Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

7o Concours D’Elegance 2010 ΦΙΛΠΑ

Τη Κυριακή  17 Οκτωβρίου 2010 η ΦΙΛΠΑ με την χορηγία της Eurobank Private Banking διοργάνωσε στη Μαρίνα ΦΛΟΙΣΒΟΥ την εδώ και εφτά χρόνια ετήσια εκδήλωση «ΦΙΛΠΑ –CONCOURS D’ ELEGANCE 2010» σε συνεργασία με τον «Σύλλογο Διατηρήσεως Ιστορικών Οχημάτων» και την «Ελληνική Λέσχη Κλασσικής Μοτοσυκλέτας». Σκοπός αυτής της εκδήλωσης είναι η επιβράβευση του επιπέδου διατήρησης και αποκατάστασης των παλαιών οχημάτων και μοτοσυκλετών, χαρακτηριστικά δείγματα της ιστορίας της αυτοκίνησης καθώς η γνωριμία του κοινού με την ιστορία του παλιού αυτοκινήτου.
Οι επίσημοι επισκέπτες της Eurobank Private Banking ψήφισαν και βράβευσαν με γνώμονα την σχεδιαστική ομορφιά και κομψότητα τα :
Καλύτερο αυτοκίνητο
1 GIAUR Champion 750 του 1953
(ιδιοκτησία Βαζαίου Αλέξανδρου)
2 BUGATTI 37 Grand Prix του 1927
(ιδιοκτησία Κοντογιάννη Νικόλαου)
3 JAGUAR E-TYPE του1969
(ιδιοκτησία Richard Furness)
Καλύτερη μοτοσικλέτα
     Harley Davidson του 1958
(ιδιοκτησία Μυλωνά Στέφανου)
Καλύτερο Στρατιωτικό
     DODGE 3.4 του 1945
(ιδιοκτησία Πατσά Χυσόστομου)
Η ειδική επιτροπή των κριτών, που αποτελείτο από Έλληνες κριτές – μέλη της ΦΙΛΠΑ καθώς και από κριτές της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας FIVA, αφού εξέτασαν ένα προς ένα τα οχήματα  με γνώμονα το επίπεδο αποκατάστασης,  την ποιότητα τόσο της συντήρησης που έχει υποστεί κάθε όχημα ξεχωριστά, καθώς και  των εργασιών για την πλήρη αποκατάσταση του βαθμολόγησαν και βράβευσαν τα οχήματα ως εξής:
Α. Για την καλύτερη παρουσίαση (Best of Show)
1.   MG Midget του 1933   92,8 βαθμοί
      (ιδιοκτησία Ηλία Μπίσια)
2.  Bugatti T 37 Grand Prix του 1927 92,7 βαθμοί
      (ιδιοκτησία Νικόλαου Κοντογιάννη)
3. MG PA του 1934 92,7 βαθμοί
(ιδιοκτησία Δημήτρη Βερναρδάκη)


Β. Για το καλύτερο μη αποκατεστημένο (Unrestored)
1.   Ferrari 365 GTS του 1980 94,2 βαθμοί
     (ιδιοκτησία Νικόλαου Παπάζογλου)


Γ. Για την κατηγορία των στρατιωτικών & φορτηγών
1.   Dodge WF 32 του 1945 97 βαθμοί
      (ιδιοκτησία Δημήτρη Ρίζου)
2.   Dodge 3/4 του 1945 82 βαθμοί
      (ιδιοκτησία Χρυσόστομου Πατσά)
3.   Dodge 3/4 του 1943 79 βαθμοί
      (ιδιοκτησία Αντώνη Φιλόπουλου)


Δ. Για την κατηγορία των μοτοσικλετών
1. BSA M 20 του 1943 82,3 βαθμοί
      (ιδιοκτησία Βασίλειου Παπουτσά)
2.   BMW του 1965 82 βαθμοί
      (ιδιοκτησία Δημήτρη Παπουτσά)
3.   BSA A7 του 1952 80,6 βαθμοί
     (ιδιοκτησία Γεώργιου Παπαδήμα)
Η προσέλευση του κοινού υπήρξε αθρόα ενώ η ευγενική χορηγία της Eurobank Private Banking και η υποστήριξη της Marina Flisvos A.E. συνέβαλαν καθοριστικά στην μεγάλη επιτυχία της εκδήλωσης.




































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου