Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΙΤΙΤΣΑΣ (ΠΛΑΤΑΝΙ)

ΝΙΚΗ Λ. ΑΓΓΕΛΑΚΗ ΣΕ ΕΝΑΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ (ΑΛΛΑ ΜΕ ΛΙΓΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ) ΑΓΩΝΑ.




Ο ταχύτατος και σταθερός Λ. Αγγελάκης, πήρε ακόμα μιά νίκη.


Μία ακόμη νίκη σε ανάβαση πρόσθεσε στο παλμαρέ του ο Λ. Αγγελάκης με το Ford Escort RS 1800, σε μιά ανάβαση που χαρακτηρίσθηκε από το γλυστερό οδόστρωμα και τις πολλές εξόδους. Τα τύμπανα άρχισαν να ηχούν στις δοκιμές του Σαββάτου, που για τα μόλις 6 Ιστορικά αυτοκίνητα, εξελίχθηκαν, ως αναμενόταν, σε μονόλογο των δύο Escort RS (του Λ. Αγγελάκη και του Γ. Κατσαρού). Στον αγώνα ο Γ. Κατσαρός έχασε χρόνο στο Α’ σκέλος λόγω ενός τετ-α-κε, ενώ μιά διαρροή λαδιού έτυχε κακής διαχείρισης από την οργάνωση, γιατί: α) Άπλωσαν πολύ τσιμέντο με αποτέλεσμα να γίνει γλυστερό μεγάλο πλάτος του οδοστρώματος , και β) Δεν ενημέρωσαν τους οδηγούς για το πού ακριβώς βρίσκονταν τα λάδια! Συγκεκριμένα, ενώ η διαρροή υπήρχε από το Κ6 μέχρι τον τερματισμό, οι περισσότεροι οδηγοί νόμιζαν ότι «γλυστράει» μόνο το διάστημα μεταξύ Κ6 και Κ8. Αποτέλεσμα; Πολλά γλυστρήματα, έξοδοι και καθυστερήσεις, ευτυχώς χωρίς σοβαρές συνέπειες.




Ο κ. Ρέκκας, πιστός εραστής των αγώνων, τρίτος Γενικής στην Πιτίτσα.
Στο Β’ Σκέλος ήταν η σειρά του Λ. Αγγελάκη να έχει ένα γλύστρημα, το οποίο έλεγξε μεν αλλά του κόστισε σε χρόνο, χωρίς όμως να του στερήσει την άξια πρώτη θέση Γενικής. Ακολούθησαν οι Δ. Παπ., Ν. Ρέκκας και Γ. Κατσαρός, ο οποίος λόγω των γλυστρημάτων, φρόντισε να δώσει show για τους θεατές, έχοντας βέβαια εξασφαλίσει βαθμολογικά το φετεινό Πρωτάθλημα Ταχύτητας και Αναβάσεων.




Ο κ. Γ. Μάγγελ, Ιστορικό όνομα με ένα υπέροχο αυτοκίνητο
(το NSU TT-S έφτανε τους 155 ίππους!).
Στο Α’ Σκέλος δοκιμών, χάρις στις υποδείξεις του παρατηρητή ΕΘΕΑ κ. Ν. Φατούρου, η οργάνωση «κατέβασε» τα 6 μόλις Ιστορικά αμέσως μόλις τερμάτισαν, για να έχουν χρόνο να ετοιμάσουν τα αυτοκίνητά τους (αυτό δεν έγινε στο Β’ Σκέλος, λόγω των μεγάλων καθυστερήσεων). Επίσης, στον τερματισμό υπήρχαν αρκετές πλαστικές καρέκλες του Α.Ο.Π., κι αν αυτό δεν σας φαίνεται σπουδαίο, τότε γιατί δεν το κάνουν όλοι οι οργανωτές, και αφήνουν τους οδηγούς να ξεροσταλιάζουν όρθιοι επί 2 ή 4 ώρες;;;




Συνεχή γλυστρήματα, δεν επέτρεψαν στον Γ. Κατσαρό να επαναλάβει
την Κυριακή τους υπερ-χρόνους που έκανε το Σάββατο.
Γράψαμε σε προηγούμενο σημείωμα για το πρόβλημα των Ιστορικών μεταξύ των δύο σκελών του αγώνα, μιά και όταν κατεβαίνουν μετά το πρώτο, πρέπει να εκκινήσουν αμέσως για το δεύτερο! Ο κανονισμός προβλέπει ότι αν καθυστερήσει αυτοκίνητο στην εκκίνηση πέραν των τριών λεπτών, αποκλείεται από τον αγώνα. Και αυτό έγινε στον Β. Γόντικα, γνωστό sportsman που στηρίζει τους Ιστορικούς αγώνες, ο οποίος είχε ένα μικρό πρόβλημα ρύθμισης του συμπλέκτη του Fiat του, και μέχρι να σηκώσει το αυτοκίνητο στο γρύλλο πέρασε το τρίλεπτο και αποκλείσθηκε! Έτσι, από τα 6 μόλις Ιστορικά, κόπηκε το ένα επειδή καθυστέρησε μερικά λεπτά να πάει στην εκκίνηση! Και πείτε μας: Ένα αυτοκίνητο με μεσαίο προς τελευταίο νούμερο συμμετοχής, έχει χρόνο από 1,5 μέχρι και... 3 ώρες μεταξύ των δύο σκελών, για όποια επισκευή θέλει. Τα Ιστορικά όμως, που λόγω... ηλικίας χρειάζονται περισσότερη φροντίδα, έχουν μόνο λίγα λεπτά! Ποιός θα φροντίσει να διορθωθεί αυτή η κατάφωρη αδικία; Κατά την γνώμη μας, θα πρέπει ο κανονισμός να επιτρέπει μεγαλύτερη καθυστέρηση εμφάνισης στην εκκίνηση στα Ιστορικά, ΑΝ βέβαια αυτοί που φτιάχνουν τους κανονισμούς ΘΕΛΟΥΝ Ιστορικά αυτοκίνητα στους Ελληνικούς αγώνες. Αν ρωτήσετε τον κ. Γόντικα ή και εμάς, θα σας πούμε ότι πολύ αμφιβάλλουμε...


Αποτελέσματα στο http://www.ethea-live.gr/

Ο Β. Γόντικας με το Fiat 124,  δεν τερμάτισε λόγω του άδικου κανονισμού
που δεν δίνει χρόνο στα Ιστορικά για επισκευές μεταξύ των δύο σκελών!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου