Ήταν αρκετή μία δύσκολη νυχτερινή διαδρομή μετά την ανασυγκρότηση της Καρδίτσας, για να αποδεκατιστούν τα πληρώματα και να μείνει μιά δυσάρεστη γεύση μαζί με κάποια ερωτηματικά, ιδίως στους καινούριους συμμετέχοντες, οι οποίοι πίστευαν ότι θα τρέξουν σε έναν αμιγώς ασφάλτινο αγώνα. Βέβαια, θα έπρεπε όλοι να είναι πιό προσεκτικοί με τις "24 Ώρες", γιατί πρόκειται για έναν αγώνα με παράδοση και υψηλό βαθμό δυσκολίας, που κανείς δεν πρέπει να τον αντιμετωπίζει ελαφρά. Από την άλλη πλευρά όμως, η οργάνωση θα πρέπει να προειδοποιεί με μεγαλύτερη σαφήνεια ειδικά τους "αρχάριους" συμμετέχοντες για την κατάσταση των δρόμων που θα περάσουν. Τελικά, από τις 65 δηλωθείσες συμμετοχές πήραν εκκίνηση το πρωί του Σαββάτου 58 πληρώματα και τερμάτισαν τα 35. Οι 23 εγκαταλείψεις είναι μία ακόμη απόδειξη ότι το "24 Ώρες Ελλάδα" επιστρέφει στα παλιά του χνάρια, θέλοντας όντως να ανακτήσει την φήμη όχι απλώς του πιό "κουραστικού", αλλά όντως του πιό σκληρού αγώνα ράλλυ Regularity της χώρας μας.
Όσον αφορά τα αποτελέσματα, δεν είναι δυνατόν να γίνουν σχόλια, μιά και οι εκατό βαθμοί διαφοράς του δεύτερου από τον νικητή, οι... υπερ-διακόσιοι βαθμοί μεταξύ πρώτου και τρίτου, ή οι... 30.000 (!!!) βαθμοί ποινής των τελευταίων, δείχνουν ότι επρόκειτο ουσιαστικά για μιά ευχάριστη ημερήσια και δύσκολη νυχτερινή 24ωρη διαδρομή, στην οποία μόνο ένα πλήρωμα κατάφερε να τερματίσει μένοντας εντός χρόνων. Το πλήρωμα αυτό είναι οι κ.κ. Ι. Κατσαούνης-Μ. Μανσόλας, στους οποίους αξίζουν συγχαρητήρια. Οι υπόλοιποι απέκτησαν μία ακόμα, ελπίζουμε όμορφη, εμπειρία (για τους Μπέντα-Γεωργακά βέβαια που εγκατέλειψαν λίγο πριν τον τερματισμό ενώ "έπαιζαν" για την πρωτιά, η εμπειρία αυτή ήταν ακόμη πιό δύσκολη!). Τέλος, ακόμα και σε έναν τέτοιο αγώνα, δεν θα έπρεπε να υπάρχουν διαδρομές-"σπαστήρια", και οι οργανωτές οι οποίοι τα προηγούμενα χρόνια "καθάριζαν" την τελική κατάταξη με δύο-τρία γρήγορα σπριντ-Ειδικές που ευνοούσαν αποκλειστικά τα δυνατά αυτοκίνητα, θα πρέπει να βρουν για το 2012 μιά άλλη λύση για να αυξάνεται ο βαθμός δυσκολίας, κι όχι αυτή των κακοτράχαλων δρόμων "κι όποιο αυτοκίνητο αντέξει".
Τα τελικά αποτελέσματα είναι τα εξής:
Γενική κατάταξη: Πατήστε ΕΔΩ
Κατηγορίες: Πατήστε ΕΔΩ
Όσον αφορά τα αποτελέσματα, δεν είναι δυνατόν να γίνουν σχόλια, μιά και οι εκατό βαθμοί διαφοράς του δεύτερου από τον νικητή, οι... υπερ-διακόσιοι βαθμοί μεταξύ πρώτου και τρίτου, ή οι... 30.000 (!!!) βαθμοί ποινής των τελευταίων, δείχνουν ότι επρόκειτο ουσιαστικά για μιά ευχάριστη ημερήσια και δύσκολη νυχτερινή 24ωρη διαδρομή, στην οποία μόνο ένα πλήρωμα κατάφερε να τερματίσει μένοντας εντός χρόνων. Το πλήρωμα αυτό είναι οι κ.κ. Ι. Κατσαούνης-Μ. Μανσόλας, στους οποίους αξίζουν συγχαρητήρια. Οι υπόλοιποι απέκτησαν μία ακόμα, ελπίζουμε όμορφη, εμπειρία (για τους Μπέντα-Γεωργακά βέβαια που εγκατέλειψαν λίγο πριν τον τερματισμό ενώ "έπαιζαν" για την πρωτιά, η εμπειρία αυτή ήταν ακόμη πιό δύσκολη!). Τέλος, ακόμα και σε έναν τέτοιο αγώνα, δεν θα έπρεπε να υπάρχουν διαδρομές-"σπαστήρια", και οι οργανωτές οι οποίοι τα προηγούμενα χρόνια "καθάριζαν" την τελική κατάταξη με δύο-τρία γρήγορα σπριντ-Ειδικές που ευνοούσαν αποκλειστικά τα δυνατά αυτοκίνητα, θα πρέπει να βρουν για το 2012 μιά άλλη λύση για να αυξάνεται ο βαθμός δυσκολίας, κι όχι αυτή των κακοτράχαλων δρόμων "κι όποιο αυτοκίνητο αντέξει".
Τα τελικά αποτελέσματα είναι τα εξής:
Γενική κατάταξη: Πατήστε ΕΔΩ
Κατηγορίες: Πατήστε ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου