Με 24 συμμετοχές Ιστορικών, το 24ο Αττικό Rally Sprint έφτασε τις 66 συνολικά συμμετοχές, κάτι που σημαίνει ότι χωρίς τα Ιστορικά, όλες οι "σύγχρονες" κατηγορίες μαζί θα συγκέντρωναν μόλις 42 συμμετοχές (νούμερο οριακό, σε σχέση με την προσπάθεια που έχουν καταβάλλει τα μέλη του νέου Δ.Σ. της Α.Λ.Α.).
Η μεγάλη αυτή συμμετοχή Ιστορικών (περισσότερα ακόμα κι απ’ αυτά που έτρεξαν στην πολύ δημοφιλή και πολύ πιο οικονομική Ανάβαση Ριτσώνας) οφείλεται σε μια σειρά γεγονότων και ενεργειών:
1ον: Το Αττικό Rally Sprint μετράει για τα Πρωταθλήματα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων (ως γνωστόν για το 2012 έχουν προκηρυχθεί ΔΥΟ Πρωταθλήματα Οδηγών και Συνοδηγών, ένα για αυτοκίνητα έως 1975, και ένα για αυτοκίνητα από 1/1/1976 έως 31/12/1985).
2ον: Πολλοί οδηγοί που ΔΕΝ θα ακολουθήσουν ολόκληρο το Πρωτάθλημα, επιλέγουν τους «κοντινούς» τους αγώνες, δηλαδή το Αττικό Rally Sprint (Ωρωπός), και το Παλλάδιο στο τέλος του χρόνου (Μέγαρα).
3ον: Η Α.Λ.Α. προσπάθησε πολύ, με όσα μέσα διέθετε, για μια «γιορτινή» διοργάνωση, ενώ και οι φίλοι και γνωστοί των μελών του νέου Δ.Σ. προμοτάριζαν τον αγώνα με ό,τι μέσο διέθεταν. Επίσης, το «άνοιγμα» που επιχειρεί ο γνωστός αγωνιζόμενος, μέλος του νέου Δ.Σ. και εισαγωγέας αγωνιστικών ειδών κ. Δήμος Ριζικάρης προς το Ιστορικό αυτοκίνητο, απέδωσε καρπούς (συμμετοχές), ενώ στο πρόγραμμα περιλαμβάνεται και μία «παρέλαση Ιστορικών» (αν και τα 24 αυτοκίνητα που θα τρέξουν είναι αρκετά από μόνα τους).
4ον: Η αγάπη και η προτίμηση του Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α. (δηλαδή, των επικεφαλής του Δ.Σ. του) προς τα Ραλλύ είναι δεδομένη και δεν κρύβεται, κι έτσι δημιουργείται μία «δυναμική» και από αυτή την πλευρά (φυσικά, παρόμοια δυναμική, όπως και διοργανωτικές συνεργασίες, έπρεπε να γίνονται και μεταξύ Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α. και οργανωτών αναβάσεων και ταχύτητος).
5ον: Η κοντινή απόσταση (ουσιαστικά πρόκειται για αγώνα εντός Αθηνών) διευκόλυνε οικονομικά τους συμμετέχοντες. Ωστόσο, ερωτηματικά δημιουργεί το γεγονός της περιορισμένης συμμετοχής των σύγχρονων αυτοκινήτων –σε αντίθεση με την πληθωρική παρουσία των Ιστορικών– κάτι που δείχνει ότι ο εισοδηματικός μ.ο. των ιδιοκτητών Ιστορικών είναι υψηλότερος (ενδιαφέρουσα και αυτή η παρατήρηση, όσο και αδιάψευστη εκ του αριθμού συμμετοχών: 24 τα Ιστορικά, 42 όλα τα άλλα μαζί!).
Τελευταία παρατήρηση, μαζί με τις ευχές της στήλης για έναν άψογο αγώνα χωρίς συμβάντα (ο καιρός προβλέπεται καλός, ευτυχώς), είναι ότι τα Ιστορικά τρέχουν και συναγωνίζονται τα σύγχρονα σ’ αυτόν τον αγώνα, επειδή ο κανονισμός των Ράλλυ Σπριντ προβλέπει μόνο κατηγορίες κυβισμών. Την Δευτέρα θα αναλύσουμε τα αποτελέσματα αυτής της ενδιαφέρουσας «συγκριτικής μάχης» του χτες με το σήμερα.
* Για σημεία παρακολούθησης και τρόπους πρόσβασης στις Ε.Δ., www.ala-racingclub.gr.
Η μεγάλη αυτή συμμετοχή Ιστορικών (περισσότερα ακόμα κι απ’ αυτά που έτρεξαν στην πολύ δημοφιλή και πολύ πιο οικονομική Ανάβαση Ριτσώνας) οφείλεται σε μια σειρά γεγονότων και ενεργειών:
1ον: Το Αττικό Rally Sprint μετράει για τα Πρωταθλήματα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων (ως γνωστόν για το 2012 έχουν προκηρυχθεί ΔΥΟ Πρωταθλήματα Οδηγών και Συνοδηγών, ένα για αυτοκίνητα έως 1975, και ένα για αυτοκίνητα από 1/1/1976 έως 31/12/1985).
2ον: Πολλοί οδηγοί που ΔΕΝ θα ακολουθήσουν ολόκληρο το Πρωτάθλημα, επιλέγουν τους «κοντινούς» τους αγώνες, δηλαδή το Αττικό Rally Sprint (Ωρωπός), και το Παλλάδιο στο τέλος του χρόνου (Μέγαρα).
3ον: Η Α.Λ.Α. προσπάθησε πολύ, με όσα μέσα διέθετε, για μια «γιορτινή» διοργάνωση, ενώ και οι φίλοι και γνωστοί των μελών του νέου Δ.Σ. προμοτάριζαν τον αγώνα με ό,τι μέσο διέθεταν. Επίσης, το «άνοιγμα» που επιχειρεί ο γνωστός αγωνιζόμενος, μέλος του νέου Δ.Σ. και εισαγωγέας αγωνιστικών ειδών κ. Δήμος Ριζικάρης προς το Ιστορικό αυτοκίνητο, απέδωσε καρπούς (συμμετοχές), ενώ στο πρόγραμμα περιλαμβάνεται και μία «παρέλαση Ιστορικών» (αν και τα 24 αυτοκίνητα που θα τρέξουν είναι αρκετά από μόνα τους).
4ον: Η αγάπη και η προτίμηση του Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α. (δηλαδή, των επικεφαλής του Δ.Σ. του) προς τα Ραλλύ είναι δεδομένη και δεν κρύβεται, κι έτσι δημιουργείται μία «δυναμική» και από αυτή την πλευρά (φυσικά, παρόμοια δυναμική, όπως και διοργανωτικές συνεργασίες, έπρεπε να γίνονται και μεταξύ Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α. και οργανωτών αναβάσεων και ταχύτητος).
5ον: Η κοντινή απόσταση (ουσιαστικά πρόκειται για αγώνα εντός Αθηνών) διευκόλυνε οικονομικά τους συμμετέχοντες. Ωστόσο, ερωτηματικά δημιουργεί το γεγονός της περιορισμένης συμμετοχής των σύγχρονων αυτοκινήτων –σε αντίθεση με την πληθωρική παρουσία των Ιστορικών– κάτι που δείχνει ότι ο εισοδηματικός μ.ο. των ιδιοκτητών Ιστορικών είναι υψηλότερος (ενδιαφέρουσα και αυτή η παρατήρηση, όσο και αδιάψευστη εκ του αριθμού συμμετοχών: 24 τα Ιστορικά, 42 όλα τα άλλα μαζί!).
Τελευταία παρατήρηση, μαζί με τις ευχές της στήλης για έναν άψογο αγώνα χωρίς συμβάντα (ο καιρός προβλέπεται καλός, ευτυχώς), είναι ότι τα Ιστορικά τρέχουν και συναγωνίζονται τα σύγχρονα σ’ αυτόν τον αγώνα, επειδή ο κανονισμός των Ράλλυ Σπριντ προβλέπει μόνο κατηγορίες κυβισμών. Την Δευτέρα θα αναλύσουμε τα αποτελέσματα αυτής της ενδιαφέρουσας «συγκριτικής μάχης» του χτες με το σήμερα.
* Για σημεία παρακολούθησης και τρόπους πρόσβασης στις Ε.Δ., www.ala-racingclub.gr.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
ΟΔΗΓΟΣ | ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ / ΚΛΑΣΗ | ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ | |
ΞΕΦΤΕΡΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ | ΜΑΤΑΚΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | OPEL KADET RALLY | 1/B2 | 1300 | IΣΤ |
ΜΑΤΙΑΤΟΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ | ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΣΙΟΥΚΑΣ | AUTOBIANCHI A112 ABARTH | 3/D1 | 1300 | IΣΤ |
ΚΑΛΥΒΑΣ ΛΑΖΑΡΟΣ | ΨΑΡΡΑΚΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ | TOYOTA STARLET | 3/D1 | 1300 | IΣΤ |
ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ Ι.Δ. | ΠΑΝΑΡΙΤΗΣ Ε. | LANCIA FULVIA 1.3 HF | 2/C1 | 1300 | ΙΣΤ |
ΣΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ | ΤΣΑΝΤΖΑΛΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ | FORD ESCORT | 1/B2 | 1300 | ΙΣΤ |
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ | ΜΠΟΥΝΑΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | FORD ESCORΤ | 2/C1 | 1300 | IΣΤ |
ΠΛΑΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | ΠΑΝΟΥΡΓΙΑΣ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑΣ | TOYOTA STARLET RP 60 | 3/D1 | 1300 | IΣΤ |
ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΣ | ΚΟΝΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | TOYOTA YARIS | A/5 | 1300 | |
ΠΟΛΙΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | ΜΠΑΛΟΚΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | TOYOTA YARIS | A/5 | 1300 | |
ΑΛΕΞΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ | ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | FIAT SEICENTO | A/5 | 1300 | |
ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | ΓΑΛΑΝΟΣ ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ | SUZUKI SWIFT | EE/9 | 1300 | |
ΣΥΛΛΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | ΝΙΚΑΣ ΣΠΥΡΟΣ | PEUGEOT 106 | ΕΑ/5 | 1300 | |
ΜΠΕNΤΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | ΓΕΩΡΓΑΚΑΣ ΚΩΣΤΗΣ | FORD ESCORT | 1/B3 | 1600 | IΣΤ |
ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ ΛΥΜΠΕΡΗΣ | ΜΑΝΙΑΤΗΣ ΗΛΙΑΣ | ALFASUD TI | 3/D2 | 1600 | ΙΣΤ |
ΠΟΛΙΤΟ ΒΑΣΙΛΗΣ | ΤΣΙΦΑΚΗ ΑΣΙΑ | DATSUN 510 | 2/C2 | 1600 | ΙΣΤ |
ΚΙΚΙΖΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | FORD ESCORΤ RS 1600 | 2/C3 | 1600 | IΣΤ |
ΧΩΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | ΦΩΤΕΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | AUDI 80 GT | 2/C2 | 1600 | IΣΤ |
ΓΙΟΒΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | AUDI 80 GT | 2/C2 | 1600 | IΣΤ |
ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΝΤΡΕΑΣ | ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | PEUGEOT 106 S16 | EN/2 | 1600 | |
ΣΦΕΤΣΙΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ | ΚΑΠΙΡΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | CITROEN SAXO VTS | N/2 | 1600 | |
ΜΑΥΡΟΕΙΔΑΚΟΣ ΣΠΥΡΟΣ | ΤΑΜΠΟΥΡΑΤΖΗΣ ΤΑΣΟΣ | PEUGEOT 106 S16 | N/2 | 1600 | |
ΣΙΜΑΤΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ | ΒΑΡΟΥΞΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ | CITROEN SAXO VTS | N/2 | 1600 | |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ | ΜΕΓΑΣ ΦΩΤΗΣ | PEUGEOT 106 S16 | EN/2 | 1600 | |
ΠΟΥΝΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ | ΠΑΤΣΟΣ ΝΙΚΟΣ | PEUGEOT 106 S16 | N/2 | 1600 | |
ΜΑΡΓΕΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | ΜΠΟΓΔΑΝΟΣ ΣΠΥΡΟΣ | PEUGEOT 106 S16 | EN/2 | 1600 | |
ΚΟΡΑΝΑΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ | ΓΙΩΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | HUNDAI ACCENT | A/6 | 1600 | |
ΚΩΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | ΚΟΛΛΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | CITROEN SAXO VTS | A/6 | 1600 | |
ΚΡΕΤΣΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | ΤΣΟΥΚΑ ΔΑΦΝΗ | PEUGEOT 106 S16 | EA/6 | 1600 | |
ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | ΦΡΑΓΚΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ | PEUGEOT 206 KIT CAR | A/6 | 1600 | |
ΚΑΙΣΑΡ ΡΕΝΟΣ | ΠΑΛΛΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ | PEUGEOT 106 S16 | EA/6 | 1600 | |
ΜΑΥΡΟΜΑΤΗΣ ΜΑΡΙΝΟΣ | ΒΛΑΧΑΚΟΥ ΣΟΦΙΑ | PEUGEOT 106 S16 | ΕΑ/6 | 1600 | |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΣ | ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ΙΩΣΗΦ | CITROEN SAXO VTS | A/6 | 1600 | |
ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ | ΤΡΑΧΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | PEUGEOT 106 S16 | EA/6 | 1600 | |
ΜΑΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | ΝΤΡΟΥΜΠΟΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | CITROEN AX | ΕE/10 | 1600 | |
TASIOPOULOS JUNIOR | ΚΑΡΟΥΣΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | CITROEN SAXO | A/6 | 1600 | |
ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΣ | ΚΟΥΡΚΟΥΛΗΣ ΣΠΥΡΟΣ | PEUGEOT 106 S16 | A/6 | 1600 | |
ΠΛΑΚΟΥΤΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΕΛΙΟΣ | PEUGEOT 205 RALLYE | EE/10 | 1600 | |
ΧΙΟΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΑΣ ΑΚΗΣ | PEUGEOT 106 S16 | EA/6 | 1600 | |
ΜΠΙΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | ΜΙΚΡΟΥΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | CITROEN C2 | A/6 | 1600 | |
ΖΑΧΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | ΑΣΠΡΟΜΟΥΓΚΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ | CITROEN C2R2 | A/6 | 1600 | |
ΝΤΟΦΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ | ΤΣΑΟΥΣΟΓΛΟΥ ΜΑΡΙΟΣ | CITROEN C2 R2 | A/6 | 1600 | |
TIM DAVIES | ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | FORD ESCORT RS | 3/D3 | 2000 | IΣΤ |
ΣΤΑΦΥΛΟΠΑΤΗΣ ΜΑΡΙΟΣ | ΜΑΛΑΚΤΑΡΗ ΕΛΕΝΗ | FORD ESCORT RS 1600 | 2/C3 | 2000 | ΙΣΤ |
ΚΑΖΑΚΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ | FORD ESCORT RS MKII | 3/D3 | 2000 | ΙΣΤ |
ΠΑΡΑΔΕΙΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | ΠΟΙΜΕΝΙΔΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ | FORD ESCORT MKII | 3/D3 | 2000 | ΙΣΤ |
ΒΥΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ | ΚΑΣΤΡΙΩΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | FORD ESCORT 2000 MKI | 1/Β4 | 2000 | ΙΣΤ |
ΠΑΡΑΔΕΙΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ | FORD ESCORT MKII | 3/D3 | 2000 | ΙΣΤ |
"ΤΖΑΜΑΣ" | ΜΑΡΤΙΝΗΣ ΑΛΕΞΗΣ-ΧΡΗΣΤΟΣ | FORD ESCORT MΚII | 3/D3 | 2000 | ΙΣΤ |
ΔΑΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | ΚΑΡΑΜΟΥΣΑΛΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ | BMW 2002 T I | 1/B4 | 2000 | IΣΤ |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ | ΜΑΥΡΟΕΙΔΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | RENAULT CLIO SPORT | A/7 | 2000 | |
ΠΑΚΚΟΣ ΦΩΤΙΟΣ | ΜΩΡΑΪΤΟΥ ΕΦΗ | OPEL MANTA 200 | EE/11 | 2000 | |
ΓΥΖΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | ΜΟΙΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | RENAULT CLIO WILLIAMS | EA/7 | 2000 | |
ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | ΚΟΥΚΛΙΑΜΠΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | PEUGEOT 306 S16 | A/7 | 2000 | |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | RENAULT CLIO WILLIAMS | EA/7 | 2000 | |
ΙΕΡΕΜΙΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ | ΛΑΠΠΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | RENAULT CLIO | EA/7 | 2000 | |
ΑΝΑΔΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | ΜΑΚΡΙΝΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ | RENAULT CLIO | A/7 | 2000 | |
ΚΑΛΑΙΤΖΙΑΝ ΙΩΑΝΝΗΣ | ΠΑΠΑΤΣΑΡΑΣ ΝΙΚΟΣ | RENAULT CLIO WILLIAMS | EA/7 | 2000 | |
ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ | ΣΑΡΙΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | RENAULT CLIO | EA/7 | 2000 | |
ΚΟΥΤΣΟΚΩΣΤΑΣ ΗΛΙΑΣ | ΑΜΑΞΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ | PEUGEOT 306 RACE | EN/3 | 2000 | |
ΚΟΠΑΝΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | ΦΑΡΜΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | OPEL ASTRA G | A/7 | 2000 | |
ΓΙΑΜΑΛΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ | ΣΑΜΙΟΣ ΝΙΚΟΣ | RENAULT 5 TURBO | 3/D3 | 2000+ | IΣΤ |
ΓΟΝΤΙΚΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | ΓΕΩΡΓΟΥΛΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ | VAUXHALL | 3/D4 | 2000+ | ΙΣΤ |
ΜΑΝΔΡΟΥΚΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ | ΤΣΑΔΑΡΗΣ ΝΙΚΟΣ | PORSCHE 911 RSR | 3/D4 | 2000+ | ΙΣΤ |
"PO-NI" | ΤΣΙΒΟΣ ΑΡΗΣ | PEUGEOT 207 | R/3T | 2000+ | |
ΤΖΑΜΠΑΖΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ | ΧΕΙΡΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | MITSUBISHI EVO X | N/4 | 2000+ | |
ΑΚΡΑΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | ΑΚΡΑΤΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ | MITSUBISHI EVO IX | N/4 | 2000+ |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου