Η ΕΠΑ/ΕΘΕΑ, όπως είχε ανακοινώσει, διερεύνησε τις καθυστερήσεις στην Ανάβαση Ριτσώνας που είχαν σαν αποτέλεσμα την μη διεξαγωγή του δεύτερου σκέλους και κατέληξε στα εξής συμπεράσματα:
1. Κατά την διάρκεια του πρώτου σκέλους έγιναν 10 διακοπές λόγω εξόδων και μηχανικών βλαβών αγωνιστικών αυτοκινήτων με συνολικό χρόνο καθυστερήσεων 187 λεπτά.
2. Το πρώτο σκέλος ολοκληρώθηκε στις 14:10 και ακολούθως κατέβηκαν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα στα pits.
3. Στις 15:00 η οργάνωση είχε μεταφέρει στο σημείο εξόδου του κ. Αθυμαρίτη τσιμεντένια jersey και κάγκελα προκειμένου να γίνει προσπάθεια αποκατάστασης της σπασμένης μπαριέρας.
4. Παρόλη την προσπάθεια της οργάνωσης κρίθηκε και με την σύμφωνη γνώμη του εκπροσώπου του ΣΟΑΑ ότι τα μέτρα ασφαλείας στο συγκεκριμένο σημείο δεν επαρκούσαν για την ασφαλή συνέχιση του αγώνα.
5. Επειδή και η ώρα είχε περάσει αποφασίσθηκε από την οργάνωση με την σύμφωνη γνώμη των Αγωνοδικών να διακοπεί οριστικά ο αγώνας.
Για όλους τους ανωτέρω λόγους δεν προκύπτει ολιγωρία της οργανώτριας Λέσχης.
1. Κατά την διάρκεια του πρώτου σκέλους έγιναν 10 διακοπές λόγω εξόδων και μηχανικών βλαβών αγωνιστικών αυτοκινήτων με συνολικό χρόνο καθυστερήσεων 187 λεπτά.
2. Το πρώτο σκέλος ολοκληρώθηκε στις 14:10 και ακολούθως κατέβηκαν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα στα pits.
3. Στις 15:00 η οργάνωση είχε μεταφέρει στο σημείο εξόδου του κ. Αθυμαρίτη τσιμεντένια jersey και κάγκελα προκειμένου να γίνει προσπάθεια αποκατάστασης της σπασμένης μπαριέρας.
4. Παρόλη την προσπάθεια της οργάνωσης κρίθηκε και με την σύμφωνη γνώμη του εκπροσώπου του ΣΟΑΑ ότι τα μέτρα ασφαλείας στο συγκεκριμένο σημείο δεν επαρκούσαν για την ασφαλή συνέχιση του αγώνα.
5. Επειδή και η ώρα είχε περάσει αποφασίσθηκε από την οργάνωση με την σύμφωνη γνώμη των Αγωνοδικών να διακοπεί οριστικά ο αγώνας.
Για όλους τους ανωτέρω λόγους δεν προκύπτει ολιγωρία της οργανώτριας Λέσχης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου