Τρίτη, 1 Ιουλίου 2014

ΑΓΩΝΑΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΜΕΓΑΡΩΝ 6/7: ΝΕΑ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΕΤΑΡΤΗ 2/7!

Μπορεί ο σκοπός να αγιάζει τα μέσα, αλλά τέτοια παράταση για αγώνα Πρωταθλήματος μέχρι τρείς μέρες πριν τις επίσημες δοκιμές, δεν έχει δοθεί ούτε για βόλτα ιστορικών -ούτε καν για Regularity! Προσοχή, γιατί αυτή η παρατεταμένη, οριακή, παράταση που ουσιαστικά ακυρώνει τα όσα ίσχυαν εδώ και 15 μήνες, απο την μέρα που Ομοσπονδιοποιήθηκε το Σπορ, αποτελεί το πρώτο επίσημο δείγμα γραφής της νέας Διοίκησης και μπορεί να εκληφθεί  σαν μια "χαριστική" ενέργεια προς δύο Σωματεία που όχι απλά την στήριξαν στις Εκλογές, αλλά είναι ουσιαστικά "σαρξ εκ της σαρκός της". Μπορεί εμείς να θέλουμε να γίνει αγώνας (και Πρωτάθλημα) Ταχύτητας το ίδιο και περισσότερο ίσως απο κάθε άλλον, αλλά οι κανονισμοί πρέπει να τηρούνται παντού και πάντοτε. Κι αυτό γιατί πιθανόν (δηλαδή σίγουρα) θα υπάρξουν παρόμοιες αιτήσεις παράτασης της λήξης συμμετοχών απο άλλα Σωματεία ανά την Επικράτεια, που δεν θα έχουν αρκετές συμμετοχές αλλά θα πηγαίνουν σε παράταση "μετρώντας κεφάλια" με την ελπίδα να σώσουν τον αγώνα τους. Τι θα κάνει τότε η ΟΜΑΕ; Θα εγκρίνει τις παρατάσεις όλων, ή θα είναι επιλεκτική ανάλογα με την περίπτωση; Και πως θα πείθονται αυτοί των οποίων το αίτημα για παράταση θα απορρίπτεται, ότι η Ομοσπονδία δεν έχει δύο μέτρα και δύο σταθμά; Η άποψή μας είναι ξεκάθαρη: Η παράταση δόθηκε αποκλειστικά και μόνο μήπως και ξεκινήσει η Ταχύτητα, και ΟΧΙ επειδή τα συγκεκριμένα Σωματεία είναι όσο πιο "δικά μας" γίνεται. Αυτό το ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ: Αύριο κιόλας μπορεί να μην γίνει δεκτό κάποιο άλλο αίτημά τους. Απο την άλλη μεριά όμως, όταν προ 15μήνου η ΟΜΑΕ ανακοίνωσε ότι θα υπάρχει πρόστιμο για όσους δηλώσουν την Δευτέρα πριν τον αγώνα (εκτός αν συμμετείχαν σε αγώνα την προηγούμενη Κυριακή) και ότι πρέπει οπωσδήποτε να πληρώνεται έγκαιρα το παράβολο για να υπάρχει ο χρόνος ανακοίνωσης της λίστας συμμετοχών στην ασφαλιστική, πως τώρα "αποδεικνύεται" ότι όλα αυτά δεν ισχύουν και μπορούν οι οδηγοί να δηλώνουν μέχρι Τετάρτη, σαν να πρόκειται για "Παιδιά";
 Αντί για τις παρατάσεις λέμε εμείς (που δείχνουν ότι οι συμμετοχές μαζεύονται δύσκολα), καλύτερο θα ήταν να ανακοίνωνε η ΟΜΑΕ ότι για την "επανεκκίνηση" του Πρωταθλήματος Ταχύτητας που έχει να γίνει δυό χρόνια, τα παράβολα συμμετοχής θα μειωθούν μόνο για φέτος κατά 50%. Εκεί να δείτε πόσες συμμετοχές θα μαζεύονταν, ειδικά για τα Μέγαρα, όπου το μεγαλύτερο έξοδο είναι το παράβολο -τα άλλα παλεύονται. Τελικά λοιπόν, βρήκαμε, έστω και προσωρινά, άδεια για την πίστα (χάρις στην Ομοσπονδία, μην το ξεχνάμε) και δυσκολευόμαστε στους οδηγούς, επειδή κι εκείνοι με τη σειρά τους "δυσκολεύονται".
 Πέραν της απαραίτητης για την ΟΜΑΕ τυπική τήρηση των κανονισμών, που την θεωρούμε σαν συνθήκη εκ των ων ουκ άνευ, υπάρχει και το ίδιο το γεγονός, ο αγώνας. Ευχόμαστε λοιπόν αύριο να είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε έναν ικανοποιητικό -και γιατί όχι μετά απο τόση προσπάθεια υψηλό- αριθμό συμμετοχών, λαμβάνοντας πάντα υπ' όψιν ότι άλλο αγώνας κι άλλο "παιδιά". Δεν θα είναι δηλαδή "επιτυχία" οι 50 ή 60 συμμετοχές ΗΤΤC, αλλά οι έστω  30 ή και 25 της Ταχύτητας. Γιατί όπως το 2011, μαζί με την "παιδιά" θα αποτελέσουν βάση για τον επόμενο χρόνο (όπως ακριβώς είχαμε μια αξιοπρεπή συμμετοχή οδηγών το 2012, αλλά εκείνη τη χρονια κορυφώθηκε η κρίση και "διασώθηκαν" μόνο οι Αναβάσεις που δεν...τρώνε μοτέρ!).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου