσδόκιμο ζωής των οδηγών, που τρέχουν με τις διάφορες ιδιοκατασκευές των 100+100+100+100+100 (σταματήστε ή προσθέστε) ίππων; Αναρτήσεις; Φρένα; Γεωμετρία; Ζύγισμα; Από παιδάκια ακούγαμε (και ακούμε) ότι πριν φτιάξεις το μοτέρ πρέπει να «στήσεις» τα υπόλοιπα. Αυτό δεν ισχύει πιά στην πίστα και στις αναβάσεις;
Και πάλι για την Formula Saloon: Ας ξεκαθαρίσουν οι υπεύθυνοι ότι ούτε σ’ αυτή την κατηγορία δεν επιτρέπονται τα καύσιμα πυραύλων!
Και τέλος, για την Formula Saloon: Γιατί καθαρόαιμα εργοστασιακά αγωνιστικά αυτοκίνητα ικανά για ρεκόρ «κλέβουν» την διάκριση από τους άλλους συμμετέχοντες στις αναβάσεις (και οσονούπω στις Ταχύτητες); Γιατί δεν τρέχουν στις κατηγορίες ΕΕ, όπου και πάλι τα πάντα επιτρέπονται (εκτός ιδιοκατασκευών); Αν η απάντηση είναι «για να κερδίζουν πιο εύκολα», καλύτερα να μένουν έξω. Αν, από την άλλη, δεν υπάρχει κατηγορία για ορισμένα αυτοκίνητα, ας την δημιουργήσουν επεκτείνοντας εκείνο το «BTCC» (που έχει ξεμείνει από το 2000), οπότε αυτά τα αυτοκίνητα να τρέχουν μαζί με τα τετρακίνητα, τα STW, τα turbo κτλ., με χωριστή βαθμολογία.
Όλα αυτά φαίνονται, βέβαια, εκτός τόπου και χρόνου, αν αναλογιστούμε το που οδεύει η Ελλάδα και η οικονομία: Σαν την Formula Saloon έχει γίνει η Κυβέρνηση των Προθύμων! Αλλά έτσι τα λέμε, για να ξεχνιόμαστε!
ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΚΑΙΡΙΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΚΛΑΣΕΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ
Στο Πρωτάθλημα Ταχύτητας και Αναβάσεων, λόγω των λίγων συμμετοχών, οι κλάσεις (κυβισμού) έχουν συμπτυχθεί σε δύο, που περιλαμβάνουν όλες τις χρονολογικές κατηγορίες. Δηλαδή, τα αυτοκίνητα κατηγοριών 1, 2 και 3, χωρίζονται σε δύο μόνο κλάσεις, μία έως 1600 c.c. και μία άνω των 1600 c.c. στη βαθμολογία των αντίστοιχων Επάθλων. Η κατηγορία έως 1600 c.c. δεν συμπλήρωσε τις απαιτούμενες συμμετοχές ανά αγώνα το 2011, κι έτσι δεν μέτρησε. Επ’ αυτού, ένας εκ των (δύο) τακτικών συμμετεχόντων, μας έστειλε την πιο κάτω επιστολή, την οποία δημοσιεύουμε χωρίς σχόλιο (γιατί από την μία αντιλαμβανόμαστε το παράπονο του αγωνιζόμενου, αλλά από την άλλη όντως οι συμμετοχές ήταν ελάχιστες).
"Κύριοι,
θα ήθελα κι εγώ από τη Λακωνία να σας ενημερώσω, πως δυσαρεστήθηκα εγώ και η μικρή ομάδα μου από την απόφασή σας να μην προσμετρήσετε την κλάση των μικρών σε κυβικά ιστορικών αυτοκινήτων για το 2011.
- Σας υπενθυμίζω πως παρακολούθησα έξι αγώνες από το πρωτάθλημα ιστορικών αυτοκινήτων από τους 8 που έγιναν και από τους 9 που προκηρύχθηκαν και σίγουρα είναι λογικό να επιθυμώ μια αναγνώριση στο τέλος του έτους από την διοργανώτρια αρχή, όχι μόνο για ίδια ικανοποίηση αλλά και για τους χορηγούς της ομάδας μου .
- Όπως καταλαβαίνετε, επειδή η ομάδα μου δεν συμμετείχε σε 12 αγώνες συνολικά για το 2011 και δεν έδωσε μάχες τόσο στους αγωνιστικούς στίβους όσο και με την οικονομική κρίση που βιώνουμε όλοι στη χώρα για το τίποτα, θα προσαρμόσω για το 2012 τις συμμετοχές της αγωνιστικής μου ομάδας με τα 4 αγωνιστικά αυτοκίνητα sporting και τα 2 regularity ανάλογα με τη δική σας λογική!
- Θα ήθελα οι άνθρωποι που διοικούν το σπορ στη χώρα να σκέφτονται και να ενεργούν σαν υπηρέτες του μηχανοκίνητου αθλητισμού και όχι σαν αφέντες δύσκαμπτοι και αντικοινωνικοί. Οι διάφορες επιτροπές που κατά καιρούς συγκροτούνται, να ενεργούν γνωρίζοντας προσωπικά τους αγωνιζόμενους , να έχουν τις γνώσεις που απαιτούνται και όχι συμπεριφορές δημόσιων υπαλλήλων που ως γνωστόν κατέστρεψαν την χώρα.
Ενεργείστε ανάλογα για να μην διώξετε το νέο αίμα των ελληνικών αγώνων. Είμαστε νέοι με γνώσεις και όραμα για το χώρο αλλά ποτέ δεν μας δόθηκε η σκυτάλη για να συνεχίσουμε. Την κρατούν σφιχτά κάποιοι κι ας γνωρίζουν ότι πολλοί απ' τους νέους γνωρίζουν και πράττουν περισσότερα από αυτούς.
Θα ήθελα να σας γράψω πολλά ακόμα αλλά η καταγωγή μου δεν με αφήνει γιατί «το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν ''!
Καπουρελάκος Κωνσταντίνος
Καπουρελάκου Γεωργία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου