Ο ταχύτατος και σταθερός Λ. Αγγελάκης, πήρε ακόμα μιά νίκη. |
Μία ακόμη νίκη σε ανάβαση πρόσθεσε στο παλμαρέ του ο Λ. Αγγελάκης με το Ford Escort RS 1800, σε μιά ανάβαση που χαρακτηρίσθηκε από το γλυστερό οδόστρωμα και τις πολλές εξόδους. Τα τύμπανα άρχισαν να ηχούν στις δοκιμές του Σαββάτου, που για τα μόλις 6 Ιστορικά αυτοκίνητα, εξελίχθηκαν, ως αναμενόταν, σε μονόλογο των δύο Escort RS (του Λ. Αγγελάκη και του Γ. Κατσαρού). Στον αγώνα ο Γ. Κατσαρός έχασε χρόνο στο Α’ σκέλος λόγω ενός τετ-α-κε, ενώ μιά διαρροή λαδιού έτυχε κακής διαχείρισης από την οργάνωση, γιατί: α) Άπλωσαν πολύ τσιμέντο με αποτέλεσμα να γίνει γλυστερό μεγάλο πλάτος του οδοστρώματος , και β) Δεν ενημέρωσαν τους οδηγούς για το πού ακριβώς βρίσκονταν τα λάδια! Συγκεκριμένα, ενώ η διαρροή υπήρχε από το Κ6 μέχρι τον τερματισμό, οι περισσότεροι οδηγοί νόμιζαν ότι «γλυστράει» μόνο το διάστημα μεταξύ Κ6 και Κ8. Αποτέλεσμα; Πολλά γλυστρήματα, έξοδοι και καθυστερήσεις, ευτυχώς χωρίς σοβαρές συνέπειες.
Ο κ. Ρέκκας, πιστός εραστής των αγώνων, τρίτος Γενικής στην Πιτίτσα. |
Ο κ. Γ. Μάγγελ, Ιστορικό όνομα με ένα υπέροχο αυτοκίνητο (το NSU TT-S έφτανε τους 155 ίππους!). |
Συνεχή γλυστρήματα, δεν επέτρεψαν στον Γ. Κατσαρό να επαναλάβει την Κυριακή τους υπερ-χρόνους που έκανε το Σάββατο. |
Αποτελέσματα στο http://www.ethea-live.gr/
Ο Β. Γόντικας με το Fiat 124, δεν τερμάτισε λόγω του άδικου κανονισμού που δεν δίνει χρόνο στα Ιστορικά για επισκευές μεταξύ των δύο σκελών! |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου