Κυριακή, 2 Νοεμβρίου 2014

AΝΑΒΑΣΗ ΔΕΡΒΕΝΟΧΩΡΙΩΝ: Ο ΒΟΥΛΓΑΡΟΣ ZLATKOV ΜΕ ΤΟ "ΙΣΤΟΡΙΚΟ" S1 ΚΛΕΒΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ...

...και δίνει νέα δυναμική στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων, αποδεικνύοντας ότι α) ο κόσμος θέλει νέα πράγματα και ανταποκρίνεται θετικά αν του τα δώσεις, β) οι Ελληνες οδηγοί φάνηκαν απροετοίμαστοι (για να μην πούμε "μη επαρκείς"), γ) οι οργανωτές "έγραψαν μια επιτυχία" (αλλά "εξέθεσαν" τους Ελληνες οδηγούς, γιατι επέλεξαν να φέρουν τον Βούλγαρο Πρωταθλητή σε μια ανάβαση-"παραγγελία" για το αυτοκίνητό του, ενώ π.χ. στη Ριτσώνα, στη Κύμη ή στην Πορταριά οι Ελληνες θα το πάλευαν επι ίσοις όροις -και θα κέρδιζαν κατά την άποψή μας), και δ) η κατηγορία Ιστορικών παρά το ότι είχε 13 "διασκορπισμένες" σε 4 κατηγορίες συμμετοχές και ...12 νικητές που βαθμολογήθηκαν σε πρωταθλήματα, κύπελλα κτλ (!), χρειάζεται επειγόντως δυό -τρία καλά και ΔΥΝΑΤΑ αυτοκίνητα με οδηγούς που να μπορούν να τα πάνε βέβαια, γιατί όλο το χρόνο, μόνος ή με τρείς-τέσσερις ακόμα παρέα για τα προσχήματα, ο Γ. Κατσαρός με το μακράν πιο δυνατό αυτοκίνητο, "χαρίζει" δεκάδες δευτερόλεπτα στον δεύτερο σε κάθε σκέλος! Κανένα πρόβλημα βέβαια για τη συμμετοχή του, που ενθουσιάζει τους θεατές κινούμενη στα επίπεδα της ΕΕ 11 μερικές φορές (και αναβαθμίζει γενικά  τα Ιστορικά, μερικά των οποίων κυριολεκτικά "σέρνονται"- ΟΚ, δημοκρατία έχουμε), αλλά οι αγώνες πάνω απ' όλα είναι συναγωνισμός, ο οποίος στα Ιστορικά έχει χαθεί εντελώς. Εμπρός λοιπόν, ας δούμε κάτι ζωηρό το 2015. Αυτοκίνητα καλά υπάρχουν. Γιατί πέραν του πάντα ταχύτατου Κατσαρού και των δύο  πιο "γήϊνων" Escort RS, κριτική δεν μπορεί να γίνει στα Ιστορικά. Παιδική χαρά ήταν, ιδίως λόγω και της ανηφορικής διαδρομής που με τις ευθειάρες της έδειχνε όσα δεν έπρεπε να φανούν!
 Για τις άλλες κατηγορίες, εκτός του εξαιρετικού Ζλάτκωφ με το "απαγορευμένο" για Ράλλυ Audi S1 Group B (replica είναι αλλά τι σημασία έχει!), διακρίθηκε ο Μ. Ηλιόπουλος που λόγω της τεράστιας -έως και παράτολμης- ταχύτητάς του στις ανοιχτές καμπές των πολλών χιλιομέτρων, κατάφερε να μείνει κοντά στον Βούλγαρο σε χρόνο, και να κερδίσει την κατηγορία του για πρώτη φορά φέτος (πόσο ανόητες φαίνονται οι "κόντρες" που παρακολουθήσαμε όλη τη χρονιά για το ποιός θα κάνει το ρεκόρ κάθε ανάβασης, τη στιγμή που ο πρώτος ξένος που πάτησε τροχούς στη χώρα μας "σκούπισε" και έφυγε...).  Αριστη εμφάνιση στα δικίνητα για τον Π. Ευθυμίου με την παλιά (αλλά αυθεντική) Μ3 Ε 30, όπως και εξώκοσμος ο χρόνος του Σ. Βοργιά με το 106 (κοντά σ' αυτόν που έκανε ένα...WRC!). Η ανάβαση αυτή ήταν η τελευταία για το 2014, αλλά τα Πρωταθλήματα και τα Κύπελλα και οι βαθμολογίες πέρασαν σε δεύτερη μοίρα μπροστά στον Βούλγαρο καλεσμένο μας με το τέρας της δεκαετίας του 1980, που πέραν της επίδοσης, πρόσφερε κάτι καινούργιο και εξόχως θεαματικό, ανανεώνοντας το ενδιαφέρον των θεατών. Από αυτή την άποψη, μπράβο σε όλους. Περιμένουμε κάτι ανάλογο και το 2015 (και σε πιο "κλειστές" διαδρομές, παρακαλούμε!). Δ.Π.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΔΩ: www.sportstiming.gr

*ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Παρακαλούμε τα σχόλια μόνο επωνύμως. Αρκετά με τους "ανώνυμους". Ας μην φοβόμαστε τη συζήτηση και την αντιπαράθεση. Σίγουρα κάτι καλό βγαίνει πάντα απο τον εποικοδομητικό σχολιασμό. Ας σταματήσει όμως και η υποκρισία της "στρογγυλοποίησης" όπου όλα και όλοι βαίνουν καλώς. Ετσι δεν θα βελτιωθεί ποτέ τίποτα.

6 σχόλια:

  1. Eπι τελους διαβαζω μια δημοσιογραφικη με εποικοδομητικο σκοπο προς αγωνιζομενους , που το μονο που εχουν να πουν μπροστα στις καμερες ειναι το..... !
    Κι ομως ,καποιους οντως τους διασκεδαζουν ,οπως ολους αυτους που ξετρελαθηκαν απο ενα κομμενο 100αρι κουπε με οτι εχει κυκλοφορησει στις μαντρες της Γερμανιας σε αουντι και μερικα κιλα πολυεστερα .Οπως ακριβως τα ειπατε ελαχιστοι αγωνιζομενοι οδηγουν πλεον γρηγορα και σωστα , και ειμαι της γνωμης οτι αν δεν αρχισουν να γινοντε αγωνες ταχυτητας στις πιστες ......δεν προκειται να δουν απαιτητικοι θεατες του σπορ τιποτα αξιο λογου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις


    1. γιατι εξαφανιζοντε προτασεις μεσα σε αγκυλη ?

      .... μια δημοσιογραφικη .....


      .....πουν μπροστα στις καμερες ειναι το..... !

      Διαγραφή
    2. Eεεε .....εχετε προβληματικο συστημα σχολιων αγαπητε Doberman !


      .....δημοσιογραφικη...αποψη .

      στις καμερες ειναι το ....ηρθαμε εδω να διασκεδασουμε ....

      Διαγραφή
  2. Κανένα σχόλιο με το τι τρέχει ο καθένας. Φτάνει να το...τρέχει! Να "ορμάει"! Εδώ οι μισοί στα ιστορικά πήγαιναν σαν regularity, και κάποιοι άλλοι μάθαιναν τη διαδρομή! Τι φταίνε οι θεατές; Περίμεναν τα θηρία της FS και ξαφνικά είδαν "ιστορική παρέλαση" (εκτός  ελαχίστων). Oι οδηγοί έχουν ευθύνη για το θέαμα που παρουσιάζουν, ότι και να οδηγούν. Γιατί ξεσήκωνε τον κόσμο ο Ρόκος με την Αλφα; Επειδή ήταν Βελότσε "που αρέσει σε πολλούς -να είχα κι εγώ μία"; Οχι, ο άνθρωπος μάζευε κόσμο και είχε ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ φανατικούς οπαδούς, επειδή το πήγαινε όσο πήγαινε, και μετά του έδινε λίγο ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ετσι οπως καταληγετε ομως , ειναι ..... φερτε παντιλικαδες με 300+ αλογατα και 800kgr με μια περιουσια σε μοτερια ....για να μαζεψουμε τα χουλιγκανακια με τα παπακια .Ε δεν ειναι ακριβως ετσι το αθλημα , γιατι ο σωστος οδηγος-αθλητης ,που τρεχει με ενα π.χ. c2 με 1040 κιλα και 180 πονια και κανει τον κυριο gta να ψαχνει που να πεταξει καμια 15αρια δευτερολεπτα που μαζεψε παραπανω ......δεν νομιζετε οτι αδικειται κι απο ...εσας ακομα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν αναφέρομαι σε κατηγορίες και συγκρίσεις μεταξύ αυτοκινήτων και χρονολογιών, αλλά στην προσπάθεια των οδηγών να προσφέρουν θέαμα πρασπαθώντας ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ να πάνε όσο πιο δυνατά μπορούν, να ψάξουν και να δώσουν το 100% που έχουν μέσα τους σε ΚΑΘΕ στροφή. Οι θεατές εχουν ένστικτο και το καταλαβαίνουν, ανταμοίβοντας με το χειροκρότημά τους την προασπάθεια, κι ας είναι αργό το αυτοκίνητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή