Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Ο.Λ.Π.Θ.Ν.Γ.Β.Σ.Θ.Τ.Β.

Μπορεί ο τίτλος να είναι κομμάτι μακρύς για να τον θυμάται κανείς, σίγουρα όμως θα βρεθεί κάποια σύντμηση-παρατσούκλι, μόλις ο κόσμος μάθει τη σημασία του αρκτικόλεξου. Λοιπόν: Τα αρχικά αυτά, σημαίνουν "Ομοσπονδια Λεσχών Που Θέλουν Να Γίνουν Βεζύρης Στη Θέση Του Βεζύρη"! Και δικαίως μπορεί να αναρωτηθεί όποιος γνωρίζει τα τεκταινόμενα και την γενική κατάσταση στο χώρο του αυτοκινήτου (εμπορικού, αγωνιστικού, Ιστορικού) στη χώρα των Καταστροφέων Πολιτικών, ποιός θα ήθελε άραγε να αναλάβει την "καυτή πατάτα", μιά και λόγω οικονομικής αδυναμίας, οποιαδήποτε προσπάθεια γίνεται (και σε όποιον τομέα), είτε πηγαίνει αδιάβαστη είτε έχει πενιχρά αποτελέσματα (κάτι σαν το περιοδικό Auto CLASSIC ας πούμε, που όλοι το εξεθείαζαν, αλλά ελάχιστοι έστειλαν συνδρομή!).
  Επειδή λοιπόν, από όλους τους Έλληνες, μόνο ένας έχει επισήμως δηλώσει ότι επιθυμεί "να καεί" (το όνομα αυτού, Αντώνιος Σαμαράς), είναι λογικό να είμαστε επιφυλακτικοί απέναντι σε κάθε "νέα προσπάθεια" εφ' όσον αυτή δεν έχει (κατ' αρχάς) ονοματεπώνυμο, κατά δεύτερον δεν υπάρχει σαφής και συγκεκριμένη ανάγκη δημιουργίας της (τι είναι; κόμματα της αριστεράς;!) και τρίτον δεν έχει σαφή και συγκεκριμένο σκοπό. 
  Και γινόμαστε πιό σαφείς και συγκεκριμένοι: Αναρτήθηκε στον δημοφιλή ιστότοπο "Historic Racing" μιά "διακήρυξη" που δεν πληροί καμία από τις τρεις πιό πάνω προϋποθέσεις. Επειδή αυτή η διακήρυξη ΔΕΝ εστάλη στο Auto CLASSIC blog, δεν θα την σχολιάζαμε (γατί όπως έχουμε προαναφέρει, δεν αναρτούμε ούτε και σχολιάζουμε πλέον νέα Λεσχών που επιδεικτικά σνομπάρουν το blog μας), μόνο που οτιδήποτε αφορά στο ΣΥΝΟΛΟ του χώρου του Ιστορικού Αυτοκινήτου έχει γενικότερο ενδιαφέρον, μιά και μπορεί να επηρεάσει, θετικά ή αρνητικά, τις εξελίξεις (ενώ μία μεμονωμένη Λέσχη, το χειρότερο που μπορεί να κάνει, είναι να διοργανώσει έναν αποτυχημένο αγώνα -είτε σαν κακή διοργάνωση, είτε με κανονισμούς που όλοι τους καταπατούν εκτός των "σωστών ηλιθίων", είτε με προαποφασισμένες τις πρώτες θέσεις). Περί τίνος πρόκειται λοιπόν η νέα "Λεσχο-ομοσπονδία" που επιθυμεί να ιδρυθεί υπό τον μάλλον άστοχο (για αυτοκίνητα) τίτλο Ε.Λ.Ι.Α.;
  Εκ πρώτης όψεως, εμφανίζεται σαν μιά προσπάθεια "τετάρτου πόλου" στο Ιστορικό αυτοκίνητο, δηλαδή σαν υποψήφια "Αρχή", όπως η ΕΛΠΑ, η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ και η Ε.Ο.Ο.Ε. (από αρχές και αρχ...ηγούς, είμαστε πρώτοι ΚΑΙ στα Ιστορικά!) Φυσικά, ο οποιοσδήποτε (είτε άτομο, είτε παρέα, είτε "συνασπισμός Λεσχών") έχει και το δικαίωμα και την "υποχρέωση" (αν δει ότι τα πράγματα πηγαίνουν θεόστραβα) να καταθέσει τη δική του πρόταση, και ποιός ξέρει; Μπορεί να είναι και αυτή που περίμενε ο χώρος για να ανθίσει. Όμως, αυτό θα πρέπει να γίνεται με τους εξής τρόπους:
1ον. Να είναι σαφείς και ξεκάθαρες οι προθέσεις και οι προτάσεις.
2ον. Να μην συνοδεύονται από επιθέσεις και απαξιωτικά σχόλια προς τις άλλες Λέσχες, Ομοσπονδίες κτλ., γιατί οι προσβολές δεν αποτελούν επιχειρήματα.
3ον. Να υπάρχουν τα ονόματα των ανθρώπων που έχουν τις ιδέες, συντάσσουν τα κείμενα-διακηρύξεις, πληρώνουν το ενοίκιο των γραφείων κτλ. για την όποια νέα προσπάθεια.
4ον. Να μην θίγουν κεκτημένα δικαιώματα (όπα!) του χώρου του Ιστορικού Αυτοκινήτου, όπως το δικαίωμα έκδοσης Ιστορικών Πινακίδων, το οποίο δίνει στον ιδιοκτήτη του Ιστορικού οχήματος το δικαίωμα να διανύει τα απαραίτητα χιλιόμετρα συντήρησης (και το συχνό πήγαινε-έλα στα συνεργεία), και ΑΝ ΘΕΛΕΙ, ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙ και ΟΣΟ ΘΕΛΕΙ να συμμετάσχει σε εκδηλώσεις Λεσχών. Γι' αυτό το δικαίωμα πάλεψε η FIVA το 1999 στο Ευρωκοινοβούλιο συγκεντρώνοντας χιλιάδες αυτοκίνητα απ' όλη την Ευρώπη, όταν η "τυφλή" Κομισιόν είχε νομοθετήσει υπέρ του "τέλους ζωής οχημάτων", και η δική μας -τότε- "υπεχωδού", η κα Βασούλα Παπανδρέου, είχε σπεύσει να δηλώσει ότι "για να κατατεθούν οι πινακίδες πρέπει να υπάρχει πιστοποιητικό καταστροφής του οχήματος και να γίνει οριστική διαγραφή". Την απόφαση αυτή της Ευρωπαϊκής Ένωσης "γλύκανε" το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, κι έτσι επιτρέπεται ακόμα η κατάθεση πινακίδων, κι έτσι επιτρέπεται η έκδοση Ιστορικών πινακίδων. Όποιοι λοιπόν στην χώρα μας, "εκβιάζουν", εκφοβίζουν" και έμμεσα "απειλούν", χρησιμοποιώντας τις Ιστορικές πινακίδες ως όπλο και θέτοντας έτσι σε κίνδυνο το δικαίωμα χιλιάδων ιδιοκτητών-συλλεκτών-φίλων του κλασσικού αυτοκινήτου να διατηρούν τα σχήματά τους συντηρημένα και "ετοιμοπόλεμα", προσφέρουν ΚΑΚΙΣΤΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ και θα πρέπει να απομονωθούν ΕΝΤΕΛΩΣ για κάποιο διάστημα, μέχρι να αντιληφθούν ότι όλοι αυτοί οι άνθρωποι που πληρώνουν για τα αυτοκίνητά τους δεν είναι παιδάκια για να τους πατρονάρουν, ούτε και ψάχνουν για "αρχηγό". Έχουν γνώση και κρίση, κι έτσι εν γνώσει τους συμμετέχουν σε καλές ή σε όχι τόσο καλές εκδηλώσεις, εν γνώσει τους ταλαιπωρούνται σε καλούς ή σε όχι τόσο καλούς μηχανικούς, εν γνώσει των βασάνων αλλά και της χαράς που δίνει το κλασσικό αυτοκίνητο εισήλθαν -και παραμένουν- στον χώρο.
  Οι "εκβιασμοί" και οι "απειλές" γύρω από το δικαίωμα έκδοσης Ιστορικών πινακίδων, με εξαιρετικά κακή και λαϊκίστικη χρήση των παραδειγμάτων των ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ανεγκέφαλων που δεν κάνουν σωστή χρήση αυτού του δικαιώματος, θυμίζουν τις ΑΘΛΙΕΣ κυβερνήσεις της τελευταίας τριετίας που ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ τον λαό συλλήβδην, και εμφανίζουν την Μεγάλη φοροδιαφυγή (που εξακολουθούν να διαπράττουν οι Λίγοι και οι Έχοντες) σαν πρόσχημα για να ξετινάξουν τους πάντες, από την γιαγιά μέχρι τον απελπισμένο μικρομαγαζάτορα.
  Αν λοιπόν, και εν κατακλείδι, κάποιος ή κάποιοι θέλουν να γίνουν βεζύρηδες στη θέση του βεζύρη, δεν έχουν παρά να το δηλώσουν ευθέως και επωνύμως, γιατί με τα μισόλογα και τις συγκαλυμμένες απειλές δημιουργείται μία "εχθρική ατμόσφαιρα" στον χώρο, που ουδεμία σχέση έχει με τον συμβολισμό που φέρει το κλαδί της ΕΛΙΑΣ!


                                                      Δημήτρης Παπανδρέου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου