Απτόητος και ανεπηρέαστος από τα συνταρακτικά γεγονότα που λαμβάνουν χώρα
σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο, ο (μικρο)κοσμος του Ιστορικού αυτοκινήτου
άρχισε τις εκδηλώσεις του από τα μέσα Ιανουαρίου 2012, πριν καλά-καλά
ξεστολίσουν τα σπίτια από τα Χριστουγεννιάτικα! Φυσικά, δεν έχουμε κανένα
δικαίωμα να σχολιάσουμε το κέφι αυτών των ανθρώπων (οργανωτών και συμμετεχόντων),
μια και ο κάθε ένας βγάζει τα συμπεράσματά του: Π.χ., μία λέσχη μειώνει τις εκδηλώσεις της για το 2012
λόγω κρίσης, και μία άλλη τις αυξάνει
(και μπαίνει στην διαδικασία της «διεκδίκησης» συμμετοχών, και στην πίκρα των
ματαιώσεων). Δικαίωμά τους λοιπόν, και λόγος δεν μας πέφτει.
Όμως: Με όλο τον σεβασμό στις Λέσχες και τα
Δ.Σ. τους, παρατηρούμε ότι τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο σημειώνονται φαινόμενα
γειτνίασης ή και ταύτισης ημερομηνιών
εκδηλώσεων, κι αυτό (ακόμα δεν άρχισε ο χρόνος) είναι ό,τι χειρότερο για τους συμμετέχοντες,
οι οποίοι ας μας επιτραπεί να παρατηρήσουμε, ότι δεν είναι «οπαδοί» λεσχών,
αλλά φίλοι του Ιστορικού αυτοκινήτου. Έτσι, δεν θα πρέπει να βρίσκονται (συχνά)
στην ανάγκη να επιλέξουν εκδήλωση ίδιας
ή κοντινής ημερομηνίας, μια και είναι σαφές ότι οι τακτικοί συμμετέχοντες δεν
είναι πιά και τόσοι πολλοί στη χώρα μας ώστε να επαρκούν για πολλαπλές εκδηλώσεις
που γίνονται στην ίδια ημερομηνία.
Τον Ιανουάριο, η Λέσχη (σύγχρονων και, από
πέρυσι, Ιστορικών) αυτοκινήτων Start Line,
διοργάνωσε ελεύθερο αγώνα Time Trial στις Αφίδνες, την ΙΔΙΑ ημερομηνία (22/1) με το, από μακρού
ανακοινωθέν, ιστορικού (Αλκυώνειου) Time Trial της Classic Microcars στα
Μέγαρα (έστω εξ’ αναβολής).
Τώρα, στις αρχές Φεβρουαρίου, ενώ ο Σ.Ι.Σ.Α.
από μηνός (9/1) είχε ανακοινώσει Απονομή και Αρχαιρεσίες σε ανοιχτή εκδήλωση
για την Δευτέρα 6/2, αιφνιδίως (στις 30/1) και η Classic Microcars ανακοινώνει Γενική
Συνέλευση και Αρχαιρεσίες για την ίδια ημερομηνία, δηλαδή Δευτέρα 6/2! Ας μας επιτραπεί
λοιπόν να παρατηρήσουμε, ότι πιθανόν κάποιος φίλος του Ιστορικού Αυτοκινήτου να
είναι μέλος και στις δύο Λέσχες (δεν το απαγορεύει φυσικά το καταστατικό τους)
οπότε θα πρέπει να τρέχει σε δύο μέρη για να ψηφίσει. Τι θα πείραζε λοιπόν να
επιλεγεί μια άλλη ημερομηνία από την Microcars, αφού η 6η/2 είχε ήδη ανακοινωθεί από τον
Σ.Ι.Σ.Α.;
Ας προχωρήσουμε όμως μία-δύο εβδομάδες ακόμα
εντός του Φεβρουαρίου: Την Κυριακή 12/2, η πολύ συγκροτημένη λέσχη AC3 (Argolis
Classic Car Club), διοργανώνει την 5η Αργολική Πλοήγηση, με εκκίνηση
το Ναύπλιο και τερματισμό στο Άργος. Και το αμέσως επόμενο Σαββατοκύριακο
18-19/2, η ΦΙΛΠΑ διοργανώνει το 19ο Διονυσιακό Ράλλυ, με κέντρο επίσης το
Ναύπλιο. Δηλαδή, όσοι φίλοι του κλασσικού αυτοκινήτου θέλουν να συμμετάσχουν
και στις δύο εκδηλώσεις, θα πρέπει να μεταβούν επί δύο συνεχή Σαββατοκύριακα στο
(πανέμορφο μεν, «το πολύ το Κύριε Ελέησον» δε) Ναύπλιο. Και ας πούμε ότι, για
κάποιους, δεν υπάρχει θέμα οικονομικό. Για τους άλλους όμως; Για τους πολλούς;
Γι’ αυτούς που δεν θέλουν να περάσουν δύο Κυριακές στο ίδιο μέρος; Γίνεται
σαφές ότι η κάθε λέσχη ενδιαφέρεται, βασικά, «για τους δικούς της», δηλαδή για τους
συμμετέχοντες οι οποίοι είτε επειδή είναι μέλη είτε επειδή είναι φίλοι, θα
τιμήσουν σίγουρα την δική της εκδήλωση. Έτσι όμως ο χώρος «μικραίνει» και οι
Λέσχες εξελίσσονται σε «παρέες με καταστατικό», ενώ θα έπρεπε να είναι
εξωστρεφείς, απευθυνόμενες στο σύνολο, γιατί μόνο έτσι μπορεί να επεκταθεί και
να προωθηθεί η ιδέα του Ιστορικού αυτοκινήτου (όπως αναφέρεται στα καταστατικά
όλων).
Έχουμε και λέμε λοιπόν:
-22
Ιανουαρίου: ΔΥΟ time trial
την ίδια μέρα
-6
Φεβρουαρίου: ΔΥΟ Αρχαιρεσίες την ίδια μέρα
-12 και 19
Φεβρουαρίου: ΔΥΟ εκδηλώσεις με τον ΙΔΙΟ προορισμό (Ναύπλιο).
Ίσως και να είναι ιδέα μας ή «παραξενιά» μας,
αλλά δεν πιστεύουμε ότι μέσα στο δύσκολο 2012 η υπόθεση Ιστορικό Αυτοκίνητο θα
μπορέσει να προχωρήσει έτσι…
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για να σχολιάσετε τα γραφόμενα,
κάντε «κλικ» στον τίτλο της ανάρτησης, και εμφανίζεται χώρος για να γράψετε τις
παρατηρήσεις και τα σχόλιά σας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου