Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 49. Η ΕΛΠΑ ΚΑΙ Η ΕΟ ΦΙΛΠΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΙΑ ΤΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ. Η ΟΜΑΕ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΣΕ ΙΣΧΥΡΗ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Στις 13 Μαίου, δύο ακριβώς μήνες πριν, είχαμε αναρτήσει ένα άρθρο που δημιούργησε αίσθηση, με τίτλο "Η ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ Κ.Ο.Κ. ΑΦΑΙΡΕΙ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ..." κτλ. Φυσικά αναφερθήκαμε στην επερχόμενη "απάλειψη" του άρθρου 49, που έδινε το δικαίωμα αδειοδότησης αγώνων ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στις επίσημες εκπροσώπους της FIA και FIVA, δηλαδή στην ΕΛΠΑ και στην ΕΟ ΦΙΛΠΑ. Γράφαμε, ότι θα ήταν αδύνατον να λειτουργήσει αποτελεσματικά η αναγνωρισμένη απο το Κράτος ΟΜΑΕ, εάν έπρεπε να ζητάει άδεια για τους αγώνες-αθλητικές συναντήσεις μέσω ενος πρωτοβάθμιου σωματείου όπως είναι η ΕΛΠΑ. Και στην Μοτοσυκλέττα, η  Αθλητική Ομοσπονδία ΜΟΤΟΕ είναι και η επίσημη εκπρόσωπος της FIM, οπότε το άρθρο 49 δεν την επηρέαζε, στο αυτοκίνητο όμως, ή θα γινόταν η ΟΜΑΕ εκπρόσωπος της FIA, ή θα άλλαζε το 49. Και, όπως σας είχαμε πρώτοι (ΚΑΙ ΜΟΝΟΙ) αναγγείλλει, η αλλαγή  αυτή επίκειται. Επίσημες ανακοινώσεις εντός των προσεχών ημερών (ή και ωρών).

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Απο τον περασμένο Μάϊο, ο Υφυπουργός Υποδομών Μ. Παπαδόπουλος, είχε πεί σε Συνέντευξη Τύπου αλλά και απαντώντας σε σχετική ερώτηση στη Βουλή, ότι η νομπαρασκευαστική επιτροπή του υπουργείου επεξεργάζεται αλλαγές στον Κ.Ο.Κ., οι οποίες εντός τριμήνου, δηλαδή μέχρι τον Σεπτέμβριο το αργότερο, θα ανακοινώνονταν για δημόσια διαβούλευση. ΕΞΑΙΡΕΣΗ, είχε πεί, αποτελεί το άρθρο 49, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΥΘΟΥΝ ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΛΕΣΗ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. 
 Το "άμεσα" ήταν δύο μήνες μετά (δηλαδή σήμερα, μέσα Ιουλίου) και όπως προαναφέραμε αναμένονται οι επίσημες ανακοινώσεις. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου