Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΜΑΕ ΓΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ

  Η ΕΠΑ / ΕΘΕΑ ενημερώνει τους αγωνιζομένους του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού οι οποίοι  συμμετέχουν σε αγώνες ή παιδιές αυτοκινήτου / καρτ που δεν συμπεριλαμβάνονται στους επίσημους προκηρυγμένους αγώνες ή παιδιές του 2012 ότι ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ για προσωπικό ή προς τρίτους ατύχημα.
 Τα Στελέχη της ΟΜΑΕ (Αλυτάρχες-Κριτές κλπ.) καλούνται να απέχουν από τέτοιου είδους εκδηλώσεις χωρίς προηγούμενη άδεια της ΕΠΑ / ΕΘΕΑ η οποία δίνεται μόνο για ειδικές περιπτώσεις.
  Από την ΕΠΑ / ΕΘΕΑ 


ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ AUTO CLASSIC
Η ανακοίνωση αυτή της ΟΜΑΕ είναι πανομοιότυπη μ' αυτήν που είχε δημοσιευθεί πέρυσι περίπου την ίδια εποχή, αλλά λόγω της πρόχειρης διατύπωσης, δεν εξηγεί με σαφήνεια το τι εννοεί. Κατά την άποψή μας λοιπόν το (γενικό) νόημα είναι ότι η ΕΠΑ/ΕΘΕΑ αναφέρεται σε οποιαδήποτε αγωνιστική εκδήλωση που δεν έχει άδεια από επίσημη "Αρχή" (όπως προβλέπεται από τον Κ.Ο.Κ. και την Ελληνική νομοθεσία). Μιά τέτοια Αρχή είναι η ΕΛΠΑ/ΟΜΑΕ, και βεβαίως η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ.  Το ότι η ανακοίνωση της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ αναφέρεται μόνο στους δικούς της αγώνες, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θεωρεί "παράνομους" τους αγώνες που αδειοδοτούνται από ΑΛΛΗ Αρχή. Απλώς η ελλιπής σύνταξη της ανακοίνωσης, σε συνδυασμό με την πρόσφατη "πρόσκληση" που απηύθυνε ο Πρόεδρος της ΟΜΑΕ στην τελετή απονομής Ιστορικών προς τους Οδηγούς/Λέσχες αγώνων Regularity να ενταχθούν στο δυναμικό της, αφήνει χώρο για διαφορετικές ερμηνείες.
  Ποιά είναι τώρα η άποψή μας; Πιστεύουμε ότι όντως η ΟΜΑΕ επιχειρεί ένα "άτσαλο" (και όχι ιδιαίτερα ευγενικό) άνοιγμα προς τον χώρο της Regularity, θέλοντας να ενισχύσει το "ρόστερ"  της, καθώς και το σύνολο των συμμετεχόντων στους αγώνες της. Αυτό μπορεί να γίνει με δύο τρόπους: 
  1ον: Να διοργανώσει η ΟΜΑΕ τους τέλειους (και πολύ οικονομικούς) αγώνες Regularity, και να προκηρύξει δύο-τρία Πρωταθλήματα (όπως έκανε με τα Sporting!), ώστε οι οδηγοί να θέλουν να συμμετάσχουν, αλλά και οι Λέσχες να έχουν αρκετούς αγώνες. Πάνω σ' αυτή την κατεύθυνση, ήδη η οργανωτική επιτροπή του Ιστορικού Ακρόπολις κάνει σημαντική έκπτωση στο παράβολο συμμετοχής της Regularity, και όχι της Sporting.
  2ον: Να προσπαθήσει με "υπόγειες διαδρομές", "διασπορά ψευδών ειδήσεων", "υπονοούμενα" (όπως π.χ. η ανακοίνωση για παράνομους αγώνες που σχολιάζουμε εδώ), και γενικά μεθόδους του παρελθόντος (που θυμίζουν έντονα την τακτική των πολιτικών κομμάτων και... μικροκομμάτων!)  να "υποσκάψει" την ετέραν Αρχή του Σπορ, δηλαδή την Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ (που είναι. θέλουμε δεν θέλουμε, η καθ' ύλην αρμόδια για την Regularity), έτσι ώστε στο τέλος της μέρας να έχει "κέρδος" κάποιες Λέσχες-μέλη παραπάνω.
  Κατά την γνώμη μας, αυτή η δεύτερη "μέθοδος" δεν πρέπει να βρίσκει σύμφωνη την ηγεσία της ΟΜΑΕ, ούτε και βεβαίως της ΕΛΠΑ, οι οποίες (ηγεσίες) δυστυχώς δεν ενδιαφέρονται όσο θα έπρεπε για το Ιστορικό αυτοκίνητο (και ιδίως την Regularity, τις εκδηλώσεις της οποίας δεν θεωρούν ως "πραγματικούς αγώνες"), κι έτσι "επιτρέπουν" σε μεμονωμένα άτομα να ασκούν "πολιτική", με αποτέλεσμα να θεωρείται ως υπεύθυνη η ΕΛΠΑ/ΟΜΑΕ, παρ' ότι οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ γνωρίζουν πολύ καλά από που προέρχονται αυτές οι παλιομοδίτικες ιδέες. Απορίας άξιον, το πότε θα αντιληφθούν τα Προεδρεία της ΕΛΠΑ/ΟΜΑΕ και της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ ότι πρέπει να είναι πολύ πιό προσεκτικοί στην επιλογή (και στον έλεγχο) των ατόμων που διορίζουν στις διάφορες Επιτροπές.
  Εν κατακλείδι, και επειδή  σε μία ενδεχόμενη αντιπαράθεση ΕΛΠΑ/ΟΜΑΕ και Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ με "έπαθλο" την Regularity, η ΕΛΠΑ/ΟΜΑΕ δεν θα έχει ουδεμία τύχη, καλά θα κάνουν όλοι να περιοριστούν στα διοργανωτικά τους καθήκοντα, μιά και η (δύσκολη) σαιζόν είναι στην αρχή της, και ο στόχος όλων (Αρχών και Λεσχών) θα πρέπει να είναι το πως οι εκδηλώσεις Regularity θα γίνουν όσο πιό οικονομικές και διασκεδαστικές γίνεται. Έξυπνοι άνθρωποι είναι, πιστεύουμε ότι θα τα καταφέρουν.

1 σχόλιο:

  1. KATI ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΕΥΚΡΥΝΗΣΑΤΕ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η Ε.Λ.Π.Α. ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΔΙΕΘΝΗ ΦΟΡΕΑ ( FIA) ΕΝΩ Η ΦΙΛ.Π.Α. ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΔΙΕΘΝΗ ΦΟΡΕΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ .
    Η Ε.Λ.Π.Α. ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΓΩΝΕΣ (ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ SPORTING Ή REGULARITY)
    H ΦΙΛ.Π.Α. ΤΟΥΣ ΜΟΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ REGULARITY ,ΓΙΑ SPORTING ΑΓΩΝΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΝΕΙ ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Λ.Π.Α.
    ΕΧΕΙ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ Ε.Λ.Π.Α. ΓΙΑ ΤΕΛΕΣΗ SPORTING ΑΓΩΝΑ¨?
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜ.Α.Ε. ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΘΑ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΡΧΗ Η ΟΜ.Α.Ε. ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΟΡΟΥΣ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΤΗΣ ,ΟΥΤΕ ΝΑ ΟΡΙΖΕΙ ΤΡΟΠΟΥΣ ΤΕΛΕΣΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΓΕΝΙΚΩΣ ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ,Η ΜΟΝΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ FIA Ε.Λ.Π.Α. ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΠΩΘΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ.
    ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΗΣΩ ΟΤΙ ΤΟ ALFA TROFEO ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ 1998 ΚΑΙ ΕΔΩΣΕ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΣΤΗΝ Ε.Λ.Π.Α. ΓΙΑ TIME TRIALS ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΦΕΡΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ.Η Ε.Λ.Π.Α. ΛΟΙΠΟΝ ΠΕΡΙΕΛΑΒΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΠΕΒΑΛΕ ΜΕΤΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ TIME TRIALS ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΑΛΛΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ.
    Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΤΗΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ALFA TROFEO ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ALFA ROMEO CLUB .
    ΤΟ GTCC ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ PEUGEOT CLUB ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ALFA TROFEO KAI ME TΗΝ ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ (ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ) ΤΟΥ ALFA ROMEO CLUB ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΤΟ GTCC ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΔΕΙΑ ΤΕΛΕΣΗΣ ΑΓΩΝΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ALFA ROMEO CLUB ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΑΔΕΙΑ ΤΕΛΕΣΗΣ ΑΓΩΝΑ SPORTING ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Λ.Π.Α. ΕΝ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙ ΜΕ ΤΟ PEUGEOT CLUB ΠΟΥ ΛΟΓΩ ΑΠΕΙΡΙΑΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ .
    ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΤΕ ΤΟ ALFA TROFEO ME ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΝ ΑΓΩΝΑ .
    ΠΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΑΣ ΔΕ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΟΤΙ ΣΤΙΣ 22 ΙΟΥΝΙΟΥ 2013 ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ Ο 2ος ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ ALFA TROFEO 2013 ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΡΩΝ .ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΘΑ ΕΞΑΡΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ,ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΑ ΠΕΝΗΝΤΑ ΕΥΡΩ(50ευρω).Η ΠΙΣΤΑ ΘΑ ΔΙΑΤΕΘΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ .
    ΚΑΡΙΠΗΣ ΚΩΣΤΑΣ
    Προεδρος Ε.Σ.Ι.Α.R.

    ΑπάντησηΔιαγραφή