Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

19ος ΓΥΡΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ Σ.Ι.Σ.Α.: ΑΛΛΑΓΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ (10/3/2012)

Ο Σύλλογος Ιδιόκτητων Ιστορικών Αυτοκινήτων διοργανώνει το 19ο Γύρο Αττικής το Σάββατο 10/3/2012. Ο 19ος Γύρος Αττικής θα διεξαχθεί στη Νότια Αττική και προσμετρά στο πρωτάθλημα ΣΙΣΑ με συντελεστή 1.
  Ο αγώνας θα εκκινήσει το μεσημέρι του Σαββάτου από το κέντρο “Vive Mar” στη Βούλα και θα αποτελείται από 3 σκέλη απλών διαδρομών συνολικού μήκους 130 χλμ και από συνολικά 5 ειδικές διαδρομές ακρίβειας δευτερολέπτου (συγκεκριμένα 2 ειδικές εκ των οποίων η μία επαναλαμβανόμενη με ενδιάμεσο χρονομέτρη). Ο Τερματισμός και η απονομή θα γίνει στo “Vive Mar”. Θα γίνουν δεκτά αυτοκίνητα κατασκευής έως το 1984 και θα γίνει βράβευση νικητών με την καθιερωμένη κατηγοριοποίηση του ΣΙΣΑ (κατηγορία Ε έως το 1960, F1 έως το 1970 έως τα 1600cc & F2 άνω των 1600cc, G1 έως το 1984 έως 1000cc, G2 έως 1300cc, G3 έως 1600cc, G4 έως 2000cc και G5 άνω των 2000cc).
  Η τιμή συμμετοχής ανά πλήρωμα είναι 80€ για ταμ. ενήμερα μέλη ΣΙΣΑ και 90€ για τους υπόλοιπους αγωνιζόμενους.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΑ
Δευτέρα 6/2
Έναρξη δηλώσεων συμμετοχής
Δευτέρα 5/3 Λήξη δηλώσεων συμμετοχής 21:00 στα γραφεία του ΣΙΣΑ
Τετάρτη 7/3 Ανακοίνωση λίστας συμμετεχόντων
Παρασκευή 9/3 Παραλαβή υλικού αγώνα από τα γραφεία του ΣΙΣΑ 17:30-19:30
Σάββατο 10/3
12:00-13:00 Συγκέντρωση και διοικητικός έλεγχος.
13:00 Εκκίνηση 1ου αυτοκινήτου από το κέντρο Vive Mar στη Βούλα
13:00-14:30 Διαδρομές 1ου σκέλους:
Βούλα, Βουλιαγμένη, Ανάβυσσος, Λεγραινά, Σούνιο
14:30 Ανασυγκρότηση στο Σούνιο στο Ναό του Ποσειδώνα
14:30-15:00 Διαδρομές 2ου σκέλους:
Σούνιο, Αγ. Κωνσταντίνος, Λαύριο.
15:00-16:00 Ανασυγκρότηση στο Λαύριο.
16:00 Διαδρομές 3ου σκέλους:
Λαύριο, Αγ. Κωνσταντίνος, Συντερίνα, Λαγονήσι, Βάρκιζα, Βούλα.
17:00 Τερματισμός στο Vive Mar στη Βούλα.
18:00-22:00 Δείπνο, ανακοίνωση αποτελεσμάτων & απονομή κυπέλλων.

  Τα ωράρια αναφέρονται στην εκκίνηση και στον τερματισμό του 1ου αυτοκινήτου. Το τελευταίο θα διέρχεται περίπου 1 ώρα μετά.
  Για πληροφορίες και κανονισμό στα τηλέφωνα 210 97.04.457 και 6934817118 ή στην ιστοσελίδα του ΣΙΣΑ. Ο Σύλλογος διατηρεί το δικαίωμα αλλαγών για την καλύτερη ροή του προγράμματος!


ΣΧΟΛΙΟ AUTO CLASSIC: Ο Σ.Ι.Σ.Α. άλλαξε σωστά την ημερομηνία του αγώνα για τις 10 Μαρτίου, γιατί το Σάββατο 25/2 είναι η έναρξη του τριημέρου της Καθαράς Δευτέρας. Όσον αφορά την "κατηγοριοποίηση" που εφαρμόζει ο Σ.Ι.Σ.Α. στις χρονολογίες και τους κυβισμούς των αυτοκινήτων για την απονομή επάθλων, είναι κατά βάσιν σωστή (για να μην υπάρχουν διπλές και τριπλές απονομές στο ίδιο πλήρωμα), αλλά η χρονική απόσταση των 14 ετών της κατηγορίας G (δηλαδή αυτοκίνητα από το 1970-1984) είναι πολύ μεγάλη. Σ' αυτό το χρονικό διάστημα η τεχνολογία άλλαξε σημαντικά, κι έτσι πολλά μοντέλα του 1970-75 έχουν τεχνολογία του '60, ενώ αρκετά αυτοκίνητα του 1980-84 είναι σύγχρονες σχεδιάσεις που έμειναν στην παραγωγή μέχρι και την δεκαετία του '90. Ίσως λοιπόν θα ήταν δίκαιη μία πρόσθετη κατηγορία (π.χ. 1970-77 και 1978-84).
  Σημειώνουμε ότι η FIVA και η FIA έχουν πολλαπλές χρονολογικές κατηγοριοποιήσεις, που φέρνουν τα αυτοκίνητα "πιό κοντά" μεταξύ τους. Επίσης, ο ορισμός του κλασσικού αυτοκινήτου και από τις δύο αυτές "Αρχές" είναι τα 30 έτη από την ημερομηνία κατασκευής, κάτι που σημαίνει ότι φέτος, το 2012, θα θεωρηθούν Ιστορικά FIVA αυτοκίνητα του 1982. Παρ' όλα αυτά, βλέπουμε ότι στους αγώνες Regularity συνεχίζει να υπάρχει όριο για μοντέλα μέχρι το 1981, ενώ  στους αγώνες Sporting (FIA) το όριο έχει ανέβει μέχρι το 1985. Επιπροσθέτως, ακούμε ότι πρόκειται να "δημιουργηθεί" μία κατηγορία που θα ονομάζεται "potentially Historic" και θα αφορά αυτοκίνητα μέχρι το 1992, επειδή "πρόκειται στο μέλλον να καταστούν Ιστορικά". Αυτό, με όλο το σεβασμό προς τους εμπνευστές της ιδέας, δεν μπορεί να εκληφθεί διαφορετικά, παρά μόνο σαν προσπάθεια προσέλκυσης περισσότερων συμμετοχών στις διάφορες εκδηλώσεις των Ιστορικών Λεσχών. Παρ' ότι προφανώς τα σύγχρονα αυτοκίνητα του 1992 θα συμμετέχουν εκτός συναγωνισμού, η εικόνα τους δεν θα συνάδει με την έννοια των κλασσικών αυτοκινήτων, η εμφάνιση και η απόδοση των οποίων αποτελεί και το βασικό κίνητρο για να ασχοληθεί κάποιος μ' αυτά (ακριβώς επειδή νιώθει έλξη προς το "παλιό", αναπαλαιωμένο, κλασσικό σχήμα). Με άλλα λόγια, άσχετα εάν "αυθαίρετα" εμείς στην Ελλάδα δηλώνουμε ότι μπορεί η FIVA και η FIA να θεωρούν κλασσικό το αυτοκίνητο των 30 ετών, αλλά εμείς το κατεβάζουμε στα 20 (!), δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε τι είναι αυτό που κατ' αρχάς ώθησε όλους τους φίλους των κλασσικών αυτοκινήτων σ' αυτό το χόμπυ και σ' αυτές τις εκδηλώσεις. Τα αυτοκίνητα του 1992 σίγουρα θα γίνουν και "επισήμως" κλασσικά, αλλά αυτό θα συμβεί μετά από 10 χρόνια, όπως και τα αυτοκίνητα του 2002 θα γίνουν κλασσικά μετά από 20 χρόνια! Θα προτείναμε λοιπόν να ασχοληθούμε κυρίως με τα αυτοκίνητα του '50, του '60 και του '70, παρά να "επιταχύνουμε τον χρόνο" προσκαλώντας στις εκδηλώσεις μας  ουσιαστικά "σύγχρονα" αυτοκίνητα που βρίσκονται σε καθημερινή κυκλοφορία. Βεβαίως, αυτό είναι υπόθεση και ευθύνη του καθ' ενός (ατόμου ή Λέσχης) και είναι πολύ πιθανόν οι σκέψεις μας και οι παρατηρήσεις μας να μην τύχουν ευρείας αποδοχής. Θα επιμείνουμε όμως, ότι αν κάποιος π.χ. έχει ένα Mercedes, Alfa Romeo, Mazda, BMW, Opel κτλ. του 1990-92, και θέλει να "εκφράσει", να "εξωτερικεύσει" και να μοιραστεί την αγάπη του γι' αυτό με άλλους "ομοιοπαθείς", ο φυσικός του χώρος θα είναι τα clubs της μάρκας του (που δέχονται αυτοκίνητα όλων των χρονολογιών) και όχι -ακόμα- οι Λέσχες Ιστορικών Αυτοκινήτων.

1 σχόλιο:

  1. "............Επιπροσθέτως, ακούμε ότι πρόκειται να "δημιουργηθεί" μία κατηγορία που θα ονομάζεται "potentially Historic" και θα αφορά αυτοκίνητα μέχρι το 1992, επειδή "πρόκειται στο μέλλον να καταστούν Ιστορικά".................. Με άλλα λόγια, άσχετα εάν "αυθαίρετα" εμείς στην Ελλάδα δηλώνουμε ότι μπορεί η FIVA και η FIA να θεωρούν κλασσικό το αυτοκίνητο των 30 ετών, αλλά εμείς το κατεβάζουμε στα 20 (!), δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε τι είναι αυτό που κατ' αρχάς ώθησε όλους τους φίλους των κλασσικών αυτοκινήτων σ' αυτό το χόμπυ και σ' αυτές τις εκδηλώσεις.................."

    Σχόλιο:
    Ok, αλλά η εν λόγω πρωτοβουλία ανήκει στη FIVA και δεν αποτελεί (νεο)ελληνικό "προνόμιο". Και γιά του λόγου το αληθές:
    http://www.fiva.org/EN/ID_Card/Youngtimers.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή