Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

MEMORIAL Σ.Ο.Α.Α. / Σ.Β.Ο.Α. ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 18/2 ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΜΕΓΑΡΩΝ


Μετά από 8 χρόνια απουσίας, επανέρχεται και πάλι, ο «θεσμός» του MEMORIAL.
Μια εκδήλωση για να τιμηθούν οδηγοί και συνοδηγοί που λείπουν από κοντά μας.
Η φετινή μεγάλη εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο «Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων» με την συνεισφορά και την σύμπραξη των δυο κορυφαίων Συνδέσμων Οδηγών του Σ.Ο.Α.Α και τουΣ.Β.Ο.Α.
Το Σάββατο 18 Φεβρουαρίου από τις 09:30΄και για όσο αντέξουμε, οι οδηγοί μαζί με τα όπλα τους θα παραταχτούν ετοιμοπόλεμοι στην πίστα προκειμένου να προσφέρουν θέαμα και έντονες συγκινήσεις σε όσους παρευρεθούν !
Αξίζει να τονιστεί ότι σε διάφορα σημεία της πίστας θα υπάρχουν κουμπαράδες που θα έχουν αποδέκτη την «Κιβωτό του Κόσμου».
Μετά δε από κλήρωση που θα γίνει ανάμεσα στους θεατές , κάποιοι τυχεροί θα κάτσουν στο δεξί μπάκετ και θα γευτούν «από μέσα» την γρήγορη οδήγηση μέσα σε πίστα.
Στo τέλος της εκδήλωσης ο Σ.Ο.Α.Α. θα κόψει την Πρωτοχρονιάτικη Πίτα του
Η είσοδος για τους θεατές είναι ελεύθερη.
Ελάτε να το διασκεδάσουμε όλοι !
Δηλώσεις συμμετοχής στα γραφεία του Σ.Ο.Α.Α. : Προπυλαίων & Σαμοθράκης Ανθούπολη.
Και στα τηλ : 6948752234, 6974810581
Παράβολο Συμμετοχής + Ανανέωση Συνδρομής 2012(40 ΕΥΡΏ): 100 ευρώ
e-mail : soaa_press@yahoo.gr



ΣΧΟΛΙΟ AUTO CLASSIC
  Πρέπει να διευκρινίσουμε, ότι σύμφωνα με πληροφορίες μας, το κόστος των 60 Ευρώ για την συμμετοχή στο Memorial (τα 40 Ευρώ είναι η συνδρομή 2012 για τα μέλη του Σ.Ο.Α.Α.), ήταν αναγκαίο για να αντιμετωπισθεί το κόστος ενοικίασης της πίστας. Όσοι φίλοι κάτοχοι αγωνιστικών Ιστορικών θέλουν να συμμετάσχουν, θα πρέπει να επικοινωνήσουν με τα τηλέφωνα του Σ.Ο.Α.Α. και να δηλώσουν συμμετοχή, μιά και υποθέτουμε ότι η εκδήλωση είναι ανοιχτή για όλους τους αγωνιζομένους και όχι αποκλειστικά για τα μέλη του Σ.Ο.Α.Α. και του Σ.Β.Ο.Α. Εάν ο καιρός είναι καλός, αυτό το ημερήσιο track day έρχεται σε κατάλληλο χρόνο για τις τελευταίες ρυθμίσεις των αγωνιστικών αυτοκινήτων, πριν την έναρξη των Πρωταθλημάτων. Αλλά πάνω απ' όλα και με δεδομένη την (για να το θέσουμε ευγενικά) "απόμακρη" στάση που τηρεί η Αρχή του Σπορ τις τελευταίες εβδομάδες, η συγκέντρωση όσο το δυνατόν περισσότερων οδηγών αγώνων σε αυτή την πρόσκληση των Σ.Ο.Α.Α.-Σ.Β.Ο.Α. θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμη, μιά και όταν η ηγεσία "δεν ακούει", καλό είναι να ενώνεται "ο λαός"! Πάρτε λοιπόν το αγωνιστικό σας αυτοκίνητο και ελάτε στα Μέγαρα από το πρωί του Σαββάτου 18/2, μιά και η πραγματική δύναμη, σημασία και ουσία των αγώνων αυτοκινήτου, βρίσκεται στους ΟΔΗΓΟΥΣ, και όχι στους, κατά καιρούς, "άρχοντες" του έρημου του Σπορ.
  
  Υ.Γ. 1: Κυκλοφορούν φήμες για διάλυση (ή παραίτηση;) της Υποεπιτροπής Κανονισμών και Ελέγχου Ιστορικών Αυτοκινήτων. Δεν ξέρουμε αν αυτή η πληροφορία τελικά επαληθευθεί, γνωρίζουμε όμως τους λόγους της επικείμενης διάλυσης: Κάποιοι αμετανόητοι, κινούμενοι κατά βάση από προσωπικό συμφέρον, επιχειρούν με κάθε δυνατό τρόπο και μέσο, να "επηρεάσουν" την Επιτροπή, ώστε να "νομοθετήσει" υπέρ της αλλοίωσης και "ελευθερίας" των κανονισμών FIA (Appendix K) σχετικά με συγκεκριμένα τεχνικά σημεία (όπως βάρος, διάμετρος τροχών, αναφλέξεις κ.ά.). Αυτή η απίστευτη εμμονή, φυσικά "διαίρεσε" τα μέλη των επιτροπών Ιστορικού, και την περασμένη εβδομάδα απειλήθηκε... γενικευμένη σύρραξη! Εδώ λοιπόν "ο κόσμος χάνεται" και κάποιοι επιμένουν να τροποποιήσουν τους κανονισμούς δημιουργώντας τεράστια προβλήματα στην λειτουργία των Επιτροπών. Καλό θα είναι να μπουν τα πράγματα στη θέση τους το ταχύτερο δυνατόν, γιατί τελικά το Ιστορικό αυτοκίνητο στην Ελλάδα θα πέσει θύμα των ίδιων του των παραγόντων (και μετά γκρινιάζουμε γιατί δεν υπάρχουν αρκετές συμμετοχές! Μα όποιος γνωρίζει "εκ των έσω" τι γίνεται, θέλει να φύγει όσο πιό μακριά μπορεί και να συμμετέχει μόνο σε track days!).


  Υ.Γ. 2: Για όλα τα παραπάνω και όχι μόνο, βεβαίως και έχει άμεση και πλήρη γνώση ο Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α., του οποίου μάλιστα μέλη (και μηχανικοί μελών) συμμετέχουν στις επιτροπές. Γεννάται λοιπόν το εύλογο ερώτημα: Μήπως και ο Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α. τελικά, προσπαθεί να επιβάλλει και να "περάσει" κάποια πράγματα και θέματα (που θεωρεί σωστά), μέσω των "δικών του" μελών; Γιατί κανονικά, θα έπρεπε να εκδώσει μία σαφή-σαφέστατη ανακοίνωση για όλα αυτά που συμβαίνουν και να πάρει σαφή-σαφέστατη θέση. Αντίθετα, ο Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α τα βρίσκει όλα "καλώς καμωμένα", από κανονισμούς μέχρι πρόγραμμα αγώνων. Δεν μας είπε όμως ποιές ήταν οι προτάσεις του προς τις επιτροπές, και ποιές απ' αυτές έγιναν δεκτές. Και παρακαλούμε ας γίνει αντιληπτό ότι στην παρούσα φάση με τις οικονομικές δυσκολίες και τις λιγοστές συμμετοχές, οι διάφορες "Αρχές", είτε αυτές είναι στην κορυφή (ΟΜΑΕ-ΕΠΑ), είτε φιλοδοξούν να "προασπίσουν τα συμφέροντα των οδηγών" (Σ.Ο.Α.Α., Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α., κτλ.), θα πρέπει να είναι ανοιχτές στον κόσμο, να ανακοινώνουν δημόσια τις προτάσεις τους και, μέσω του διαδικτύου, να επικοινωνούν συνεχώς με τους νυν και τους υποψήφιους οδηγούς αγώνων. Εν ολίγοις, οι διάφοροι σύνδεσμοι και λέσχες, δεν μπορούν να μεταβληθούν σε πεδίο άσκησης προσωπικών αρχηγικών φιλοδοξιών και επιδιώξεων, αλλά να διατυπώνουν και να υποβάλλουν τα αιτήματά τους προς την Αρχή του Σπορ μετά από Γενική Συνέλευση που θα γίνεται στα τέλη κάθε χρόνου εν όψει της νέας αγωνιστικής σαιζόν. Δυστυχώς όμως, όσο οι διάφοροι σύνδεσμοι παραμένουν σιωπηλοί, τόσο απομονώνονται από το κύριο σώμα των αγωνιζομένων. (Βεβαίως, η παροιμία "κακό χωριό τα λίγα σπίτια" περιγράφει απόλυτα την σημερινή κατάσταση στον χώρο των Ιστορικών αγώνων...).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου