Πολύς λόγος γίνεται τελευταία για την σωστή (ή όχι) χρήση των πινακίδων Ιστορικών οχημάτων, που χορηγούν σε συλλέκτες και φίλους παλαιού αυτοκινήτου οι «αρχές» ΕΛΠΑ, Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ και ΕΟΟΕ (παρ’ ότι η τελευταία δεν έχει αυτό το δικαίωμα σύμφωνα με την τελευταία υπουργική απόφαση του 2001, την οποία και έχει προσβάλλει δικαστικώς).
Εμφανίζονται τώρα, στην εποχή της «δημοκρατίας του Internet», πολλές απόψεις για το θέμα, κάποιες από τις οποίες είναι σωστές και κάποιες όχι. Αυτό όμως που φαίνεται ότι πολλοί δεν γνωρίζουν, λησμονούν ή δεν λαμβάνουν υπ’ όψιν, είναι ότι οι Ιστορικές πινακίδες παρέχονται έχοντας σαν ΚΥΡΙΟ σκοπό την διατήρηση των Ιστορικών οχημάτων σαν μέρος της τεχνολογικής κληρονομιάς της ανθρωπότητας. Οι διάφορες σοφιστείες περί «υποχρεωτικής συμμετοχής των αυτοκινήτων σε αγωνιστικές εκδηλώσεις Λεσχών προκειμένου να διατηρούν Ιστορικές πινακίδες», είναι εντελώς αυθαίρετες, και μπορεί να παρεξηγηθούν εύκολα (δηλαδή να θεωρήσει κάποιος ότι οι Λέσχες επιχειρούν έτσι να αυξήσουν τις συμμετοχές στις εκδηλώσεις τους).
Η πραγματικότητα είναι ότι μέχρι στιγμής η ΕΛΠΑ και η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ δεν έχουν κάνει σημαντικές προσπάθειες ελέγχου –ή επιβολής κυρώσεων- σε όσους οφθαλμοφανώς χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητά τους στις δουλειές τους ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ για να γλυτώνουν ασφάλειες, τέλη κυκλοφορίας και τεκμήρια. Και οι καταγγελίες που γίνονται στα διάφορα fora είναι γενικές και αόριστες, μια και λογικά κανείς δεν θέλει να μεταβληθεί σε καταδότη, στέλνοντας φωτογραφίες αυτοκινήτων «at work» σε ΕΛΠΑ και Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ. Όμως, η αδυναμία (ή η μη επιθυμία) αποτελεσματικού ελέγχου εκ μέρους των «Ιστορικών αρχών», δεν μπορεί να υποχρεώσει τους πάντες να γίνουν αγωνιζόμενοι regularity (γιατί για τους Ιστορικούς αγώνες Sporting δεν τίθεται θέμα μια και μπορούν να εκδοθούν αγωνιστικές πινακίδες από την ΕΛΠΑ).
Ιδού λοιπόν, αφιερωμένο εξαιρετικά, ένα άρθρο από την εφημερίδα «Κυριακάτικη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» της 22/1/2012 (το οποίο ίσως σχετίζεται με τον μύθο της Ιστορικής λιμουζίνας που παραλαμβάνει V.I.P.s από το Ελ. Βενιζέλος). Άσχετα με την ακρίβεια του δημοσιεύματος και με τις ενέργειες που υποχρεούται πλέον να κάνει η ΕΛΠΑ για την διερεύνησή του, εμείς θα επαναλάβουμε ότι οι περιπτώσεις κακής και πονηρής χρήσης των Ιστορικών πινακίδων ήταν πολύ λίγες μέχρι πέρυσι, αλλά υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να αυξηθούν κάθετα μετά την κατάθεση των… 400.000 πινακίδων στις εφορίες στα τέλη του 2011! Ας έχουν λοιπόν γνώση οι φύλακες.
Οι "φύλακες" της Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ έχουν γνώση. Οι υπόλοιποι (νόμιμοι και μη) τι πράττουν είναι το θέμα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρόβλημα θα υπάρξει αν ο συγκεκριμένος ή οποιοσδήποτε ιδιοκτ'ητης κυκλοφορεί οχημα με ιστορικες πινακίδες σαν καθημερινό.
ΑπάντησηΔιαγραφή