Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

ΠΡΟΣ ΑΝΑΒΟΛΗ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ

 Σύμφωνα με πληροφορίες (αναμένεται η επίσημη ανακοίνωση των οργανωτών) ο πρώτος αγώνας Ταχύτητας του 2014 που θα γινόταν στις 5-6 Ιουλίου στην πίστα Μεγάρων, οδεύει προς αναβολή λόγω μη συμπλήρωσης του ελαχίστου ορίου συμμετοχών. Η "παιδιά" HTTC κατά πάσα πιθανότητα θα γίνει στα Μέγαρα το Σάββατο. Εάν όντως ο αγώνας αναβληθεί, παρακαλούμε όλους τους αρμόδιους (Δ.Σ. της ΟΜΑΕ, μέλη ΕΠΑ και μέλη Επιτροπής Ταχύτητας) να δώσουν την ελάχιστη, έστω, σημασία στις πιο κάτω γραμμές-προτάσεις.
1) Συμμετοχές δεν υπάρχουν λόγω του ότι δεν υπάρχουν χρήματα, λόγω του ότι η εποχή είναι ακατάλληλη ( κατακαλόκαιρο) και λόγω του υψηλού κόστους που επιμένει να διατηρεί η ΟΜΑΕ στα παράβολα συμμετοχής.
 *Να εξηγήσουμε το "κατακαλόκαιρο"; Πρώτον δεν θα υπάρχουν θεατές, και αυτό το γνωρίζουν οι υποστηρικτές και γίνονται ακόμα πιο αρνητικοί. Δεύτερον, όσοι ΔΕΝ έχουν δουλειά, αποκλείεται να βρούν αυτή την εποχή, άρα δεν έχουν οικονομικά περιθώρια για έξοδα. Τρίτον, όσοι επαγγελματίες του χώρου του αυτοκινήτου ΕΧΟΥΝ δουλειά (και είναι αρκετοί αυτοί, όχι απαραίτητα απο τον χώρο των αγώνων), "πνιγονται" λόγω και μειωμένου προσωπικού, και δεν έχουν χρόνο για αγώνες, προκειμένου "να βγάλουν μερικά σπασμένα". Κατά τα άλλα η εποχή μια χαρά είναι (βροχή θέλουμε;!), αλλά τα πάντα εξαρτώνται απο το οικονομικό.
2) Το "παράπονο" ορισμένων ατόμων και παραγόντων απο την πλευρά των οργανωτών, των Σωματείων και της Αρχής επειδή οι οδηγοί "δεν τρέχουν", είναι και άδικο (προς τους οδηγούς) και παράλογο. Ας μην ξεχνά κανείς ότι οι συμμετέχοντες έχουν το αυτοκίνητο, τα έξοδα αλλά και αναλαμβάνουν ΕΞ' ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ την χρηματοδότηση των αγώνων με την συμμετοχή τους και από σπάνια έως ποτέ βλέπουν κάποια έκπτωση ή επιστροφή! Η τελευταία φορά ήταν η μείωση του παραβόλου με τη μορφή "πριμ" απο την ΦΙΛΜΠΑ προ διετίας στην -επίσης τελευταία- Ανάβαση Αιγείρας, όπως και κάτι μονές off season διανυκτερεύσεις σε Ραλλύ και αναβάσεις. Στην Ταχύτητα όμως, μόνο τις αχυρόμπαλλες που δεν βάζουν τους οδηγούς να πληρώσουν και να κουβαλήσουν. Οπότε, όταν οι συμμετέχοντες πραγματικά βρίσκονται σε αδυναμία, ας μην τους φορτώνουν απο πάνω την ευθύνη ότι "δεν βοηθούν το άθλημα".
3) Οι φήμες ότι κάποιοι προτιμούν εκείνα  τα Σωματεία και όχι τα άλλα, όπως και η χοντροκομμένη προσπάθεια κύκλων που δίνουν γραμμή σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες να "μποϋκοτάρουν" επίσης συγκεκριμένες διοργανώσεις (π.χ. το θέμα που σηκώθηκε άνευ λόγου, ουσίας και αληθείας για την άδεια της πίστας των Μεγάρων), είναι μεν υπαρκτά αλλά δεν είναι η αιτία της έλλειψης συμμετοχών. Θα πρέπει λοιπόν να πιστέψετε το blog μας που και την αλήθεια πάντα λέει και σωστά πληροφορημένο είναι (αλλά και σωστές εκτιμήσεις/προβλέψεις κάνει) όταν δηλώνει προς κάθε κατεύθυνση ότι "ο νους υγιής, το σώμα ασθενές", δηλαδή πολύ θα θέλαμε να πάμε Μέγαρα, αλλά..."τι να τα κάνεις τα λεφτά όταν δεν έχεις φράγκο", όπως έλεγε παλιός φίλος ψαράς πίνοντας ουζάκι και τηγανίζοντας τις απούλητες γόπες στο ψαράδικό του στο Κουκάκι! Αρα:
3)ΓΙΑ ΤΟ 2014 ΚΑΙ ΜΟΝΟ, ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΚΠΤΩΣΗ 50% ΣΤΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ.

(Αναμένουμε τις ανακοινώσεις, και θα επανέλθουμε).

4 σχόλια:

  1. Πολύ καλά τα λες όπως πάντα και είσαι ακριβώς στον παλμό.Να δεις όμως Δημήτρη πόσες συμμετοχές θα έχει το τατοι με τα 120€..... Αυτό προς απάντηση πολλών. Αλμπερτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απολύτως ότι αν αυξηθεί το παράβολο η συμμετοχή στο Τατόϊ ΦΙΛΠΑ θα είναι αισθητά χαμηλότερη απο τις δύο προηγούμενες χρονιές. Ομως ας μην συγχέουμε την επίδειξη περιορισμένης μ.ω.τ. της ΦΙΛΠΑ στο Τατόϊ που γίνεται ΑΝΕΥ προδιαγραφών (ασφαλείας FIA και τεχνικών K και J) με τους κανονικούς αγώνες Ταχύτητας, όπου και για τα Ιστορικά ισχύουν ακριβώς οι κανονισμοί των σύγχρονων. Επίσης υπάρχει διαφορά στο κόστος ασφάλισης, που φυσικά για τους αγώνες ΟΜΑΕ είναι πολύ υψηλότερο. Αν κάτι τέτοιο γίνει και στο Τατόϊ, δηλαδή αν η ΦΙΛΠΑ επεκτείνει τις καλύψεις συνεργαζόμενη με την ΟΜΑΕ, τότε το παράβολο θα αυξηθεί και για να μείνει χαμηλά θα πρέπει μέρος των χορηγιών να πάει εκεί.

      Διαγραφή
  2. Υπαρχει κι ενας τεταρτος λογος που θα πρεπει να λαμβανεται υπ οψιν στον προγραμματισμο των αγωνων: Στους αγωνες ταχυτητας, κινητηρες και οδηγοι ταλαιπωρούνται απο την ζεστη περισσότερο απ οτι σε οποιαδηποτε αλλη μορφη αγωνα.
    Χ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το περασμένο Σάββατο στο Άσσεν γινόταν MotoGp, και οι οδηγοί με τις ομάδες τους έτρεχαν πάνω κάτω βάζοντας και βγάζοντας βρόχινα. Την ίδια στιγμή, εδώ ψηνόμαστε. Σκεφτόμουν, όιτ εμείς έχουμε το καλό κλίμα, κι αυτοί στην Ευρώπη την μοτοσυκλεττιστική παράδοση (το ίδιο ισχύει και για τα αυτοκίνητα προφανώς), γι' αυτό και δεν έχουμε αξιωθεί να δούμε αγώνα Ευρωπαϊκού θεσμού Αναβάσεων ή Ταχύτητας στη χώρα μας (Σέρρες). Προτιμούν να πηγαίνουν στη βροχή παρά στην εγγυημένη καλοκαιρία. Το πρόβλημα δεν είναι, κατά την άποψή μου, αν θα ταλαιπωρηθούν οι οδηγοί και ΙΔΙΩΣ οι κινητήρες λόγω ζέστης. Αυτός εξ' άλλου (οι βλάβες στους κινητήρες) είναι ο λόγος, όπως προείπαμε, που παραμένουν ισχυρές οι συμμετοχές στις αναβάσεις: Στο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο κάνεις το πολύ 15 χιλιόμετρα μαζί με τις δοκιμές!!! Σίγουρα ντάλα καλοκαίρι δεν θα πρέπει να προγραμματίζονται αγώνες Ταχύτητας, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση (και μόνο) αυτό που κράτησε τις συμμετοχές χαμηλά ήταν κυρίως το οικονομικό και όχι η ζέστη.

      Διαγραφή