Πέμπτη, 3 Ιουλίου 2014

ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΤΕΛΟΣ. ΑΠΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΠΑΛΙ. ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΥ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ AUTO CLASSIC ΕΙΣΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ, ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΑΛΛΟΙ ΤΙΣ ΠΕΡΝΑΝΕ ΓΙΑ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ! ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΤΟΥ ΣΠΟΡ, ΠΟΥ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΜΕΡΕΣ ΟΠΩΣ Ο ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ.

Οι προτάσεις του Auto CLASSIC ευτυχώς εισακούγονται, άσχετα αν άλλοι τις περνάνε σαν δικές τους ιδέες και καινοτομίες. Για παράδειγμα τα δύο σκέλη 10 γύρων στα σιρκουϊ και η "ανάποδη" σειρά εκκίνησης στο Β' των 5 πρώτων του Α', ήταν δική μας πρόταση προ διετίας σαν μέλος του Σ.Ο.Α.Α. Επίσης, ακούμε φωνές για...50% μείωση του παραβόλου στην Ταχύτητα, μερικές μέρες αφού το ζητήσαμε εμείς. Το ότι οι απόψεις ταυτίζονται και η λογική είναι μία, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει πάντα κάποιος που θέτει πρώτος τα θέματα και οι άλλοι ακολουθούν. Δεν πειράζει βέβαια, ούτε ζητάμε αναγνώριση απο τον, όντως πολύ μικρό (σαν μέγεθος), κόσμο των αγώνων αυτοκινήτου. Αυτό που θέλουμε είναι να γίνουν κάποια στιγμή σωστά προγραμματισμένοι και διοργανωμένοι αγώνες, ώστε να αυξηθούν οι συμμετοχές. Επίσης, κάθε καλή ιδέα αμέσως πρέπει να υιοθετείται απο όλους, και να μην την αγνοούν "επειδή δεν την σκέφτηκαν πρώτοι". Ας πάμε λοιπόν στο φθινόπωρο, ξεπερνώντας (;) τα πολλά κοινωνικά, πολιτικά και οικονομικά προβλήματα των ημερών, και υπαρχει και χρόνος και τρόπος για ένα "Κύπελλο" Ταχύτητας με τρείς (διπλούς) αγώνες, δύο στα Μέγαρα και έναν στην Τρίπολη ή αντίθετα. Ιδωμεν. Προς το παρόν, η ΦΙΛΠΑ ανακοίνωσε το 3ο Σιρκουϊ Τατόϊ για τις 6 και 7 Σεπτεμβρίου, το οποίο κατά τα φαινόμενα θα είναι ο πρώτος, έστω και "κλασσικός", αγώνας-επίδειξη που θα δούμε φέτος. 
 * Και μια παρατήρηση: Στην αφίσα της ΦΙΛΠΑ για το Τατόϊ δεν υπάρχει μοτοσυκλέττα ούτε για δείγμα, παρά μόνο ένα απειροελάχιστου μεγέθους σηματάκι της Λέσχης Κλασσικής Μοτοσυκλέττας. Ομως, με 70 και 80 συμμετοχές και πολλούς θεατές που έρχονται αποκλειστικά γι' αυτές, οι μοτοσυκλέττες είναι "συμπρωταγωνίστριες" στο έργο "Σιρκουϊ Τατόϊ " σε παραγωγή και σκηνοθεσία ΦΙΛΠΑ. Ας τους δώσει ένα σχετικό μέγεθος στη μαρκίζα!

2 σχόλια:

  1. τολμώ να πω ως θεατής του περυσινού σιρκουί οτι οι μοτο ,προσφεραν μεγαλύτερο συναγωνισμό και θέαμα(όπως το βλέπει κανείς),το αναμφισβήτητο ομως ειναι οτι δεν χτυπούσαν ο ένας το άλλον!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστό, αλλά πέραν των προτιμήσεων όπως και του γεγονότος ότι η ΦΙΛΠΑ είναι "Λέσχη φίλων παλαιού ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ", σαν εκπρόσωπος της FIVA έχει υποχρέωση να προωθεί και να στηρίζει και τις "παλαιές μοτοσυκλέττες". Ας φιλοτεχνήσουν λοιπόν και μια δεύτερη αφίσα με κύριο θέμα την κλασσική μοτοσυκλέττα, η οποία θα κυκλοφορήσει και θα αναρτηθεί σε μοτοσυκλεττιστικά φόρα και στέκια. Ουδέν απλόυστερον.

      Διαγραφή