Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: ΟΙ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΠΑ

  Νέo Διοικητικό Συμβούλιο απέκτησε η ΕΛΠΑ μετά τις πρόσφατες αρχαιρεσίες .
  Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο, που θα συγκροτηθεί σε Σώμα στις αμέσως επόμενες μέρες, αποτελείται από τους κκ:
-Δημήτρη Αλεξόπουλο, Ιωάννη Αναγνωστόπουλο, Παντελή Αντωνόπουλο, Γεώργιο Αποστολίδη, Χρήστο Αποστολίδη, Θεόδωρο Βουκύδη, Γεώργιο Γκουρτσούλη, 

-Χριστόδουλο Γοργία, Βασίλη Δεσποτόπουλο, Ανδρέα Καροτσιέρη,
-Θεόδωρο Κόκκινο, Ματθαίο Μανσόλα, Μαίρη Μπαρκούλη-Λαζαρίδη,
-Νικόλαο Ποριώτη, Χριστόφορο Σαραντόπουλο, Μάριο Σταφυλοπάτη και
-Στρατή Χατζηπαναγιώτου.

Από το Γραφείο Τύπου της ΕΛΠΑ



ΣΧΟΛΙΟ AUTO CLASSIC
   Σ' αυτές τις περιπτώσεις συνηθίζεται να δίνουν συγχαρητήρια και ευχές στους νεοεκλεγέντες. Πράγματι, εάν επρόκειτο μόνο για το Δ.Σ. της ΕΛΠΑ σαν Λέσχης Αυτοκινήτου και -κυρίως αυτοκινητιστών- με πολυσχιδείς δραστηριότητες (όπως οδική βοήθεια, έκδοση διεθνών αδειών οδήγησης κ.ά.) όντως θα είχαμε να δώσουμε μόνο τις τυπικές ευχές. Επειδή όμως η ΕΛΠΑ είναι και η ανωτάτη Αρχή του μηχανοκίνητου αθλητισμού (πλην μοτοσυκλέττας) στην χώρα μας, εκπρόσωπος της FIA αλλά και νομοθετικώς πανίσχυρη (λόγω του άρθρου 49 του Κ.Ο.Κ.), η σύνθεση του νέου Δ.Σ. ενδιαφέρει ιδιαίτερα εκείνους που ασχολούνται με τους αγώνες αυτοκινήτου.
  Διαχρονικά, η ΕΛΠΑ και η ΕΘΕΑ ήταν στενά συνδεδεμένες (όπως άλλωστε προβλεπόταν από το καταστατικό), οπότε είναι γνωστό ότι η ΕΘΕΑ ουδέποτε υπήρξε πραγματικά αυτόνομη και ανεξάρτητη Αρχή, μιά και ακόμα και όταν απαρτίζετο από πρόσωπα εκτός ΕΛΠΑ, οι παρεμβάσεις εκ μέρους του Δ.Σ. της ΕΛΠΑ ήταν συνεχείς, ενώ εάν κάποια μέλη της ΕΘΕΑ αποδεικνύοντο "ατίθασα", το Δ.Σ. της ΕΛΠΑ διέλυε τις επιτροπές, ή διόριζε άλλα άτομα στη θέση τους.
  Στην νέα πραγματικότητα της ΟΜΑΕ, δεν έχουν αλλάξει πολλά πράγματα γιατί η ΕΛΠΑ έχει εκχωρήσει στην ΟΜΑΕ τα δικαιώματά της όσον αφορά την διοίκηση του Σπορ, ασκώντας "υψηλή επιστασία", κάτι που σημαίνει ότι ανά πάσα στιγμή μπορεί να ανακαλέσει αυτή την "εκχώρηση", ή ακόμα και στην απίθανη περίπτωση που τα ίδια τα διοικητικά μέλη της ΟΜΑΕ αντιδρούσαν σε παρεμβάσεις, θα μπορούσαν να παραιτηθούν και να "επιστρέψουν" την διοίκηση του αθλήματος στην ΕΛΠΑ.
  Αυτό που βλέπουμε σήμερα στο νέο Δ.Σ., είναι η είσοδος (ή η επανεκλογή) αρκετών προσώπων που ασχολούνται ενεργά με το Σπορ, σαν οδηγοί, συνοδηγοί ή διοικητικοί παράγοντες. Είναι λοιπόν πλέον ή βέβαιον, ότι το Δ.Σ. της ΕΛΠΑ δεν θα ασχολείται αποκλειστικώς με την ΟΒΕΛΠΑ, τις οφειλές προς το Δημόσιο, τους μισθούς του προσωπικού κτλ., αλλά και με τους αγώνες αυτοκινήτων, τόσο τους Sporting όσο και τους Ιστορικούς (Regularity). Δεν έχουμε δε την παραμικρή αμφιβολία, ότι από τη στιγμή που θα συσταθεί το νέο Δ.Σ. σε σώμα, θα υπάρχουν ουσιαστικά δύο "Αρχές του Σπορ": Η "επίσημη" ΟΜΑΕ, και η "παρασκηνιακή" που θα λειτουργεί εντός του Δ.Σ. της ΕΛΠΑ. Το ερώτημα είναι εάν το προεδρείο της ΟΜΑΕ δεχτεί αυτή την κατάσταση, ή αντιδράσει, διαφωνήσει και παραιτηθεί. Και επειδή σε κανέναν δεν αρέσει το να επεμβαίνουν "τρίτοι" στις αποφάσεις του, εάν εντός των επόμενων μηνών δεν υπάρξουν εξελίξεις σαν αυτές που περιγράψαμε, τότε σημαίνει ότι τα πράγματα είναι προσυμφωνημένα, κάτι που συνεπάγεται ότι ουσιαστικά το Σπορ δεν έφυγε ποτέ από την ΕΛΠΑ (η συστέγαση ΕΛΠΑ και ΟΜΑΕ δεν αποτελεί απόδειξη αλλά φυσική συνέπεια).
  Αυτή είναι μία απλή αποτύπωση της πραγματικότητας, βασισμένη σε τρείς-τέσσερις δεκαετίες συμμετοχής, παρακολούθησης και καταγραφής των αγωνιστικών δρώμενων. Δεν είναι όμως απαραίτητο ότι ένας στενότερος έλεγχος ή ακόμα και μιά αλλαγή του σημερινού status θα ήταν προς το χειρότερο, δηλαδή οι παρατηρήσεις και οι επισημάνσεις μας δεν συνδέονται με καταστροφολογία. Με αυτή την έννοια λοιπόν, ευχόμαστε σε όλους τους εμπλεκόμενους στα διοικητικά του αθλήματος να το κάνουν όσο καλύτερο γίνεται (πάντα μέσα στις δύσκολες σημερινές συνθήκες).
  Κλείνοντας αυτό το σχόλιο, θα θέλαμε να προτείνουμε στο νέο Δ.Σ. δύο άμεσες ενέργειες (πάντα σε σχέση με το αγωνιστικό κομμάτι των καθηκόντων τους), που σε μεγάλο βαθμό θα αποκαθιστούσαν -ή θα ενίσχυαν- την εμπιστοσύνη των οδηγών και συμμετεχόντων στους αγώνες, προς την Αρχή του Σπορ:
  α) Να μην υπάρχει δυνατότητα "ντουμπλαρίσματος" των ίδιων ατόμων σε περισσότερες της μιάς διοικητικές θέσεις.
  β) Να μην επιτρέπεται με κανέναν τρόπο στα μέλη των επιτροπών και γενικά των διοικούντων το Σπορ, να εμπλέκουν επαγγελματικές δραστηριότητες με το άθλημα (ακόμα και στην περίπτωση που αυτό γίνεται ως "προσφορά", συνεχίζει να δημιουργεί ερωτηματικά και αμφιβολίες).


  Αυτά προς το παρόν, και κατά τα άλλα... "σιδεροκέφαλοι"!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου