Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2019

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ MONTE CARLO HISTORIC RALLY: ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ!

  

 Ενώ τα Ελληνικά πληρώματα και τα αυτοκίνητα συνοδείας βρίσκονται ακόμα στη Γαλλία, στον δρόμο της επιστροφής, και πριν επιστρέψουν στη βάση τους και ξεκινήσουν οι διηγήσεις για τις εμπειρίες της μεγάλης περιπέτειας, ας τους απευθύνουμε για μια ακόμα φορά τα συγχαρητήριά μας για την συμμετοχή και τον τερματισμό τους, καθώς και τις "συναδελφικές ευχαριστίες" μας ως αγωνιζόμενοι και φίλοι του Ιστορικού για την άξια εκπροσώπηση της χώρας μας στον δύσκολο όσο και φημισμένο αυτόν αγώνα.


Ο Μιχάλης Μουζούκης, Πρόεδρος του Σ.Ι.Σ.Α. και επίτιμος προσκεκλημένος της Οργανωτικής Επιτροπής του ACM (για μία εβδομάδα στο Monaco), μπορεί να θεωρηθεί σαν ένας εκ των ανθρώπων πίσω απο την επιτυχία της Εκκίνησης απο την Αθήνα. Στη συνέχεια, ταξίδεψε μαζί με τα Ελληνικά πληρώματα ακολουθώντας τον αγώνα σαν "service", και ακόμα να επιστρέψει!

 Η Ελληνική επιτυχία του 22ου Ιστορικού Μόντε ξεκίνησε απο το καλοκαίρι του 2018  με την Οργανωτική Επιτροπή (ACM) να  εγκρίνει την Αθήνα σαν μία από τις πόλεις εκκίνησης. 


O  Πέτρος  Βασιλόπουλος με συνοδηγό την κα Ισμήνη Ναρλή και το Fοrd Escort Mk1 No 136, τερμάτισαν στην 101η θέση Γενικής και  ήταν δεύτεροι Ελληνες με συνολικά 24.810 β.π. (έχοντας δεχτεί και ποινή -penalty- 10.000 βαθμών)

 Συνεχίστηκε με τις 11 Ελληνικές και 13 ξένες συμμετοχές, που ανέβασαν "με τη μία" την Αθήνα (24) μπροστά από την Βαρκελώνη (20) και την Γλασκώβη (6) δημιουργώντας μεγάλες προσδοκίες για την εκκίνηση του 2020, και με την άριστα όσο και θεαματικά διοργανωμένη τελετή κάτω απο την Ακρόπολη. 

Οι Αλέξανδρος  Χριστοδούλου και Αρης Γεωργοσόπουλος, τερμάτισαν στην 118η θέση και ήταν τρίτο Ελληνικό πλήρωμα με το Golf GTi, αφού όμως κρατήθηκαν ψηλά και παρέμεναν πρώτοι Ελληνες στην 43η θέση Γενικής, μέχρι πριν την 13η Ε.Δ. Εκεί δέχτηκαν την ποινή των 6.000 βαθμών και βρέθηκαν στην 84η θεση Γενικής. Στην 14η Ε.Δ. όμως, πήραν 18.500 β.π., και αν και επανήλθαν στην 15η και τελευταία Ε.Δ. (όπου πήραν μόνο 200 β.π.), τελικά είχαν 27.890 β.π. 

Και η Ελληνική επιτυχία συνεχίστηκε στο διαγωνιστικό μέρος (όπου μετά το σκέλος συγκέντρωσης δύο από τα πληρώματα συνέχισαν τον αγώνα εκτός συναγωνισμού λόγω εξωγενών παραγόντων), με τις 9 Ελληνικές συμμετοχές όχι απλά να τερματίζουν ΚΑΙ οι 9 (+2), αλλά να κερδίζουν και δύο Ειδικές διαδρομές από τις 11 που διεξήχθησαν (την 7η και την 15η), σημειώνοντας καλούς τερματισμούς "κορυφής" σε αρκετές άλλες.
  
Εκ των φαβορί για διάκριση (βάθρο) της Γενικής του Monte Carlo, οι Σπύρος Μουστάκας και Γιώργος Δελαπόρτας (δεξιά), επαλήθευσαν τα προγνωστικά με συνεχείς καλές θέσεις και δύο νίκες στις Ε.Δ. Παρά την ποινή  (penalty) των 10.000 βαθμών, επανήλθαν μετά το δυσάρεστο "σοκ", καταφέρνοντας να ανέβουν από την 127η στην 63η θέση της Γενικής, σαν πρώτο Ελληνικό πλήρωμα με 13.060 β.π. (μαζί με το penalty).

 Όταν λέμε "οι Έλληνες κέρδισαν δύο Ε.Δ.", αναφερόμαστε γενικά στην Ελληνική αποστολή αλλά και ειδικά στο πλήρωμα Νο 2 των Γιώργου Δελαπόρτα και Σπύρου Μουστάκα, που μετά την 2η θέση τους του 2018, ξεκινούσαν φέτος σαν φαβορί για διάκριση, και διεκδίκηση της πρωτιάς. Και αυτό δεν ήταν απλά μια "ευχή" αλλά μια πραγματικότητα που αναγνώριζαν και οι ξένοι, αλλά και που φάνηκε τις πρώτες μέρες όταν οι δύο Ελληνες είχαν πλασσαριστεί ψηλά στη δεκάδα κάνοντας αγώνα τακτικής και περιμένοντας  "τα δύσκολα" της τελευταίας μέρας για να κάνουν την τελική "επίθεση" (αν μας επιτρέπεται η έκφραση).

Ο Γιώργος Αλεβιζόπουλος με συνοδηγό τον Νικόλαο Παλυβό και το πανέμορφο Fiat 128 Rally, ήταν 4ος Ελληνας, στην 163η θέση της Γενικής κατάταξης.


Αν περιοριζόμαστε στην απόδοση και στους β.π. του πληρώματός μας στις Ε.Δ., θα γιορτάζαμε μία ακόμη Ελληνική επιτυχία, με (τουλάχιστον) έκτη θέση Γενικής και "βάθρο" στην Κατηγορία τους! Υπάρχουν όμως και οι βαθμοί (penalties) που προβλέπει ο κανονισμός σε συγκεκριμένα άρθρα του, κι  έτσι η διάκριση μπήκε on hold για ένα χρόνο (τα πως και γιατί έχουν αναλυθεί ήδη).

Με περισσότερες συμμετοχές στο Ιστορικό Monte Carlo από όσες όλη σχεδόν η Ελληνική ομάδα μαζί, ο Ι. Κατσαούνης με συνοδηγό τον Μ. Μανσόλα και Golf GTi, παρά την εμπειρία του δεν απέφυγε την ποινή (penalty) των 10.000 βαθμών για παράβαση σαφέστατου άρθρου του κανονισμού για αυστηρή τήρηση του Road Book. Ηταν τελικά 166ος, με 49.160  β.π.


 Είναι φυσικό το να στρέφονται τα φώτα της δημοσιότητας στα φαβορί, γι' αυτό και το VW Golf GTi Νο 2 των Δελαπόρτα-Μουστάκα πρέπει να είναι το πιο πολυφωτογραφημένο (Ελληνικό Ιστορικό) αυτοκίνητο της τελευταίας χρονιάς και των τελευταίων ημερών (Λογικό: Δεν έχουμε συχνά σαν χώρα τέτοιες διεθνείς διακρίσεις στο Motorsport!). 

Έκτοι στην σειρά των Ελλήνων και στην 195η θέση Γενικής, ο Παντελής και η Κατερίνα Ποσειδών, με Lancia Fulvia 1.3 S και 72.820 β.π.


Παρά όμως την αναμφισβήτητη αξία, ικανότητα και εμπειρία του πληρώματος Νο 2, υπάρχουν και άλλες 10 Ελληνικές συμμετοχές με επίσης υψηλές ικανότητες και βαθμό προετοιμασίας (και εξόδων), που ακολούθησαν τον ίδιο δρόμο, αντιμετώπισαν και ξεπέρασαν τις ίδιες δυσκολίες, έδωσαν άξιες μάχες και κάποιες φορές βρέθηκαν ψηλά στην κατάταξη (μιλάμε για υπέρ-τριακόσιους συμμετέχοντες, ας μην το ξεχνάμε, οπότε το 40, το 50, ακόμα και το 100, είναι "ψηλά"). Και οι 11 Ελληνικές συμμετοχές λοιπόν έχουν τον θαυμασμό και την εκτίμησή μας.


Οι Γιώργος Σπηλιόπουλος και Ιωάννης Χανδρινός έφεραν την Lancia Beta Coupe 2000 στον τερματισμό, στην 209η θέση.

 Ξεκινώντας για έναν πολυήμερο, τόσο δύσκολο, εξαντλητικό και απαιτητικό αγώνα, το κάθε πλήρωμα θέτει στόχους, που κατ΄αρχάς επιδιώκει να φερει σε πέρας, ελπίζοντας φυσικά για το καλύτερο. Οι Ελληνες συμμετέχοντες θα μας μιλήσουν γι' αυτούς, αλλά δεν θα ήταν παρακινδυνευμένο το να πούμε οτι "ο πρώτος στόχος" (αν όχι όλων, των περισσότερων), ήταν ο τερματισμός.


Όπως και πέρυσι, ο Βάσος Θοδοσίου και ο Λεωνίδας Νασόπουλος ξεκίνησαν με την ήπια προετοιμσμένη Berlina 2000 με στόχο τον τερματισμό, και τα κατάφεραν για δεύτερη συνεχή χρονιά (ήταν στην 215η θέση στα τελικά αποτελέσματα)

 Και ΟΛΟΙ οι Έλληνες κατάφεραν να πετύχουν τον βασικό τους στόχο, τερματίζοντας τα χαράματα της Τετάρτης στο Monaco!

Οι Δημήτρης Καλογεράς και Χρήστος Διαμαντόπουλος ήταν στην 215η θεση (εκ των 247 τερματισάντων) κλείνοντας την επιτυχημένη συμμετοχή και παρουσία των Ελληνικών πληρωμάτων στο 22ο Ιστορικό Monte.


Ετσι, δικαιωματικά ΟΛΟΙ είναι νικητές και θεωρούνται "θριαμβευτές", μια και "θρίαμβος" για τον καθένα είναι το να πετυχαίνει τους προσωπικούς του στόχους, το να κερδίζει τα δικά του στοιχήματα.

Μπράβο ΣΑΣ!


Oι Γεράσιμος Κατοχιανός και Αλέξανδρος Κοτζιάς είχαν την πικρία της εγκαταλειψης στην 1η Ε.Δ του Σκέλους Συγκέντρωσης, από τεχνικό θέμα. Συνέχισαν τον αγώνα με άδεια των οργανωτών, αλλά εκτός συναγωνισμού.

Εγκατάλειψη επισης στην πρώτη Ε.Δ. (και συνέχεια εκτός συναγωνισμού) και για το όμορφο Autobianchi Abarth των Νίκου Κολιόπουλου και Ευάγγελου Ράλλη. (Ας το θεωρήσουν σαν εμπειρία για το 2020!)


Οι Ελληνες συμμετέχοντες λειτούργησαν σε μεγάλο βαθμό σαν ομάδα, βοηθώντας ο ένας τον άλλον όπου και όπως μπορούσαν. Τεράστια βοήθεια έδωσαν τα (απαραίτητα) αυτοκίνητα "service" και συνοδείας με τους φίλους των αγωνιζόμενων που μετέφεραν -κυρίως- ζαντολάστιχα και άλλα εφόδια. Εδωσαν και αυτοί τον δικό τους αγώνα, και γι' αυτό τους αξίζουν θερμά συγχαρητήρια (Στις φωτό που ακολουθούν, μερικά απο τα αυτοκίνητα συνοδείας, πριν την εκκίνηση της Αθήνας).




ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ MONACO  (ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΞΕΝΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ) ΕΔΩ:

*ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΠΙΣΗΜΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ FACEBOOK TOY RMCH ATHENS DEPART

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου