Με μεγάλη επιτυχία, 100 συμμετοχές, σύμμαχο τον καιρό και πλήθος επισκεπτών, ολοκληρώθηκε το 8ο Concours d' Elegance της ΦΙΛΠΑ (σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διατηρήσεως Ιστορικών Οχημάτων και την Ελληνική Λέσχη Φίλων Κλασσικής Μοτοσυκλέττας). Συνολικά, στον "διαγωνισμό αποκατάστασης" συμμετείχαν περίπου 90 αυτοκίνητα, 10 στρατιωτικά οχήματα και 30 μοτοσυκλέττες. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν πολλά (μα πάρα πολλά!) εξαίσια αυτοκίνητα ιδιωτών στην χώρα μας, προπολεμικά και μεταπολεμικά, επιβατικά και αγωνιστικά, τα οποία δεν εμφανίστηκαν για λόγους ευνόητους που πιστεύουμε ότι δεν χρειάζονται ούτε σχολιασμό ούτε κριτική (στις μέρες μας, αυτοί οι λόγοι είναι απόλυτα κατανοητοί και σεβαστοί!). Έτσι, μοιραία την παράσταση έκλεψαν τα τρία υπέροχα Ιταλικά κοσμήματα των 750 c.c., δηλαδή το Fiat Abarth Zagato του 1958, το Bandini Sport Siluro του 1955 (κατέκτησαν την πρώτη και δεύτερη θέση) και το Moretti 750 Grand Sport του 1954. Στην τρίτη θέση αναδείχθηκε μία Ford Granada Ghia του 1982. Οι κριτές της ΦΙΛΠΑ, με χαρακτηριστικές ενδυμασίες (μπλέϊζερ και παναμά) έκαναν εξονυχιστική και "επαγγελματική" εξέταση στα αυτοκίνητα, ενώ ο κάθε ένας από τους επισκέπτες μπορούσε να βρει το αυτοκίνητο που του άρεσε περισσότερο (ή του ξυπνούσε τις περισσότερες αναμνήσεις). Και εμείς, σαν όλον τον κόσμο, έχουμε τις υποκειμενικές, προσωπικές μας προτιμήσεις, που άλλοτε βασίζονται στην τεχνολογία (της κάθε εποχής), άλλοτε στην εμφάνιση και στην γραμμή που μας συγκινεί, και πολύ συχνά στις αναμνήσεις και στην νοσταλγία που ξυπνούν μέσα μας κάποια αυτοκίνητα. Έτσι, στην προσωπική μας λίστα, εκτός των τριών Ιταλικών διαμαντιών που εύκολα κάνουν το 1-2-3, προστίθεται το Honda S 600, η Studebaker Champion του 1950, η BMW Isetta, το NSU Spider Wankel του 1965, η Citroen 11 BL του 1957 και... όλα τα υπόλοιπα! Όσο για τις μοτοσυκλέττες, ευχαρίστως θα φεύγαμε από τη Ζέα με την Ducati 750, ή την BSA Rocket 3, ή την Laverda 750 ή με... όλες τις άλλες!
Δημοσιεύουμε εδώ τις πρώτες φωτογραφίες (για το Bandini Sport Siluro δεν υπάρχουν λόγια!), θα γράψουμε και θα δείξουμε περισσότερα όταν μας σταλεί το αναλυτικό δελτίο Τύπου της ΦΙΛΠΑ.
Δημοσιεύουμε εδώ τις πρώτες φωτογραφίες (για το Bandini Sport Siluro δεν υπάρχουν λόγια!), θα γράψουμε και θα δείξουμε περισσότερα όταν μας σταλεί το αναλυτικό δελτίο Τύπου της ΦΙΛΠΑ.
Πολύ ωραίο άρθρο και φωτογραφίες Δημήτρη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ απολύτως με τον Βύρωνα !
ΑπάντησηΔιαγραφή