Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

ΚΑΤΣΑΡΟΣ ΚΑΙ ΤΣΑΛΑΜΑΤΑΣ ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΡΙΤΣΩΝΑ

   Με 15 συμμετοχές συνολικά (συν το Simca Rallye 2 που έτρεξε στην κατηγορία Ε για τους δικούς του λόγους), έγινε το ένα και μοναδικό σκέλος της επεισοδιακής Ανάβασης Ριτσώνας. Στον αγώνα αυτό έκανε την (όντως εντυπωσιακή αλλά και νικηφόρο), πρώτη του εμφάνιση το νέο Escort MK 1 που ετοίμαζε εδώ και δύο σχεδόν χρόνια ο πρωταθλητής του 2010 Γιώργος Κατσαρός, με τον «γκουρού» των Ιστορικών Ford Λάμπρο Αγγελάκη. Το αυτοκίνητο, όπως βλέπετε στην φωτογραφία, είναι ένα RS 1600 Zakspeed (replica), το οποίο ο Γ. Κατσαρός οδήγησε για πρώτη φορά στις δοκιμές του Σαββάτου. Στα δύο σκέλη δοκιμών, φάνηκε να κυριαρχεί ο Α. Καροτσιέρης με την Porsche 911 RS, σημειώνοντας και τον καλύτερο χρόνο του διημέρου (για τα Ιστορικά) με 2.20’’. Την Κυριακή, στον αγώνα, παρά το πολύ καλό πρώτο σπλιτ, ο Α. Καροτσιέρης έφερε χρόνο 2.23’’.96, ενώ ο Γ. Κατσαρός με γρήγορο και σταθερό ρυθμό ήταν ο νικητής των κατηγοριών 1+2 με χρόνο 2.23’’.16. Στην τρίτη θέση των κατηγοριών 1+2 εντυπωσίασε στην πρώτη του εμφάνιση ο Γ. Ζουρμπούλης με ένα άριστα προετοιμασμένο Mini Cooper και χρόνο 2.41’’.16, ενώ ο Β. Γόντικας με ίδιο (αλλά πιο «κουρασμένο») αυτοκίνητο, ακολούθησε με 2.41’’.84.   Η κυριαρχία της Ford στη Ριτσώνα, ολοκληρώθηκε στην κατηγορία 3, όπου πρώτος ήταν ο Ι. Τσαλαματάς με Ford Escort RS 2000 και χρόνο 2.26’’.23, ακολουθούμενος από τον Ε. Γεωργούλα με ίδιο αυτοκίνητο (ήταν ο νικητής της Ριτσώνας του Μαρτίου), που είχε χρόνο 2.27’’.76. Τρίτος ήταν ο Σ. Μπολέτης, επίσης με Ford Escort RS 2000, κυριολεκτικά «μια ανάσα» από τον Γεωργούλα, δηλαδή με χρόνο 2.27’’.88! Στον αγώνα συμμετείχαν και δύο αυτοκίνητα Group 5, η κλάση όμως δεν μέτρησε, και για την ιστορία αναφέρουμε ότι η σειρά τους στον τερματισμό ήταν: Π. Πουλιάδης (Porsche 911) και Ι. Κυριάκος (BMW 2002). Πρέπει επίσης να σημειώσουμε την εγκατάλειψη από τις δοκιμές του Φ. Κατσίνουλα με την όμορφη BMW 2002, ο οποίος επίσης θα συμμετείχε στο Group 5. 
  Τα 17 αυτοκίνητα που δήλωσαν συμμετοχή στην Ριτσώνα (με 15 εκκινήσαντες), συν τα ακόμα 3-4 αγωνιστικά Ιστορικά που θα συμμετείχαν στην κατηγορία Regularity (η οποία όπως αναλύσαμε σε προηγούμενη ανάρτηση δεν έγινε λόγω κακής συνεννόησης), δείχνουν ότι υπάρχει ένα «ετοιμοπόλεμο» δυναμικό που μπορεί να στηρίξει ένα αξιοπρεπές πρωτάθλημα ταχύτητας και αναβάσεων, εφ’ όσον βέβαια ληφθεί μέριμνα για τον περιορισμό των αγώνων και την μείωση του κόστους. Η εικόνα στο Πρωτάθλημα Ιστορικών Ράλλυ είναι βεβαίως πολύ καλύτερη, αλλά και εκεί απαιτείται προσοχή για το 2013, που προβλέπεται ιδιαίτερα δύσκολο. Ας ελπίσουμε λοιπόν ότι η Αρχή του Σπορ (η οποία, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις και την ρεαλιστική αποτίμηση των μέχρι τώρα εξελίξεων, για το 2013 τουλάχιστον θα είναι η ΕΘΕΑ της ΟΜΑΕ), θα έχει: α) Σωστή ενημέρωση, β) Φρέσκιες ιδέες, γ) Νέα πρόσωπα, διαφορετικά θα πρέπει και πάλι να περιμένουμε την Ριτσώνα του επόμενου χρόνου για να δούμε περισσότερα από 10 ιστορικά αυτοκίνητα σε μια εκκίνηση! 


Το ολοκαίνουριο Escort MK 1 RS 1600 του Γ. Κατσαρού, πρώτο Κατηγοριών 1 και 2 στην Ριτσώνα.




Ο Ι. Τσαλαματάς  με το Escort RS 2000, ήταν ο νικητής των Κατηγοριών 3 και 4. 

1 σχόλιο:

  1. Δεν ήξερα ότι στα Ιστορικά επιτρέπονται οι "κουβέρτες" (εκτός αν εξαιρούνται οι αναβάσεις...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή