Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

ΣΙΣΑ GRAND PRIX ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7/12: 63 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ


Την  Κυριακή 7/12 ο ΣΙΣΑ διοργανώνει το "GRAND PRIX" σε διαδρομή 1000 μέτρων που έχει οριοθετηθεί μέσα στο Parking των εγκαταστάσεων Beach Volley στο Νέο Φάληρο και που θα γίνει τρείς φορές (μετράει το άθροισμα των χρόνων των τριών σκελών). Τα αυτοκίνητα θα ξεκινούν ένα-ένα, θα κάνουν ΜΙΑ ΦΟΡΑ την διαδρομή, και θα περιμένουν και πάλι την σειρά τους για το δεύτερο και τρίτο σκέλος. Πρόγραμμα, κανονισμός και η λίστα των 63 συμμετεχόντων, στο www.sisa.gr. Σημειώνουμε ότι γίνονται δεκτά αυτοκίνητα όλων των κατηγοριών και ότι υπάρχει ειδική κατηγορία με χωριστή κατάταξη για τα "Young Timers" μοντέλα μέχρι το 1994, εφ' όσον φυσικά έχουν πινακίδες Υπουργείου ΚΑΙ έχουν εκδώσει κάρτα FIVA. Στην Κατηγορία αυτή που ονομάζεται GT, σημειώνεται ότι για πρώτη φορά παρουσιάστηκαν 10 συμμετοχές! (Οι τρείς είναι του Auto CLASSIC με το ίδιο αυτοκίνητο, την καθημερινή -και μοναδικό ΙΧ μας πλέον- BMW E30 320 IS).

Ακολουθεί το σχεδιάγραμμα της διαδρομής. Σημειώνεται ότι στα σημεία που θα υπάρχουν κορίνες, κάθε "άγγιγμά" τους επιφέρει ποινή 5 δευτερολέπτων

ΟΙ  ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΔΩ : http://www.sisa.gr/uploads/files/SISA_GRAND_PRIX_START_LIST.pdf

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Καντε "κλικ" στον τίτλο ή στα "σχόλια" ακριβώς απο κάτω, και διαβάστε τα Σχόλια, με ενδιαφέρουσες επεξηγήσεις για τις Κατηγορίες αυτοκινήτων  για τα οποία εκδίδονται Κάρτες FIVA.

12 σχόλια:

  1. .................................... TOYOTA STARLET 1983 G 1600 3
    ....................................TOYOTA STARLET 1983 G 2000 4
    .................................. TOYOTA STARLET 1983 G 2000 4

    επιτρέπεται σε ιστορικά η τοποθέτηση μεγαλύτερου κινητήρα απο του κατασκευαστή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εδώ στο τατοι της φιλπα κέρδισε ένα στάρλετ δηλωμένο 1600 το σιρκουι του Σίσα σε ένοιαξε;;;;καγκουρες παντού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά εκεί συμμετείχε και giulietta turbo!
      Συμφωνώ μαζί σας "κάγκουρες παντού",αλλά πως τα δέχονται οι οργανωτές; την ίδια βαρύτητα πρέπει να έχουν όλες οι εκδηλώσεις ιστορικών . τέτοια αυτοκίνητα ίσως έπρεπε να συμμετάσχουν μόνο σε trackdays ,όπου δεν απαιτείται κάρτα fia ή fiva, εκτός αν κάνω λάθος.Για ποιό λόγο οι ιδιοκτήτες τους τοποθέτησαν μεγαλύτερο κινητήρα(και όχι μόνο) ; ασφαλώς για sporting επιδόσεις και όχι για να πετύχουν ΜΩΤ έως 50 χαω .
      .

      Διαγραφή
  3. Δυστυχώς οι "Ιστορικές μαϊμούδες" όχι μόνο επιτρέπονται αλλά αναγνωρίζονται επίσημα απο την FIVA και εκδίδουν..."κάρτα γνησιότητας" (!!!) όπως και Ιστορικές πινακίδες απο την ΦΙΛΠΑ! Η FIVA στον Τεχνικό Κώδικα χωρίζει τα Ιστορικά αυτοκίνητα σε 5 Κατηγορίες (A-B-C-D-E) ανάλογα με την αυθεντικότητα, και σε 4 Γκρουπ (1-2-3-4) ανάλογα με την κατάσταση. Για παράδειγμα ένα αυτοκίνητο A1, είναι απόλυτα αυθεντικό, με ελάχιστα χιλιόμετρα και με το χρώμα/ταπετσαρίες του εργοστασίου. Στο θέμα των "Ιστορικών μαϊμούδων" τώρα, η FIVA έχει την Κατηγορία E EXCEPTION (Εξαίρεση), όπου κατατάσσονται τα ιστορικά αυτοκίνητα με αριθμό σασσί και γενική εμφάνιση της εποχής τους, ΑΛΛΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΕΚΤΟΣ ΕΠΟΧΗΣ, ακόμα και εξαρτήματα που δεν υπήρχαν καν ούτε στο μοντέλο ούτε στην εποχή του. Κάθε τέτοιο αυτοκίνητο μπορεί να έχει ΔΥΟ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩΘΙ εκτός εποχής: 1) Κινητήρα, 2) Κιβώτιο ταχυτήτων, 3) Τροχούς, 4) Εμπρός ανάρτηση και σύστημα διεύθυνσης, 5) Πίσω ανάρτηση. Αρα, αν π.χ. ένα απο τα αυτοκίνητα που αναφέρετε πιο πάνω έχει αλλαγμένα μοτέρ, σαζμάν ΚΑΙ τροχούς, ή ΚΑΙ ανάρτηση, τότε δεν μπορεί να γίνει δεκτό (και φυσικά είτε να συμμορφωθεί, είτε να του αφαιρεθεί η Κάρτα και οι Ιστορικές πινακίδες). Αν έχει όμως μόνο άλλο μοτέρ (ακόμα και V8 Twin turbo!) και άλλους τροχούς, τότε, σύμφωνα με τη FIVA (και την ΕΟ ΦΙΛΠΑ) θεωρείται Ιστορικό και μπορεί να παίρνει μέρος σε εκδηλώσεις, μαζί, ας πούμε, με Α1 μοντέλα του 1960! Αυτό φυσικά ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΑ ΣΕ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SPORTING FIA, όπου τα αυτοκίνητα πρέπει να ακολουθούν επί ποινή αποκλεισμού τις προδιαγραφές της ομολογκασιόν τους. Η διαφορά είναι ότι στην FIVA τα αυτοκίνητα δεν "αγωνίζονται"/διαγωνίζονται σε επιδόσεις αλλά σε regularity, όπου δεν έχει σημασία η δύναμη και η ταχύτητα αλλά η ακρίβεια. Δυστυχώς (και πάλι αυτή η λέξη, συγνώμη...) στη χώρα μας οι "μαϊμουδιές" επεκτείνονται και στις Ιστορικέες διοργανώσεις, όπου υπό τον μανδύα (και την ελαστικότητα των κανονισμών) της Regularity γίνονται κανονικοί αγώνες Ταχύτητος (Τατόϊ ΦΙΛΠΑ), Αναβάσεις (Microcars), αλλά και Time Trials σε πίστα (Σ.Ι.Σ.Α. και Classic Microcars), όπου κατά την άποψή μας ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΚΑΡΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ "Ε", γιατί οι εκτός εποχής μετατροπές τους δίνουν πλεονέκτημα έναντι των αμιγώς Ιστορικών. Αυτό, αλλά και ο τεχνικός έλεγχος για το κατά πόσον είναι σύννομα (έχουν δηλαδή ΔΥΟ μηχανικά στοιχεία εκτός εποχής και όχι περισσότερα) ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΩΝ. Εύκολα θα λέγαμε ότι στην προσπάθεια συγκέντρωσης συμμετοχών οι λέσχες κλείνουν τα μάτια, αλλά θα περιμένουμε τον Τεχνικό έλεγχο της μεθαυριανής εκδήλωσης πριν το πούμε! Για να διευκολύνουμε πάντως την κατάσταση για όλους, αλλά και για να μην αισθάνονται "ριγμένα κορόϊδα" όσοι προσπαθούν με κόστος και κόπο να κρατήσουν τα αυτοκίνητά τους αυθεντικά, προτείνουμε τα αυτοκίνητα της Κατηγορίας FIVA Ε να συμμετέχουν στην Κατηγορία "Young Timers" (GT), όπου φυσικά και πάλι θα διακρίνονται αφού, συχνά, πρόκειται για αγωνιστικές μετατροπές που ανήκουν στην Formula Saloon και στο Drift (εξ' άλλου το λέει και το όνομα της Κατηγορίας: EXCEPTIΟN, ΕΞΑΙΡΕΣΗ!!!). Είναι όμως η άτιμη η ανάγκη συγκέντρωσης συμμετοχών, που για να μαζέψει δυό-τρείς περισσότερες, απογοητεύει και "ρίχνει" τις άλλες πενήντα, με το εξής . έωλο επιχείρημα: "μα αφού έχει κάρτα FIVA πως να μην τον δεχθούμε;". Να τον/τους δεχθείτε,αλλά εκτός συναγωνισμού, ή στην ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ regularity λέμε εμείς. Και περιμένουμε τα σχόλιά σας (παρακαλούμε ΜΟΝΟ με επιχειρήματα επι των ανωτέρω).

    Εδώ ο Τεχνικός Κώδικας Κατηγοριών και Γκρουπ της FIVA: http://www.fkhv.net/data/files/predpisy/mezinarodni/technical_code_2010.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομολογώ ότι δεν γνώριζα τον τεχνικό κώδικα της FIVA.Σωστά η ΦΙΛΠΑ και ο ΣΙΣΑ τους δέχονται αφού έχουν κάρτα fiva.Σίγουρα τέτοια αυτ/τα έχουν και άλλες μετατροπές π.χ έβαλε δίλιτρο μοτέρ και άφησε σασμαν 1300 ;;δεν θα έβαλε και ένα πίσω άξονα (με τα παρελκόμενα) απο Corolla που έχει δισκόφρενα;;(ενώ το starlet ταμπούρα) αυτό εμπίπτει στην πίσω ανάρτηση;; κλπ.. (τροχούς; ¨γόνατα¨ μπροστά;;κλπ)Σταματάς σε τέτοιο αυτ/το στις 2 μετατροπές;;Με τέτοιο μοτέρ πρέπει να στρίβει και να φρενάρει καλύτερα.
      Μήπως κανένα απο αυτά διαθέτει και roll bars ή roll cages;;
      Φυσικά η FIVA όταν εξέδωσε τον τεχνικό κώδικα δεν φανταζόταν ότι στην Ελλάδα υπάρχει και η άτυπη κατηγορία "κάγκουρες" (το δανείζομαι απο το παραπάνω σχόλιο αναγνώστη στο regularity.
      Θα συμφωνήσω μαζί σας ,ότι τα αυτοκίνητα αυτά δεν έχουν θέση ανάμεσα στα αμιγώς ιστορικά Η πρόταση σας όμως (που είναι ρεαλιστική) μπορεί και πρέπει να γίνει δεκτή από τους οργανωτές και τους συμμετέχοντες. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ GT.
      Δύσκολο όμως να πεισθεί ο ¨αγωνιζόμενος¨ να πάει στην κατηγορία GT όταν έχει κάνει ΜΟΝΟ 2 μετατροπές και στη δήλωση συμμετοχής αναγράφει G 2000 4, ίσως απαντήσει "ότι συναγωνίζομαι σύμφωνα με το έτος κατασκευής και τα κυβικά μου".
      Τον λόγο έχει ο οργανωτής και ο κανονισμός του ,ας στερηθεί και 2-3 συμμετοχές.
      Πόσες συμμετοχές με κάρτα κατηγορίας Ε είχε το 24ωρο;;του ΣΙΣΑ;;
      Δεν είναι regularity αυτοί ,περιστασιακοί είναι που ψάχνουν για συγκεντρωμένο φιλοθεάμον κοινό.
      Όσο για τον Τεχνικό Έφορο πρέπει να έχει γνώσεις sporting και ο αγωνιζόμενος μαζί του την ομολογκασιόν ! Έχει τη δυνατότητα(εκεί) ο τεχνικός έφορος να διακρίνει αν και το σασμαν είναι αλλαγμένο;;
      Απόλυτα κατανοητή η θέση των οργανωτών ,οι αγώνες θέλουν συμμετοχές που είναι και κριτήριο επιτυχίας για να βγούν τα έξοδα και να είναι χαμηλό το παράβολο ,όμως αφενός μεν δεν πρέπει να απογοητεύουν τους πολλούς και αφετέρου πρέπει να προφυλάξουν το χώρο από τις "εξαιρέσεις".


      Ανώνυμος4 Δεκεμβρίου 2014 - 10:19 π.μ.

      Διαγραφή
    2. Σας έχουμε καλύψει. Εύκολα οι τεχνικοί έφοροι μπορούν να διακρίνουν αν υπάρχουν πάνω απο δύο επιτρεπόμενες μετατροπές εκτός εποχής στα αυτοκίνητα με Κάρτα Κατηγορίας E ( το λέει και η λέξη EXCEPTION, ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ!) και να τους επιτρέψουν να συμμετάσχουν ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΥ μια και έχουν παραβεί τους όρους της Κατηγορίας για την οποία εξεδόθη η κάρτα FIVA. Το 24ωρο ήταν regularity αντοχής με ακρίβεια δευτερολέπτου, οπότε δεν υπήρχε άμεσο "φάουλ" στον συναγωνισμό απο τα "εκτός εποχής φτιαγμένα E". Οταν όμως πηγαίνεις σε μια "πίστα" ή σε χρονομετρημένη διαδρομή, τότε ο οργανωτής πρέπει να εξαιρεί τα αυτοκίνητα αυτά. Σημειώστε, ότι πάντα ο Κανονισμός του ΣΙΣΑ ανέφερε ότι "τα αυτοκίνητα με μετατροπές πρέπει να βρ'ισκονται στο πνεύμα της εποχής τους", ότι "η επιλογή έγκειται στη κρίση του οργανωτή", ότι "ο οργανωτής μπορεί να μην κάνει δεκτή συμμετοχή" και τέλος ότι "τα αυτοκίνητα με turbo υποχρεούνται ΡΗΤΑ να βρίσκονται στο πνεύμα της εποχής τους". Αυτά αναφέρονται και στον κανονισμό του "Grand Prix", οπότε οι οργανωτές απλά πρέπει να ακολουθήσουν και να τιμήσουν τον κανονισμό τους. Και είμαστε σίγουροι ότι θα το κάνουν, για να μην μεταφέρουν έριδες στους συμμετέχοντες, αφού η ευθύνη για τις συμμετοχές ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ. (Και αυτό, φυσικά, ισχύει για όλες τις Λέσχες. Υπάρχει και παρατηρητής της ΕΟ ΦΙΛΠΑ, ενώ στο Τατόϊ είχαμε και παρατηρητή FIVA. Ε, μετά απο αυτό, τι άλλο να γράψουμε και να πούμε εμείς;;;).

      Διαγραφή
  4. Καπου εχεται δικιο αλλα υπαρχουν κ οι κανονισμοι οπως γραψατε πιο πανω,θελαιτε ομως κ ο καθενας να αλλαξει τους κανονισμους.αυτο δεν γινεται. Αν νομιζεται οτι καποιος τρεχει παρανομα ειται ρεγκιουλαριτυ η σπορτινγκ να τα πειται πριν τον αγωνα να λυθουν η οχι τα θεματα βαση κανονισμων. Μην τα ισοπεδωνετε ολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάθε άλλο: Να ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ οι κανονισμοί απο τους οργανωτές προτείναμε. Στα sporting, όπως εξηγήσαμε, υπάρχουν αυστηροί και συγκεκριμένοι κανονισμοί FIA (Appendix K, J και Ηomologations). Aντίθετα στην regularity, η κάρτα που δίνεται στα αυτοκίνητα με εκτεταμένες και όχι αυθεντικές μετατροπές ΕΚΤΟΣ εποχής βάσει της χρονολογίας του πλαισίου τους και μόνο, έχει σαν σκεπτικό ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΣΕ ΑΓΩΝΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ, αλλά αποκλειστικά σε regularity μέχρι 49,9 χ.α.ω. Αρα, οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες τους θα έπρεπε να έδειχναν αθλητικό πνεύμα και να μην έφερναν τις αγωνιστικές μετατροπές τους ανάμεσα στα νορμάλ αυθεντικά Ιστορικά της Regularity. Εσείς, απο ότι καταλαβαίνουμε, διαμαρτύρεστε για..."ισοπέδωση"! Ας ασχοληθεί λοιπόν η ΕΟ ΦΙΛΠΑ με το θέμα μια και σίγουρα δεν μπορεί να υπάρξει συνεννόηση μεταξύ των φίλων των Ιστορικών που προσπαθούν να τα κρατήσουν σε αυθεντική κατάσταση, και των φίλων των αγώνων που φαίνεται ότι βρίσκουν πρόσφορο πεδίο διάκρισης ανάμεσα στα αυτοκίνητα της regularity. H φυσική τους θέση, βρίσκεται στους αγώνες Sporting, και μάλιστα στην Formula saloon, γιατί δεν γίνονται δεκτά αυτοκίνητα με μετατροπές εκτός εποχής στα Ιστορικά FIA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφονουμαι τωρα αλλα η εο φιλπα μαλλον κοιταζει κατι αλλο...... Ας μην το αναφερω!

      Διαγραφή
    2. ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΣΕ ΑΓΩΝΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ,
      άρα η giulietta turbo στο ΤΑΤΟΙ κακώς συμμετείχε ή καταλαβαίνω λάθος;

      Διαγραφή
  6. Οσο για τα δυο σταρλετ το 1600 μπορει να εχει καρτα το 2000 κυβικα νομιζω φοραει κινητηρα αλφα ρομεο,αν εχει καρτα ποιος την εχει εκδοσει? Αν δεν εχει βασει κανονισμων σαν τι δηλωσε συμετοχη?Αυτο πρεπει να το δει η λεσχη αυριο πριν τον αγωνα για να μην εκτεθει. Ευχαριστω για τη φιλοξενια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν είναι σωστό να γίνονται εικασίες και υποθέσεις. Εδώ αναφερθήκαμε αποκλειστικά στους κανονισμούς και στις Κατηγορίες Καρτών FIVA. To κάθε αυτοκίνητο είναι μια χωριστή περίπτωση και υπεύθυνοι είναι οι αρμόδιοι, τόσο αυτοί που εκδίδουν τις κάρτες (τεχνική επιτροπή ΦΙΛΠΑ) όσο και αυτοί που δέχονται και ελέγχουν τις συμμετοχές στις εκδηλώσεις. Οι συμμετέχοντες δεν έχουν κανένα λόγο ούτε να ασχολούνται με ελέγχους ούτε και με "καταγγελίες" γιατί έτσι καταστρέφεται η φιλική, χομπίστικη ατμόσφαιρα. Ας το αντιληφθούν αυτό οι οργανωτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή