Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ «ΣΩΖΟΥΝ» ΤΟ 24ο ΑΤΤΙΚΟ RALLY SPRINT (18/3).

  Με 24 συμμετοχές Ιστορικών, το 24ο Αττικό Rally Sprint έφτασε τις 66 συνολικά συμμετοχές, κάτι που σημαίνει ότι χωρίς τα Ιστορικά, όλες οι "σύγχρονες" κατηγορίες μαζί θα συγκέντρωναν μόλις 42 συμμετοχές (νούμερο οριακό, σε σχέση με την προσπάθεια που έχουν καταβάλλει τα μέλη του νέου Δ.Σ. της Α.Λ.Α.).
  Η μεγάλη αυτή συμμετοχή Ιστορικών (περισσότερα ακόμα κι απ’ αυτά που έτρεξαν στην πολύ δημοφιλή και πολύ πιο οικονομική Ανάβαση Ριτσώνας) οφείλεται σε μια σειρά γεγονότων και ενεργειών:
  1ον: Το Αττικό Rally Sprint μετράει για τα Πρωταθλήματα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων (ως γνωστόν για το 2012 έχουν προκηρυχθεί ΔΥΟ Πρωταθλήματα Οδηγών και Συνοδηγών, ένα για αυτοκίνητα έως 1975, και ένα για αυτοκίνητα από 1/1/1976 έως 31/12/1985).
  2ον: Πολλοί οδηγοί που ΔΕΝ θα ακολουθήσουν ολόκληρο το Πρωτάθλημα, επιλέγουν τους «κοντινούς» τους αγώνες, δηλαδή το Αττικό Rally Sprint (Ωρωπός), και το Παλλάδιο στο τέλος του χρόνου (Μέγαρα).
  3ον: Η Α.Λ.Α. προσπάθησε πολύ, με όσα μέσα διέθετε, για μια «γιορτινή» διοργάνωση, ενώ και οι φίλοι και γνωστοί των μελών του νέου Δ.Σ. προμοτάριζαν τον αγώνα με ό,τι μέσο διέθεταν. Επίσης, το «άνοιγμα» που επιχειρεί ο γνωστός αγωνιζόμενος, μέλος του νέου Δ.Σ. και εισαγωγέας αγωνιστικών ειδών κ. Δήμος Ριζικάρης προς το Ιστορικό αυτοκίνητο, απέδωσε καρπούς (συμμετοχές), ενώ στο πρόγραμμα περιλαμβάνεται και μία «παρέλαση Ιστορικών» (αν και τα 24 αυτοκίνητα που θα τρέξουν είναι αρκετά από μόνα τους).
  4ον: Η αγάπη και η προτίμηση του Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α. (δηλαδή, των επικεφαλής του Δ.Σ. του) προς τα Ραλλύ είναι δεδομένη και δεν κρύβεται, κι έτσι δημιουργείται μία «δυναμική» και από αυτή την πλευρά (φυσικά, παρόμοια δυναμική, όπως και διοργανωτικές συνεργασίες, έπρεπε να γίνονται και μεταξύ Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α. και οργανωτών αναβάσεων και ταχύτητος).
  5ον: Η κοντινή απόσταση (ουσιαστικά πρόκειται για αγώνα εντός Αθηνών) διευκόλυνε οικονομικά τους συμμετέχοντες. Ωστόσο, ερωτηματικά δημιουργεί το γεγονός της περιορισμένης συμμετοχής των σύγχρονων αυτοκινήτων –σε αντίθεση με την πληθωρική παρουσία των Ιστορικών– κάτι που δείχνει ότι ο εισοδηματικός μ.ο. των ιδιοκτητών Ιστορικών είναι υψηλότερος (ενδιαφέρουσα και αυτή η παρατήρηση, όσο και αδιάψευστη εκ του αριθμού συμμετοχών: 24 τα Ιστορικά, 42 όλα τα άλλα μαζί!).
  Τελευταία παρατήρηση, μαζί με τις ευχές της στήλης για έναν άψογο αγώνα χωρίς συμβάντα (ο καιρός προβλέπεται καλός, ευτυχώς), είναι ότι τα Ιστορικά τρέχουν και συναγωνίζονται τα σύγχρονα σ’ αυτόν τον αγώνα, επειδή ο κανονισμός των Ράλλυ Σπριντ προβλέπει μόνο κατηγορίες κυβισμών. Την Δευτέρα θα αναλύσουμε τα αποτελέσματα αυτής της ενδιαφέρουσας «συγκριτικής μάχης» του χτες με το σήμερα.

* Για σημεία παρακολούθησης και τρόπους πρόσβασης στις Ε.Δ., www.ala-racingclub.gr.



ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
ΟΔΗΓΟΣ  ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ / ΚΛΑΣΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΞΕΦΤΕΡΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΑΤΑΚΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ OPEL KADET RALLY 1/B2 1300 IΣΤ
ΜΑΤΙΑΤΟΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΣΙΟΥΚΑΣ AUTOBIANCHI A112 ABARTH 3/D1 1300 IΣΤ
ΚΑΛΥΒΑΣ ΛΑΖΑΡΟΣ ΨΑΡΡΑΚΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ TOYOTA STARLET 3/D1 1300 IΣΤ
ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ Ι.Δ. ΠΑΝΑΡΙΤΗΣ Ε. LANCIA FULVIA 1.3 HF 2/C1 1300 ΙΣΤ
ΣΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΤΣΑΝΤΖΑΛΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ FORD ESCORT 1/B2 1300 ΙΣΤ
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΟΥΝΑΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ FORD ESCORΤ 2/C1 1300 IΣΤ
ΠΛΑΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ  ΠΑΝΟΥΡΓΙΑΣ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑΣ TOYOTA STARLET RP 60 3/D1 1300 IΣΤ
ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΚΟΝΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ TOYOTA YARIS A/5 1300
ΠΟΛΙΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΠΑΛΟΚΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ TOYOTA YARIS A/5 1300
ΑΛΕΞΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ FIAT SEICENTO  A/5 1300
ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΑΛΑΝΟΣ ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ SUZUKI SWIFT EE/9 1300
ΣΥΛΛΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΝΙΚΑΣ ΣΠΥΡΟΣ PEUGEOT 106 ΕΑ/5 1300
ΜΠΕNΤΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΓΕΩΡΓΑΚΑΣ ΚΩΣΤΗΣ FORD ESCORT 1/B3 1600 IΣΤ
ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ ΛΥΜΠΕΡΗΣ ΜΑΝΙΑΤΗΣ ΗΛΙΑΣ ALFASUD TI 3/D2 1600 ΙΣΤ
ΠΟΛΙΤΟ ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΦΑΚΗ ΑΣΙΑ DATSUN 510 2/C2 1600 ΙΣΤ
ΚΙΚΙΖΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ FORD ESCORΤ RS 1600 2/C3 1600 IΣΤ
ΧΩΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΩΤΕΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ AUDI 80 GT 2/C2 1600 IΣΤ
ΓΙΟΒΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ AUDI 80 GT 2/C2 1600 IΣΤ
ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΝΤΡΕΑΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ PEUGEOT 106 S16 EN/2 1600
ΣΦΕΤΣΙΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΠΙΡΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ CITROEN SAXO VTS N/2 1600
ΜΑΥΡΟΕΙΔΑΚΟΣ ΣΠΥΡΟΣ ΤΑΜΠΟΥΡΑΤΖΗΣ ΤΑΣΟΣ PEUGEOT 106 S16 N/2 1600
ΣΙΜΑΤΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΒΑΡΟΥΞΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ CITROEN SAXO VTS N/2 1600
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΜΕΓΑΣ ΦΩΤΗΣ PEUGEOT 106  S16 EN/2 1600
ΠΟΥΝΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΤΣΟΣ ΝΙΚΟΣ PEUGEOT 106 S16 N/2 1600
ΜΑΡΓΕΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΠΟΓΔΑΝΟΣ ΣΠΥΡΟΣ PEUGEOT 106 S16 EN/2 1600
ΚΟΡΑΝΑΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΩΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ HUNDAI ACCENT  A/6 1600
ΚΩΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΟΛΛΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ CITROEN SAXO VTS A/6 1600
ΚΡΕΤΣΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΣΟΥΚΑ ΔΑΦΝΗ PEUGEOT 106 S16 EA/6 1600
ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ PEUGEOT 206 KIT CAR A/6 1600
ΚΑΙΣΑΡ ΡΕΝΟΣ ΠΑΛΛΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ PEUGEOT 106  S16 EA/6 1600
ΜΑΥΡΟΜΑΤΗΣ ΜΑΡΙΝΟΣ ΒΛΑΧΑΚΟΥ ΣΟΦΙΑ PEUGEOT 106  S16 ΕΑ/6 1600
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ΙΩΣΗΦ CITROEN SAXO VTS A/6 1600
ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΤΡΑΧΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ PEUGEOT 106 S16 EA/6 1600
ΜΑΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΝΤΡΟΥΜΠΟΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ CITROEN AX ΕE/10 1600
TASIOPOULOS  JUNIOR ΚΑΡΟΥΣΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ CITROEN SAXO   A/6 1600
ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΚΟΥΡΚΟΥΛΗΣ ΣΠΥΡΟΣ PEUGEOT 106 S16 A/6 1600
ΠΛΑΚΟΥΤΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΕΛΙΟΣ PEUGEOT 205 RALLYE EE/10 1600
ΧΙΟΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΑΣ ΑΚΗΣ PEUGEOT 106 S16 EA/6 1600
ΜΠΙΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ  ΜΙΚΡΟΥΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ CITROEN C2 A/6 1600
ΖΑΧΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΣΠΡΟΜΟΥΓΚΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ CITROEN C2R2 A/6 1600
ΝΤΟΦΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΤΣΑΟΥΣΟΓΛΟΥ ΜΑΡΙΟΣ CITROEN C2    R2 A/6 1600
TIM DAVIES ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ FORD ESCORT RS 3/D3 2000 IΣΤ
ΣΤΑΦΥΛΟΠΑΤΗΣ ΜΑΡΙΟΣ ΜΑΛΑΚΤΑΡΗ ΕΛΕΝΗ FORD ESCORT RS 1600 2/C3 2000 ΙΣΤ
ΚΑΖΑΚΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ FORD ESCORT RS MKII 3/D3 2000 ΙΣΤ
ΠΑΡΑΔΕΙΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΟΙΜΕΝΙΔΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ FORD ESCORT MKII 3/D3 2000 ΙΣΤ
ΒΥΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΑΣΤΡΙΩΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ FORD ESCORT 2000 MKI  1/Β4 2000 ΙΣΤ
ΠΑΡΑΔΕΙΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ FORD ESCORT MKII 3/D3 2000 ΙΣΤ
"ΤΖΑΜΑΣ"  ΜΑΡΤΙΝΗΣ ΑΛΕΞΗΣ-ΧΡΗΣΤΟΣ FORD ESCORT MΚII 3/D3 2000 ΙΣΤ
ΔΑΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΡΑΜΟΥΣΑΛΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ BMW 2002 T I 1/B4 2000 IΣΤ
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ ΜΑΥΡΟΕΙΔΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ RENAULT CLIO SPORT A/7 2000
ΠΑΚΚΟΣ ΦΩΤΙΟΣ ΜΩΡΑΪΤΟΥ ΕΦΗ OPEL MANTA 200 EE/11 2000
ΓΥΖΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ RENAULT CLIO WILLIAMS EA/7 2000
ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΥΚΛΙΑΜΠΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ PEUGEOT 306 S16 A/7 2000
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ  ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ RENAULT CLIO WILLIAMS EA/7 2000
ΙΕΡΕΜΙΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΛΑΠΠΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ RENAULT CLIO EA/7 2000
ΑΝΑΔΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΑΚΡΙΝΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ RENAULT CLIO  A/7 2000
ΚΑΛΑΙΤΖΙΑΝ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΤΣΑΡΑΣ ΝΙΚΟΣ RENAULT CLIO WILLIAMS EA/7 2000
ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΑΡΙΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ RENAULT CLIO EA/7 2000
ΚΟΥΤΣΟΚΩΣΤΑΣ ΗΛΙΑΣ ΑΜΑΞΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ PEUGEOT 306 RACE EN/3 2000
ΚΟΠΑΝΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΑΡΜΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ OPEL ASTRA G A/7 2000
ΓΙΑΜΑΛΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ  ΣΑΜΙΟΣ ΝΙΚΟΣ RENAULT 5 TURBO 3/D3 2000+ IΣΤ
ΓΟΝΤΙΚΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΓΕΩΡΓΟΥΛΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ VAUXHALL  3/D4 2000+ ΙΣΤ
ΜΑΝΔΡΟΥΚΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΤΣΑΔΑΡΗΣ ΝΙΚΟΣ PORSCHE 911 RSR 3/D4 2000+ ΙΣΤ
"PO-NI" ΤΣΙΒΟΣ ΑΡΗΣ PEUGEOT 207 R/3T 2000+
ΤΖΑΜΠΑΖΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΧΕΙΡΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ MITSUBISHI EVO X N/4 2000+
ΑΚΡΑΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΚΡΑΤΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ MITSUBISHI EVO IX N/4 2000+

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου